*

Αποστολέας Θέμα: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???  (Αναγνώστηκε 93909 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #182 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:10:26 pm »
Την αρχική μου τοποθέτηση όλοι νομίζω την διαβάσατε.
Κάποιοι θεώρησαν ότι έχω υφακι…..
Φοβήθηκα κάποια στιγμή μήπως είναι αλήθεια, ξαναδιάβασα λοιπόν όλο το θέμα από την αρχή και δυστυχώς καταλήγω ξανά στην αρχική μου τοποθέτηση , προσθέτω δε  και την απάντηση, της anneta.


οσο για το φτωχια και γκρινια :    " Η υλικη φτωχεια  θεραπευεται ευκολα, η φτωχεια της ψυχης ομως, ποτε" ΜΟΝΤΑΙΝ"



έτσι όπως εξελίσσεται το θέμα σίγουρα κάποιοι (ξέρουν αυτοί ) θα πουν και τι με νοιάζει που το είπε ο  «ΜΟΝΤΑΙΝ»  πόση αξία έχει στην δική μας περίπτωση;;; …..καμιά ..άντε λοιπόν συνεχίζουμε…..

συνεχίζω και εγώ να αναρωτιέμαι ,πόσοι από εμάς  θα ανοίγαμε το θέμα  αν δεν υπήρχε κανείς   μας---σας   άνεργος;;;;;…και όλοι  τοποθετημένοι στην ειδικότητα τους.
Λίγοι νομίζω είναι η απάντηση ,και οι λίγοι  θα είχαν κάποιο προσωπικό συμφέρον
Πολιτικό, συνδικαλιστικό ,κλπ

Αν αύριο η καινούργια ηγεσία του υπουργείου έκανε ανακοίνωση για προσλήψεις όλων των εκπαιδευτικών (ολων των κλαδων) τα θεματα που θα ανοιγοταν στο τοπικ  είναι

Μα γιατι τοσες πολλες  ωρες???----  Μα γιατι τοσο μακριά???   - Μα γιατι εγω αυτην τη Τάξη??? κλπ.

Δεν ζητώ της  απαντήσεις σας  ,μόνο  τον προβληματισμό σας…..για να μην επιβεβαιώσουμε αυτό που είπε ο ΜΟΝΤΑΙΝ  και ανέβασε όμορφα η  anneta.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #183 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:18:24 pm »
υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής στα δημοτικά που να το διδάσκουν οι καθηγητές πληροφορικής
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος ή στην καλύτερη ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:39:12 pm από vasilikip »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #184 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:21:40 pm »
εχουμε μπερδεψει τα....μπουτια μας !!!

          και αυτο συμβαινει γιατι δεν διαβαζει κανεις μας τα μηνυματα των αλλων, παρα απαντουμε απλα για να πουμε το δικο μας. (ΟΚ. ξερω, μη φωναζετε, κανεις μας δεν το κανει αυτο....)

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:29:30 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #185 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:25:39 pm »
Φαντάζομαι έχει υποθεί και πιο πάνω αλλά θα το αναφέρω(αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος δάσκαλος): Ο Η/Υ στο Δημοτικό χρησιμέυει σαν εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών για πρότζεκτ ή για εργασίες των μαθητών πάνω σε κάποιο μάθημα (πχ κάποια εργασία στην ιστορία). Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει ένας πληροφορικός να κάνει ξεχωριστό μάθημα πληροφορικής για να δείξει ένα- δυο πραγματάκια πάνω στον Η/Υ και όχι ένας δάσκαλος

"Ένα δυο πραγματάκια", είναι για εσάς η πληροφορική; Για ακούστε τι άποψη έχουμε και εμείς:

-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
-Ιστοσελίδα για κάθε δημοτικό με ελεύθερο CMS (joomla ή drupal)
-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).
-Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες.
-Και μια - δυο ώρες την εβδομάδα για όποιον συνάδελφο της πρωτοβάθμιας θέλει να ρωτήσει κάτι σχετικό με τους υπολογιστές ή χρειάζεται βοήθεια για να να χρησιμοποιήσει την "τεχνολογια" στο μάθημα του (laptop + Projector για παρουσίαση διαφανειών).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:38:18 »

