*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32926 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:07:43 μμ »
ΙΔΑΝΙΚΟ σύστημα διορισμών:
ΑΜΕΣΗ πρόσληψη (αμέσως μετά τη λήψη του πτυχίου) όσων ενδιαφέρονται, σε αντίστοιχες θέσεις, με υποχρεωτική 3ετή ή 5ετή θητεία σε απομακρυσμένες περιοχές, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες της κάθε περιοχής.
Πως θα γίνει αυτό; Δεν είμαι πολιτικός, απλά πρόταση έκανα :)
Αλλά λύσεις υπάρχουν για όλα (θέληση να υπάρχει), οπότε έχουμε και λέμε:
1. χρήματα βρίσκονται εύκολα, αρκεί να μειωθούν μερικά εξοπλιστικά προγράμματα του ΥΕΘΑ και να γίνει δίκαιη φορολόγηση και φοροληψία.
2. να γίνουν αυστηρά τμήματα των 15-20 μαθητών το μέγιστο, με ολοήμερα σχολεία και υποχρεωτική ΠΔΣ (ή παρόμοιο σύστημα), οπότε θα μειώνεται η παραπαιδεία και θα απορροφόνται οι διδάσκοντες της παραπαιδείας.
3. κάτι που δεν σκέφτηκα ακόμα.. ακούω προτάσεις
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:10:25 »

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:13:57 μμ »
Και για να απαντήσω και σ εσένα gelina..τα ίδια θα λέω γιατί πάνω απ όλα θα φταίω εγώ που θα μπήκα σ αυτήν την απαράδεκτη διαδικασία να αποδείξω ότι είμαι καθηγητής. Λες και 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο μαζεύαμε ραδίκια...

Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το ότι δε δέχομαι κι εγώ να κρίνει ένας διαγωνισμός τέτοιου τύπου τις ικανότητές μου να διδάξω.και εν τέλει δε νομίζω να με καθιστά ανίκανη καθηγήτρια το γεγονός ότι δε θυμάμαι ποια χρονολογία είχε γίνει η χ-ψ σταυροφορία που δεν αναφέρεται καν στα πανεπιστημιακά μου βιβλία...
αλλά όταν το κράτος θα διορίσει 400 φιλολόγους και οι υποψήφιοι είναι 20000 σαφώς και θα κάνει διαγωνισμό και θα απαιτήσει από το ΑΣΕΠ να βάλει ανόητες ερωτήσεις τύπου τύχης....επομένως κάτι πρέπει να κάνεις με τα δεδομένα που έχεις μπροστά σου

και όσο δε θα γίνονται ολοήμερα λύκεια και γυμνάσια θα είμαστε εδώ να συζητάμε και να συζητάμε και να συζητάμε...
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:26:22 μμ »

και ..εν πολλοις? Μεσα στο μυαλο σου, να υποθεσω?

Συμφωνα με το οποιο, καποιος που ειναι στο χωριο, ανεργος, κ.λ.π. ειναι 'πνευματικα αναπηρος' αφου δεν μπορει να διαβασει για τον Ασεπ.

(εδω βεβαια, υπαρχει μια λογικη αντιφαση.. καθως αφου ειναι 'πνευματικα αναπηρος', γιατι να διοριστει και να διδασκει στα παιδια μας?)

 Αλλα ξεχασα, 4 χρονια ειναι αρκετα ωστε να μπορουμε μετα να μαζευουμε ραδικια επι πληρωμη (απο το Δημοσιο εννοειται).
[/quote]
Ήξερα ότι είναι ανάλγητο το κράτος, αλλά όχι και μεταξύ τους συνάδελφοι να αποδίδουν σε κάποιους οι οποίοι δεν έχουνε λεφτά να πάνε σε φροντιστήριο ΑΣΕΠ και να αγοράσουνε βιβλία ως 'πνευματικά ανάπηρους'..δεν έχουνε όλοι όμως την ίδια τύχη να μένουνε σε πόλεις και να τα έχουνε όλα έτοιμα στα πόδια τους...έλεος...αλλά δεν το συνεχίζω άλλο γιατί είναι σαν να γράφω έκθεση λυκείου περί των ανισοτήτων...και άλλο'πνευματική αναπηρία', και άλλο 'υλική αναπηρία'..
Και το εν πολλοίς, ναι βρίσκεται μέσα στο μυαλό μου. Και είναι φανερό το τι εννοώ..

