*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!  (Αναγνώστηκε 32942 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 07, 2017, 12:00:39 μμ »
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το υπουργείο για τους δικούς του λόγους συνεχίζει την τακτική των υποσχέσεων στο θέμα των διορισμών τους οποίους όμως με διάφορες δικαιολογίες κακώς, πολύ κακώς, δεν πραγματοποιεί με αποτέλεσμα ούτε να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού και τα υπόλοιπα προβλήματα να παραμένουν  επιδεινούμενα συνεχώς.
Μια ομάδα λοιπόν, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, ανακαλύπτει τις αιτίες του προβλήματος της στασιμότητας στους διορισμούς και προτείνει για το ιδανικό σύστημα διορισμών αξιολόγηση προκειμένου να φύγουν οι "αχαρακτήριστοι" μόνιμοι ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι και να σώσουν την εκπαίδευση από το ναυάγιο.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά διαβάστε πάλι τα σχόλια σας μήπως αντιληφθείτε το ολίσθημα σας.

"Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"......σας διαφεύγουν.
Καλά μπάνια αν και δεν πιστεύω ότι αγαπάτε την θάλασσα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2017, 01:50:55 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:56 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 07, 2017, 02:54:58 μμ »
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι το υπουργείο για τους δικούς του λόγους συνεχίζει την τακτική των υποσχέσεων στο θέμα των διορισμών τους οποίους όμως με διάφορες δικαιολογίες κακώς, πολύ κακώς, δεν πραγματοποιεί με αποτέλεσμα ούτε να υπάρχει ανανέωση του προσωπικού και τα υπόλοιπα προβλήματα να παραμένουν  επιδεινούμενα συνεχώς.
Μια ομάδα λοιπόν, εν μέσω καλοκαιριού και καύσωνα, ανακαλύπτει τις αιτίες του προβλήματος της στασιμότητας στους διορισμούς και προτείνει για το ιδανικό σύστημα διορισμών αξιολόγηση προκειμένου να φύγουν οι "αχαρακτήριστοι" μόνιμοι ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι και να σώσουν την εκπαίδευση από το ναυάγιο.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα βαίνουν καλώς, αλλά διαβάστε πάλι τα σχόλια σας μήπως αντιληφθείτε το ολίσθημα σας.

"Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω"......σας διαφεύγουν.
Καλά μπάνια αν και δεν πιστεύω ότι αγαπάτε την θάλασσα.
Αγαπάμε και πολύ μάλιστα τη θάλασσα! Αφού ζούμε δίπλα της, τη βλέπουμε καθημερινά και κολυμπάμε σ'αυτήν συνέχεια!
Η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε, ακόμη κι αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι, σωστοί και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που βάζουν το καλό των άλλων πάνω από το δικό τους! Έχουν φροντίσει γι'αυτό οι πολιτικοί μας!
Κανείς δεν είπε να απολυθεί κανένας, απλά όσοι δεν κάνουν για διδασκαλία (είτε επειδή δεν έχουν μεταδοτικότητα, είτε επειδή δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη, είτε επειδή βαριούνται ή έχουν κουραστεί), με την αξιολόγηση θα αποδεικνυόταν η ανεπάρκεια ή η απροθυμία τους και θα πήγαιναν στα διάφορα γραφεία (Α/θμιας, Β/θμιας, πολιτικών, βιβλιοθήκες, περιφέρειες κλπ.), όπου ίσως εκεί απέδιδαν καλύτερα! Η αξιολόγηση δεν προτείνεται ως μέσο/τρόπος διορισμών, αλλά ως μέσο αποσυμπίεσης και αποσυμφόρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου γενικότερα, που δεν βρίσκεται και στα καλύτερά του! Ο καλύτερος τρόπος διορισμού θα ήταν ο αξιοκρατικότερος και αυτός που θα βασιζόταν στα αντικειμενικά κριτήρια και τα προσόντα κάποιου!
Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι τόσο αντἰθετοι σε μια αξιολόγηση! Όποιος είναι σωστός στη δουλειά του, δεν έχει να φοβάται τίποτε!
Άντε και καλή πανσέληνο απόψε!


Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 07, 2017, 03:47:48 μμ »
Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίττους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!
Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!

Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 811
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 07, 2017, 03:54:07 μμ »
Συνάδελφοι μήπως γνωρίζετε πότε θα δηλώσουμε περιοχές αναπλήρωσης και πόαο χρόνο θα δώσουν για την υποβολή;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:56 »

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 07, 2017, 03:55:40 μμ »
Μπραβο gia96, προσυπογραφω.. ετσι ειναι ακριβως

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #47 στις: Αύγουστος 07, 2017, 04:15:58 μμ »
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο ειναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να ειναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα
Παράθεση
οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων; 
Επομένως δεν θέλεις μια ουσιαστική αξιολόγηση και βοήθεια του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του, αλλά παίζοντας με τις λέξεις γραφεις  πως
Παράθεση
Η αξιολόγηση δεν προτείνεται ως μέσο/τρόπος διορισμών, αλλά ως μέσο αποσυμπίεσης και αποσυμφόρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού και του κλάδου γενικότερα, που δεν βρίσκεται και στα καλύτερά του!

Αξιολόγηση παντού και για όλους μονίμους και αναπληρωτές με σοβαρή προεργασία και συνεχή επιμόρφωση. Θα λάβεις όμως σοβαρά υπόψη σου πως χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται έως και σε πέντε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, όπως επίσης και την υπάρχουσα υποδομή για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί στην κρίση μας.

ΥΓ. Ειλικρινά λυπάμαι για τους χαρακτηρισμούς που απευθύνεις στους συναδέλφους σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2017, 05:42:57 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:09:49 μμ »
Αφού η εκπαίδευση δεν σώζεται με τίποτε ποιο ειναι το πραγματικό νόημα της συζήτησης; Να διοριστούν 20,000 στην θέση άλλων για να συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο, ο ίδιος κατήφορος; Για να ειναι επιτυχημένη μια αξιολόγηση χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία σε διαφόρους τομείς και με εισαγωγή αντικειμενικών κριτηρίων κατά το δυνατόν. Άραγε σκέφτηκες καθόλου πόσα χρόνια έχει να γίνει ουσιαστική επιμόρφωση; Έχει γίνει μια ουσιαστική αξιολόγηση από τους διδάσκοντες στα σχολικά εγχειρίδια; Πόσους ανίκανους κατά την γνώμη σου θα απορροφήσει ο κρατικός μηχανισμός, όταν οπως γραφεις παντού και πάντα Αλήθεια η μεταδοτικότητα ενός εκπαιδευτικού ή η δυνατότητα του να χειρίζεται επαρκώς τα διάφορα προβλήματα της σχολικής τάξης πως θα διαπιστωθεί εκ τω προτέρων; 
Επομένως δεν θέλεις μια ουσιαστική αξιολόγηση και βοήθεια του εκπαιδευτικού έργου και των συντελεστών του, αλλά παίζοντας με τις λέξεις γραφεις  πως
Αξιολόγηση παντού και για όλους μονίμους και αναπληρωτές με σοβαρή προεργασία και συνεχή επιμόρφωση. Θα λάβεις όμως σοβαρά υπόψη σου πως χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται έως και σε πέντε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, όπως επίσης και την υπάρχουσα υποδομή για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί στην κρίση μας.

ΥΓ. Ειλικρινά λυπάμαι για τους χαρακτηρισμούς που απευθύνεις στους συναδέλφους σου.
