0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: giannisPE19 στις Νοέμβριος 19, 2009, 06:20:42 μμ...Εδώ η Διαμαντοπούλου μπορεί να τα αλλάξει όλα σε μια μέρα...Ακριβώς. Μπορεί να τα αλλάξει. Μέχρι τότε δες την παρακάτω εικόνα;Αλήθεια του χρόνου πόσοι;
...Εδώ η Διαμαντοπούλου μπορεί να τα αλλάξει όλα σε μια μέρα...
Αλήθεια του χρόνου πόσοι;
Ρε παιδιά σταματήστε να τρώγεστε....Εδώ η Διαμαντοπούλου μπορεί να τα αλλάξει όλα σε μια μέρα...
Δυστυχώς Don Quixote δεν εχω το χρόνο να είμαι όλη μέρα μέσα σε ένα forum και να βρίζομαι με κόσμο.
Λυπάμαι πολύ να διαβάζω από κάποιον που θέλει να γίνει εκπαιδευτικός όλα αυτά που αναφέρεις για μένα κρυμένος πίσω από ένα ψευδόνυμο...
Το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηρισθεί αυτό είναι θρασύδειλο.
Δεν έχω να κρύψω τίποτα και γι' αυτό δε κρύβομαι πίσω από κανένα ψευδώνυμο... Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα στο site του Συλλόγου.
Σου προεξοφλώ λοιπόν ότι δε γράφω περιμένοντας κάποια απάντηση από εσένα καθώς δεν επιδιώκω κάποιο διάλογο μαζί σου.
Εκτός και άν μου αποκαλύψεις ποιός είσαι (τα στοιχεία σου δηλαδή) για να δούμε και τι μπορούμε να κάνουμε με τις ύβρεις που έχω δεχθεί από εσένα μεχρι τώρα...
Για το θέμα έχω τοποθετηθεί στο forum στο παρελθόν.Η τοποθέτησή μου στις 28/7/2009
Δεν θεωρούμε ότι έχουμε προσβάλλει κανέναν.
Πήραμε το ρίσκο να σπουδάσουμε σε ένα τμήμα καινούριο τότε, όπου μας υπόσχοταν ότι "η διαφορά μας με τις άλλες σχολές πληροφορικής θα είναι ότι εμείς δε θα χρειαστεί να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ καθώς το πτυχίο μας θα μας καλύπτει τη "παιδαγωγική επάρκεια".
Θα μπορούσαμε να ξαναδώσουμε πανελλήνιες ή να ακολουθήσουμε κάποιον άλλο δρόμο. Οι περισσότεροι όμως συνέχισαν τις σπουδές τους γνωρίζοντας ότι με το εν λόγω πτυχίο θα έχουν ένα προσόν παραπάνω σε σχέση με τους αποφοίτους άλλων τμημάτων πληροφορικής, ώστε να πραγματοποιήσουν το ονειρό τους.
Τελειώνοντας τις σπουδές είδαμε ότι οι υποσχέσεις δεν είχαν πραγματοποιηθεί και το προσόν της "παιδαγωγικής επάρκειας" πρέπει να αποκτηθεί μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή παιδαγωγικού μεταπτυχιακού.
ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΨΑΜΕ, ΔΕ ΣΚΥΨΑΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
Είναι γεγονός ότι έχουμε διδαχτεί έναν αξιόλογο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων
ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ? ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ? ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ?
Αυτό δηλαδή που κάνει η πλειοψηφία? Αφού το δικαιούμαστε από το πρόγραμμα σπουδών μας...
Δώσαμε ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ ΑΓΩΝΑ.
Δεν προδώσαμε ποτέ τη συνείδησή μας. Δεν υποκύψαμε πουθενά και δεν καθοδηγηθήκαμε ΠΟΤΕ από ΚΑΝΕΝΑΝ. Αιτηθήκαμε, απαιτήσαμε, αγωνισθήκαμε για να κερδίσουμε κάτι που μας υπόσχοταν και ποτέ δε μας έδωσαν. Και τώρα? Γινόμαστε στόχαστρο κακόβουλων και προσβλητικών σχολίων.