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #186 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:31:16 pm »
Αχ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:33:38 pm από _Ελένη_ »
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #187 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:39:46 pm »
Μεταπτυχιακό δεν θεωρείται το ecdl.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αγαπητέ Don Quixote ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.  :) :) :)
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #188 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:49:22 pm »
παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τόσες μέρες το τόπικ κ έχω να πω το εξής: ως μητέρα παιδιού στο δημοτικό και ως αδιόριστη ακόμα φιλόλογος  με πτυχίο του 1990, μεσήλικας σε σχέση με τους δασκάλους, επιτυχούσα ΑΣΕΠ κλπ.,συμφωνώ με τις θέσεις του don quiχote.
και όχι για να δούλευα εγώ στο δημοτικό...δεν πιστευω πλέον ότι θα διοριστώ ποτέ..
αλλά για τα σοβαρά επιχειρήματα που παραθέτει ο don quiχote,τα οποία πρέπει κάποτε να τολμήσουν οι δάσκαλοι και η ΔΟΕ να αναλογιστούν υπεύθυνα.
ευχαριστώ :)

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #189 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 04:50:26 pm »
Don Quixote προφανώς οταν μιλάω για μεταπτυχιακό δεν μιλάω για ecdl αλλά για master όπως αυτό: http://www.cc.uoa.gr/ptde/metaptyxiaka.htm

Απο κει και πέρα όσα αναφέρεις {-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
-Ιστοσελίδα για κάθε δημοτικό με ελεύθερο CMS (joomla ή drupal)
-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).}
ΔΕΝ αφορούν τη διδασκαλία της πληροφορικής σε παιδιά Δημοτικού αλλά μια "τεχνική"υπιστήριξη στο σχολείο!!!!!!!

Όσο για αυτό {Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες} αυτό εννοούσα και εγω ένα δυο πραγματάκια και εξακολουθώ να πιστεύω οτι αυτά πρέπει να μαθαίνονται στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων, τα οποία μαθήματα πλέον υποτίθεται οτι εξετάζονται διαθεματικά σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά του Δημοτικου σχολείου ::) ::)
Αλήθεια με τους ξεχωριστούς κλάδους στα Δημοτικά η διαθεματικότητα πάει περίπτατο ή είναι η ιδέα μου;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 13, 2009, 05:18:32 pm από vasilikip »

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #190 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 05:09:38 pm »
Don Quixote, θα μου επιτρέψεις να μην σου απαντήσω σημείο το σημείο σε αυτό που γράφεις. Είναι κουραστικό για τα μάτια και καταντά να γίνεται μια ατέρμονη συζήτηση του στυλ "έχω ένα πρόβλημα... για κάθε σου λύση".

Στο πρόσφατο συνέδριο που έκανε η ΔΟΕ και που προέκυψε η συγκεκριμένη απόφαση, που σε έχει κάνει τόσο έξαλλο, δεν πήγα και δεν ξέρω γιατί διατυπώθηκε έτσι όπως διατυπώθηκε. Ίσως να γίνεται για μικροπολιτικούς λόγους, όπως κάποιος προανέφερε, και εγώ το έχω ακούσε, ο Μπράτης θέλει να κατέβει για βουλευτής. Αυτό που έχει συζητηθεί σε τέσσερις διαφορετικούς συλλόγους που ήμουν τα τελευταία χρόνια, είναι να δημιουργηθούν νέες οργανικές θέσεις ειδικοτήτων.Τέτοια ψηφίσματα έχουν στείλει οι σύλλογοι.

Σήμερα κατάλαβα ότι κρίνεις όλους τους δασκάλους από αυτά που βλέπεις στο Ολοήμερο, αλλά το κακό είναι ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Πολύ πιθανόν, αν δουλεύεις σε πόλεις να έχεις πέσει στις περιπτώσεις. Και εγώ έχω πετύχει σχολεία που το Ολοήμερο είναι σαν απλή φύλαξη και μάλιστα επειδή η πρώτη μου εμπειρία σε δημόσιο σχολείο, ήταν σε ένα πολύ ωραίο επαρχιακό 4/θεσιο, που γινόταν πολύ ωραία και οργανωμένη δουλειά στο Ολοήμερο, έπεσα από τα σύννεφα, όταν είδα ότι στην Αθήνα, προτιμούσαν το Ολοήμερο δάσκαλοι μεγάλοι σε ηλικία, για να μην έχουν ευθύνη τάξης. Τι να κάνουμε υπάρχουν και τέτοιοι δάσκαλοι. Όπως υπάρχουν αντίστοιχα καθηγητές που προτιμούν το Γυμνάσιο γιατί δεν έχουν την ευθύνη των Πανελληνίων. Πρέπει να τους θεωρώ όλους ανίκανους;