Καταρχάς, δεν έκανα κανέναν απαξιωτικό χαρακτηρισμό για κανέναν συγκεκριμένο εκπαιδευτικό! Απλά είναι δύσκολο και το καταλαβαίνω, να γράφονται και ν' ακούγονται αλήθειες για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά εκ των έσω, δηλ. από ανθρώπους που έχουν εργαστεί πολλά χρόνια, σε διάφορα σχολεία ανά την Ελλάδα! Όμως, είναι αληθινά όσα γράφω και δεν είναι προσωπική επίθεση κατά κάποιου, συγκεκριμένα!
Εγώ δεν θα συμμεριστώ την άποψη της κοινωνίας μας, ότι δηλ. οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν τίποτε, αφού δουλεύουν 3-4 ώρες την ημέρα και 8 μήνες τον χρόνο, άποψη που εν μέρει καλλιέργησε και το Υπουργείο μας, λέγοντας ότι οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα εργάζονται λιγότερο από τους ευρωπαίους συναδέλφους τους! Όμως, από την έως τώρα εμπειρία μου δεν γίνεται να παραβλέψω το γεγονός ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στα δημόσια ελληνικά σχολεία λειτουργούν ως υπάλληλοι κι όχι ως παιδαγωγοί! Ξέρεις πόσοι δάσκαλοι απαιτούν από παιδάκια της γ΄ και της δ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου να έχουν αποστηθίσει κανόνες γραμματικής και συντακτικού, να έχουν εμπεδώσει τους δεκαδικούς αριθμούς μέσα σ' ένα απόγευμα, μέχρι την επόμενη μέρα στο σχολείο, να γράψουν άριστα στο τεστ Ιστορίας για τον μυκηναικό πολιτισμό, τη στιγμή που μέσα στην τάξη, οι ίδιοι, δεν είχαν αφιερώσει παραπάνω από 40-45 λεπτά διδάσκοντας επιφανειακά αυτά τα καινούργια αντικείμενα στα παιδάκια; Ξέρεις πόσοι δάσκαλοι τιμωρούν μικρούς μαθητές, βγάζοντάς τους για 15-20 λεπτά της διδακτικής ώρας έξω από την αίθουσα, επειδή μπορεί απλά να γέλασαν;
Ξέρεις πόσοι φιλόλογοι, και ξενόγλωσσοι, είναι προθυμότατοι να διοργανώσουν μια περιβαλλοντική ή εκπαιδευτική επίσκεψη με τα παιδιά του Γυμνασίου, αλλά εντελώς απρόθυμοι να αναλάβουν κάποια "δύσκολα" τμήματα από την αρχή της χρονιάς, τα οποία τελικά τα δίνουν στους αναπληρωτές, όταν έρθουν; Δεν έχεις συναντήσει εκπαιδευτικούς που βαριούνται να κάνουν εφημερίες και ζητούν από συναδέλφους τους να τους καλύψουν; Δεν έχεις γνωρίσει εκπαιδευτικούς που παραδίδουν όπως-όπως το μάθημα, προσερχόμενοι σ' αυτό με καθυστέρηση και αφήνοντας τους μαθητές για διάλειμμα 5 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι; Και μάλιστα, να μην μπορεί να τους επιβληθεί ο διευθυντής, επειδή πρόκειται για παλαιούς καθηγητές, μεγάλης ηλικίας;
Δεν σου έχουν βρεθεί εκπαιδευτικοί δημοσιοσχετίστες, που κοίταζαν να τα έχουν καλά με τους διευθυντές, τους υποδιευθυντές τους, τους γονείς των παιδιών και να "χαρίζονται" στους βαθμούς; Πόσοι εκπαιδευτικοί τα δίνουν όλα στα ιδιαίτερα που "ψάρεψαν" μέσα από τις τάξεις τους, ενώ στο κανονικό τους μάθημα, στο σχολείο είναι μετριότατοι και δεν ελέγχουν ούτε τα τετράδια των μαθητών, προς το τέλος του τετραμήνου, έτσι να δουν τι έχει γράψει ο κάθε μαθητής; Αντιδρά, απεργεί κανένας εκπαιδευτικός για τα κακογραμμένα και δυσνόητα σχολικά βιβλία, για την τεράστια ύλη που καλούνται να εμπεδώσουν οι μαθητές σε μικρό χρονικό διάστημα, για την ενισχυτική των αδύναμων μαθητών, που ξεκινά πάντα με καθυστέρηση; Όχι, βέβαια, αφού οι απεργίες γίνονται για τα οικονομικά και τα συνταξιοδοτικά των μονίμων!
