*

Αποστολέας Θέμα: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???  (Αναγνώστηκε 93888 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #196 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 08:32:07 am »
Θα ξαναγράψω, αν και επιμένω ότι δεν μου αρέσει καθόλου ο τόνος στον οποίο διεξάγεται η συζήτηση και σε αυτό το θέμα, συμφωνώ απόλυτα με το MARKOS, ότι ο καθένας γράφει το δικό του, χωρίς να διαβάζει καλά τι γράφουν οι υπόλοιποι.

Εσείς ξέρετε. Να κάνω μια ερώτηση... Είστε διορισμένοι ή αδιόριστοι; Αν είστε διορισμένοι, πως θεωρείτε τους εαυτούς σας μη ικανούς για το παιδί της έκτης που τελείωσε το σχολείο τον Ιούνιο του 2009 και ικανούς για το ίδιο παιδί το Σεπτέμβρη του 2009. Τι μεσολάβησε σε αυτούς τους τρεις μήνες;
Η kyra_daskala πριν είπε ότι «δεν υπάρχει επαφή μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας». Γιατί δεν πάτε στην πρωτοβάθμια να λειτουργήσετε σαν «γέφυρα» μεταξύ έκτης δημοτικού και πρώτης γυμνασίου; Να υπάρξει αυτή η πολυπόθητη επαφή. Ή να πάνε οι δάσκαλοι στην πρώτη γυμνασίου. Γιατί η όλη κατάσταση έτσι όπως είναι θυμίζει δημόσιες υπηρεσίες...
-Όχι εδώ. Στον πρώτο.
-Όχι στον πρώτο. Στον έβδομο.
-Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος... Κακώς ήρθατε σε μένα.
-Δεν φταίω εγώ για αυτά τα χάλια. Οι άλλοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.

... ότι η πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής που έχω γνωρίσει στη δευτεροβάθμια, διαμαρτύρονται πολύ έντονα ότι έχουν προσληφθεί ως καθηγητές και όχι ως τεχνικοί και δεν είναι δικιά τους δουλειά-ευθύνη να συνδέσουν τον καινούριο εκτυπωτή -να δουν γιατί δεν δουλεύει το δίκτυο- να εγκαταστήσουν το τάδε ή δείνα πρόγραμμα, να συνδέσουν τον προτζέκτορα για τις σχολική γιορτή ή για οποιοδήποτε μάθημα και πάει λέγοντας. Αυτή, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι η νοοτροπία των περισσότερων συναδέλφων σου που έχω συναντήσει σε σχολεία και να σου πω και την αλήθεια, δεν είμαι σίγουρη αν ο καθηγητής πληροφορικής οφείλει να είναι ταυτόχρονα και ο τεχνικός του σχολείου, όπως σίγουρα οι φιλόλογοι δεν είναι οι γραμματείς της υπόθεσης, απλά και μόνο επειδή κάνουν ωραία γράμματα....

Δεν μίλησα για γραμματειακές δουλειές. Μίλησα για τεχνική υποστήριξη των υπολογιστών και του δικτύου. Καταρχάς ο υπεύθυνος πληροφορικός εργαστηρίου νομίζω έχει κάποιες ώρες απαλλαγής από το ωράριο του. Τι σημαίνει διαμαρτύρεται; Θέλει δεν θέλει, θα το κάνει. Μην ξεχνάς βέβαια ότι όλοι δεν είναι πληροφορικοί από σχόλες πληροφορικής, αλλά από άλλες ειδικότητες με σεμινάρια πληροφορικής. Δηλαδή φιλόλογοι, μαθηματικοί, γυμναστές, θεολόγοι με 100 ωρες σεμινάρια Η/Υ "βαφτίστηκαν" πληροφορικοί και κάνουν το μάθημα της πληροφορικής. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια αυτό το πρόβλημα λύθηκε. Για ρώτα τους τη σχολή έχουν τελειώσει... Γιατί για να αντιδρούν, μάλλον δεν θα ξέρουν. Το δίκτυο το στήνεις μια φορά. Αν κάτι γίνει, είναι υπόθεση δευτερόλεπτων να το φτιάξεις. Αν δεν ξέρεις βέβαια λες:
–Δεν είναι δική μου δουλειά αυτό. Εγώ είμαι για να διδάσκω (τώρα τι διδάσκει ένας θεός ξέρει).

Εγώ θα ντρεπόμουν πάντως να είμαι υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής και να ερχόταν άλλος να έφτιαχνε το δίκτυο του εργαστηρίου μου. Να κάθομαι να περιμένω με τους μαθητές μου, να έρθει ο τεχνικός της Κορελκο, της Ακμής και της Δέλτα να το φτιάξει. Ε δεν κάνει καλυτέρα και μάθημα να μάθω και εγώ μερικά πράγματα. Ναι ναι... Ξέχασα... Έχετε δίκιο. Δεν είναι παιδαγωγός αυτός. Συγνώμη.

