*

Αποστολέας Θέμα: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;  (Αναγνώστηκε 8402 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

evants

  • Επισκέπτης
Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 09:47:53 am »
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=295789&dt=25/10/2009
Η επιτροπη εχει σχεδον καταληξει στις οριστικες αποφασεις της οσον αφορα στο νεο εξεταστικο συστημα και στο συστημα προσβασης στην Τριτοβαθμια Εκπαιδευση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:28 »

Αποσυνδεδεμένος air

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 11:06:45 am »
Αριστο συστημα κατα τη γνωμη μου, και οι πιθανες αδυναμιες του θα φανουν στην πραξη (προς το παρον δεν βλεπω καμμια). Θυμιζει (σε βελτιωμενη μορφη) το συστημα εισαγωγης που υπηρξε στα τελη της δεκαετιας του '60.

Επιτελους θα κανουμε το αυτονοητο, να ακολουθησουμε (με σημαντικη χρονικη υστερηση) τις αντιστοιχες διαδικασιες των προηγμενων Δυτικων χωρων.

Φυσικα, προυποθετει σκληρη δουλεια τοσο απο τους εκπαιδευτικους, οσο και απο τους μαθητες.

(και οπως αναμενεται, στην Ελλαδα της λουφας και του χαβαλε, θα συναντησει σφοδρους πολεμιους)

evants

  • Επισκέπτης
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 11:14:23 am »
Σιγουρα υπαρχουν θετικα σημεια αλλα εχω ενστασεις σε καποια αλλα,ισως και λογω προσωπικης εμπειριας: αρχικα,το να προσμετρηθουν οι σχολικες επιδοσεις ειναι αδικια γιατι πληρωνεις τα λαθη στα 16 χρονια σου εφ΄ορου ζωης.Δευτερον αν καποιο σχολειο ειναι ελαστικοτερο;στην επαρχια οπου ολοι ειναι γνωστοι δε θα πριμοδοτουνται τα παιδια εναντι των απροσωπων πολεων; και αν μετρουν οι βαθμοι δε θα στραφουν περισσοτερο στα φροντιστηρια;

Αποσυνδεδεμένος air

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 11:48:10 am »
Προφανως, η αποδοση στο λυκειο θα εχει τη συνεισφορα της, αλλα ισως καθοριστικοτερος παραγοντας θα ειναι η εξεταση μετα το λυκειο (και μαλιστα, οτι ακριβως ζηταει η καθε Σχολη ξεχωριστα).

Επιπλεον, αν προκειται να εχει καποια πραγματικη αξια το Εθνικο Απολυτηριο, οι μαθητες και (κυριως) οι καθηγητες, θα πρεπει επιτελους να ..δουλεψουν και στις 3 ταξεις (αν π.χ. δεν μετρουν οι 2 πρωτες ταξεις του Λυκειου, τοτε ποιος ειναι (πρακτικα) ο λογος φοιτησης σε αυτες?).

Μη το βλεπουμε 'στενα' σαν συστημα εισαγωγης στα ΑΕΙ (οπως το βλεπουμε μεχρι τωρα), αλλα σαν αναβαθμιση του Λυκειου (αρα του Απολυτηριου).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:38:28 »

evants

  • Επισκέπτης
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:18:54 pm »
Προφανως, η αποδοση στο λυκειο θα εχει τη συνεισφορα της, αλλα ισως καθοριστικοτερος παραγοντας θα ειναι η εξεταση μετα το λυκειο (και μαλιστα, οτι ακριβως ζηταει η καθε Σχολη ξεχωριστα).

Επιπλεον, αν προκειται να εχει καποια πραγματικη αξια το Εθνικο Απολυτηριο, οι μαθητες και (κυριως) οι καθηγητες, θα πρεπει επιτελους να ..δουλεψουν και στις 3 ταξεις (αν π.χ. δεν μετρουν οι 2 πρωτες ταξεις του Λυκειου, τοτε ποιος ειναι (πρακτικα) ο λογος φοιτησης σε αυτες?).

