*

Αποστολέας Θέμα: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 125599 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kxrysa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 551
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 03:02:17 μμ »
Ο προϊστάμενος της δευτεροβάθμιας μου είπε ότι τα 3 ή 2 ή 1 παιδιά είναι το ίδιο δεν προηγείται δηλαδή ο τρίτεκνος μετά ο διτεκνος κ.ο.κ


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/nomoi/fek465.pdf
 ή 
Οι αναπληρωτές,ύστερα από απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, τοποθετούνται με την εξής σειρά ανάλογα βέβαια και με τις προτιμήσεις τους στη δήλωση που κάνουν: α) οι γονείς 4 τέκνων που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία γ) οι γονείς με 3 ή 2 ή 1 παιδί δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια
και  μεταξύ ανηκόντων στην ίδια κατηγορία οι έχοντες εντοπιότητα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2015, 03:04:42 μμ από kxrysa »
Αγάπα αυτό που έχεις τώρα που είναι κοντά σου πριν σε διδάξει η ζωή να το αγαπήσεις όταν θα είναι μακρυά σου....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 03:06:02 μμ »

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/nomoi/fek465.pdf
 ή 
Οι αναπληρωτές,ύστερα από απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, τοποθετούνται με την εξής σειρά ανάλογα βέβαια και με τις προτιμήσεις τους στη δήλωση που κάνουν: α) οι γονείς 4 τέκνων που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία γ) οι γονείς με 3 ή 2 ή 1 παιδί δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια
και  μεταξύ ανηκόντων στην ίδια κατηγορία οι έχοντες εντοπιότητα
ναι αυτά ακριβώς μου είπε και εμένα και μου είπε εφόσον είναι όλοι στη γ κατηγορία είναι όλοι ισοι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 07:45:34 μμ »
Υπάρχει τρόπος να μάθουμε τι ισχύει τελικά ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #157 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 03:32:48 μμ »
 O συνάδελφος sapore απάντησε πιο πάνω. Επαναλαμβάνω το link http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/plirofories/1208-tropos-topothethshs-anaplhrwtwn-wrwmisthiwn-se-scholeia.html

Δηλ σε περίπτωση ίδιων κριτηρίων πχ 4 τρίτεκνοι θέλουν το ίδιο σχολείο κ έχουν όλοι ή δεν εχουν εντοπιότητα, προηγείται αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια.
 
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #158 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:01:03 μμ »
Αρ.Πρωτ.Φ.361.1/697/126794/Δ1/14-10-2009/ΥΠΔΒΜΘ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ,
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ,
ΤΜΗΜΑΤΑ Α

Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ:
Πληροφορίες :Σ. Χανιαλίδης, Τηλέφωνο: 210.344 3333, FAX: 210.344 2582
Email: t09ppe1a(ΑΤ)ypepth.gr

Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ:
Πληροφορίες : Θ. Βερύκιος, Τηλέφωνο: 210.344 2789, FAX: 210.344 2867
Email: t09pde1(ΑΤ)ypepth.gr

ΘΕΜΑ : Τοποθέτηση προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών.
ΣΧΕΤ: Η παρ.3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 465/17-04-2003 τ.Β')

Με αφορμή ερωτήματα πολλών Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με τα κριτήρια τοποθέτησης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σας αναφέρουμε τα εξής:

Στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 8 της αριθμ. 35557/09-04-2003 Υ.Α. (ΦΕΚ 465/17-04-2003 τ.Β) ορίζεται ότι: «Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. Κατά την τοποθέτηση αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού από υποψηφίους του πίνακα Α λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια του άρθρου 138, παρ.1, περίπτωση γ' του Ν.2725/1999. Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,

β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,

γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,

δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και

ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια. Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδιο κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β' προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα»

Στις διατάξεις του άρθρου 13, παρ.1 του Ν.3149/2003 (ΦΕΚ 141/10-06-2003 τ.Α) ορίζεται ότι «αν εξαντληθούν οι πίνακες των υποψήφιων του ενιαίου πίνακα, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές από συμπληρωματικό πίνακα υποψηφίων, ο οποίος συντάσσεται ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος και στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους».

Στις διατάξεις του άρθρου 1 παρ.8 του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20-11-2003 τ.Α) ορίζεται ότι «Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, αμέσως μετά τους υποψήφιους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων - αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών.»