Αλλά για να μην λέω άλλα για τους δασκάλους και άλλα για εμάς. «Πληροφορικός» ανεπαρκής και ρεμπεσκές που μπήκε στην εκπαίδευση για να λουφάρει. ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. Χιλιάδες περιμένουν, με όρεξη για δουλειά και προσφορά και με γνώσεις. Καμιά κάλυψη, καμιά συναδελφικότητα σε όσους εκμεταλλεύονται την μονιμότητα της θέσης τους στο δημόσιο σχολείο και δεν κάνουν σωστά τη δουλεία τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:19:59 »

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #197 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 09:43:43 am »
διαβαζω οσα γραψατε...και η συζητηση σχετικα με το αν πρεπει φιλολογοι , μαθηματικοι κτλ να μπουν στο δημοτικο...ειναι πολυ μεγαλη ...οποτε καλυτερα να την αφησουμε....

πραγματικα ομως οσον αφορα τους καθηγητες πληροφορικης....δεν μπορω να το καταλαβω...πως μπορει ενας δασκαλος η ενας φιλολογος η μαθηματικος να διδαξει πληροφορικη........? ειναι πιο εξειδικευμενο....και δεν νομιζω οτι γινεται αλλα ουτε υπαρχει λογος να γινει....πολυ απλα εστω οτι οι δασκαλοι που διοριζονατι και ειναι νεοι...εχουν καποιες γνωσεις...και μπορουν αναλογα και με τα ενδιαφεροντα παντα του καθενος να πουν κατι στα παιδια....αλλο ομως το κατι...κι αλλοτο εχω σπουδασει κ μπορω να το διδαξω σοβαρα...εστω και σε μικρα παιδια...δεν εχει σημασια....(αλλιως με την ιδια λογικη να μπορω κι εγω με το lower να διδαξω αγλλικα σε μικρες ταξεις........ :-\)

και καλα τα νεα παιδια...οι μεγαλυτεροι σε ηλικια δασκαλοι που οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν τιποτα απο Η/Υ? η θα γινεται επιλεκτικα? οι μικροι δασκαλοι οκ...αλλα οι μεγαλοι οχι....ειναι παραλογο....

προσωπικα δενε χω καποιο οφελος..φιλολογος ειμαι....(εγω αποκλειται να διδαξω δλδ πληροφορικη στο δημοτικο...οποτε δεν με νοιαζει... :P) αλλα αν το παιδι μου πηγαινε δημοτικο θα ηθελα πληροφορικη να του διδαξει πληροφορικαριος....δεν βρισκω λογο γιατι να συμβιβαστω με κατι λιγοτερο.........επιλεγουμε για τα παιδια μας τα καλυτερα και οι καλυτεροι να διδαξουν πληροφορικοι ειναι αυτοι που την εχουν σπουδασει.....

οσον αφορα  τα υπολοιπα μαθηματα του δημοτικου...ας το αφησουμε καλυτερα........γιατι θα γραφουμε μεχρι του χρονου....

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #198 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 11:55:16 am »
Τι να κάνω που με πείσμα επιμένεις...
θα το πάρω σημείο σημείο.

Καταρχάς συνεχίζεις να απαντάς επιλεκτικά, σε ότι σε βολεύει. Αλλά επειδή είσαι από τις λίγες δασκάλες/ους  που απαντούν, θα συζητάμε σε ότι επιλέγεις να απαντήσεις εσύ κάθε φορά. :) Πάμε λοιπόν...

Στην πρωτοβάθμια υπάρχει Διεύθυνση που κάνει αυτή τη δουλειά και απευθυνόμαστε για όποιο τυχόνι πρόβλημα. Προσωπικά θα ήθελα να έναν τεχνικό στο σχολείο, καθώς σε όσα σχολεία έχω περάσει κάνω εγώ αυτή τη δουλειά και χωρίς να έχω απαλλαγή από το διδακτικό ωράριο, όπως έχουν αντίστοιχα οι πληροφορικοί στη δευτεροβάθμια, οι οποίοι όπως προανέφερε κάποιος άλλος διαμαρτύρονται διοτί είναι εκπαιδευτικοί και όχι τεχνικοί.

Πάλι είσαι λίγο λάθος. Αυτή η «διεύθυνση τεχνικής υποστήριξης» που λες, αντιστοιχεί ένα άτομο «τεχνικός» για κάθε 100 δημοτικά. Πάρε τηλέφωνο σήμερα και πες χάλασε ο υπολογιστής. Και κατά την άνοιξη ίσως περάσει ο  «τεχνικός» να τον φτιάξει. Και όποιος αμφιβάλλει ας ζητήσει το τηλέφωνο από την kyra_daskala να πάρει ο ίδιος. Να διαπιστώσει και μόνος του, ποιος είναι ο χρόνος αναμονής.

