*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1953866 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3262 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 10:49:02 πμ »
Να ρωτήσω κάτι,η Διαμαντοπούλου λέει ότι η Ελλάδα ανήκει στις χώρες με την καλύτερη αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.Πού το στηρίζει αυτό;γιατί σε κάθε τάξη είναι 25-30 παιδιά ανά καθηγητή!
η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ανοησία που έχουμε ακούσει τελευταία. Γνωρίζουμε ότι πάρα πολλοί γυμναστές , όπως και ορισμένες άλλες ειδικότητες είναι υπερράριθμοι σε κάποιες δευτεροβάθμιες. Τι εννοεί 25-30 μαθητές ανά καθηγητή; Σε μερικούς μαθητές αναλογούν π.χ. 3 γυμναστές  και 0,5 φολόλογο;. Οι μαθητές έχουν ανάγκη από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Να μας πουν εάν κάθε τάξη έχει όλους τους καθηγητές, όλων των ειδικοτήτων που χρειάζεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:41:39 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3263 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 10:54:33 πμ »
έτσι όπως κατάντησε.. τώρα περισσότερη ζημιά έχουμε παρά οφέλη.

δεν διαφωνω...μονο που ετσι που εχει οργανωθει η χωρα ενα μεγαλο μερος των οποιων μεταρρυθμισεων γινεται στηριζεται στα ευρωπαικα κονδυλια..δεν πιστευω π.χ να περιμενεις οτι θα υπαρξει ολοημερο σχολειο στην χωρα αν βγουμε απο την ευρωπη...

Ξέρω ότι είναι και απίθανο να γίνει και σίγουρα θα είχε πολλές αρνητικές συνέπειες (ειδικά όταν δεν υπάρχει εναλλακτική συμμαχία όπου θα μπορούσε να προσχωρήσει άμεσα η χώρα). Ας μην ξεφεύγουμε, όμως, από το θέμα γιατί θα φωνάζουν οι μοντερέιτορς :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3264 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 11:28:41 πμ »
οχι δεν το αντιλαμβάνομαι, για εξήγησέ το εσύ που το αντιλαμβάνεσαι. Ποιός από αυτούς που πετυχαίνουν στον ΑΣΕΠ θα διαφωνούσε με την επιστολή του arist? Εκτός κι αν δεν ξέρουμε τι θέλουμε
φυσικά κ υπάρχουν επιτυχόντες ασεπ που μπορεί να διαφωνούν με την επιστολή γιατί το ζητούμενο δεν είναι να προσληφθούμε εμείς κ όχι κάποιοι άλλοι αλλά να προβάλλουμε αιτήματα όπως τα παρακάτω:


 
       Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη.

     κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα.

          Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων.

       Δημιουργία ολοήμερου σχολείου Β/θμιας.

      περισσότερα χρήματα στην παιδεία!!!να κάνουν περικοπές απο τους μισθούς κ τα επιδόματα των βουλευτών!!
        ας κόψουν τα δισσεκατομμύρια που τρώνε κάθε φορά κ θα βρουν τα χρήματα να χτίσουν κ σχολεία!!! τέρμα πια η καραμέλα "δεν      υπάρχουν χρήματα!!!
σκεφτείτε τόσα σκάνδαλα κ τόσα χρήματα κλεμμένα τόσα χρονια...

             επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου

           συνταξιοδότηση όχι στα 65 αλλά στα 55!!!



αυτά πιστεύω εγώ ότι θα βοηθούσαν στην παράλληλη εξέλιξη κ του εκπαιδευτικού κ του μαθητή...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2009, 11:41:26 πμ από Georgia s »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3265 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 01:19:17 μμ »
οχι δεν το αντιλαμβάνομαι, για εξήγησέ το εσύ που το αντιλαμβάνεσαι. Ποιός από αυτούς που πετυχαίνουν στον ΑΣΕΠ θα διαφωνούσε με την επιστολή του arist? Εκτός κι αν δεν ξέρουμε τι θέλουμε
φυσικά κ υπάρχουν επιτυχόντες ασεπ που μπορεί να διαφωνούν με την επιστολή γιατί το ζητούμενο δεν είναι να προσληφθούμε εμείς κ όχι κάποιοι άλλοι αλλά να προβάλλουμε αιτήματα όπως τα παρακάτω:
Συμπληρωματικά: Δεν μιλάμε για τον τρόπο πρόσληψης ή απορρόφησης αλλά για το ότι δεν θα γίνονται πια προσλήψεις.