Στις διατάξεις του άρθρου 17του Ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/17-10-2005 τ.Α) ορίζεται ότι «Οι μορφές αναιμίας δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική, ισοδυναμούν, ως προς τα ιατρικά και κοινωνικά προβλήματα που προκαλούν στους πάσχοντες, προς την ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, και οι πάσχοντες τυγχάνουν των ευεργετημάτων που απολαμβάνουν κατά νόμο όσοι πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία»

Στις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν.3687/2008 (ΦΕΚ 159/01-08-2008 τ.Α) ορίζεται ότι: «.. δ) Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στη διαδικασία πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Κάθε σχετική διάταξη, η οποία αναφέρεται στο ίδιο θέμα, καταργείται.»

Μέχρι την έκδοση νέας υπουργικής απόφασης για ρύθμιση του εν λόγω θέματος, σε εφαρμογή του άρθρου 8 του Ν.3687/2008, συνεχίζει να ισχύει η αριθμ.35557/09-04-2003 Υπουργική Απόφαση. Λόγω ερωτημάτων που προέρχονται από τις Δ/νσεις και τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς σχετικά με την τοποθέτηση τους, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι;

1. Στην περίπτωση (β) εμπίπτουν και οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία.

2. Οι εκπαιδευτικοί με σκλήρυνση κατά πλάκας τοποθετούνται στα σχολεία της διεύθυνσης αμέσως μετά τους εκπαιδευτικούς της περίπτωσης (β) και πριν από αυτούς της περίπτωσης (γ).

3. Στην περίπτωση (ε) η πρόταξη εκπαιδευτικών με εντοπιότητα θα εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση εκπαιδευτικών με ίδια συνολικά μορία προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

4. Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), ((b), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.

5. Σε περίπτωση σύμπτωσης όλων των ανωτέρω αναφερόμενων κριτηρίων, ως τελικό κριτήριο κατάταξης θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η σειρά στον πίνακα αναπληρωτών ή ωρομισθίων, βάσει της οποίας και πραγματοποιείται η πρόσληψη των εκπαιδευτικών στις Δ/νσεις Π.Ε..

6. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών προερχόμενων από τον πίνακα Γ ισχύουν τα ίδια κριτήρια τοποθέτησης.

7. Κατά αναλογία τα ίδια κριτήρια ισχύουν και κατά την τοποθέτηση ωρομισθίων εκπαιδευτικών.

Υπενθυμίζεται ότι, για την κατάταξη των υποψηφίων αναπληρωτών εκπαιδευτικών στους πίνακες της παρ.5 περίπτ. α' του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (Πίνακας Β)και του άρθρου 13 παρ.1 του Ν.3149/2003 (Πίνακας Γ)καθώς και των υποψηφίων ωρομισθίων εκπαιδευτικών στους πίνακες της παρ.5 περίπτ.β του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 λαμβάνονται υπόψη, κατά σειρά, τα εξής κριτήρια: τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου και ο ραθμός του πτυχίου.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΡΟΜΑΝΟΣ
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #159 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:22:17 μμ »
Καλά όλα αυτά πάνε περίπατο, αν έχεις κολλητό το διευθυντή της Δ/νσης, όπου τοποθετείσαι ή κάποιον άλλον από το ΠΥΣΔΕ κ.λ.π! Ξέρω άτομο που προσλήφθηκε στην ίδια φάση με την ανηψιά μου, χωρίς οικογένεια ή παιδιά και με μικρότερη προυπηρεσία, να τοποθετηθεί σε προνομιακό σχολείο (10 λεπτά από το σπίτι του), μόνο και μόνο λόγω διασυνδέσεων με τον διευθυντή στη Δ/νση της ΔΔΕ κι εκείνη να βρεθεί σε σχολείο 70 χλμ. μακριά! Κι άκρη δε βρέθηκε πουθενά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #160 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:32:19 μμ »
έκανε ένσταση και καταγγελία ; και δεν έγινε τπτ;
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #161 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:34:18 μμ »
Καλά όλα αυτά πάνε περίπατο, αν έχεις κολλητό το διευθυντή της Δ/νσης, όπου τοποθετείσαι ή κάποιον άλλον από το ΠΥΣΔΕ κ.λ.π! Ξέρω άτομο που προσλήφθηκε στην ίδια φάση με την ανηψιά μου, χωρίς οικογένεια ή παιδιά και με μικρότερη προυπηρεσία, να τοποθετηθεί σε προνομιακό σχολείο (10 λεπτά από το σπίτι του), μόνο και μόνο λόγω διασυνδέσεων με τον διευθυντή στη Δ/νση της ΔΔΕ κι εκείνη να βρεθεί σε σχολείο 70 χλμ. μακριά! Κι άκρη δε βρέθηκε πουθενά!