Θα μιλήσω για το πανεπιστήμιο της Αθήνας, του οποίου είμαι απόφοιτη. Αυτά που αναφέρεις είναι το βασικό υποχρεωτικό μάθημα πληροφορικής που κάναμε, στο πρώτο έτος κι όλας. Από εκεί και πέρα προσφερόντουσαν καμιά δεκαριά ακόμα, τα οποία τα διάλεγαν οι περισσότεροι συνάδελφοι. Οπότε όταν αποφάσισα να αφιερώσω την ευέλικτη ζώνη (3 ωρες την εβδομάδα) στη Δ τάξη που ήμουν στον υπολογιστή τα κατάφερα μια χαρά και αν έμενα και δεύτερη χρονιά σε εκείνο το σχολείο, θα μαθαίναμε μέχρι και τυφλό.

Ο Μητσοτάκης είμαι; Τέτοια γκαντεμιά; Γιατί εγώ πέφτω όλο σε δάσκαλους που δεν ξέρουν καν να ανοίξουν τον υπολογιστή;
Και πότε μπήκε αυτό το μάθημα; Γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των δασκάλων δεν νομίζω να το πρόλαβε.

Περιμένεις να έχουν όλοι οι συνάδελφοι την ίδια γνώμη;Πρέπει να κακίσω κάποιον που δεν θεωρεί την πληροφορική ως μάθημα χρήσιμο στο Δημοτικό σχολείο;

Το είπα και πιο πάνω. Κανένα πρόβλημα με την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες. Δεν θα ήταν καλύτερο εγώ και εσύ αντί να επικοινωνούμε από το internet να ανταλλάσουμε απόψεις με ταχυδρομικά περιστέρια;
Αλλά τα μαθηματικά και τη γλώσσα τα θεωρώ χρήσιμα μαθήματα. Εσύ;

Αφού δεν βγαίνει ένας δάσκαλος να σας πει... γιατί δεν λες εσύ τι συμβαίνει στα σχολεία που έχεις πάει εσύ. Μπορεί πραγματικά να είμαστε όλοι οι δάσκαλοι του φόρουμ σε άλλο κόσμο και να συναντάμε διαφορετικά πράγματα στα σχολεία μας ή ακόμα χειρότερα επειδή είμαστε μια κλίκα όλοι οι δάσκαλοι έχουμε βαλθεί να βγάλουμε το μαύρο άσπρο.

Θα σου πω. Σε όσα ολοήμερα έχω πάει. ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Σπάνια γίνεται μάθημα. Οι περισσότεροι δάσκαλοι που επιλέγουν το ολοήμερο είναι ανεπαρκείς. Πάνε μόνο για να λουφάρουν. Μοναδική έννοια τους μην χτυπήσει κανένα παιδί και τους τρέχουν στα δικαστήρια. Για το πρωινό δεν έχω άποψη. Πάντως και εκεί δεν πρέπει να είναι καλύτερα τα πράγματα. Γιατί όταν τα παιδιά του ολοημέρου (που πάνε στο πρωινό εννοείται) γράφουν προτάσεις στο word, πολλά κάνουν απίστευτα ορθογραφικά λάθη. Μου έτυχαν μάλιστα και μαθητές που έγραφαν λάθος και το όνομα τους. Μαθητές της πέμπτης και έκτης. Για τις μικρότερες τάξεις  θεωρώ ότι ίσως δεν έμαθαν ακόμα (δεν έχω ιδέα πως είναι το πρόγραμμα σπουδών των δημοτικών σε κάθε τάξη) οπότε δεν τις αναφέρω. Για μαθηματικές πράξεις δεν το συζητώ. Ειδικά διαίρεση πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα αυτοι που ξέρουν να κάνουν.

Κάθε φορά που χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα το μόνο που ενισχύεις, τουλάχιστον για εμένα, είναι ότι ποσώς σε ενδιαφέρει το δημοτικό σχολείο και η βελτίωσή του αλλά κοντόφθαλμα βλέπεις μόνο πως θα διοριστείς στο δημόσιο. Αύτη η φράση δεν με ενοχλεί τόσο επειδή αναφέρεσαι σε συναδέλφους μου αλλά πιο πολύ γιατί βάζεις όριο ηλικίας στην επαγγελματική αποκατάσταση.