Και μάλιστα από συναδέλφους ωρομισθίους, την ίδια ώρα που δηλώνουμε ότι επιθυμούμε να καταργηθεί το καθεστώς της ΑΣΠΑΙΤΕ και είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε γι' αυτό. Που είναι οι δικοί σας αγώνες?
Πότε οι σύλλογοι αποφοίτων των τμημάτων σας πίεσαν τη διοίκηση ώστε να βάλει παιδαγωγικά μαθήματα στα προγράμματα σπουδών σας? Αφού τόσο πολύ αγαπάτε την εκπαίδευση γιατί δεν απαιτήσατε αντίστοιχα μαθήματα ή κατευθύνσεις? Ώστε τώρα να έχουμε ένα λόγο παραπάνω να απαιτήσουμε από το υπουργείο να αναγνωρίσει όλες τις σχολές Πληροφορικής ως καθηγηυικές?
Εμείς το χρέος μας το κάναμε και προς τους εαυτούς μας και προς τους αποφοίτους. Όχι τους μελλοντικούς.... Τους αποφοίτους του "Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων" που πλέον δεν υπάρχει. Επειδή αντέδρασε η ΑΣΠΑΙΤΕ..... Επειδή σας θέλει όλους πελάτες της και εμείς πήγαμε να της χαλάσουμε τα σχέδια. Όμως πελάτες δε γίναμε... ούτε θα γίνουμε... Δικαιούμαστε τον τίτλο και δεν τον θέλουμε δύο φορές.
Προσβλήθηκε η τεχνική κατάρτιση στη Πληροφορική των συναδέλφων μου αποφοίτων του τμήματος. Στη συνέχεια και η παιδαγωγική τους κατάρτιση. Έτσι, με αερολογίες. Επιχειρείται κλίμα διχασμού από κάποιους φαφλατάδες… Που δε μπορούν να δούν ότι έχει ανοίξει μια σημαντική πόρτα και το έργο της ΕΠΕ γίνεται πιο εύκολο για αναγνώριση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ…
Για κατάργηση του παράνομου και παράλογου θεσμού της ΑΣΠΑΙΤΕ. Προτιμούν να καταργήσουν τη τροπολογία και να διατηρήσουν τον πίνακα ως έχει…. Να κρατήσουν τη θέση τους με τα 20000 μόρια που μας τα κοπανάνε συνέχεια, να μείνουν «πιο κοντά» σε αυτούς που έχουν παιδαγωγική επάρκεια και που ξέρεις ίσως του χρόνου περάσουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
Προσωπικά λυπάμαι! Λυπάμαι πολύ για τη τροπή που έχει πάρει το θέμα.
Μερικοί δυστυχώς γράφουν χωρίς καν να σκεφτούν… Ακόμη χειρότερα οι ίδιοι θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί. Θα συμπεριφέρονται και θα μιλούν σε νέα παιδιά χωρίς να σκεφτούν? Με τον ίδιο τρόπο? Αυτή θα είναι η αντίδρασή τους όταν τους θίγονται τα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ μέσα στο σχολείο? Θα φωνάζουν στα προαύλια και θα χρησιμοποιούν αυτό το ύφος?
...Πάντως διαφωνίες και διαξιφισμοί μεταξύ 2-3 ατόμων και μάλιστα σε ένα forum δε νομίζω να είναι αγώνας....
ΠαράθεσηΔυστυχώς Don Quixote δεν εχω το χρόνο να είμαι όλη μέρα μέσα σε ένα forum και να βρίζομαι με κόσμο. Επειδη σε πηραν αναπληρωτη....Εμας που μας εφαγες την θεση ειμαστε ανεργοι.Οποτε εχουμε χρονο να καθομαστε και να μιλαμε για εσας που μας φαγατε την θεση.Μην μας το απαγορευσεις και αυτο.Σε παρακαλωωω....