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:32:50 μμ »
Καταρχήν ιδανικό σύστημα διορισμών φαντάζομαι σημαίνει ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα διορισμών...
κατά την άποψή μου αν δεν υπάρξουν ολοήμερα γυμνάσια και λύκεια ώστε να απορροφηθεί μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών κανένας τρόπος διορισμού δε θα είναι δίκαιος..πάντα κάποιοι θα ωφελούνται σε βάρος κάποιων άλλων καθώς οι θέσεις θα παραμένουν λίγες και επομένως θα σφαζόμαστε μεταξύ μας...θυμηθείτε τι έγινε με τους οαεδίτες...
και φυσικά αν δεν χτυπηθεί η παραπαιδεία...δυστυχώς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα...

μετά από αυτά όποιο σύστημα και να εφαρμοστεί ιδανικό θα είναι γιατί όλοι θα είμαστε διορισμένοι και ευτυχισμένοι...
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:10:25 »

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:40:01 μμ »

και ..εν πολλοις? Μεσα στο μυαλο σου, να υποθεσω?

Συμφωνα με το οποιο, καποιος που ειναι στο χωριο, ανεργος, κ.λ.π. ειναι 'πνευματικα αναπηρος' αφου δεν μπορει να διαβασει για τον Ασεπ.

(εδω βεβαια, υπαρχει μια λογικη αντιφαση.. καθως αφου ειναι 'πνευματικα αναπηρος', γιατι να διοριστει και να διδασκει στα παιδια μας?)

 Αλλα ξεχασα, 4 χρονια ειναι αρκετα ωστε να μπορουμε μετα να μαζευουμε ραδικια επι πληρωμη (απο το Δημοσιο εννοειται).
Ήξερα ότι είναι ανάλγητο το κράτος, αλλά όχι και μεταξύ τους συνάδελφοι να αποδίδουν σε κάποιους οι οποίοι δεν έχουνε λεφτά να πάνε σε φροντιστήριο ΑΣΕΠ και να αγοράσουνε βιβλία ως 'πνευματικά ανάπηρους'..δεν έχουνε όλοι όμως την ίδια τύχη να μένουνε σε πόλεις και να τα έχουνε όλα έτοιμα στα πόδια τους...έλεος...αλλά δεν το συνεχίζω άλλο γιατί είναι σαν να γράφω έκθεση λυκείου περί των ανισοτήτων...και άλλο'πνευματική αναπηρία', και άλλο 'υλική αναπηρία'..
Και το εν πολλοίς, ναι βρίσκεται μέσα στο μυαλό μου. Και είναι φανερό το τι εννοώ..
[/quote]

για τον  ΑΣΕΠ δε χρειάζεσαι λεφτά και φροντιστήρια...θέλει διάθεση, χρόνο, στόχο και διάβασμα
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:44:22 μμ »
Μαζί σου gelina και συμφωνώ στην πλειονότητα των όσων γράφεις.
Και για το ΑΣΕΠ όντως δε χρειάζεται φροντιστήρια αλλά χρόνος. Για έλα όμως που με το ΑΣΕΠ πλουτίζουνε φροντιστήρια, εκδοτικοί οίκοι και συγγραφείς...έχουνε μάθει να παίζουνε με τον πόνο μας, κι εμείς να τους τροφοδοτούμε όλο και πρεισσότερο..
(και συγγνώμη, αλλά δεν ξέρω πώς να κάνω παραθέσεις!!! ωχ δεν έπρεπε να το πω αυτό γιατί θα με χαρακτηρίσουνε πνευματικά ανάπηρο..γα*ώτο..)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:48:31 μμ »
Ξεφεύγετε λίγο από το θέμα, αλλά μιας και αναφέρθηκε το ζήτημα ΑΣΕΠ και λεφτά.. το να πηγαίνει κανείς σε φροντιστήρια για ΑΣΕΠ το θεωρώ το ίδιο μεγαλή ΞΕΦΤΙΛΑ με το να πηγαίνει ένας φοιτητής σε "πανεπιστημιακό φροντιστήριο" αντι να παλουκωθεί και να διαβάσει λίγο μόνος του! Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες για κάποιους που δεν έμαθαν ποτέ να διαβάζουν σαν ενήλικες..
Και το να πάρεις 2-3 βοηθήματα-βιβλία για ΑΣΕΠ δεν κοστίζει πολύ, αρκεί να γίνεται σωστή επιλογή (κυκλοφορούν πολλά σκουπίδια).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:51:10 μμ »
Ξεφεύγετε λίγο από το θέμα, αλλά μιας και αναφέρθηκε το ζήτημα ΑΣΕΠ και λεφτά.. το να πηγαίνει κανείς σε φροντιστήρια για ΑΣΕΠ το θεωρώ το ίδιο μεγαλή ΞΕΦΤΙΛΑ με το να πηγαίνει ένας φοιτητής σε "πανεπιστημιακό φροντιστήριο" αντι να παλουκωθεί και να διαβάσει λίγο μόνος του! Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες για κάποιους που δεν έμαθαν ποτέ να διαβάζουν σαν ενήλικες..
Και το να πάρεις 2-3 βοηθήματα-βιβλία για ΑΣΕΠ δεν κοστίζει πολύ, αρκεί να γίνεται σωστή επιλογή (κυκλοφορούν πολλά σκουπίδια).