Τώρα ανοίγεις μεγάλη κουβέντα. Προσωπική μου άποψη. Κάποιος που στα 17 περνά στα παιδαγωγικά και στα 22 διορίζεται (χωρίς ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία), δεν πρόκειται να εκτιμήσει τη δουλειά του δασκάλου. Γιατί, δεν θα έχει με τι να τη συγκρίνει. Θα μπει στην εκπαίδευση και θα νομίζει ότι έχει μόνο δικαιώματα. Και θα θέλει να μην αναλαμβάνει πρόσθετες δουλειές, να φεύγει όσο το δυνατόν νωρίτερα. Να απεργεί γιατί θεωρεί ότι κακοπληρώνεται. Θα τον φωνάζει ο διευθυντής να αναλάβει σχολική γιορτή και θα απαντά:
-Πάλι εγώ; Και πέριση εγώ ήμουν. Έλεος. Έχουμε και άλλες υποχρεώσεις ξέρετε. Έχουμε και προσωπική ζωή. Δεν αντέχω άλλο το επάγγελμα του δασκάλου. Άντε να έρθει το καλοκαίρι να ξεκουραστώ.

Ενώ αν ο ίδιος δάσκαλος, εχει διαβάσει για να δώσει ΑΣΕΠ, εχει πάει σε όλη την Ελλάδα για να μαζέψει μόρια να διοριστεί, έχει περάσει από τον ιδιωτικό τομέα... Έχει δουλέψει στα goodys. Έχει πάει ντελίβερι. Έχει κολλήσει χαρτάκια σε κολώνες για ιδιαίτερα. Έχει χτυπήσει χιλιάδες πόρτες για να βρει εργασία. Πιστεύω θα το εκτιμήσει λίγο παραπάνω το επάγγελμα του δασκάλου. Και δεν θα νιώθει ότι «χώνεται» αν του ζητήσουν να κάνει μια γιορτή. Ή να στήσει έναν προτζεκτορα. Εκτός αν τα παραπάνω επαγγέλματα τα θεωρείς ντροπιαστικά. Και μην πεις ότι δεν σπούδασες κάτι τέτοιο. Ούτε και εμείς. Αλλά τα κάνουν πολλοί από εμάς.

Και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις και απαντήσεις, -Δηλαδή κάποιος για να διοριστεί πρέπει να περάσει «Γολγοθά». Δεν εννοώ αυτό. Και δεν μπορώ να στο εξηγήσω αν δεν το καταλαβαίνεις. Γιατί και εγώ αν διοριζόμουν στα 22, και δεν είχα δει πως είναι η «πραγματική ζωή». Τα ίδια θα έλεγα.

Γιατί μπορεί να διαφωνούσες με τη λήξη της απεργίας το 2006 kyra_daskala αλλά από αυτή την απεργία αναστατωθήκαν πολλά άτομα. Για τους ωρομίσθιους σου εξήγησα πριν. Αλλά δεν σου είπα για τους γονείς των παιδιών. Αυτών που δούλευαν και δεν είχαν που να αφήσουν τα παιδιά τους. Και αναγκάζονταν να πληρώνουν babysitter οικοδόμοι πατεράδες και καθαρίστριες μάνες. Φτωχοί άνθρωποι kyra_daskala . Δίκαια τα αιτήματα σας δεν λέω. Αλλά ξέρεις κάτι. Και στα κλωστήρια του Λαναρά και αυτοί δίκιο έχουν. Αλλά του πέταξαν έξω. Άνθρωποι που έλιωναν πάνω σε μηχανές κλωστών. Που χάσανε την ακοή τους. Κόψανε τα δάκτυλα τους. Κατάστρεψαν τα πνευμόνια τους. Και στα πενήντα τους, ο απατεώνας ο Λαναράς τους άφησε άνεργους.
Θα μου πεις και τι προτείνεις. Να ρίξουμε και εμείς του μισθούς μας, για να μην αισθάνονται άσχημα οι κλωστοϋφαντουργοι; Να μην απεργούμε για να μην παρεξηγηθούν οι οικοδόμοι; Εμείς σπουδάσαμε 4 χρόνια παιδαγωγικά με αίμα, θυσία και ιδρώτα. Η παιδαγωγική σχολή είναι από τις πιο απαιτητικές σχολές της Ελλάδας.
Μαζί σου. Απλά πολλοί έχουν δίκιο. Αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να το βρουν όπως εσείς. (Δεν ξέρω τελικά το βρήκατε το δίκιο σας. Ελπίζω ναι.) Πάντως κάποια (λίγα) αιτήματα που είχατε για τους ωρομίσθιους. ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΜΩΣ.