Επομένως, μια αξολόγηση θα έλυνε πολλά θέματα και κυρίως θα ξεκαθάριζε το τοπίο για εκείνους που θεωρούν πως επειδή διορίστηκαν, το δημόσιο σχολείο είναι "τσιφλίκι" τους!
Και θα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου: αν διοριστούν κάποια στιγμή νέοι συνάδελφοι, με αξιοκρατικούς πάντα όρους και κριτήρια, πώς προδιαγράφεις ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο κι ο ίδιος κατήφορος; Πώς είσαι τόσο αρνητικός απέναντί τους; Και μόνο η όρεξη για δουλειά που θα έχουν και το καινοτόμο πνεύμα που θα φέρουν, θα είναι σημαντική αλλαγή!
Κι όσο για την μεταδοτικότητα του κάθε εκπαιδευτικού και την ικανότητά του να διαχειρίζεται καταστάσεις και προβλήματα στην τάξη, ασφαλώς είναι θέματα που σχετίζονται με την εμπειρία κάποιου, αλλά πρωταρχικά πρέπει να υπάρχει αγάπη και ενδιαφέρον για το λειτούργημα και το έργο που επιτελεί ο καθένας μας! Αν κάποιος αγαπά αυτό που κάνει, θέλει την πρόοδο των μαθητών του και δεν κοιτάζει μόνο να περάσει "ανώδυνα" η σχολική χρονιά, θα το "ψάξει" μόνος του περισσότερο, θα εργαστεί πιο σκληρά σε προσωπικό επίπεδο, θα ζητήσει τη γνώμη κι άλλων συναδέλφων του για κάποια προβλήματα, θα συνεργαστεί με τους ίδιους τους μαθητές του, θα κάνει συζητήσεις μαζί τους και δεν θα αφήσει τίποτε στη τύχη, λέγοντας: "τι με νοιάζει τώρα εμένα ποιος το κατάλαβε και ποιος δεν το κατάλαβε;" κλπ.!
Αυτά τα "σκληρά", αλλά αληθινά και καλό βράδυ!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:15:03 μμ »
Αυτά ποιος τα έγραψε; Κατηγορείς συλληβδην ένα ολόκληρο κλάδο. Είπαμε κανείς δεν είναι τέλειος αλλά όχι και έτσι. Προφανώς είσαι μέσα σε κάθε τάξη σε κάθε σχολείο και γνωριζεις επακριβώς τα πάντα. Το αστείο δε με την ηλικία των εκπαιδευτικών παρατράβηξε
Φυσικά δεν προκειται να συνεχίσω περαιτέρω την συζήτηση.

Οι περισσότεροι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, επειδή έχουν βολευτεί, συμπεριφέρονται καθαρά ως δημόσιοι υπάλληλοι, να κάνουν εντελώς διεκπεραιωτικά το μάθημά τους, χωρίς πολλά-πολλά, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών τους, να μην πολυκουραστούν με έξτρα δουλειά, να τα έχουν καλά με όλους (διευθυντές. συναδέλφους, γονείς) κι αν τύχει μέσω των δημοσίων σχέσεων που κάνουν να ψαρέψουν και ιδιαίτερα, ακόμη καλύτερα γι' αυτούς! Βέβαια, στο ίδιο μήκος κύμματος κινούνται και οι περισσότεροι αναπληρωτές, δυστυχώς!