Ακόμα και το ότι συναντάς δασκάλους 6ης που δυσκολεύονται στα μαθηματικά, το κατανοώ και δεν το παρεξηγώ από τη στιγμή που έχουν αλλάξει τα βιβλία, αλλά το σπουδαιότερο είναι ότι έχουν αλλάξει φιλοσοφία και αν δεν επιμορφωθείς, μένεις πίσω.

Προσωπικά, μου αρέσουν οι μεγάλες τάξεις. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, είμαι αποτελεσματική στη δουλειά μου. Τι μου ζητάς λοιπόν; Να αφήσω το αντικείμενο της δουλειάς μου; Φυσικά και δεν θα συμφωνήσω. Πέρα από τη γνώμη μου, με τα σημερινά δεδομένα δεν μπορούν να ενταχθούν οι καθηγητές στην πρωτοβάθμια διότι δεν θα συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο. Θα πρεπει να τρέχουν σε 2 και 3 (αν μιλάμε για μεγάλη πόλη). Ήδη οι διορισμένες ειδικότητες που συμπληρώνουν ωράριο σε ένα άλλο σχολείο διαμαρτύρονται και καλά κάνουν κατά τη γνώμη μου. Σε όσα σχολεία έχω υπηρετήσει η μουσικός τις ημέρες των γιορτών έκανε βόλτα από όλα τα σχολεία. Στο δε νησί που υπηρετούσα, στις 8 ήταν στο Λύκειο, στις 11 στο γυμνάσιο και το απόγευμα ερχόταν στη δική μας γιορτή.
Με τέτοιες συνθήκες θέλει να δουλέψει ένας φιλόλογος, φυσικός, μαθηματικός,θεολόγος, χημικός κτλ.

Ας έρθω και λίγο στον δικό σου κλάδο, που είναι διαφορετική περίπτωση, καθώς μιλάμε για εισαγωγή νέου μαθήματος. Επειδή τις Νέες Τεχνολογίες τις χρησιμοποιώ και δεν τις φοβάμαι, σε όποια σχολεία είχαν κατάλληλη υποδομή και σωστό πληροφορικό (όχι του στυλ, βάζω την Κάτια και τον Πέρη και παίξτε παιδάκια) έχω κάνει θαύματα με τις τάξεις μου. Συμφωνώ με την εισαγωγή του μαθηματος αλλά χρειάζονται υποδομές και αναδιαμόρφωση του ωρολόγιου προγράμματος  (ή θα βάλουμε και άλλες ώρες στα παιδιά ή θα αφαιρέσουμε ώρες από τα άλλα μαθήματα). Τι μάθημα να κάνεις με 2 υπολογιστές για 20 παιδιά; Αν δεν οργανωθούν τα σχολικά εργαστήρια, δουλειά δεν θα γίνεται. Αν ο στόχος είναι μόνο ο διορισμός και δεν σας ενδιαφέρουν οι συνθήκες ή πιστεύετε ότι θα τα αλλάξετε όλα μετά και εκ των έσω, τότε πάω πάσο...

Από το σχόλιο σου για τις απεργείες καταλαβαίνω ότι δεν θα καταφέρουμε να συμφωνήσουμε σε κάτι, οπότε μπορούμε να το λήξουμε εδώ το θέμα.


edit
Μάρκο θα συμφωνήσω ότι ορισμένοι δεν διαβάζουμε τι γράφουν οι άλλοι.
Don Quixote, σε ποια άλλα αναφέρεσαι; και σε ποιο μηνύμα;
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #191 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 05:55:18 pm »
Απο κει και πέρα όσα αναφέρεις {-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
-Ιστοσελίδα για κάθε δημοτικό με ελεύθερο CMS (joomla ή drupal)
-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).}
ΔΕΝ αφορούν τη διδασκαλία της πληροφορικής σε παιδιά Δημοτικού αλλά μια "τεχνική"υπιστήριξη στο σχολείο!!!!!!!