Οπότε να με συγχωράς αν επιμένω στην ηλικία. Ειδικά όταν ακούω  δάσκαλους να λένε ότι αγχώνονται με τον ΑΣΕΠ και δεν δίνουν γιατί θα διοριστούν έτσι κι’αλλιως. Να με συγχωράς που επιμένω στην ηλικία όταν δάσκαλοι λένε, δεν πάω επαρχία, διορίζομαι του χρόνου. Ειδικά όταν υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι φιλόλογοι – μαθηματικοί που έχουν δώσει δεκάδες φορές ΑΣΕΠ και έχουν πετυχει. Και που όλοι αυτοί θα μπορούσαν να εργάζονται στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού και με μεγάλη επιτυχία (προσωπική μου άποψη). Χειρότερα πάντως αποκλείεται. (Άποψη όλων πλην Δημήτρη Μπρατη)

Πάλι θα αναφερθώ στο τμήμα της Αθήνας (για τα υπόλοιπα παιδαγωγικά δεν ξέρω τι γίνεται) Έχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα πληροφορικής τουλάχιστον από το 1998 και κάθε χρόνο δέχεται τουλάχιστον 10 φοιτητές. Πέρα από το μεταπτυχιακό, προσφέρεται και ένα πρόγραμμα για δασκάλους προσανατολισμένο στη διδακτική της πληροφορικής. Μπορεί να μην κυκλοφορούν στο φορουμ μας αλλά υπάρχουν εκεί έξω...

10 φοιτητές το χρόνο; Σεβαστός αριθμός. Σε δυο αιώνες λοιπόν, κάθε δημοτικό θα έχει και τον δάσκαλο – πληροφορικό του.

Πραγματικά, εφόσον έχεις δουλέψει σε Ολοήμερα Δημοτικά, πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι μόνο αν θα βρούμε 10 παραπάνω υπολογιστές.για κάθε σχολείο για να καλυτερεύσει η αναλογία μαθητών προς Η/Υ; Άσε που δεν είναι λύση να μαζεύουμε όλη τη σαβούρα από τις εταιρίες και τα πανεπιστήμια. Έχω περάσει και από τέτοιο σχολείο και μπράβο του διευθυντή που κάθισε να τους επιδιορθώσει για να έχει το σχολείο έστω και 5 παραπάνω. Σε πολλά σχολεία δεν περισσεύει καν αίθουσα, έχω δει πρώην αποδυτήρια, πατάρια και υπόγεια να μετονομάζονται σε εργαστήρι πληροφορικής διότι έτσι απαιτεί ο νόμος για το Ολοήμερο. Σε άλλα σχολεία οι αίθουσες είναι ακατάλληλες, τα ηλεκτρολογικά σε κακό χάλι. Με τέτοιες συνθήκες η πληροφορική δεν μπορεί να μπει στο πρωινό πρόγραμμα. Προσωπικά θα το θεωρούσα κοροϊδία.

Ποιος μίλησε για σαβούρα. Δηλαδή οι μαθητές της πρώτης γυμνασίου σαβούρα πήραν; Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου. Έχει το Υπουργείο Παιδείας χρήματα για να εξοπλίσει ατομικά τον κάθε μαθητή της πρώτης γυμνασίου, και δεν έχει για να εξοπλίσει ένα δημοτικό με εκατοντάδες μαθητές. Τι παράλογη λογική είναι αυτή. Τα laptop που πήραν 10 μαθητές γυμνασίου, εξοπλίζουν ένα δημοτικό. Μαζί με έναν laser εκτυπωτή, και μια adsl σύνδεση έτοιμο το εργαστήριο. Τι παραπάνω θέλεις εσύ;
Και πόσο κοστίζει να έρθει ένας ηλεκτρολόγος να φτιάξει τα ηλεκτρολογικά. Δηλαδή αν στη τάξη σου χαλάσει μια πρίζα. Θα την κλείσετε την αίθουσα; Θα κάνετε μάθημα στο προαύλιο;
Δεν περισσεύει μια αίθουσα ε; Είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό; Καταρχάς όπου λειτουργεί ολοήμερο, υπάρχει και αίθουσα υπολογιστών. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν έχει υπολογιστές ή ότι έχει πολύ παλιούς. Ξέρεις επίσης πόσα δημοτικά έχουν τεράστιες αίθουσες και τις χρησιμοποιούν σαν αποθήκες; Και αν είναι ακατάλληλες να τις φτιάξουν. Ή θεωρείς μια αίθουσα υπολογιστών στο δημοτικό σχολείο πεταμένα λεφτά;
Δεν καταλαβαίνω γιατί τα λες όλα αυτά. Και λυπάμαι που θεωρείς ότι θέλω να κοροϊδέψω.

kyra_daskala, πριν είπες ότι υπάρχουν ολοήμερα που λειτουργούν σαν παρκινγκ παιδιών. Υπάρχουν δάσκαλοι που δεν κατανοούν τα καινούργια βιβλία. Υπάρχουν δάσκαλοι μεγάλοι σε ηλικία που δυσκολεύονται στα μαθηματικά. Γιατί τους καλύπτεις; Να κάτσουν να ξαναδιαβάσουν. Να φωνάξουν έναν μαθηματικό να τους κάνει ιδιαίτερα. Να πάνε σε γραφεία πρωτοβάθμιας να εργαστούν. Και αν δεν μπορούν τίποτα από τα παραπάνω. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ. Πως το δέχεσαι να υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι σου, και να απαντάς και στα Γυμνάσια το ίδιο γίνεται. Σπίτι τους λοιπόν και αυτοί των γυμνασίων. Υπάρχουν τόσες χιλιάδες άνεργοι εκπαιδευτικοί που και τις γνώσεις έχουν, και μπορούν, και θέλουν και θα το εκτιμήσουν απίστευτα να διδάξουν στα σχολεία. Μην τους καλύπτεις. Δεν λέγεται συναδελφικότητα και αλληλεγγύη κάτι τέτοιο. Εκτός αν υποστηρίζεις τη λογική του κυρίου Δημήτρη, ότι το δημοτικό είναι «μασονία». Και σε αυτό μόνο δάσκαλοι θα διδάσκουν. Είτε καλοί, είτε κακοί. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ.

