0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά που να το διδάσκουν οι καθηγητές πληροφορικής
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος
Μεταπτυχιακό δεν θεωρείται το ecdl.
Απο κει και πέρα όσα αναφέρεις {-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).-Ιστοσελίδα για κάθε δημοτικό με ελεύθερο CMS (joomla ή drupal)-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).}ΔΕΝ αφορούν τη διδασκαλία της πληροφορικής σε παιδιά Δημοτικού αλλά μια "τεχνική"υπιστήριξη στο σχολείο!!!!!!!Όσο για αυτό {Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες} αυτό εννοούσα και εγω ένα δυο πραγματάκια και εξακολουθώ να πιστεύω οτι αυτά πρέπει να μαθαίνονται στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων, τα οποία μαθήματα πλέον υποτίθεται οτι εξετάζονται διαθεματικά σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά του Δημοτικου σχολείου Αλήθεια με τους ξεχωριστούς κλάδους στα Δημοτικά η διαθεματικότητα πάει περίπτατο ή είναι η ιδέα μου;;;Α και Don Quixote για ποιο πράγμα θα έπρεπε να ντρέπομαι;;;
"Ένα δυο πραγματάκια", είναι για εσάς η πληροφορική; Για ακούστε τι άποψη έχουμε και εμείς:-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη). -Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες.
Αυτά είναι τα ένα δυο πραγματάκια; Αυτή είναι η λογική σας συνάδελφοι; Ένα δυο πραγματάκια στην πληροφορική. Ένα δυο πραγματάκια στα μαθηματικά. Ένα δυο πραγματάκια στη γλώσσα. MARKOS τι λες;
Γιατί δεν βγαίνει ένας δάσκαλος να μας πει τι γίνεται στα ολοήμερα; Αλλά είπαμε. Μεμονωμένες περιπτώσεις.
Γιατί λοιπόν να χαλάσουμε τους διορισμούς των εφήβων δασκάλων...
Αν βρεθεί ένας δάσκαλος που να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική, και βγει επώνυμα και το πει, τότε πραγματικά σκίζω τα (λιγοστά) πτυχία μου και πάω στα καράβια.Είστε μερικές χιλιάδες δάσκαλοι φαντάζομαι. Ένας μόνο να βρεθεί. ΕΝΑΣ με μεταπτυχιακό στην πληροφορική σε πανεπιστήμιο της Ελλάδας ή του εξωτερικού. Μεταπτυχιακό δεν θεωρείται το ecdl.
@kyra_daskala, άλλα μας έλεγες σε προηγούμενο μήνυμα... Αχ Νεοέλληνες.
Και πριν απαντούσες σαν να ήσουν σίγουρη για τη ΔΟΕ. Τώρα λες ότι δεν ήσουν στη συνάντηση
Επίσης βρείτε τα με την vasilikip για τις ειδικότητες. Τουλάχιστον να έχετε κοινή γραμμή όλοι οι δάσκαλοι. Ή μέσα στη ΔΟΕ λέμε άλλα, και έξω άλλα;
Και όσο για το αν μπορούν να εξοπλιστούν τα δημοτικά με Η/Υ. Εδώ όλοι οι μαθητές της πρώτης γυμνασίου πήραν laptop. Δεν μπορούν να βρεθούν δέκα υπολογιστες σε κάθε δημοτικό για εκατοντάδες μαθητές να τα χρησιμοποιούν;
(Στα παραπάνω δεν απαντώ γιατί πραγματικά ντρέπομαι που έχω αντίθετη άποψη με του ειδήμονα "εκπαιδευτικού" παραπάνω :Pπου δεν κάνει καν τον κόπο να ακούσει και μια διαφορετική άποψη απο τη δική του)
Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να μην ξαναεμπλακώ σε ένα θέμα που δεν με αφορά καθόλου στην τελική, θεωρώ πως ο πληροφορικός είναι απαραίτητος σε ένα Δημοτικό σχολείο ως "τεχνικό προσωπικό" για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και για να λειτουργεί συμβουλευτικά σε περίπτωση που υπάρξει "αποκομμένο"* μάθημα πληροφορικής. Θεωρώ τον δάσκαλο του Δημοτικού σχολείου τον καταλληλότερο να διδάξει παιδιά δημοτικού στο πως να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή στις καθημερινές τους εργασίες, σαν εργαλείο.