Όσο για αυτό {Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες} αυτό εννοούσα και εγω ένα δυο πραγματάκια και εξακολουθώ να πιστεύω οτι αυτά πρέπει να μαθαίνονται στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων, τα οποία μαθήματα πλέον υποτίθεται οτι εξετάζονται διαθεματικά σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά του Δημοτικου σχολείου ::) ::)
Αλήθεια με τους ξεχωριστούς κλάδους στα Δημοτικά η διαθεματικότητα πάει περίπτατο ή είναι η ιδέα μου;;;
Α και Don Quixote για ποιο πράγμα θα έπρεπε να ντρέπομαι;;;

@vasilikip... Οι υπολογιστές χαλάνε; ΝΑΙ. Το δίκτυο χαλάει; ΝΑΙ. Τι γίνεται τότε; Το δημόσιο πληρώνει ε; Καλά τα λες vasilikip. Εξάλλου δικά σου είναι τα χρήματα; Του δημοσίου δεν είναι; Για τα πιο απλά, ένα format, ας δώσουμε 50 ευρώ. Για να προσθέσουμε μια μνήμη άλλα τόσα. x10 υπολογιστές σε καθε δημοτικό... Μικροποσά... Για να φτιάξουμε ένα δίκτυο. Ψίχουλα... Αλλά είπαμε. ΕΣΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ; ΟΧΙ. Το δημόσιο πληρώνει.
-Ωχ αδελφέ μου θα έρθει τεχνικός. Πως κάνεις έτσι; Έχει λεφτά το κράτος...

Ντροπή vasilikip που υποστηρίζεις το μάθημα της πληροφορικής να το κάνει δάσκαλος που γνωρίζει ένα δυο πραγματάκια.
Ντροπή vasilikip που υποστηρίζεις (όπως ο αγαπητός πρόεδρος) να πεταχτούν έξω χιλιάδες ειδικότητες ηλικίας 30-40 ετών, για να διορίζονται έφηβοι δάσκαλοι, χωρίς ΑΣΕΠ χωρίς ΤΙΠΟΤΑ.
Ντροπή vasilikip που θεωρείς ότι η πληροφορική είναι ένα δυο πραγματάκια. Δεν είναι τόσα «χαζά» τα παιδιά του δημοτικού. Σε πληροφορώ με την Έκτη κάνουμε πράγματα στο excel που ενώ τα παιδιά δεν γνωρίζουν τις πράξεις (πολλαπλασιασμό, διαίρεση, ΝΑΙ υπάρχουν παιδιά στην ΕΚΤΗ δημοτικού που δεν ξέρουν να κάνουν αυτές τις πράξεις), ξέρουν να χειρίζονται κελιά, να κάνουν πράξεις, να φτιαχνουν συναρτήσεις, να χειρίζονται την εντολή if. Πλάκα δεν έχει;

Μήπως vasilikip και η γλώσσα και τα μαθηματικά είναι ένα δυο πραγματάκια; Γι’αυτό σηκώνουν οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί τα χέρια ψηλά στην πρώτη γυμνασίου;

vasilikip είσαι ευχαριστημένη με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Με τη λειτουργία του ολοημέρου. Γιατι αν δεν εισαι, χρειάζονται ριζικές αλλαγές. Αλλά δεν θα είναι κριτής ο κύριος Μπρατης. Ας βρεθεί κάποιος σοβαρός και υπεύθυνος άνθρωπος να κρίνει ποιος μπορεί να διδάξει και που. Μέσα από αξιολόγηση διδακτικών προγραμμάτων, επάρκειας εκπαιδευτικών, στοιχείων για το επίπεδο των μαθητών της πρώτης γυμνασίου.