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΚΟΡΟΙΔΙΑ kyra_daskala, είναι ενα παιδί να πηγαίνει από της 8 το πρωί μέχρι της 4:15 το απόγευμα στο σχολείο ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #199 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 12:31:39 pm »
Don Quixote προφανώς οταν μιλάω για μεταπτυχιακό δεν μιλάω για ecdl αλλά για master όπως αυτό: http://www.cc.uoa.gr/ptde/metaptyxiaka.htm

Απο κει και πέρα όσα αναφέρεις {-Τεχνική υποστήριξη στους Η/Υ και στο δίκτυο, (αν δεν υπάρχει δίκτυο το φτιάχνουμε).
-Ιστοσελίδα για κάθε δημοτικό με ελεύθερο CMS (joomla ή drupal)
-Απλή γλώσσα προγραμματισμού (Logo, Basic) και μερικές απλές γνώσεις αλγοριθμικών δομών (ακολουθία, επιλογή, επανάληψη).}
ΔΕΝ αφορούν τη διδασκαλία της πληροφορικής σε παιδιά Δημοτικού αλλά μια "τεχνική"υπιστήριξη στο σχολείο!!!!!!!

vasiliki με όλο το θάρρος γλυκιά μου, επίτρεψε μου να σου πω οτι είσαι ΑΣΧΕΤΗ!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:19:59 »

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #200 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 12:40:25 pm »
Μέχρι να "αναβαθμιστούν" όμως οι δάσκαλοι, επέτρεψε μου να μην αφήνω τον κύριο Μπρατη να καθορίζει τη μοίρα μου.
...τη μοίρα σου ή τη μοίρα των δημοτικών σχολείων και των μαθητών τους;
πρόσεχε γιατί καρφώνεσαι

Από όλα αυτά που έγραψα, αυτό βρήκες να σχολιάσεις Boldini;

ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #201 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:05:05 pm »
Μα τι λέτε επιτέλους?Ο υπερδάσκαλος όπως χαρακτηρίζεται είναι καταρτισμένος για τις ηλικίες στις οποίες καλείται να διδάξει.Για παραπάνω εννοείται πως αυτό δε γίνεται.Τι τα περάσατε τα δημοτικά?Γνωρίζετε για τις ιδιαιτερότητες των ηλικιών που φοιτούν στο Δημοτικό?Μετά κατακρίνουν ορισμένοι ,δασκάλους και νηπιαγωγούς για ανεπάρκεια.Σας πληροφορώ ότι έχουν γνώσεις σε αναπτυξιακή ψυχολογία καθώς και ψυχ.της εκπαίδευσης πολύ περισσότερες απ'ότι σε κάποιες καθηγητικές σχολές για το λόγο ότι καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ιδιαιτερότητες των ηλικιών στις οποίες καλούνται να διδάξουν.Πρακτικές άπειρες σε σχολεία και διδακτικές από τη στιγμή που σε μερικές καθηγητικές δεν κάνουν παιδαγωγικά μαθήματα.Γιατί μιλάμε λοιπόν?Ο καθένας στο "πόστο" του.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #202 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:34:42 pm »
Αν οι δάσκαλοι είναι ανεπαρκείς τότε θα πρέπει να αλλάξει η εκπαίδευσή τους.Τόσο απλό.Αλλιώς ρε'συ να τους καταργήσουμε τελείως,ε;

Καταλαβαίνεις τι λες; Και όλοι αυτοί που βγήκαν «ανεπαρκείς» τι θα γίνουν; Και μέχρι να αλλάξει η εκπαίδευση τους... Τι θα λέμε στα παιδιά που πάνε τώρα σχολείο; Πέσατε στην περίοδο της αναβάθμισης; Όποιος δεν μπορεί σπίτι του Boldini.. Τι είναι η πρωτοβάθμια δηλαδή; Χώρος που «ανεπαρκείς» εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις; Και κρατούν όλη την πρωτοβάθμια σε τέλμα; ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. Όποιοι δεν μπορούν να καταργηθούν ή να πάνε σε μικρότερες τάξεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:44:29 pm από Don Quixote »

