0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προφανως, η αποδοση στο λυκειο θα εχει τη συνεισφορα της, αλλα ισως καθοριστικοτερος παραγοντας θα ειναι η εξεταση μετα το λυκειο (και μαλιστα, οτι ακριβως ζηταει η καθε Σχολη ξεχωριστα).Επιπλεον, αν προκειται να εχει καποια πραγματικη αξια το Εθνικο Απολυτηριο, οι μαθητες και (κυριως) οι καθηγητες, θα πρεπει επιτελους να ..δουλεψουν και στις 3 ταξεις (αν π.χ. δεν μετρουν οι 2 πρωτες ταξεις του Λυκειου, τοτε ποιος ειναι (πρακτικα) ο λογος φοιτησης σε αυτες?).Μη το βλεπουμε 'στενα' σαν συστημα εισαγωγης στα ΑΕΙ (οπως το βλεπουμε μεχρι τωρα), αλλα σαν αναβαθμιση του Λυκειου (αρα του Απολυτηριου).
αν τα κριτηρια τιθενται απο τις σχολες γιατι να εχει σημασια ο βαθμος του χ κομπλεξικου καθηγητη;αυτο ισχυε ως την καταργηση των δεσμων και ολοι διαβαζαν για τις πανελληνιες,υποστηριζοντας οτι τα μισα μαθηματα που δεν εξεταζονται ειναι αχρηστα και οτι η δουλεια του σχολειου απο τη φυση της ειναι γενικη και αρα δεν οδηγει στην επιτυχια. αρα παμε φροντιστηριο απο την Α λυκειου και ολοι το εκαναν αυτο.επειτα αυτο το σκεπτικο σημαινει οτι και σημερα που δεν προσμετρωνται οι βαθμολογιες των ταξεων δεν υπαρχει πρακτικος λογος φοιτησης σε αυτες