@kyra_daskala, να με συγχωρείς που σε κούρασα. Και εγώ κουραζόμουν βέβαια αλλά ΑΠΑΝΤΗΣΑ. Και πριν απαντούσες σαν να ήσουν σίγουρη για τη ΔΟΕ. Τώρα λες ότι δεν ήσουν στη συνάντηση. Επίσης βρείτε τα με την vasilikip για τις ειδικότητες. Τουλάχιστον να έχετε κοινή γραμμή όλοι οι δάσκαλοι. Ή μέσα στη ΔΟΕ λέμε άλλα, και έξω άλλα; Και όσο για το αν μπορούν να εξοπλιστούν τα δημοτικά με Η/Υ. Εδώ όλοι οι μαθητές της πρώτης γυμνασίου πήραν laptop. Δεν μπορούν να βρεθούν δέκα υπολογιστες σε κάθε δημοτικό για εκατοντάδες μαθητές να τα χρησιμοποιούν;  Δεν είμαι εχθρός σου kyra_daskala. Λυπάμαι που με βλέπεις έτσι. Και αφού το λήγουμε εδώ. Καλή τύχη και καλά να περνάς.  :)

Συνάδελφοι φιλόλογοι και μαθηματικοί. Δεν είναι δική μου «μάχη» να υπερασπίζομαι τα δικαιώματα σας. Πλέον και αφού και εσείς δεν φαίνεται να συμφωνείτε με αυτά που λέω, δεν το αναφέρω πάλι.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #192 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 06:31:14 pm »
(Στα παραπάνω δεν απαντώ γιατί πραγματικά ντρέπομαι που έχω αντίθετη άποψη με του ειδήμονα "εκπαιδευτικού" παραπάνω :P :Pπου δεν κάνει καν τον κόπο να ακούσει και μια διαφορετική άποψη απο τη δική του)

Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να μην ξαναεμπλακώ σε ένα θέμα που δεν με αφορά καθόλου στην τελική, θεωρώ πως ο πληροφορικός είναι απαραίτητος σε ένα Δημοτικό σχολείο ως "τεχνικό προσωπικό" για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και για να λειτουργεί συμβουλευτικά σε περίπτωση που υπάρξει "αποκομμένο"* μάθημα πληροφορικής. Θεωρώ τον δάσκαλο του Δημοτικού σχολείου τον καταλληλότερο να διδάξει παιδιά δημοτικού στο πως να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή στις καθημερινές τους εργασίες, σαν εργαλείο.

*Στο σημείο αυτό διαφώνησα με την Ελένη, αφού διάβασα την απάντηση της, σεβόμενη πάντα την άποψη της. Το αποκομμένο μάθημα πληροφορικής είναι εκτός του "διαθεματικού"πλαισίου στο πρόγραμμα σπουδών.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 13, 2009, 06:38:14 pm από vasilikip »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #193 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 06:38:13 pm »
Θα ξαναγράψω, αν και επιμένω ότι δεν μου αρέσει καθόλου ο τόνος στον οποίο διεξάγεται η συζήτηση και σε αυτό το θέμα, συμφωνώ απόλυτα με το MARKOS, ότι ο καθένας γράφει το δικό του, χωρίς να διαβάζει καλά τι γράφουν οι υπόλοιποι.

@Don Quixote, καταλαβαίνω την αγωνία σου για το εργασιακό μέλλον του κλάδου σου. Είμαι και εγώ της άποψης ότι θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό για τα παιδιά να διδάσκονται την πληροφορική από ανθρώπους που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και μπορούν να το διδάξουν σωστά. Οφείλω, όμως, να σου πω εδώ, επειδή εσύ το ανέφερες ως επιχείρημα, ότι η πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής που έχω γνωρίσει στη δευτεροβάθμια, διαμαρτύρονται πολύ έντονα ότι έχουν προσληφθεί ως καθηγητές και όχι ως τεχνικοί και δεν είναι δικιά τους δουλειά-ευθύνη να συνδέσουν τον καινούριο εκτυπωτή -να δουν γιατί δεν δουλεύει το δίκτυο- να εγκαταστήσουν το τάδε ή δείνα πρόγραμμα, να συνδέσουν τον προτζέκτορα για τις σχολική γιορτή ή για οποιοδήποτε μάθημα και πάει λέγοντας. Αυτή, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι η νοοτροπία των περισσότερων συναδέλφων σου που έχω συναντήσει σε σχολεία και να σου πω και την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρη αν ο καθηγητής πληροφορικής οφείλει να είναι ταυτόχρονα και ο τεχνικός του σχολείου, όπως σίγουρα οι φιλόλογοι δεν είναι οι γραμματείς της υπόθεσης, απλά και μόνο επειδή κάνουν ωραία γράμματα.