Μη το βλεπουμε 'στενα' σαν συστημα εισαγωγης στα ΑΕΙ (οπως το βλεπουμε μεχρι τωρα), αλλα σαν αναβαθμιση του Λυκειου (αρα του Απολυτηριου).



αν τα κριτηρια τιθενται απο τις σχολες γιατι να εχει σημασια ο βαθμος του χ κομπλεξικου καθηγητη;

αυτο ισχυε ως την καταργηση των δεσμων και ολοι διαβαζαν για τις πανελληνιες,υποστηριζοντας οτι τα μισα μαθηματα που δεν εξεταζονται ειναι αχρηστα και οτι η δουλεια του σχολειου απο τη φυση της ειναι γενικη και αρα δεν οδηγει στην επιτυχια. αρα παμε φροντιστηριο απο την Α λυκειου και ολοι το εκαναν αυτο.επειτα αυτο το σκεπτικο σημαινει οτι και σημερα που δεν προσμετρωνται οι βαθμολογιες των ταξεων δεν υπαρχει πρακτικος λογος φοιτησης σε αυτες


Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:22:56 pm »
Το θετικό αυτής της πρότασης είναι ότι επιτέλους το Λύκειο θα αλλάξει ρόλο και δεν θα είναι απλά προθάλαμος πανελλαδικών εξετάσεων. Επίσης ένα θετικό είναι ότι στις όποιες εισαγωγικές εξετάσεις για τριτοβάθμια, η ύλη θα είναι και από τις 3 τάξεις. Παράλληλα, βέβαια, πρέπει να αλλάξει η κατανομή ύλης και μαθημάτων στο λύκειο (και αν δεν κάνω λάθος, η ίδια επιτροπή έχει συζητήσει και για τις αλλαγές στο λύκειο γενικότερα, αλλαγές στη δομή, ύλη μαθημάτων, και μάλλον - ελπίζω - ενιαία δομή χωρίς κατευθύνσεις και επιλογές μαθημάτων). Για να δούμε..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #6 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:23:25 pm »
για να φτάσουμε τα ευρωπαικά πρότυπα ,νάποδεσμευτεί το λύκειο απο το πανεπιστημιο έχουμεεεεεεεε καιρό ακόμα και σχετικά με τη βαθμολογία και των τριών τάξεων του λυκείου περισσότερο για άνθηση των φροντιστηρίων το βλέπω εκτός και αν πρόκειται για ολοήμερο σχολείο δυστυχώς όλα αυτά μου ακούγονται τόσο μα τοσο μακρινά

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:28:42 pm »
Πιο σωστό θα είναι να μην έχει μεγάλο βάρος η βαθμολογία των 3 τάξεων (ή και καθόλου αν είναι εφικτό) αλλά στις όποιος εισαγωγικές εξετάσεις να εξετάζονται σε ύλη και των 3 τάξεων λυκείου, αλλά πρέπει να γίνουν αλλαγές και ανακατανομή της ύλης αυτής.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #8 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:33:54 pm »
ναι θα ήταν και αυτό  λύση χωρις η  ύλη  να είναι λίγο πολύ αχανής ,το συστημά των δεσμών απορώ σε τί τους ενοχλούσε,το θέμα ειναι να βρεθεί ένας τρόπος το απολύτηριο του λυκείου να 'εχει μία βαρύτητα  και σοβαρότητα .Τ΄'οτι θ ανοίξουν οι πόρτες των πανεπιστημίων για όλους δεν ακούγεται ουτοπικό;

evants

  • Επισκέπτης
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #9 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:40:07 pm »
[quote .Τ΄'οτι θ ανοίξουν οι πόρτες των πανεπιστημίων για όλους δεν ακούγεται ουτοπικό;
[/quote]

αν τα πανεπιστημια μπορουν να πατησουν ποδι και να πουν ¨θελω και αντεχω 50 φιλολογους φετος¨ και αυτο να περασει στην κοινωνια και την κυβερνηση, εχει καλως. Σκεφτειτε πού θα φτασουν οι βασεις, πραγμα οχι απαραιτητα κακο! Ποια εναλλακτικη ομως προσφερεται στους αποτυχοντες; τεχνικη εκπαιδευση δεν εχουμε ουτε αξιολογη βιομηχανια. Γι΄αυτα δεν ακουσα καποια προβλεψη