Φοβερή η συνημμένη γελοιογραφία που δανείστηκα από τον zst...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:41:39 »

Αποσυνδεδεμένος PHYSCIENCE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 897
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3266 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 01:26:47 μμ »
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΕΡΙΖΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3267 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 01:53:02 μμ »

 
       Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη. ΝΑΙ

     κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα.

          Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων. ΝΑΙ
       Δημιουργία ολοήμερου σχολείου Β/θμιας. ΝΑΙ

      
           συνταξιοδότηση όχι στα 65 αλλά στα 55!!!


55???????? νεοτατοι θα ειμαστε!!!, εγω θα ελεγα 60

 georia μου, καλα μου τα πηγαινες αλλα στο τελος μου τα χαλασες λιγο. ειπαμε να ζηταμε εφικτα πραγματα, αλλα οχι και να παραιτηθω στα 55 μου !!!! νεος ανθρωπος ακομα.....χαχαχα
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3268 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 02:03:13 μμ »
το συνθημα τις κυβερνησης απο δω και περα ειναι ''ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ'' ..μειον διορισμοι,μειον μισθοι ,μειον συνταξεις,συν φοροι.

Λεφτα υπαρχουν, αλλά γινεται κακοδιαχειριση! Δεν μπορουν να ισχυριζονται οτι δεν υπαρχουν λεφτα, οταν υπαρχει τοση κακοδιαχειριση! (και φοροδιαφυγη και...και...)


Να φωνάξουμε τον Σαμοΐλη του Άλφα να νοικοκυρέψει το κράτος...  :P  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3269 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 02:08:15 μμ »
http://www.youtube.com/watch?v=401TXcHnkc0

Άννα Διαμαντοπούλου:

"...για να πάμε σε ένα σύστημα, όπου θα μπαίνουν οι καλύτεροι για την εκπαίδευση..."

Καλύτεροι για αυτή είναι οι διοριστέοι χωρίς μέρα προϋπηρεσίας ή οι επιτυχόντες με προϋπηρεσία;;;  ???  ???

Είναι σα να ισχυρίζεται έμμεσα αλλά σαφέστατα: "Σε έχω ανάγκη και σε κρίνω κατάλληλο για ωρομίσθιο ή αναπληρωτή. Δεν σε κρίνω κατάλληλο, όμως, μετά από την x προϋπηρεσία να σε κάνω μόνιμο εκπαιδευτικό..."

Φευ!  :-X  :-X
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3270 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 02:12:17 μμ »
με 300 δις ευρω εξωτερικο χρεος και να υπαρχουν λεφτα  εκει θα δοθουν..και να θελουν δεν μπορουν να κανουν κατι διαφορετικο..ηδη ο οικονομικος τυπος εγραφε χθες για προθεση των ξενων τραπεζων να σταματησουν να δανειζουν την χωρα και για προθεση εξοβελισμου μας απο την ευρωπαικη ενωση..στο φορολογικο και ασφαλιστικο νομοσχεδιο θα γινει η σφαγη των αμνων...κατι επιδοματα π.χ σαν το εξωδιδακτικο ξεχαστε τα...