Κατά τα άλλα, τονίζω ότι θεωρώ κι εγώ ότι για ορισμένες ειδικότητες, είναι καλό να υπάρχουν ειδικοί στα δημοτικά, όπως οι ξένες γλώσσες, η μουσική, η θεατρολογία, σίγουρα η πληροφορική και κάποιες άλλες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να βγάλουμε τους δασκάλους άχρηστους! Το ότι ένας δάσκαλος δεν είναι καταρτισμένος να διδάξει πληροφορική, καθώς δεν το διδάχτηκε ως γνωστικό στο πανεπιστήμιο, δεν τον κάνει και αυτομάτως ανίκανο να διδάξει μαθηματικά, φυσική, ή γλώσσα!

Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί απαιτείς από τους δασκάλους να έχουν κοινή γραμμή. Ευτυχώς, σπουδαγμένα παιδιά είμαστε όλοι μας και έχουμε άποψη, όπως και κάθε δικαίωμα να την εκφράζουμε. Αλίμονο αν έπρεπε εμείς της δευτεροβάθμιας να έχουμε κοινή άποψη με την συνδικαλιστική μας ηγεσία! Καήκαμε μετά.  :P

Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι η πληροφορική πρέπει να διδάσκεται από πληροφορικάριους. Ως φιλόλογος, και χαίρομαι που βλέπω ότι αρκετοί συνάδελφοι συμφωνούν μαζί μου, δεν θεωρώ ότι είμαι ικανή να διδάξω σε δημοτικό, κυρίως γιατί δεν έχω απολύτως καμία κατάρτιση σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών, τα οποία ταλανίζουν ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών. Και πάλι, τονίζω ότι η πληροφορική και τα νέα ελληνικά είναι διαφορετικής υφής μαθήματα, οπότε, κατά την ταπεινή μου άποψη, οι δάσκαλοι δεν μπορούν να διδάξουν επαρκώς το ένα, ενώ είναι απολύτως ικανοί για το δεύτερο.

Αποσυνδεδεμένος kyra_daskala

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 671
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #194 στις: Οκτωβρίου 13, 2009, 10:50:16 pm »
Τι να κάνω που με πείσμα επιμένεις...
θα το πάρω σημείο σημείο.

"Ένα δυο πραγματάκια", είναι για εσάς η πληροφορική; Για ακούστε τι άποψη έχουμε και εμείς:

-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
Στην πρωτοβάθμια υπάρχει Διεύθυνση που κάνει αυτή τη δουλειά και απευθυνόμαστε για όποιο τυχόνι πρόβλημα. Προσωπικά θα ήθελα να έναν τεχνικό στο σχολείο, καθώς σε όσα σχολεία έχω περάσει κάνω εγώ αυτή τη δουλειά και χωρίς να έχω απαλλαγή από το διδακτικό ωράριο, όπως έχουν αντίστοιχα οι πληροφορικοί στη δευτεροβάθμια, οι οποίοι όπως προανέφερε κάποιος άλλος διαμαρτύρονται διοτί είναι εκπαιδευτικοί και όχι τεχνικοί.

-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).
-Οι μαθητές θα μαθαίνουν να βρίσκουν στο διαδίκτυο και να εκτυπώνουν μέσα στο σχολείο τις εργασίες τους. Πολύ χρήσιμο για όσα παιδιά δεν έχουν εγκυκλοπαίδειες.
Θα μιλήσω για το πανεπιστήμιο της Αθήνας, του οποίου είμαι απόφοιτη. Αυτά που αναφέρεις είναι το βασικό υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής που κάναμε, στο πρώτο έτος κι όλας. Από εκεί και πέρα προσφερόντουσαν καμιά δεκαριά ακόμα, τα οποία τα διάλεγαν οι περισσότεροι συνάδελφοι. Οπότε όταν αποφάσισα να αφιερώσω την ευέλικτη ζώνη (3 ωρες την εβδομάδα) στη Δ τάξη που ήμουν στον υπολογιστή τα κατάφερα μια χαρά και αν έμενα και δεύτερη χρονιά σε εκείνο το σχολείο, θα μαθαίναμε μέχρι και τυφλό.


