0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: giwrgos galos στις Νοέμβριος 30, 2009, 09:38:47 μμΠαράθεση από: elias vassiliou στις Νοέμβριος 30, 2009, 09:35:03 μμΟι διασταυρωμένες δηλώσεις του υφυπουργού κ. Πανάρετου στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ: ότι αν έχει κάποιος ένα πτυχίο δεν σημαίνει ότι είναι εκπαιδευτικός αποτελούν μείζον θέμα για την ελληνική Παιδεία και την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Ο ίδιος ο υφυπουργός και πανεπιστημιακός ακυρώνει και απαξιώνει με τις δηλώσεις του όλες τις παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές. Το γεγονός αυτό αποτελεί έντονη προσβολή της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των εκατοντάδων χιλιάδων πτυχιούχων των σχολών αυτών. Οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι δεν δίνεται το δικαίωμα σε κανένα πολιτικό ή πολίτη να μειώνει την εθνική εκπαίδευση προκειμένου να περάσει τις πολιτικές του απόψεις.Πόσο εκνευρίζομαι...λες και φταίμε εμείς για όλα..και συγγνώμη δηλαδή να το δεχτώ ότι ένα πτυχίο δεν κατοχυρώνει και την εκπαιδευτική ικανότητα κάποιου. Ε τότε διαμορφώστε τα ελληνικά πανεπιστήμια!! Μα πλάκα μας κάνουνε??? Και δηλαδή ο ΑΣΕΠ κάνει έναν εκπαιδευτικό καλύτερο??? Πωπω, δεν πάμε καλά...Καλά κάνει και τα δηλώνει! Θα μας φοβηθεί; Αφού δεν αντιδράμε! Στο σχολείο μου μόνο εγώ έκανα στάση απεργίας, κανένας άλλος αναπληρωτής ή ωρομίσθιος! Φοβήθηκαν μη χάσουν 30 ευρώ! Από τον υπολογιστή και το ίντερνετ, όλοι είναι παλικάρια και αγωνιστές!
Παράθεση από: elias vassiliou στις Νοέμβριος 30, 2009, 09:35:03 μμΟι διασταυρωμένες δηλώσεις του υφυπουργού κ. Πανάρετου στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ: ότι αν έχει κάποιος ένα πτυχίο δεν σημαίνει ότι είναι εκπαιδευτικός αποτελούν μείζον θέμα για την ελληνική Παιδεία και την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Ο ίδιος ο υφυπουργός και πανεπιστημιακός ακυρώνει και απαξιώνει με τις δηλώσεις του όλες τις παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές. Το γεγονός αυτό αποτελεί έντονη προσβολή της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των εκατοντάδων χιλιάδων πτυχιούχων των σχολών αυτών. Οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι δεν δίνεται το δικαίωμα σε κανένα πολιτικό ή πολίτη να μειώνει την εθνική εκπαίδευση προκειμένου να περάσει τις πολιτικές του απόψεις.Πόσο εκνευρίζομαι...λες και φταίμε εμείς για όλα..και συγγνώμη δηλαδή να το δεχτώ ότι ένα πτυχίο δεν κατοχυρώνει και την εκπαιδευτική ικανότητα κάποιου. Ε τότε διαμορφώστε τα ελληνικά πανεπιστήμια!! Μα πλάκα μας κάνουνε??? Και δηλαδή ο ΑΣΕΠ κάνει έναν εκπαιδευτικό καλύτερο??? Πωπω, δεν πάμε καλά...
Οι διασταυρωμένες δηλώσεις του υφυπουργού κ. Πανάρετου στη σημερινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ: ότι αν έχει κάποιος ένα πτυχίο δεν σημαίνει ότι είναι εκπαιδευτικός αποτελούν μείζον θέμα για την ελληνική Παιδεία και την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Ο ίδιος ο υφυπουργός και πανεπιστημιακός ακυρώνει και απαξιώνει με τις δηλώσεις του όλες τις παιδαγωγικές και καθηγητικές σχολές. Το γεγονός αυτό αποτελεί έντονη προσβολή της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των εκατοντάδων χιλιάδων πτυχιούχων των σχολών αυτών. Οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι δεν δίνεται το δικαίωμα σε κανένα πολιτικό ή πολίτη να μειώνει την εθνική εκπαίδευση προκειμένου να περάσει τις πολιτικές του απόψεις.
Αν προτεινατε λυσεις και διεκδικουσατε αμεσα μετρα σαφως θα ειχατε προσελευση!Το αγχος σας ειναι πως θα βολευτουν αυτοι που ειναι ωρομισθιοι και αναπληρωτες.Οι υπολοιποι να κοψουν το λαιμο τους!