Ακριβώς.
Οι ενστάσεις έχουν 1 κάποια αποτελεσματικότητα, αλλά όχι πάντα.
Μη διστάζετε να τις κάνετε αν γνωρίζετε τη νομοθεσία, όμως (και είστε χωρίς βύσμα, εννοείται).
Και γραπτά πάντα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #162 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:47:08 μμ »
 Εφόσον σε μία ειδικότητα σε κάποια περιοχή, προσλαμβάνονται λιγότεροι αναπληρωτές από τα υπάρχοντα κενά της ειδικότητας, υπάρχει κάποια "γραμμή" να καλύπτονται πρώτα τα κενά των ΓΕΛ (λόγω πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων) και μετά να συνεχίζουν με Γυμνάσια και ΕΠΑΛ?









  

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #163 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 11:52:09 μμ »
Εφόσον σε μία ειδικότητα σε κάποια περιοχή, προσλαμβάνονται λιγότεροι αναπληρωτές από τα υπάρχοντα κενά της ειδικότητας, υπάρχει κάποια "γραμμή" να καλύπτονται πρώτα τα κενά των ΓΕΛ (λόγω πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων) και μετά να συνεχίζουν με Γυμνάσια και ΕΠΑΛ?

"Νομικά" (με Νόμο, δλδ) ΟΧΙ.
Αλλά το "νόμιμο" δεν είναι και το προτέρημα της χώρας μας.

"Νόμοι"-σουρωτήρια κατά βούληση (των εχόντων της ευθύνη "τήρησης" των Νόμων) {για αυτό και παίρνουν το επίδομα ευθύνης, ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΟ!}

Επίσης: "Πενία {αναπληρωτών} τέχνας κατεργάζετε".
Και (ειδικά για τη χώρα μας): "Τα αγαθά κόλποις κτώνται".


Θυμίζω από το κατηργημένο ΠΔ "αξιολόγησης" (αλα Danielson) στελεχών εκπαίδευσης:

http://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg751862#msg751862


και ποιός εξαιρετικός: Αυτός που "εισηγείται καινοτομικές ή άλλων ειδών προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων".

Έτσι;;; Ναι : Δικαιολογείται και το "επίδομα ευθύνης"!! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2015, 11:59:57 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #164 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 02:37:23 μμ »

Ακριβώς.
Οι ενστάσεις έχουν 1 κάποια αποτελεσματικότητα, αλλά όχι πάντα.
Μη διστάζετε να τις κάνετε αν γνωρίζετε τη νομοθεσία, όμως (και είστε χωρίς βύσμα, εννοείται).
Και γραπτά πάντα.

Πρἀγματι, έτσι αυμβαίνει. Αλλά αν τους κυνηγήσεις και κάνεις ένσταση απαιτώντας να σου απαντησουν γραπτά με βαση ποιο νόμο έγινε η τοποθέτηση θα μαζευτούν.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #165 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 04:18:02 μμ »
Μια ερώτηση μήπως ξέρει κάποιος, προσλαμβάνεται αναπληρώτρια που πριν λίγες μέρες γέννησε οπότε δε θα πάει αμέσως σχολείο αλλά μόλις τελειώσει η άδεια λοχείας. Είναι νόμιμο να της πουν από τη διεύθυνση να μη δηλώσει σχολεία τώρα αλλά όταν τελειώσει η άδειά της;
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #166 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 04:32:14 μμ »
Η μαγική λέξη στην Υ.Α του 2003 είναι το "προτιμώνται". Δηλαδή;

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια τοποθέτησης Αναπληρωτών στα σχολεία
« Απάντηση #167 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 04:50:46 μμ »
Μια ερώτηση μήπως ξέρει κάποιος, προσλαμβάνεται αναπληρώτρια που πριν λίγες μέρες γέννησε οπότε δε θα πάει αμέσως σχολείο αλλά μόλις τελειώσει η άδεια λοχείας. Είναι νόμιμο να της πουν από τη διεύθυνση να μη δηλώσει σχολεία τώρα αλλά όταν τελειώσει η άδειά της;

Εστω και τυπικά κάπου δεν πρέπει να τοποθετηθεί; Θα είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ χωρίς τοποθέτηση; Λογικά όχι, πρέπει να υποβάλει δήλωση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 358

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.