++++++++++++ :) :) :) :) ;)
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 02:53:33 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου Landau. Αλλά δυστυχώς η παραπαιδεία μας έχει κατακλείσει.
Και όσο για τα βιβλία...εμείς του ΠΕ02 θέλουμε πάνω απο 2-3 βιβλία!

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 07:08:06 μμ »
παιδια κ γω διαφωνω σε πολλα με τον ασεπ,αλλα το θεμα δεν ειναι να κατακρινουμε μονο,αλλα κ να προτεινουμε.....

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 07:31:03 μμ »
Συμφωνώ μαζί σου Landau. Αλλά δυστυχώς η παραπαιδεία μας έχει κατακλείσει.
Και όσο για τα βιβλία...εμείς του ΠΕ02 θέλουμε πάνω απο 2-3 βιβλία!
την αφήσαμε να μας κατακλείσει! υπάρχουν και βιβλιοθήκες, υλικό στο διαδίκτυο...όλα είναι δικαιολογίες για τις αποτυχίες μας που δε μάθαμε να αγαπάμε όπως δε μάθαμε να αγαπάμε και τα λάθη μας.
Όποιο κι αν είναι το σύστημα δε χωράμε όλοι...τουλάχιστον με το διαγωνισμό αφήνεται η τύχη σε μεγάλο ποσοστό στα χέρια μας- σε αντίθεση με την επετηρίδα- όποιος το θέλει πολύ θα το πετύχει αργά ή γρήγορα! (μπορεί όμως και ποτέ...)
Ένα δίκαιο σύστημα ξεκινά με τον περιορισμό των θέσεων στα πανεπιστήμια σε τόσες όσες χρειάζεται η ελληνική κοινωνία, κατά τη δική μου άποψη. Είμαστε τόσοι πολλοί! Η παραπαιδεία στηρίζεται επίσης σε αυτό...βολευόμαστε κάπου...έχουμε δουλειά έτσι! Ένας φαύλος κύκλος...
  Η επετηρίδα, ναι, φαντάζει το πιο δίκαιο σύστημα, αλλά λόγω του ότι την ξεχύλωσαν έχασε το νόημά της. Εννοείται πως πρέπει να σέβονται την τετραετή φοίτησή μου στο πανεπιστήμιο και με σεβασμό επίσης προς τα παιδιά μας να με εκπαιδεύσουν, να με καταρτίσουν παιδαγωγικά (δε νομίζω να θεωρεί κανείς παιδαγωγική κατάρτιση τα παιδαγωγικά μαθήματα  που είχαμε στη σχολή(!) όσοι από εμάς είχαμε τέτοια)και αφού διαπιστώσουν ότι δεν είμαι καμιά τρελή και με αξιολογήσουν, να με στείλουν σε σχολείο - ρίξτε μια ματιά στο σύστημα της Κύπρου- . Επειδή όμως η ελληνική πραγματικότητα είναι γνωστή - αν δεν είναι οφείλουμε άμεσα να τη δούμε- ο ΑΣΕΠ με έναν πιο "καλό" διαγωνισμό είναι μια κάποια λύση.
1. μόρια διαγωνισμού του ΑΣΕΠ
2. προϋπηρεσία που αποκτήθηκε σε θέσεις που καταλήφθηκαν με τα μόρια του προαναφερθέντος διαγωνισμού
3. να προσμετρώνται και αντικειμενικά κριτήρια όπως μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ. (αν εξασφαλιστεί ότι ΟΛΟΙ θα τα παίρνουν δικαίως...) αλλά είμαι αντίθετη με τα κοινωνικά τύπου 2,3,4 παιδιά, έγγαμος ή άγαμος κτλ.
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 07:43:38 μμ »
Legend το 3 μετραει για τα καλα σους διορισμους 60% ΑΣΕΠ.Η μοριοδοτηση ,που δινουν τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα στον γραπτο διαγωνισμο, δεν συγκρινεται!(πολλες φορες "πεταει"απο τον διορισμο, καποιον που δεν εχει μεταπτυχιακο)

Το 1 ουτως ή αλλως ισχυει

Με το 2 τι ακριβως θελεις να πεις?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2009, 07:46:04 μμ από physicaest »

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 25, 2009, 08:00:26 μμ »
Legend το 3 μετραει για τα καλα σους διορισμους 60% ΑΣΕΠ.Η μοριοδοτηση ,που δινουν τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα στον γραπτο διαγωνισμο, δεν συγκρινεται!

