0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κανείς δε στράφηκε εναντίον σου/σας. Τα παιδιά είπαν γιατί από 45 τμήματα επιλέχτηκε τυχαία ΜΟΝΟ ένα?Άρα μάλλον εσύ δεν θέλεις να αποκτήσει ο γείτονας γάιδαρο...Και όπως είδες επικαλέστηκαν την επιστολή του συλλόγου σου..Δεν αρνήθηκαν κατι..
Τελικά η τροπολογία ήταν για να δώσετε Ασεπ ή για να διοριστείτε;
αντέ πάλι..Dimpas αφου εσείς πήρατέ παιδαγωγικό με την αξία σου πες μου ένα πράγμα:Το ινστιτούτο δίνει παιδαγωγικό σύμφωνα με τα κονέ ή σύμφωνα με κριτήρια;Αν είναι τα κριτήρια, στα πόσα μαθήματα λέει ο νόμος ορίζεται η καθηγητική σχολή;οσά να να ναι ή όσα έχει το κονέ; πες μου το αριθμό μαθημάτων για να πάω να ζητήσω και εγώ...Τελικά η τροπολογία ήταν για να δώσετε Ασεπ ή για να διοριστείτε;
κύριε aronioti να σου τι λύσω εγώ την απορία γιατί ο κύριος dimpas δεν γνωρίζει ούτε στα πόσα μαθήματα ορίζεται μια καθηγητική σχολή ούτε μπορεί να απαντήσει γιατί είπε ψέματα στην αρχή ο υφυπουργός:ο καλός υφυπουργός είπε στην αρχή για ασεπ γιατί ήταν καλοκαίρι,σου λέει θα πετάξω την πατάτα και αν πιασει το κολπάκι έπιασε.Τώρα όμως που είδε τα ασφαλιστικά μέτρα και τον τριανταφυλλοπουλο δεν τον έπαιρνε να πει την ίδια πατάτα και το γύρισε στο άλλο παραμύθι:το ινστιτούτο αποφάσισε, εγώ δεν ξέρω τίποτα!!!βρε τον αθώο ,δεν ήξερε τίποτα,στην αρχή για τον ασεπ ήξερε να μας πει!!!
dimpas δεν βοηθάς την συζήτηση..........Το μόνο που ξέρεις είναι ότι τα άλλα τμήματα δεν πρέπει όλα να πάρουν παιδαγωγικό.............
Για μένα στόχος είναι:Α) να μην αλλάξουν οι πίνακες μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και να μας ξεκαθαρίσει κάποιος για ποιο λόγο αναγνωρίζουν παιδαγωγική κατάρτιση σε όλους τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ αφού από ένα σημείο και μετά το Πρόγραμμα Σπουδών δεν έχει πολλά παιδαγωγική μαθήματα. Αυτό δε σημαίνει ότι έχω κάτι με τους απόφοιτους του συγκεκριμένου τμήματος αλλά όπως έχω πει και παλαιότερα, έχω πρόβλημα με την ύπουλη – ξαφνική κίνηση του υφυπουργού και τα λάθη που προέκυψαν από την υπερβολική βιασύνη του να περάσει το νομοσχέδιο χωρίς καν να μας προετοιμάσει για να δει αν θα υπάρξουν αντιδράσεις ή αν υπάρχει καλύτερη λύση.Β) η δεύτερη διαδικασία όπως αυτή φαίνεται παραπάνω (τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών, όλων των σχολών πληροφορικής). Με εισαγωγή παιδαγωγικών μαθημάτων σε όλες τις σχολές Γ) Ευκαιρία για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο να παρακολουθήσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να έχει το δικαίωμα ο απόφοιτος να πιστοποιήσει τις γνώσεις του όσον αφορά την παιδ. Κατάρτιση και φυσικά να προηγούνται στον πίνακα σε σχέση με τους άλλους.Με αυτόν τον τρόπο, από δω και πέρα αποκτούν παιδαγωγική κατάρτιση οι σπουδαστές, μέσω της σχολής τους και οι απόφοιτοι θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν. Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα δεν αδικείται κανείς! Αν διαφωνεί κάποιος από εσάς, ας επισημάνει που κάνω λάθος και ας προτείνει κάτι καλύτερο. Αρκεί αυτό το καλύτερο να αφορά όλους τους πληροφορικούς.