ΞΑΝΑΛΕΩ αυτο που δε βλεπω να διεκδικουμε ολοι οι Ελληνες πολιτες και να ζητουν τα ΜΜΕ:
Να περικοπουν ΔΡΑΣΤΙΚΑ πρωτα ολα τα εξοδα Βουλης και Υπουργειων, ΠΡΙΝ ζητηθουν χρηματα απο οποιονδηποτε αλλον.
Η Παιδεια δεν πρεπει ν'αγγιχτει καθολου, γιατι ουτως ή αλλως, τα λεφτα που δινονται στην Παιδεια ειναι πολυ λιγα! Το επιδομα των 176 ευρω τους μαρανε, οταν το επιδομα στη Βουλη ειναι πανω απο 1000 ευρω, οπως και στο Υπουργειο Οικονομικων?
Τι γινεται με τη φοροδιαφυγη των γιατρων, που καθε γυναικολογος-μαιευτηρας του ΕΣΥ παιρνει 1000-2000 ευρω "μαυρα" για καθε τοκετο ή καισαρικη, δηλ. πανω απο 2000-4000 ευρω τη μερα?
Με τους ιδιοκτητες και τραγουδιστες νυχτερινων κεντρων? Με τους παρουσιαστες τηλεοπτικων εκπομπων?
Υπαρχουν τοσα και τοσα λεφτα σ'αυτη τη χωρα, που το τελευταιο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να επαναλαμβανουμε το παραμυθι "δεν υπαρχουν λεφτα".

          συνταξιοδότηση όχι στα 65 αλλά στα 55!!!

Μ'αυτο δε συμφωνω (θα ελεγα 60), με τα υπολοιπα ναι.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3271 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 02:23:11 μμ »
Οι εξαγγελίες Διαμαντοπούλου μήπως, εκτός από τους διορισμούς, πλήττουν ήδη την αναπλήρωση;  ???

http://www.pde.gr/forum/index.php?page=1155

Τέλη Νοέμβρη και κλήθηκαν μόνο τόσοι σε 1 συγκεκριμένη φάση;  ???
Είναι και για Α/θμια, που έχουμε συνηθίσει σε τρελούς αριθμούς αναπληρωτών;;;  :o
Και δίνεται περιθώριο για παρουσίασή τους 4 εργάσιμες, ενώ μέχρι την προηγούμενη φάση το περιθώριο αυτό ήταν 3 εργάσιμες;;;  :o

Προβληματίστηκα...  :-\  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3272 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 02:34:09 μμ »
http://www.youtube.com/watch?v=401TXcHnkc0

Άννα Διαμαντοπούλου:

"...για να πάμε σε ένα σύστημα, όπου θα μπαίνουν οι καλύτεροι για την εκπαίδευση..."

Καλύτεροι για αυτή είναι οι διοριστέοι χωρίς μέρα προϋπηρεσίας ή οι επιτυχόντες με προϋπηρεσία;;;  ???  ???

Είναι σα να ισχυρίζεται έμμεσα αλλά σαφέστατα: "Σε έχω ανάγκη και σε κρίνω κατάλληλο για ωρομίσθιο ή αναπληρωτή. Δεν σε κρίνω κατάλληλο, όμως, μετά από την x προϋπηρεσία να σε κάνω μόνιμο εκπαιδευτικό..."

Φευ!  :-X  :-X
Κι όμως αυτό το τόσο απλά κατανοητό αρκετοί είναι ανεγκ... και δε λένε να το καταλάβουν :P :-X Στέλνουν μάλιστα με ζήλο και χαιρεκακία επιστολές συνέναισης και παρότρυνσης στην υπουργό μας!Σιγά μη σας πνίξει η συναδελφικότητα :PΠαρεμπιπτόντως,μια συμφοιτήτρια μου ήταν υπέρ της κατάργησης της επετηρίδας ,χαιρόταν όταν καταργήθηκε  :-XΈδωσε και ξανάδωσε ΑΣΕΠ και στο τέλος βολεύτηκε με το ΑΣΕΠ -βέβαια-όταν ο πατέρας της βρέθηκε παρατρεχάμενος στο γραφείο βουλευτή :PΕδώ λοιπόν ταιριάζει το ''Φευ''και το ''αλί αλί και τρισαλί ''για όλους όσους δεν καταλαβαίνουν τι περιμένει τους περισσότερους από εμάς :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3273 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 04:18:59 μμ »
οχι δεν το αντιλαμβάνομαι, για εξήγησέ το εσύ που το αντιλαμβάνεσαι. Ποιός από αυτούς που πετυχαίνουν στον ΑΣΕΠ θα διαφωνούσε με την επιστολή του arist? Εκτός κι αν δεν ξέρουμε τι θέλουμε
φυσικά κ υπάρχουν επιτυχόντες ασεπ που μπορεί να διαφωνούν με την επιστολή γιατί το ζητούμενο δεν είναι να προσληφθούμε εμείς κ όχι κάποιοι άλλοι αλλά να προβάλλουμε αιτήματα όπως τα παρακάτω:


 
       Μαζικοί διορισμοί με παράλληλη μείωση των μαθητών στην τάξη.