Αυτά είναι τα ένα δυο πραγματάκια; Αυτή είναι η λογική σας συνάδελφοι; Ένα δυο πραγματάκια στην πληροφορική. Ένα δυο πραγματάκια στα μαθηματικά. Ένα δυο πραγματάκια στη γλώσσα. MARKOS τι λες;
Περιμένεις να έχουν όλοι οι συνάδελφοι την ίδια γνώμη;Πρέπει να κακίσω κάποιον που δεν θεωρεί την πληροφορική ως μάθημα χρήσιμο στο Δημοτικό σχολείο;


Γιατί δεν βγαίνει ένας δάσκαλος να μας πει τι γίνεται στα ολοήμερα; Αλλά είπαμε. Μεμονωμένες περιπτώσεις.

Αφού δεν βγαίνει ένας δάσκαλος να σας πει... γιατί δεν λες εσύ τι συμβαίνει στα σχολεία που έχεις πάει εσύ. Μπορεί πραγματικά να είμαστε όλοι οι δάσκαλοι του φόρουμ σε άλλο κόσμο και να συναντάμε διαφορετικά πράγματα στα σχολεία μας ή ακόμα χειρότερα επειδή είμαστε μια κλίκα όλοι οι δάσκαλοι έχουμε βαλθεί να βγάλουμε το μαύρο άσπρο.



Γιατί λοιπόν να χαλάσουμε τους διορισμούς των εφήβων δασκάλων...
Κάθε φορά που χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα το μόνο που ενισχύεις, τουλάχιστον για εμένα, είναι ότι ποσώς σε ενδιαφέρει το δημοτικό σχολείο και η βελτίωσή του αλλά κοντόφθαλμα βλέπεις μόνο πως θα διοριστείς στο δημόσιο. Αύτη η φράση δεν με ενοχλεί τόσο επειδή αναφέρεσαι σε συναδέλφους μου αλλά πιο πολύ γιατί βάζεις όριο ηλικίας στην επαγγελματική αποκατάσταση.


Αν βρεθεί ένας δάσκαλος που να έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική, και βγει επώνυμα και το πει, τότε πραγματικά σκίζω τα (λιγοστά) πτυχία μου και πάω στα καράβια.
Είστε μερικές χιλιάδες δάσκαλοι φαντάζομαι. Ένας μόνο να βρεθεί. ΕΝΑΣ με μεταπτυχιακό στην πληροφορική σε πανεπιστήμιο της Ελλάδας ή του εξωτερικού. Μεταπτυχιακό δεν θεωρείται το ecdl.

Πάλι θα αναφερθώ στο τμήμα της Αθήνας (για τα υπόλοιπα παιδαγωγικά δεν ξέρω τι γίνεται) Έχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα πληροφορικής τουλάχιστον από το 1998 και κάθε χρόνο δέχεται τουλάχιστον 10 φοιτητές. Πέρα από το μεταπτυχιακό, προσφέρεται και ένα πρόγραμμα για δασκάλους προσανατολισμένο στη διδακτική της πληροφορικής. Μπορεί να μην κυκλοφορούν στο φορουμ μας αλλά υπάρχουν εκεί έξω...

@kyra_daskala, άλλα μας έλεγες σε προηγούμενο μήνυμα... Αχ Νεοέλληνες.

Δυστυχώς δεν έλεγα άλλα, άλλα εσύ κατάλαβες. Δεν το παρεξηγώ γιατί έχω χρόνια σε διάφορα φόρουμ και καταλαβαίνω πόσο εύκολα παρεξηγείται ο γραπτός λόγος.

Και πριν απαντούσες σαν να ήσουν σίγουρη για τη ΔΟΕ. Τώρα λες ότι δεν ήσουν στη συνάντηση
Δεν εκπροσωπούσα εγώ το σύλλογό μου στη συνάντηση αυτή άλλα άλλοι συνάδελφοι. Έχω περάσει από 4 διαφορετικούς συλλόγους και σε όλους που έχει συζητηθεί το θέμα, έχει προταθεί η σύσταση νέων θέσεων και καμία φορά δεν έχει ακουστεί να διώξουμε τις ειδικότητες.

Επίσης βρείτε τα με την vasilikip για τις ειδικότητες. Τουλάχιστον να έχετε κοινή γραμμή όλοι οι δάσκαλοι. Ή μέσα στη ΔΟΕ λέμε άλλα, και έξω άλλα;
Δεν έχω να βρω κάτι με τη συνάδελφο, έχει τη γνώμη της και είναι σεβαστή. Δεν είμαστε η διδασκαλική μαφία για να έχουμε κοινό κώδικα, ούτε ζούμε σε απολυταρχικό καθεστώς για να κινούμαστε ως φερέφωνα της ΔΟΕ.