Αποσυνδεδεμένος gelina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #10 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:43:46 pm »
Η κατάργηση των Πανελλαδικών, το εθνικό απολυτήριο και οι δοκιμασίες τρεις φορές τον χρόνο

Το σύστημα των εξετάσεων θα είναι αδιάβλητο, αφού θα ανατεθεί σε ειδικό εθνικό φορέα, ενώ οι υποψήφιοι θα έχουν περισσότερες της μιας ευκαιρίες, αλλά και ένα ευκολότερο σύστημα, με το δικαίωμα διατήρησης υψηλής βαθμολογίας σε επόμενη εξέταση. Τέλος, όπως αναφέρει ο ίδιος ο κ. Μπαμπινιώτης στην πρότασή του, «το σύστημα πρόσβασης καθίσταται ατομική υπόθεση κάθε υποψηφίου και παύει να αποτελεί εθνικό ζήτημα».
Ο κ. Μπαμπινιώτης από την πλευρά του έχει δηλώσει ότι στόχος για τα μέλη του Συμβουλίου είναι να προτείνουν την ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας. Ωστόσο, πρόκειται για έναν μακροπρόθεσμο στόχο, που μπορεί να εφαρμοστεί όταν είναι έτοιμα τα πανεπιστήμια να δεχθούν τόσους φοιτητές όσοι και οι υποψήφιοι.

Τι έκανε μέχρι τώρα το Λύκειο??
Μέχρι τώρα το Λύκειο προετοίμαζε τους μαθητές για τις Πανελλαδικές και για την είσοδο στις Σχολές...θέλεις να γίνεις φιλόλογος?διάβασε αρχαία και με την ανοχή μας μην ασχολείσαι με μαθηματικά...θέλεις να γίνεις γιατρός?διάβασε βιολογία και άσε την ιστορία...
Στόχος πλέον φαντάζομαι θα είναι οι νεοι να αποκτούν γενικές γνώσεις να λαμβάνουν σωστή εκπαίδευση έτσι ώστε να έχουν,παρόλη την ανωριμότητα της ηλικίας, την ευκαιρία-δυνατότητα να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στην προσωπικότητά τους έτσι όπως θα την έχει αναδείξει το σχολείο και δει το Λύκειο...Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η ύπαρξη της παραπαιδειας -η οποία και θα παίξει αρνητικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του νέου συστήματος- την οποία σαφώς και δεν μπορεί να χτυπήσει το κράτος αφού δεν υπάρχει υποδομή για ολοήμερα γυμνάσια-λύκεια...

Δεν πρέπει να μας τρομάζουν οι αλλαγές....έτσι και αλλιώς χειρότερο από το ήδη υπάρχον σύστημα δεν μπορεί να υπάρξει...
Θα πρέπει να μας τρομάζει η πιθανότητα  μήπως δε λειτουργήσει σωστά στο σύστημα..και αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και απο ΕΜΑΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:47:26 pm από gelina »
Δύο πράγματα είναι αιώνια: Το σύμπαν και η ανοησία των ανθρώπων… Αν και για το σύμπαν, έχω αρχίσει τελευταία να αμφιβάλλω…
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Αποσυνδεδεμένος air

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #11 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 12:56:32 pm »

αν τα κριτηρια τιθενται απο τις σχολες γιατι να εχει σημασια ο βαθμος του χ κομπλεξικου καθηγητη;

αυτο ισχυε ως την καταργηση των δεσμων και ολοι διαβαζαν για τις πανελληνιες,υποστηριζοντας οτι τα μισα μαθηματα που δεν εξεταζονται ειναι αχρηστα και οτι η δουλεια του σχολειου απο τη φυση της ειναι γενικη και αρα δεν οδηγει στην επιτυχια. αρα παμε φροντιστηριο απο την Α λυκειου και ολοι το εκαναν αυτο.επειτα αυτο το σκεπτικο σημαινει οτι και σημερα που δεν προσμετρωνται οι βαθμολογιες των ταξεων δεν υπαρχει πρακτικος λογος φοιτησης σε αυτες