     κανένα μόριο χαμένο κ για κανένα!!!! ας κλείσουν τους πίνακες για όσους αποφοιτούν απο δω κ πέρα.

          Να αναθεωρηθούν οι αναθέσεις μαθημάτων.

       Δημιουργία ολοήμερου σχολείου Β/θμιας.

      περισσότερα χρήματα στην παιδεία!!!να κάνουν περικοπές απο τους μισθούς κ τα επιδόματα των βουλευτών!!
        ας κόψουν τα δισσεκατομμύρια που τρώνε κάθε φορά κ θα βρουν τα χρήματα να χτίσουν κ σχολεία!!! τέρμα πια η καραμέλα "δεν      υπάρχουν χρήματα!!!
σκεφτείτε τόσα σκάνδαλα κ τόσα χρήματα κλεμμένα τόσα χρονια...

             επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε βάθος χρόνου

           συνταξιοδότηση όχι στα 65 αλλά στα 55!!!



αυτά πιστεύω εγώ ότι θα βοηθούσαν στην παράλληλη εξέλιξη κ του εκπαιδευτικού κ του μαθητή...

χαίρομαι που βλέπω πως υπάρχουν και κάποιοι που βλέπουν και λίγο πιο πέρα από την μύτη τους

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3274 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 06:23:53 μμ »
ελπιζω σε λιγο να μη βγουν χαρακάκια : "ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ 20 ΧΡΟΝΙΑ 7 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 3 ΩΡΕΣ" ;D

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #3275 στις: Νοέμβριος 26, 2009, 06:26:47 μμ »
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ  ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

Είναι προφανές ότι το Υπουργείο Παιδείας επιθυμεί να τονίσει σε όλους τους τόνους και προς πάσα κατεύθυνση ότι τέρμα οι διορισμοί στη δημόσια εκπαίδευση . Η κάνουλα κλείνει εδώ.
Το μήνυμα αφορά τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους , αφορά τα παιδιά που είναι στα πανεπιστήμια και αυτά περιμένουν να πουν  , αφορά τους είδη διορισμένους .

Πιστεύω ότι η Υπουργός είναι ξεκάθαρη από τις δηλώσεις που έχει κάνει μέχρι τώρα, μόνο που υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια.
Για ακόμη μία φορά ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ και φτάσαμε ως εδώ. Υπάρχει συνδυασμός δηλώσεων και επιχειρηματολογίας από την κα.Υπουργό που εύκολα ηχούν  στα αυτιά του κόσμου οι ευθύνες των εκπαιδευτικών.

Και εξηγούμαι.
Α) Πίνακες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων στις δηλώσεις αφήνουμε να εννοηθεί ότι είναι και ολίγον ρουσφετολογικοί
Β) Εκπαιδευτικοί που λουφάρουν στα γραφεία και δεν βρίσκονται στην τάξη .
Γ) Εκπαιδευτικοί και χρησιμοποιούν ουσιαστικά την πολιτική ηγεσία για να πάρουν αποσπάσεις και όχι το αντίστροφο
Δ) Εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν την αξιολόγηση και επαναφέρουμε την δόκιμη θητεία .

Τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια ; Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς . Από εκεί ξεκινάμε και φυσικά από τους πιο αδύναμους τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους .

Γιατί κόβει τους διορισμούς ;
-Από την καθιέρωση της προϋπηρεσίας μέχρι σήμερα η μόνη πίεση στο Υπουργείο για διορισμούς υπήρχε από τους πίνακες . Η συσσώρευση χιλιάδων αναπληρωτών και ωρομισθίων με μεγάλες προϋπηρεσίες ήταν αυτό που ουσιαστικά πίεζε το Υπουργείο για διορισμούς . Δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς ότι ο ΑΣΕΠ προκήρυξε πχ 70 θέσεις γυμναστών για διορισμό για μια διετία . Ασχολούνταν όμως με το γεγονός ότι στους πίνακες οι γυμναστές είναι μερικές χιλιάδες και αναμένουν διορισμό. Το ίδιο σε όλες τις ειδικότητες .

- Γιατί καταργήθηκε από το ΠΑΣΟΚ η επετηρίδα το 1997 και έγινε η πρώτη προσπάθεια να καθιερωθεί μόνο ΑΣΕΠ  ; Η επιχειρηματολογία ήταν ότι << θέλουμε το καλύτερο εκπαιδευτικό >>. Δώδεκα χρόνια μετά δεν μπορεί βέβαια να χρησιμοποιηθεί το ίδιο επιχείρημα γιατί απέτυχε στην ουσία και στην πράξη. Στην πραγματικότητα ήταν το γεγονός ότι η συσσώρευση χιλιάδων στην επετηρίδα πίεζε για διορισμούς . Δεν μπόρεσε όμως να εφαρμοστεί τότε γιατί υπήρχαν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργαζόταν στις εσχατιές της Ελλάδας και ήταν πολύ. Η εκμετάλλευση και η ομηρία των εκπαιδευτικών  καθώς και η συσπείρωσή τους πίεσε το Υπουργείο να αποδεχθεί την Προϋπηρεσία. Ουσιαστικά σήμερα με την κατάργηση των πινάκων προϋπηρεσίας δείχνει ότι αυτή ήταν η πραγματική ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ που επικαλείται η Υπουργός .  Σήμερα με την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στον ΑΣΕΠ είναι ουσιαστικά και κατάργησή της. Σίγουρα δεν είναι μεταβατική περίοδος αλλά προσδιορίζει το τέλος της το 2010 -2011.

Ας πάμε όμως στο σύστημα πρόσληψης  στην ουσία.
Το  Μάιο του 1999 που ψηφίστηκε το 16μηνο ήταν μια τομή στο σύστημα διορισμών της χώρας . Ξεκίνησε ουσιαστικά ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ. ΑΣΕΠ και ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

Οι πολιτικές ηγεσίες όμως του Υπουργείου όλα αυτά τα χρόνια απέφυγαν επιμελώς να το καθιερώσουν νομοθετικά και για τον λόγο αυτό προχώρησαν σε ρυθμίσεις . Ρύθμιση 16μηνου ο κ. Ευθυμίου, ρύθμιση 30μηνου η κ. Γιαννάκου , ρύθμιση 24μηνου με ΑΣΕΠ ο κ. Στυλιανίδης . Οι ρυθμίσεις αυτές ανακούφιζαν τους πίνακες , ουσιαστικά την αναμονή των αναπληρωτών αλλά σε καμία περίπτωση δεν καθιέρωναν θεσμοθετημένα διπλό σύστημα διορισμών. Ο κάθε Υπουργός μπορούσε κατά το δοκούν να διαχειριστεί τους διορισμούς.

Επίσης ξεκίνησε μια προσπάθεια κατάρρευσης του Διπλού Συστήματος Διορισμών με την σύνταξη των Πινάκων Αναπληρωτών και Ωρομισθίων .