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #203 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:39:59 pm »
Μα τι λέτε επιτέλους?Ο υπερδάσκαλος όπως χαρακτηρίζεται είναι καταρτισμένος για τις ηλικίες στις οποίες καλείται να διδάξει.Για παραπάνω εννοείται πως αυτό δε γίνεται.Τι τα περάσατε τα δημοτικά?Γνωρίζετε για τις ιδιαιτερότητες των ηλικιών που φοιτούν στο Δημοτικό?Μετά κατακρίνουν ορισμένοι ,δασκάλους και νηπιαγωγούς για ανεπάρκεια.Σας πληροφορώ ότι έχουν γνώσεις σε αναπτυξιακή ψυχολογία καθώς και ψυχ.της εκπαίδευσης πολύ περισσότερες απ'ότι σε κάποιες καθηγητικές σχολές για το λόγο ότι καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ιδιαιτερότητες των ηλικιών στις οποίες καλούνται να διδάξουν.Πρακτικές άπειρες σε σχολεία και διδακτικές από τη στιγμή που σε μερικές καθηγητικές δεν κάνουν παιδαγωγικά μαθήματα.Γιατί μιλάμε λοιπόν?Ο καθένας στο "πόστο" του.

@xionati αυτό λέω.... Ο καθένας στο πόστο του. Ποιος όμως είναι ο καθένας; Και πιο το πόστο του. Ειδικά από τη στιγμή που εσείς οι δάσκαλοι λέτε ότι χρειάζεστε αναβάθμιση σπουδών (το είπε η Boldini) ότι μερικοί δυσκολεύεστε με τα μαθηματικά (το είπε η kyra_daskala) μερικοί πάτε στα ολοήμερα για φύλαξη (το είπε η kyra_daskala).

Γιατί να μην ζητάμε μετά από όλα αυτά αναδιοργάνωση της Παιδείας στην πρωτοβάθμια; Που το βλέπεις το κακό; Αν κάτι γίνεται λάθος, γιατί να μην το διορθώσουμε;

Τα πάντα από την αρχή. Αλλάζουμε δεκαετία σε λίγο. Ας αλλάξουμε και το εκπαιδευτικό σύστημα. Ας κριθεί ποιος είναι ικανός και για που. Ή προτείνεις τα υπόλοιπα χίλια χρόνια, ο δάσκαλος να κάνει αποκλειστικά:

Πρώτη δημοτικού: ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΑΙΣΘ. ΑΓΩΓΉ - ΜΕΛ. ΠΕΡΙ

Αποσυνδεδεμένος xionati

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #204 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:50:40 pm »
Δεν είμαι δασκάλα αλλά συμφωνώ ότι ναι πρέπει να υπάρξει αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης με εμπλουτισμό μαθημάτων και διαρκή κατάρτιση των εκπαιδευτικών.Συμφωνώ ότι θα πρέπει να γνωρίζουν καλά τα μαθηματικά των τάξεων μέχρι την έκτη δημοτικού αλλά δε συμφωνώ με την ιδέα ένός Μαθηματικού να διδάσκει στο Δημοτικό γιατί δεν έχουν επαφή με αυτές τις ηλικίες και είναι πολύ διαφορετικό να διδάσκεις παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου από Δημοτικού γιατί έχουν διαφορετικό τρόπο να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και είναι ευαίσθητα.Ελλοχεύει πάντα και ο κίνδυνος να φορτώνουμε τα παιδιά με γνώσεις στις οποίες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ακόμα.
νηπιαγωγός

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #205 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:58:21 pm »
Εχω μπερδευτει τοσο πολυ, που πραγματικα εχω χασει τη ......μπαλα!!! δεν μπορω να παρακολουθησω πλεον τη συζητηση.

ακουω για νηπιαγωγους στην α΄β΄δημοτικου,
ακουω για καθηγητες στην ε΄στ΄δημοτικου,
ακουω για δασκαλους στη α΄β΄γυμνασιου,(ενω τους θεωρουμε ανεπαρκεις για το δημοτικο !!!!!)
ακουω για πανεπιστημιακους στην β΄γ΄λυκειου....
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #206 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 01:58:37 pm »
Αν οι δάσκαλοι είναι ανεπαρκείς τότε θα πρέπει να αλλάξει η εκπαίδευσή τους.Τόσο απλό.Αλλιώς ρε'συ να τους καταργήσουμε τελείως,ε;

Καταλαβαίνεις τι λες; Και όλοι αυτοί που βγήκαν «ανεπαρκείς» τι θα γίνουν; Και μέχρι να αλλάξει η εκπαίδευση τους... Τι θα λέμε στα παιδιά που πάνε τώρα σχολείο; Πέσατε στην περίοδο της αναβάθμισης; Όποιος δεν μπορεί σπίτι τους Boldini; Τι είναι η πρωτοβάθμια δηλαδή; Χώρος που «ανεπαρκείς» εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις; Και κρατούν όλη την πρωτοβάθμια σε τέλμα; ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. Όποιοι δεν μπορούν να καταργηθούν.