α) Η συνεισφορα πλεον του χ κομπλεξικου καθηγητη, θα ειναι μειωμενη αφου θα υπαρχουν γραπτα αντικειμενικα τεστ (σε περιφερειακο επιπεδο απο τραπεζα θεματων) και 'διορθωση' σε περιπτωση αποκλισης προφορικου(ταξη)-γραπτου(περιφερεια) βαθμου. Επιπλεον, θα πρεπει να λαβουμε υποψην, πως δεν θα εισαχθουν ολοι οι μαθητες στα ΑΕΙ, αρα καποιοι θα χρησιμοποιησουν το Απολυτηριο στην μετεπειτα ζωη τους. Δεν θα πρεπει αυτο το απολυτηριο να αντανακλα (και μαλιστα, οσο γινεται ανεξαρτητα απο τα 'γουστα' των εκαστοτε καθηγητων) την συνολικη παρουσια του μαθητη στο Λυκειο?

β) Στην ουσια, εχουμε και παλι καταληξει σε ενα συστημα Δεσμων, οπου σωστα αναφερεις, δεν εχει καμμια σημασια η φοιτηση στις 2 πρωτες ταξεις. Αυτο φυσικα βολευει τους εκπαιδευτικους, αλλα και τους μαθητες (μπορουν να τεμπελιαζουν απο κοινου), απαξιωνοντας πληρως το Λυκειο.

Κατα καιρους βεβαια, εχουμε εισαγαγει (απο τους ''κουτοφραγκους") σε πολλους τομεις αρκετα συστηματα, τα οποια στα 'χαρτια' εμφανιζονταν αψογα. Το (ανικητο) Ελληνικο δαιμονιο, εχει καταφερει να τα γελοιοποιησει ολα.

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #12 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 01:43:11 pm »
Εμένα μου φαίνεται ότι σε γενικές γραμμές δείχνει να κινείται -σε μερικά πράγματα -προς τη σωστή κατεύθυνση το νέο σύστημα αλλά:

α) μου είναι πολύ ασαφές. Δηλαδή διαβάζω μια γενικόλογη περιγραφή που αφήνει πάρα μα πάρα πολλές (και πολύ κρίσιμες) απορίες για το πώς θα λειτουργούν πρακτικά τα πράγματα όσον αφορά την πρόσβαση των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια

β) πρέπει να συνοδευτεί από πάρα πολλές αλλαγές στην ύλη και την νοοτροπία γενικά της διδασκαλίας στο Λύκειο ώστε να εφαρμοστούν οι αρχές του

γ) χρειάζεται και αλλαγή της νοοτροπίας των εκπαιδευτικών (κι εδώ με ζώνουν τα μαύρα φίδια σιγά σιγά...)

δ) αφού τα παιδιά θα εξετάζονται στην ύλη των 3 τάξεων του Λυκείου και ο βαθμός όλων των τάξεων θα παίζει ρόλο, πώς ακριβώς μιλάμε για "αποδέσμευση του Λυκέιου απο την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια" και για "αυτόνομη εκπαιδευτική βαθμίδα" - δεν αναιρεί το ένα το άλλο;;;;

μάλλον δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα πριν υπάρξει αναλυτική παρουσίαση του συστήματος- με τις περιλήψεις δεν γίνεται δουλειά  :-\
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος area51

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • Προφίλ
Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
« Απάντηση #13 στις: Οκτωβρίου 25, 2009, 03:07:05 pm »
Οι προτάσεις Μπαμπινιώτη επεκτείνουν την "φροντιστηριοποίηση" του Λυκείου, από την Γ τάξη που είναι σήμερα, σε όλες τις τάξεις.

Να γίνει αμέσως ο Μπαμπινιώτης επίτιμος και ισόβιος πρόεδρος των Φροντιστηριαρχών Ελλάδος

(από υπερβολική δόση κουτόχορτου από κουτόφραγκους τι μπορεί να πάθει κάποιος; )

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 612

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.