Στην αρχή οι πίνακες συντάχθηκαν με βάση μόνο την προϋπηρεσία και αυτό ήταν το σωστό .Από το  2002 με τον ν.3027   με Υπουργό  κ. Ευθυμίου  άρχισαν να προσμετρούνται και τα μόρια από ΑΣΕΠ στη σύνταξη των πινάκων . Το 2004 με την ψήφιση του 30μηνου ξεκίνησαν να προσμετρούνται και τα μόρια του προηγούμενου ΑΣΕΠ με Υπουργό την κ. Γιαννάκου. Αυτό δημιούργησε μια <<ερμαφρόδιτη>>  κατάσταση δημιουργίας πινάκων προϋπηρεσίας  και μορίων . Δημιούργησε την παγκόσμια πρωτοτυπία σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ να υπάρχουν επιτυχόντες και μάλιστα να μοριοδοτούνται και οι επιτυχόντες του προηγούμενου.
Ουσιαστικά όμως με όλα αυτά έφευγαν από την ουσία του διπλού συστήματος και σιγά-σιγά αλλά σταθερά οδηγούνταν στην απαξίωσή του.
Οι ρυθμίσεις 16μηνου,30μηνου,24μηνου ανακούφισαν τους χιλιάδες Αναπληρωτές και Ωρομίσθιους από τα πολλά χρόνια αναμονής  αλλά δεν έδωσαν οριστική λύση στο πρόβλημα.
Οι πίνακες με προϋπηρεσία , προϋπηρεσία και ΑΣΕΠ κλπ έδωσαν τη δυνατότητα στο Υπουργείο να χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα για να κρατάει σε ομηρία χιλιάδες νέων εκπαιδευτικών  και να τους χρησιμοποιεί με συμβάσεις 2 και 4 ωρών .      

Σήμερα φαίνεται ξεκάθαρα γιατί υπήρχε η πολιτική εμμονή να μην δοθεί οριστικά λύση στο πρόβλημα . Ο σκοπός ήταν με το τέλος της μεταβατικής περιόδου να υπάρχει μόνο ΑΣΕΠ. Έγινε όμως ένα μεγάλο σφάλμα . Όπως και τότε έτσι και τώρα δεν υπολογίζουν ότι οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που συσσώρευαν στους πίνακες εσκεμμένα όλα αυτά τα χρόνια θα αντιδράσουν . Θα αντιδράσουν διότι έχουν δίκιο. Ακόμη και φέτος που εξαγγέλθηκαν τα μέτρα αυτά υπάρχουν συνάδελφοι που εργάζονται όχι για τα χρήματα ( 300 ευρώ το μήνα) αλλά για την προϋπηρεσία και μάλιστα έχοντας επιτύχει στον ΑΣΕΠ και δύο και τρείς φορές.

ΠΡΟΤΑΣΗ: ΔΙΠΛΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ.
ΑΣΕΠ και ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ .

ΑΣΕΠ μόνο διοριστέοι . Να εγκαταλειφθεί η παγκόσμια πρωτοτυπία των επιτυχόντων . Ένας ΑΣΕΠ που να γίνει ουσιαστική συζήτηση για τον τρόπο διεξαγωγής του γιατί δεν μπορείς να εξετάζεις πτυχιούχους στο γνωστικό αντικείμενο . Το πρόβλημα είναι στην παιδαγωγική επάρκεια και εκεί δεν λύνεται με διαγωνισμούς . Λύνεται στα πανεπιστήμια και με την ουσιαστική  επιμόρφωση  των εκπαιδευτικών.

ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ μόνο με προϋπηρεσία  από όπου θα γίνονται διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών και όχι βέβαια ωρομισθίων που πρέπει να καταργηθούν .
Το 50/50 είναι η πιο σωστή αναλογία στους διορισμούς .
Υπάρχει βέβαια και μία λεπτομέρεια που δεν ξέρω για κάποιο λόγο διαφεύγει από όλους σήμερα  . Είναι η οδηγία 70/99 της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ξεκάθαρα ορίζει ότι πέραν των δύο συμβάσεων καταχρηστικά δεν μονιμοποιείται ο υπάλληλος. Με οδηγό την οδηγία αυτή έγιναν δικαστήρια , βγήκαν προεδρικά διατάγματα που μονιμοποίησαν εργαζόμενους σε όλο το δημόσιο τομέα , όχι όσο θα έπρεπε βέβαια γιατί στην Ελλάδα οι νόμοι κόβονται και ράβονται στα μέτρα μας .