Προσωπικά λυπάμαι! Λυπάμαι πολύ για τη τροπή που έχει πάρει το θέμα. Μερικοί δυστυχώς γράφουν χωρίς καν να σκεφτούν… Ακόμη χειρότερα οι ίδιοι θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί. Θα συμπεριφέρονται και θα μιλούν σε νέα παιδιά χωρίς να σκεφτούν? Με τον ίδιο τρόπο? Αυτή θα είναι η αντίδρασή τους όταν τους θίγονται τα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ μέσα στο σχολείο? Θα φωνάζουν στα προαύλια και θα χρησιμοποιούν αυτό το ύφος?
Η θέση της Π.Ε.ΚΑ.Π για το θέμα που συζητάμε είναι στο παρακάτω link παράγραφος 4.http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=1124) Για το θέμα της αναγνώρισης παιδαγωγικής επάρκειας μόνο στους αποφοίτους του τμήματος «Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων» του Παν. Πειραιά, το ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι προκαλείται αδικία σε βάρος των αποφοίτων των άλλων σχολών Πληροφορικής αφού οι πτυχιούχοι του συγκεκριμένου τμήματος θα προηγούνται όλων των άλλων στους διορισμούς και καλεί το ΥΠ.Ε.Π.Θ. να πράξει το ίδιο για όλα τα τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ και ΑΤΕΙ οι απόφοιτοι των οποίων διορίζονται ως ΠΕ19-ΠΕ20.
Καλησπέρα
1. Φταίει το σύστημα. Παρ' όλ' αυτά άνοιξε "πόρτα" για να γίνουν και άλλες σχολές ΠΕ19 καθηγητικές. Θα ήταν ανόητο να κλείσει... Η βιασύνη όμως οδηγησε στα δικαστήρια.
2. Πλέον θα υπερασπιστούμε το αίτημά μας. Είναι ξεκάθαρο και δίκαιο όσο και αν δεν αρέσει.
3. Εχω τοποθετήσει επίσημα την θέση μου: Παιδαγωγική επάρκεια σε όλα τα τμήματα που τη δικαιούνται
4. Δε θέλω να τη χάσουμε. Θέλω να επεκταθεί και στον υπόλοιπο κλάδο και να φύγει η ΑΣΠΑΙΤΕ από τη μέση. Τώρα αν τη χάσουμε το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα ΓΚΑΡΙΖΩ στα forum.
5. Θα μπορούσε να βρεθεί λύση αν δεν υπήρχε χλεβασμός και ειρωνεία. Δυστυχώς διάλογος με τέτοιο ύφος δε γίνεται. Καλά για συνεργασία ούτε λόγος.
Είμαι ωρομίσθιος σε κάποια χωρια μακρυα απο Αθηνα-Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα δουλεύω για τα έξοδά μου σε άσχετη με την εκπαίδευση δουλεία. Δεν είμαι αναπληρωτής.
Το τμήμα είχε μέχρι το 2007 σε σύνολο 54 μαθημάτων (+2 πτυχιακή=56, δηλαδή 7 σε κάθε εξάμηνο), από 8 εως 18 μαθήματα παιδαγωγικά ανάλογα με τις επιλογές των φοιτητών. Τα υπόλοιπα ήταν μαθήματα πληροφορικής. Με τον νόμο που ψηφίστηκε τον Αυγουστο τα δεδομένα άλλαξαν. Η σχολή έχει 3 παιδαγωγικά και τα υπόλοιπα πληροφορικής.Απο και και πέρα όλα καθορίζονται και διαμορφώνονται από τις κινήσεις που γίνονται... ή δε γίνοντα.
Ελπίζω να κάλυψα τα ερωτήματά σου. Με τα ειρωνικά σχόλια δεν ασχολούμαι.