Επομένως, ναι, μια αξιολόγηση όχι μόνο θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους, αλλά θα απομάκρυνε από τα σχολεία και θα έστελνε στα γραφεία ή στο σπίτι τους ένα σωρό εκπαιδευτικούς με κόμπλεξ, με έκδηλη την απροθυμία και με εμφανή τον ατομικισμό και τον ωχαδελφισμό!
Και φυσικά δεν έχουν κόμπλεξ μόνο οι φιλόλογοι! Με τους δασκάλους να δεις τι γίνεται! Πόσο αντιπαιδαγωγικά συμπεριφέρονται και πόσο άσχημα ξεσπούν αν το τμήμα τους είναι κάπως πιο ζωηρό, τι τιμωρίες δίνουν και με πόση δουλειά φορτώνουν τα παιδάκια στο σπίτι, τη στιγμή που διαλαλούν ότι κουράζονται να τα μάθουν πάντε γράμματα! Η παραφροσύνη τους στο ζενίθ!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2017, 08:25:37 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:22:10 μμ »
Αυτό ποιος τα έγραψε;
Τις λύσεις, σε όλα τα επίπεδα, είτε τις δίνουν οι πολιτικοί, είτε η ίδια η κοινωνία με αγώνες!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:24:11 μμ »
Αυτά ποιος τα έγραψε; Κατηγορείς συλληβδην ένα ολόκληρο κλάδο. Είπαμε κανείς δεν είναι τέλειος αλλά όχι και έτσι.
Φυσικά δεν προκειται να συνεχίσω περαιτέρω την συζήτηση.
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν είναι όλος ο κλάδος!
Αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα:αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσεις να σε πλακώσει!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:27:25 μμ »
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν είναι όλος ο κλάδος!
Αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα:αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσεις να σε πλακώσει!
Προφανώς δεν διαβαζεις καθόλου τα σχόλια των άλλων...απλά εχεις έτοιμες απαντήσεις κατά κάποιο τρόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 09:13:37 πμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 07, 2017, 08:29:26 μμ »
Τις λύσεις, σε όλα τα επίπεδα, είτε τις δίνουν οι πολιτικοί, είτε η ίδια η κοινωνία με αγώνες!
Δεν σε ρώτησα αυτό, άλλο σε ρώτησα....αλλά αποφεύγεις συστηματικά να απαντήσεις.
Εδω τελειώνω την συζήτηση.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 08, 2017, 08:25:47 πμ »
gia 96 , η αξιολόγηση ενός συστήματος - με την οποία οι πλείστοι συμφωνουμε- σκοπό έχει να βελτιώσει το σύστημα και όχι να στείλει κόσμο στο σπίτι του όπως λες, έστω και αν κάποιοι επιβάλεται να απομακρυνθούν, με κύρια στόχευση ένα καλύτερο σύστημα εκπαίδευσης ( το οποίο ενδεχομένως θα επιφέρει και απομακρύνσεις εκπαιδευτικών) και όχι το αντίθετο.
Οφείλεις να διορθώσεις την τοποθετηση σου αν συμφωνείς με τα παραπάνω διαφορετικά αν δεν πρόκειται για  παραδρομή τότε θα πρόκειται περί κακίας και δεν είναι καλό στο χαρακτήρα ενός  δάσκαλου.
Ολα τα σχόλια εδώ διαβάζονται και από μη εκπαιδευτικούς και ως γνωστόν πάρα πολλοι γονείς έχουν αγανακτήσει και με το ήθος, το ύφος, τη συναδελφικότητα  και την αλληλεγγύη που δεν διακρίνει δυστυχώς τους εκπαιδευτικούς.

* Με κάθε ειλικρίνια, αν ειχα την ελάχιστη οικονομική δυνατότητα ως γονιός, απλά και μόνο λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιοτελείς και εντελώς αποστειρωμένες απόψεις εκπαιδευτικών ΔΕΝ θα έστελνα τα παιδιά μου στο δημόσιο σχολείο , αλλά σε ιδιωτικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 08, 2017, 08:34:42 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για το ιδανικό σύστημα διορισμών!!