Δεν ξέρω για πιο λόγο δεν γίνεται κουβέντα για αυτή την οδηγία που τουλάχιστον για μια πενταετία απασχολούσε το σύνολο της χώρας . Εργαζόμενους , Δικαστήρια , Πολιτική εξουσία. Αντίθετα μάλιστα γίνεται πολύ κουβέντα για άλλες οδηγίες τις ΕΕ όταν συμφέρουν οι πολιτικές που αντιπροσωπεύουν αυτές οι οδηγίες . Στην Ελλάδα αποδεικνύεται ότι ξεχνάμε εύκολα αλλά δεν είναι μόνο αυτό . Η πολιτική εξουσία σήμερα οδηγεί στην απασχόληση και όχι στην εργασία με πιο έντονα βήματα από τότε.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι νομοθεσίες δεν υπάρχουν ούτε ότι οι εργαζόμενοι θα πάψουν να διεκδικούν .   Συνεπώς στους πίνακες με την προϋπηρεσία θα πρέπει να μπει η δικλείδα ασφαλείας των δύο συμβάσεων ( 18 μήνες για την εκπαίδευση γιατί  δεν υπάρχουν συμβάσεις 12μηνες )  . Έτσι όποιος συμπληρώνει το 18μηνο με καθαρή προϋπηρεσία θα διορίζεται για να μην αυθαιρετεί η εργοδοσία .

Το σύστημα που επικαλείται η Υπουργός μόνο ΑΣΕΠ ,θα μπορούσε να εφαρμοστεί μόνο στην περίπτωση που το εκπαιδευτικό σύστημα δεν απαιτούσε την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων ( που σε καμία περίπτωση δεν θα καταργήσει) λειτουργούσε μόνο με μόνιμο προσωπικό και μόνο αν δεν είχε αποδειχθεί στην πράξη ότι ο ΑΣΕΠ δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού  τουλάχιστον με τον τρόπο που διεξάγεται.

Χρόνια τώρα υπάρχουν σχεδιασμοί για ολοήμερο γυμνάσιο , λύκειο . Ορίστε λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό να απορροφηθούν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με μόνιμους διορισμούς . Αλλά αν λάβουμε υπόψιν μας ότι στο ολοήμερο δημοτικό εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν δάσκαλοι διορισμένοι και όλες οι ειδικότητες είναι ωρομίσθιοι καταλαβαίνουμε τι θα γίνει αν λειτουργήσουν τα ολοήμερα γυμνάσια και λύκεια.

Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται . Όχι  για τη διαχείριση της μιζέριας αλλά στην κατεύθυνση της πραγματικής δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης .

Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται για να απαγκιστρωθούν οι κομματικοί μηχανισμοί και να αφήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα να αναπνεύσει.
Δημόσια εκπαίδευση και όχι κυβερνητική εκπαίδευση .

Γενναίες πολιτικές αποφάσεις χρειάζονται για να αναγνωρίσουν λάθη του παρελθόντος που δυστυχώς εμφανίζονται να χρησιμοποιούν ακόμα προσπαθώντας να λύσουν προβλήματα με όρους επικοινωνιακούς αντί ουσιαστικούς , διαλόγου.

Η πολιτική τακτική των δηλώσεων στον τύπο για να μετρήσω αντιδράσεις και να επηρεάσω με το μέρος μου την κοινή γνώμη χρησιμοποιώντας  μεθόδους που προσβάλουν συνειδήσεις και ένα κλάδο ολόκληρο που αυτά που ζητούσε παρά πέντε , διαφάνεια, αποσπάσεις κλπ τα ζητάω και πέντε είναι τακτική περασμένων δεκαετιών και έχει αποδειχθεί ότι δεν λύνει προβλήματα αλλά αντιθέτως δημιουργεί πολύ περισσότερα.

Οφείλει η πολιτεία να αποκαταστήσει τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους τουλάχιστον μέχρι την εξάντληση των πινάκων με προϋπηρεσία .

Για την εκπαιδευτική προοπτική –κοινωνικό δίκτυο εκπαίδευσης
Μάρκου Λάζαρος
Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ
Μέλος ΔΣ ΠΕΑ 1997-2004

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank26_11_9_0448.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.