Το 1 ουτως ή αλλως ισχυει

Με το 2 τι ακριβως θελεις να πεις?
π.χ. πδσ μόνο με μόρια από ΑΣΕΠ, εκκλησιαστικά,σιβιτανίδειο και σε ό,τι άλλο υπάρχει... (τώρα βέβαια που έχουμε μαζευτεί τόσοι με προϋπηρεσίες από δω κι απο εκεί δε γίνεται εύκολα...έστω όλα από τους πίνακες ωρομισθίων- αναπληρωτών)
Είναι λίγο περίπλοκο το σύστημα σήμερα. Πολλοί πολλοί πίνακες! Μπας και βολέψουμε τις διάφορες ομάδες...μόνο για αυτό το λόγο ο ένας και ξεκάθαρος πίνακας τη επετηρίδας ήταν δικαιότερος! Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πόσες προϋπηρεσίες έχουν "στηθεί" με γερές πλάτες! Αλλά αν βρίσκεις κάνεις...
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος fragy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!!
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 26, 2009, 12:06:34 πμ »
Συμφωνώ με όσα λέτε περι μείωση των εισαχθέντων αλλά έχουμε μια νοοτροπία η οποία είναι η εξής: γιατί να μην σπουδάσει αφου του αρέσει; (οπότε γιατι να μην έχουμε περισσότερους μορφωμένους ανθρώπους, άρα μπαίνουν πολλοί). Σαν φοιτητές σκεφτόμαστε : να μου βάλει ενα 5 να περάσω και ας έχω γράψει 4 ή δεν με άφησε να πάρω πτυχίο γιατι με έκοψε σε ένα μάθημα και φταίει ο καθηγητής που εγω δεν διάβασα. Μετά, γιατί έχουμε την απαίτηση το κράτος να μας διορίσει δεν έχω καταλάβει. Σε μια τράπεζα πχ θα γίνει διαγωνισμός και θα προσληφθούν οι καλύτεροι ή σε μια οποιαδήποτε δουλεία θα προσληφθούν οι καλύτεροι. Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στον ΑΣΕΠ; διαγωνισμός και ας περάσουν οι καλύτεροι.

Δυστυχώς, ξέρω πάααρα πολλούς που μαζεύανε ραδίκια 4 χρόνια πραγματικά. Περνούσαν τα μαθήματα με σκονάκια και αντιγραφές κτλπ. Το χειρότερο απ'όλα; Άκουγαν πρακτικές και έβγαζαν καπνούς. Πήγαιναν στο νηπιαγωγείο με 10ποντα τακούνια, μέχρι και τσιγάρο στην τάξη έχουν ανάψει. Και όλοι αυτοί, αν γράψουν καλά θα διοριστούν γιατι απλά έτυχε να περάσουν σ΄ αυτήν την σχολή, η νηπιαγωγός της τάξης δεν της πήγαινε η καρδιά να πει τόσο άσχημα σχόλια και ποτέ δεν μαθεύτηκαν όλα αυτά στους καθηγητές. Είναι αδύνατον ο καθηγητής να μπορέσει να ασχοληθεί πολύ με κάποιον φοιτητή. Αυτός ένα χαρτί βλέπει στο οποίο όλα παρουσιάζονται τέλεια!

Επίσης, δεν σημαίνει οτι επειδή πριν 10 χρόνια πήρες πτυχίο σήμερα είσαι έτοιμος να μπεις στην τάξη. Ο ασεπ τουλάχιστον σε βάζει στην διαδικασία να διαβάσεις και να δεις τι γίνεται τώρα ;).

Σχετικά με την παραπαιδεία (εμείς οι νηπιαγωγοί δεν έχουμε) αλλά όλοι εσεις που δουλεύετε εκεί γιατί θέλετε να μην υπάρχει; Είναι αναγκαίο κακό πιστεύω. Θεωρώ οτι δεν φταίνε οι καθηγητές στο σχολείο που τα παιδιά κάνουν φροντιστήριο αλλά η νοοτροπία που έχουν υιοθετήσει οι μαθητές (στο σχολείο πάω για να πιω καφέ με τους φίλους και φροντιστήριο για να διαβάσω).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.