Και όσο για το αν μπορούν να εξοπλιστούν τα δημοτικά με Η/Υ. Εδώ όλοι οι μαθητές της πρώτης γυμνασίου πήραν laptop. Δεν μπορούν να βρεθούν δέκα υπολογιστες σε κάθε δημοτικό για εκατοντάδες μαθητές να τα χρησιμοποιούν;
Πραγματικά, εφόσον έχεις δουλέψει σε Ολοήμερα Δημοτικά, πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι μόνο αν θα βρούμε 10 παραπάνω υπολογιστές.για κάθε σχολείο για να καλυτερεύσει η αναλογία μαθητών προς Η/Υ; Άσε που δεν είναι λύση να μαζεύουμε όλη τη σαβούρα από τις εταιρίες και τα πανεπιστήμια. Έχω περάσει και από τέτοιο σχολείο και μπράβο του διευθυντή που κάθισε να τους επιδιορθώσει για να έχει το σχολείο έστω και 5 παραπάνω. Σε πολλά σχολεία δεν περισσεύει καν αίθουσα, έχω δει πρώην αποδυτήρια, πατάρια και υπόγεια να μετονομάζονται σε εργαστήρι πληροφορικής διότι έτσι απαιτεί ο νόμος για το Ολοήμερο. Σε άλλα σχολεία οι αίθουσες είναι ακατάλληλες, τα ηλεκτρολογικά σε κακό χάλι. Με τέτοιες συνθήκες η πληροφορική δεν μπορεί να μπει στο πρωινό πρόγραμμα. Προσωπικά θα το θεωρούσα κοροϊδία.
https://www.youtube.com/watch?v=MwRNvpGydzw
Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #195 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 08:02:20 am »
Μάλλον οι απαντήσεις σου είναι χιουμοριστικές. Θα απαντήσω και εγώ χιουμοριστικά... Ελπίζω να μην παρεξηγηθείς.  :)

(Στα παραπάνω δεν απαντώ γιατί πραγματικά ντρέπομαι που έχω αντίθετη άποψη με του ειδήμονα "εκπαιδευτικού" παραπάνω :P :Pπου δεν κάνει καν τον κόπο να ακούσει και μια διαφορετική άποψη απο τη δική του)

Διαφορετική άποψη της vasilikip:

Μαθητής: Πως κλείνει ο υπολογιστής κυρία;
vasilikip: Όπως η τηλεόραση παιδιά. Πατάμε το κουμπάκι.  ;D
Μαθητής: Δεν λειτουργεί ο υπολογιστής κυρία. Τι να κάνουμε;
vasilikip: Θα πούμε το τραγουδάκι «ο υπολογιστούλης»  ;D
Μαθητής: Κυρία θέλω να αγοράσω Η/Υ. Τι μου προτείνεται;
vasilikip: Κοτσοβολος. Έχει και προσφορά ένα μίξερ να πεις στη μαμά σου.  ;D


Για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και να μην ξαναεμπλακώ σε ένα θέμα που δεν με αφορά καθόλου στην τελική, θεωρώ πως ο πληροφορικός είναι απαραίτητος σε ένα Δημοτικό σχολείο ως "τεχνικό προσωπικό" για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και για να λειτουργεί συμβουλευτικά σε περίπτωση που υπάρξει "αποκομμένο"* μάθημα πληροφορικής. Θεωρώ τον δάσκαλο του Δημοτικού σχολείου τον καταλληλότερο να διδάξει παιδιά δημοτικού στο πως να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή στις καθημερινές τους εργασίες, σαν εργαλείο.

*Ανθούλα mode on
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ;D ;D ;D ;D
*Ανθούλα mode off

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς θεωρείς. Να λειτουργεί συμβουλευτικά;;

Ο πληροφορικός θα εξηγεί το μάθημα στο δάσκαλο και ο δάσκαλος στα παιδιά; ;D Μοιάζει με την παροιμία «Το είπαμε του σκύλου μας και ο σκύλος της ουρά του» Πλάκα έχει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182628
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 638
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.