0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία, β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία, γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί, δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.Διαβάστε περισσότερα: Υπουργείο Παιδείας: Τα κριτήρια τοποθέτησης αναπληρωτών στα σχολεία - Dikaiologitika News
Εγώ δεν είχα απάντηση έγγραφη. Όταν έχω θα ενημερώσω. Αν θέλεις ρώτησέ τους κι εσύ, γιατί όσο πιο πολλοί ρωτάμε τόσο το καλύτερο. Στην τελική πρέπει να σταλεί διευκρινιστική στις Διευθύνσεις για να τοποθετούμαστε όλοι με τα ίδια κριτήρια και όχι κάθε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ όπως νομίζει. Σχετικά με τη συνυπηρέτηση όμως (που ρώτησα παραπάνω) έμαθα ότι δεν προβλέπεται απ'το νόμο μοριοδότηση για τις τοποθετήσεις αναπληρωτών.
κατ’ εφαρμογή του Συντάγματος, η υποχρέωση της διοίκησης για έγγραφη απάντηση στα αντίστοιχα αιτήματα των πολιτών εντός ορισμένης προθεσμίας, ρυθμίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 4, του Ν.2690/1999 - Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας. Ειδικότερα προβλέπεται ότι οι δημόσιες υπηρεσίες, οι ΟΤΑ (α΄και β΄βαθμού – δήμοι και περιφέρειες αντίστοιχα) και τα ΝΠΔΔ, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία 50 ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε 3 ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία των 50 ημερών παρατείνεται κατά 10, ακόμη, ημέρες. Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός 5 τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα: α) τους λόγους της καθυστέρησης, β) τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία.
Αν οι υπηρεσίες του Δημοσίου δεν απαντήσουν σε αίτημα του πολίτη ή δεν του παρέξουν πληροφόρηση και δεν έχουν καθοριστεί άλλες προθεσμίες από ειδικές διατάξεις:* Μέσα σε 60 ημέρες, όταν πρόκειται για τη διεκπεραίωση μιας υπόθεσης.* Αμέσως ή το πολύ μέσα σε 10 ημέρες, όταν πρόκειται για την παροχή απλών πληροφοριών ή για την παράδοση πιστοποιητικών.* Σε πέντε ημέρες, αν πρέπει να διαβιβαστεί η υπόθεση στην υπηρεσία που είναι αρμόδια.* Μέσα σε 75 ημέρες, όταν είναι συναρμόδιες περισσότερες υπηρεσίες.