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 08, 2017, 09:06:26 πμ »
Καταρχάς, δεν έκανα κανέναν απαξιωτικό χαρακτηρισμό για κανέναν συγκεκριμένο εκπαιδευτικό! Απλά είναι δύσκολο και το καταλαβαίνω, να γράφονται και ν' ακούγονται αλήθειες για τους εκπαιδευτικούς, ειδικά εκ των έσω, δηλ. από ανθρώπους που έχουν εργαστεί πολλά χρόνια, σε διάφορα σχολεία ανά την Ελλάδα! Όμως, είναι αληθινά όσα γράφω και δεν είναι προσωπική επίθεση κατά κάποιου, συγκεκριμένα!
Εγώ δεν θα συμμεριστώ την άποψη της κοινωνίας μας, ότι δηλ. οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν τίποτε, αφού δουλεύουν 3-4 ώρες την ημέρα και 8 μήνες τον χρόνο, άποψη που εν μέρει καλλιέργησε και το Υπουργείο μας, λέγοντας ότι οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα εργάζονται λιγότερο από τους ευρωπαίους συναδέλφους τους! Όμως, από την έως τώρα εμπειρία μου δεν γίνεται να παραβλέψω το γεγονός ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στα δημόσια ελληνικά σχολεία λειτουργούν ως υπάλληλοι κι όχι ως παιδαγωγοί! Ξέρεις πόσοι δάσκαλοι απαιτούν από παιδάκια της γ΄ και της δ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου να έχουν αποστηθίσει κανόνες γραμματικής και συντακτικού, να έχουν εμπεδώσει τους δεκαδικούς αριθμούς μέσα σ' ένα απόγευμα, μέχρι την επόμενη μέρα στο σχολείο, να γράψουν άριστα στο τεστ Ιστορίας για τον μυκηναικό πολιτισμό, τη στιγμή που μέσα στην τάξη, οι ίδιοι, δεν είχαν αφιερώσει παραπάνω από 40-45 λεπτά διδάσκοντας επιφανειακά αυτά τα καινούργια αντικείμενα στα παιδάκια; Ξέρεις πόσοι δάσκαλοι τιμωρούν μικρούς μαθητές, βγάζοντάς τους για 15-20 λεπτά της διδακτικής ώρας έξω από την αίθουσα, επειδή μπορεί απλά να γέλασαν;
Ξέρεις πόσοι φιλόλογοι, και ξενόγλωσσοι, είναι προθυμότατοι να διοργανώσουν μια περιβαλλοντική ή εκπαιδευτική επίσκεψη με τα παιδιά του Γυμνασίου, αλλά εντελώς απρόθυμοι να αναλάβουν κάποια "δύσκολα" τμήματα από την αρχή της χρονιάς, τα οποία τελικά τα δίνουν στους αναπληρωτές, όταν έρθουν; Δεν έχεις συναντήσει εκπαιδευτικούς που βαριούνται να κάνουν εφημερίες και ζητούν από συναδέλφους τους να τους καλύψουν; Δεν έχεις γνωρίσει εκπαιδευτικούς που παραδίδουν όπως-όπως το μάθημα, προσερχόμενοι σ' αυτό με καθυστέρηση και αφήνοντας τους μαθητές για διάλειμμα 5 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι; Και μάλιστα, να μην μπορεί να τους επιβληθεί ο διευθυντής, επειδή πρόκειται για παλαιούς καθηγητές, μεγάλης ηλικίας;
Δεν σου έχουν βρεθεί εκπαιδευτικοί δημοσιοσχετίστες, που κοίταζαν να τα έχουν καλά με τους διευθυντές, τους υποδιευθυντές τους, τους γονείς των παιδιών και να "χαρίζονται" στους βαθμούς; Πόσοι εκπαιδευτικοί τα δίνουν όλα στα ιδιαίτερα που "ψάρεψαν" μέσα από τις τάξεις τους, ενώ στο κανονικό τους μάθημα, στο σχολείο είναι μετριότατοι και δεν ελέγχουν ούτε τα τετράδια των μαθητών, προς το τέλος του τετραμήνου, έτσι να δουν τι έχει γράψει ο κάθε μαθητής; Αντιδρά, απεργεί κανένας εκπαιδευτικός για τα κακογραμμένα και δυσνόητα σχολικά βιβλία, για την τεράστια ύλη που καλούνται να εμπεδώσουν οι μαθητές σε μικρό χρονικό διάστημα, για την ενισχυτική των αδύναμων μαθητών, που ξεκινά πάντα με καθυστέρηση; Όχι, βέβαια, αφού οι απεργίες γίνονται για τα οικονομικά και τα συνταξιοδοτικά των μονίμων!
