0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ναι, αν δεν το έχετε καταλάβει, το παιχνίδι ονομάζεται "μια στιγμή, να διοριστώ πρώτα, και μετά μπορείτε να πα να γαμ....."
Μια ειναι η λυση να αφησει τους πινακες ως εχουν.Να τραβηξει μια γραμμη στο 40 % πχ μεχρι το ατομο που εχει 10 καθαρα μορια κ να πει οτι απο εκει κ περα στον πινακα αυτο θα μπει ως ορος η επιτυχια στον ασεπ.Ετσι δε θα αδικηθει κανεις κ οι νεοτεροι θα ξερουν οτι θα παλεψουν με αυτους τους ορους κ σιγα σιγα ο πινακας θα ενσωματωθει με τον πινακα του 24 μηνου.ps κ μην πειτε να καταργηθει ο ασεπ γιατι ολοι ξερουμε πως δεν προκειται να γινει αυτο , οποτε ας κοιταμε εφικτες λυσεις κ εκδοχες.
Βρε παιδιά, διαβάζω σελίδες και σελίδες με απόψεις περί ΑΣΕΠ. Και ξαναλέω ποιος ΑΣΕΠ; Αυτός που ζητάει να ξέρουμε τα πάντα ανά πάσα στιγμή; Τα πάντα από γνωστικό, διδακτική, παιδαγωγικά! Και θέλω να ρωτήσω όλους. Όταν είναι να πάτε να κάνετε ένα μάθημα, είτε στο σχολείο, είτε στο φροντιστήριο, είτε σε ιδιαίτερο δεν προετοιμάζεστε την προηγούμενη; Δεν κάθεστε να δείτε τι έχετε να διδάξετε, τι ασκήσεις θα δώσετε, πώς θα τα πείτε πιο κατανοητά, τι πηγές θα μπορούσατε να μελετήσετε και να επισημάνετε; Τα ξέρετε όλα ανά πάσα στιγμή; Και απαντώ εγώ. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση και κανένας εκπαιδευτικός που δεν προετοιμάζεται την προηγούμενη ανατρέχοντας σε βιβλία, στο ίντερνετ, σε πηγές, βγάζοντας φωτοτυπίες, οργανώνοντας το αυριανό μάθημα. Όλοι προετοιμάζονται, διότι ΔΕΝ είναι δυνατόν να θυμούνται τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια. Κι αυτό συμβαίνει για μία ώρα διδασκαλίας. Αν κάποιος έχει 2 ή 3 ή 4 ώρες μάθημα σε διαφορετικές τάξεις ή με διαφορετικούς μαθητές ή σε διαφορετικά μαθήματα (π.χ. ιστορία, νέα, αρχαία, έκθεση, λατινικά) θα κάτσει την προηγούμενη μέρα ίσως και νωρίτερα να οργανωθεί, να διαβάσει, να προετοιμαστεί τελοσπάντων για να κάνει μία όσο το δυνατόν καλύτερη διδασκαλία, χωρίς να αφήσει κάτι ουσιώδες και χωρίς να επεκταθεί σε περιττά. Αυτά συμβαίνουν στην πραγματικότητα, στη τάξη, στο μάθημα. ΑΛΛΑ ο ΑΣΕΠ ζητάει όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα (ένας Θεός ξέρει κάθε φορά τι και ίσως ούτε κι αυτός) σε μία εξέταση. Μα τι σόι μυαλό πρέπει να έχει κάποιος για να τα θυμάται όλα αυτά; Κι αν τα θυμάται, τότε μετά θα πρέπει να παρακαλάει να συμβαδίζουν οι απόψεις του με αυτές του διορθωτή. Και λέω εγώ τώρα...είμαστε υπέρ αυτού του θεσμού; Τι είναι δηλαδή ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Τηλεπαιχνίδι; Συνάδελφοι είστε υπέρ του ΑΣΕΠ και δεν έχετε καταλάβει τι είναι αυτό το έκτρωμα!!! Μαλώνετε για το αν πρέπει να είναι το μόνο μέσο διορισμού ή όχι; Μα δεν καταλαβαίνετε ότι αυτή η διαδικασία είναι απαράδεκτη!!!Και για να μην παρεξηγηθώ, έχω πάρει μέρος σε 3 διαγωνισμούς και δεν έχω μεγάλη προϋπηρεσία! Θεωρώ ήρωες όλους όσοι έχουν πάει μέχρι εκεί κι έχουν αντιμετωπίσει αυτή τη διαδικασία. Θεωρώ ακόμα πιο ήρωες αυτούς που έχουν περάσει και πολύ περισσότερο αυτούς που έχουν διοριστεί με ΑΣΕΠ. Αλλά ξυπνήστε αγαπητοί συνάδελφοι, αυτή είναι η πιο απαράδεκτη διαδικασία που έχει υπάρξει ποτέ στα χρονικά.Και από την άλλη φωνάζουν και οι έχοντες προϋπηρεσίες κι αυτοί με τα δίκια τους, όπως και οι άλλοι (οι Ασεπίτες). Και τι κάνουμε; Περιμένουμε να δούμε τι θα αποφασίσει η Άννα;Και λέω, είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο λάθος θα είναι. Ο τρόπος πρέπει να είναι εντελώς διαφορετικός κι αυτό πρέπει να σκεφτούμε όλοι για το καλό όλων. Είμαι πρόθυμη να "υποστώ" τα πάντα αρκεί αυτό να είναι σε real βάση.