0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: ln03 στις Νοεμβρίου 13, 2009, 11:13:42 pmhttp://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_11_0728.phpΔεν μας λέει η κυρία Φατούρου τί έκανε η ΟΛΜΕ τόσα χρόνια για τις αποσπάσεις και τα παράθυρα εκτός από το να τα παρατηρεί.Εγινε καμιά απεργία ή καμιά πορεία για αυτόν τον λόγο;Επίσης,η δια βίου μάθηση είναι μια παγκόσμια πραγματικότητα την οποία οι παλαιοημερολογίτες συνδικαλιστές της επετηρίδας αδυνατούν να κατανοήσουν.Πόσοι από αυτούς έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ;Ή μήπως νομίζουν ότι βρισκόμαστε ακόμα στην εποχή που περνούσαν ελάχιστοι στις πανελλήνιες και μπορούν να διοριστούν όλοι οι πτυχιούχοι;Το πτυχίο σήμερα δεν αποτελεί εγγύηση εργασίας.Ας τους ξυπνήσει κάποιος από το βόλεμά τους για να αναζητήσουν εφικτές λύσεις.Τις χρειαζόμαστε...
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_11_0728.php
Κοιτα ΤΕΜ, προφανώς υποννοείς ότι δεν έχεις τρόπο για να αποδείξεις την ορθότητα της επιλογής σου, και άρα θα αντιμετωπιστείς όπως και ο άλλος με τα πραγματικά περίεργα 12 μόρια (που μπορεί όμως πάλι να δικαιολογούνται από τον τρόπο επιλογής στη συγκεκριμένη περιφέρεια). Δεν έχω σκεφτεί πως αντιμετωπίζεται αυτό... είναι ευθύνη των γραφείων να κρατάνε αρχεία....όμως......!!!!
ΑΣΕΠ περάσαμε, όπως και χιλιάδες άλλοι. Στα αγγλικά πληκτρολογώ πιο γρήγορα-αν δεν σκαμπάζαμε με τα Ελληνικά προφανώς δεν θα περνούσαμε ΑΣΕΠ συνάδελφε!!Υπάρχουν και άλλες πολλές δουλειές στον ιδιωτικό τομέα που υποθέτω θα μπορούσες να κάνεις, ή μόνο στο δημόσιο μπορείς να δουλεύεις?
Οι όποιες αλλαγές εξαγγέλθηκαν, ανεξάρτητα αν κάποιες μπορεί να έχουν θετικό αποτέλεσμα, δεν στοχεύουν ουσιαστικά στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά, απλούστατα, στην εξοικονόμηση πόρων και στην περικοπή δαπανών. Αυτό είναι ξεκάθαρο και φαίνεται εύκολα από τις δηλώσεις της Διαμαντοπούλου. Είναι η επαπειλούμενη επιτήρηση της ΕΕ που τους κάνει να τρέχουν και όχι επειδή τους έπιασε όψιμος πόνος για τους μαθητές και τα σχολεία. Η υποκρισία περισσεύει και χρησιμοποιείται για την πρόκληση εντυπώσεων στα ΜΜΕ.
2. Οι προσλήψεις στο εξής θα γίνονται μόνο με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Οι πίνακες σταματούν να τροφοδοτούνται. Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος για τους υφιστάμενους. Στόχος μας οι προσλήψεις με σαφή προσδιορισμό του τόπου και του χρόνου του διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή μπορεί να γίνεται είτε σε επίπεδο σχολείου, είτε σε επίπεδο αρμόδιας Διεύθυνσης και ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ αρχής προσδιορισμένος και ο ίδιος για όλους. Και για τον τόπο και για τον χρόνο πιστεύουμε πως θα υπάρξουν χρήσιμες προτάσεις στο στάδιο της διαβούλευσης.Ταυτόχρονα, εξετάζονται οι όροι ουσιαστικής υλοποίησης του θεσμού του δόκιμου εκπαιδευτικού, δηλαδή η επιμόρφωση και η αξιολόγησή του την πρώτη διετία.Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω μπας και βγάλω άκρη και γλιτώσω τα χάπια.Λοιπόν,γράφω τις σκέψεις μου και εσείς διορθώστε με.Οι πίνακες σταματούν να τροφοδοτούντα = Όσοι μπήκανε,μπήκανε. Αυτοί που μπήκανε θα συνεχίσουν να παίρνουν μόρια,αλλά δε θα μπουν άλλοι εκτός ασεπ.Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος για τους υφιστάμενους = Θα διοριστούν αυτοί που μπήκανε στους πίνακες,αφού οι προσλήψεις τους έγιναν με άλλα δεδομένα.Αυτό με τις προσλήψεις σε επίπεδο σχολείου δεν το κατάλαβα καθόλου.