Καταρχάς μόλις είδα το μνμ σου χαμογέλασα,γιατί είναι μικρό.Επιτέλους Don Quixote!!!!! ;D ;D ;D
Δεν είμαι δασκάλα είμαι νηπιαγωγός.Είναι όμως ο μπαμπάς μου δάσκαλος και ξέρω κάποια πράγματα.
Δεν είπα ποτέ οτι οι δάσκαλοι είναι ανεπαρκείς.Αυτό είναι δικιά σου κουβέντα.Εγώ είπα οτι ΑΝ είναι τότε μπλα μπλα μπλα.....
Και νομίζω οτι κάνεις τραγικό λάθος όταν λες Κάποιος που στα 17 περνά στα παιδαγωγικά και στα 22 διορίζεται (χωρίς ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία), δεν πρόκειται να εκτιμήσει τη δουλειά του δασκάλου.
Ξέρεις πόσο κόσμο απαξιώνεις;Με το ίδιο σκεπτικό κανένας εργαζόμενος γενικά και όχι μόνο στην εκπαίδευση δεν θα εκτιμήσει ποτέ την δουλειά του επειδή δεν πέρασε από τον λατρεμένο ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #207 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 02:43:33 pm »
Το αν κάποιος είναι κακομαθημένος και δεν έχει μάθει να εκτιμά κάποια πράγματα, είναι θέμα οικογένειας και πως έχει μεγαλώσει. Όταν έγω πέρασα στο παιδαγωγικό Αθήνας το 2003 με 18,4 όλοι μου έλεγαν: δασκαλίτσα πας να γίνεις??? Τις επόμενες χρονιές κι ενώ το σόι και λοιποί γνωστοί με κοιταζαν με μισό μάτι, οι βάσεις εκτοξεύτηκαν. Και τώρα στα 24 είμαι διορισμένη. Μια χαρά το εκτιμώ. Και στα χρόνια της αναπλήρωσης ήμουν μακρυά από το σπίτι, σε μονοθέσιο σχολείο έτσι, για την εμπειρία. Και για την εμπειρία έδωσα και ΑΣΕΠ. Αλλά τελικά διορίστηκα μέσω πίνακα αφού είχα καλύτερη σειρά. Δεν θα απολογηθούμε τώρα και για τις καλές συγκυρίες που μας έκαναν να αποκατασταθούμε νωρίς. Έλεος!

Καταλαβαίνω τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι άλλοι κλάδοι στο θέμα της αποκατάστασης, αλλά εγώ δεν φταίω σε αυτό. Απλά στάθηκα τυχερή και λέω ευτυχώς γιατί υπάρχουν και χειρότερα... Και πιστεύω πως ο οποιοσδήποτε βρισκόταν στη θέση μου, το ίδιο θα έκανε.
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #208 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 03:03:00 pm »
Εγώ γιατί ξαφνικά αισθάνθηκα την ανάγκη να απολογηθώ ξαφνικά για τη .. μαμά μου και για όλους τους αγαπημένους μου καθηγητές, οι οποίοι για κάποιο λόγο διορίστηκαν -λόγω συγκυρίας- στα 22 και στα 23 τους; Είχα την τύχη να γνωρίσω καταπληκτικούς καθηγητές που διορίστηκαν πολύ νέοι τη δεκαετία του '70, όπως ακριβώς διορίζονται και οι δάσκαλοι σήμερα, όπως επίσης και πολύ κακούς καθηγητές που διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ. Και ακριβώς το αντίθετο! Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι οι έφηβοι καθηγητές της δεκαετίας του '70 και του '80 ήταν καλύτεροι από τους έφηβους δασκάλους του σήμερα. Και στην τελική, Don Quixote, αν θεωρείς ότι οι έφηβοι δάσκαλοι αλλά και οι έφηβοι εκπαιδευτικοί γενικότερα δεν πρέπει να μπαίνουν σε τάξη, πρότεινε να βάλουμε κατώτατο όριο διορισμού τα 30. Μόνο αυτό δεν μας έχεις πει ακόμα...

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #209 στις: Οκτωβρίου 14, 2009, 03:27:33 pm »
νεο εκπαιδευτικο μοντελο:"στου κασιδη το κεφαλι" η αλλιως διδακτικη μεθοδος "5 δραμια μυαλο".δασκαλοι λεει να διδασκουν μαθηματα ειδικοτητων οταν οι ιδιοι κατεχουν λεει βασικες γνωσεις...χα χα χα χα.Ολα ειναι θεμα βλακειας.το νεο συνθημα του ΥΠΕΠΘ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182625
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 631
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.