Επομένως, μια αξολόγηση θα έλυνε πολλά θέματα και κυρίως θα ξεκαθάριζε το τοπίο για εκείνους που θεωρούν πως επειδή διορίστηκαν, το δημόσιο σχολείο είναι "τσιφλίκι" τους!
Και θα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου: αν διοριστούν κάποια στιγμή νέοι συνάδελφοι, με αξιοκρατικούς πάντα όρους και κριτήρια, πώς προδιαγράφεις ότι θα συνεχιστεί το ίδιο τροπάριο κι ο ίδιος κατήφορος; Πώς είσαι τόσο αρνητικός απέναντί τους; Και μόνο η όρεξη για δουλειά που θα έχουν και το καινοτόμο πνεύμα που θα φέρουν, θα είναι σημαντική αλλαγή!
Κι όσο για την μεταδοτικότητα του κάθε εκπαιδευτικού και την ικανότητά του να διαχειρίζεται καταστάσεις και προβλήματα στην τάξη, ασφαλώς είναι θέματα που σχετίζονται με την εμπειρία κάποιου, αλλά πρωταρχικά πρέπει να υπάρχει αγάπη και ενδιαφέρον για το λειτούργημα και το έργο που επιτελεί ο καθένας μας! Αν κάποιος αγαπά αυτό που κάνει, θέλει την πρόοδο των μαθητών του και δεν κοιτάζει μόνο να περάσει "ανώδυνα" η σχολική χρονιά, θα το "ψάξει" μόνος του περισσότερο, θα εργαστεί πιο σκληρά σε προσωπικό επίπεδο, θα ζητήσει τη γνώμη κι άλλων συναδέλφων του για κάποια προβλήματα, θα συνεργαστεί με τους ίδιους τους μαθητές του, θα κάνει συζητήσεις μαζί τους και δεν θα αφήσει τίποτε στη τύχη, λέγοντας: "τι με νοιάζει τώρα εμένα ποιος το κατάλαβε και ποιος δεν το κατάλαβε;" κλπ.!
Αυτά τα "σκληρά", αλλά αληθινά και καλό βράδυ!

Συναδελφε με ολα αυτα που λες για την αξιολογηση μου θυμιζουν τον θεσμο του επιθεωρητη που υπηρχε στα σχολεια μεχρι τη δεκαετια του 80. Πραγμα που καταργηθηκε ορθως φυσικα.
Τα φαινομενα που αναφερεις υπαρχουν αλλα δεν ειναι τοσα πολλα. Πιο πολλα ειναι τα φαινομενα συγκομιδης πτυχιων και μεταπτυχιακων απο μονιμους για να μπουνε σε θεσεις ευθυνης και να φυγουν απο τις ταξεις.
Η επιλογη κατα την γνωμη μου των εκπαιδευτικων θα επρεπε να περιλαμβανει εξεταση στην διδακτικη του μαθηματος και παιδαγωγικα καθως και πληρη ψυχιατρικη αξιολογηση του υποψηφιου προσωπικου και τιποτα αλλο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.