Παράθεση από: ολγα. χ στις Νοέμβριος 30, 2009, 11:27:17 μμΑν προτεινατε λυσεις και διεκδικουσατε αμεσα μετρα σαφως θα ειχατε προσελευση!Το αγχος σας ειναι πως θα βολευτουν αυτοι που ειναι ωρομισθιοι και αναπληρωτες.Οι υπολοιποι να κοψουν το λαιμο τους! το αγχος μας είναι νά καταργηθεί η ωρομισθία και να διορίζονται όσοι εχουν επιτυχία ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΌΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΕΠ , με αυτά τα δεδομένα προγραμματίσαμε τη ζωή μας απο το 1998. ΤΈΛΟς ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΆΘΥΡΑ -αυτά ειπώθηκαν σήμερα στο υπουργείο
Μήνυμά μου στη διαβούλευση:Κα Υπουργέ,Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού:------------------------------------------------ Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να διαβάσουν όλο το κείμενο!Ο λόγος είναι πως είμαστε πλέον πολλοί… πάρα πολλοί… Κάπως πρέπει να ξεκαθαριστούν οι άξιοι (και αν είναι όλοι άξιοι οι πιο άξιοι)… Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Αυτό δεν είναι λύση.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ από τους οποίους εκτός των άλλων ζητείται να ζήσουν με εξευτελιστική αμοιβή και να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διδάξουν στον ιδιωτικό τομέα…Απλώς αναγκάζονται να παρανομήσουν.Επίσης είμαι υπέρ της άποψης ότι 1) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. Αλλά χωρίς παράθυρα (ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ Η ΕΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ) και χωρίς να «χαντακώνονται» όσοι δίνουν πρώτη φορά ΑΣΕΠ και δεν έχουν προλάβει να μαζέψουν προϋπηρεσία. (ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ 60-40 ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 40% ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ Η ΟΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)Όσον αφορά τους ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ας υπάρξει μια λογική προσαύξηση από την μεγαλύτερη επιτυχία τους (πχ δια δέκα για να έχει ελπίδες και κάποιος που δεν έχει ξαναδώσει) 2)ΑΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ NA ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΕπίσης επισημαίνω πως Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ… Πχ εγώ έχω σπουδάσει φυσική και αυτό θα έπρεπε να διδάσκω… σ αυτό θα έπρεπε να εξετάζομαι… Όμως στο διαγωνισμό μου ζητάνε να εξεταστώ επιπλέον σε Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία, τα οποία δεν έχω διδαχτεί στο πανεπιστήμιο και δε θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά άξιο να τα διδάξω… Σίγουρα κάποιος που τα έχει σπουδάσει θα ξέρει κάτι παραπάνω. Προσωπικά ανήκω στους τυχερούς επειδή πέρασα στο πανεπιστήμιο με τις δέσμες… Έτσι έχω διδαχτεί τουλάχιστον τα στοιχειώδη στη Χημεία… τι γίνεται όμως με αυτούς που μπαίνουν (και έχουν ήδη αρχίσει να βγαίνουν) στο Φυσικό από την τεχνολογική κατεύθυνση χωρίς να έχουν ασχοληθεί με τη Χημεία? Όσο για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν το συζητώ καθόλου… καμία σχέση. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04…ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ (ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ) ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. Όχι όμως με το αζημίωτο… Από τον επόμενο ΑΣΕΠ και μετά όσοι δεν έχουν επιτυχία (προηγούμενη ή καινούρια) ας μείνουν απ’ έξω. Όσον αφορά την ΠΔΣ:---------------------------- Συγχαρητήρια για την πρώτη σας κίνηση να κλείσετε το παραθυράκι της ΠΔΣ. Η αλήθεια είναι πως οι προσλήψεις είναι πλέον διαφανείς και όχι αξιοκρατικές αλλά ελπίζω πως αυτό ήταν μια πρώτη κίνηση και όχι το τελικό σύστημα προσλήψεων στην ΠΔΣ. Ο λόγος είναι πως η πρόσληψη με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου έχει άρωμα επετηρίδας και η επετηρίδα έχει καταργηθεί (και έπρεπε να καταργηθεί) για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς φέτος δεν αφήσατε περιθώρια νέων αιτήσεων και έτσι τα σχολεία δεν γέμισαν με επίδοξους δημόσιους υπαλλήλους που δεν διατηρούν καμία επαφή εδώ και χρόνια με την εκπαίδευση. Καλό θα ήταν όμως να προσέξετε γιατί αν εξακολουθήσει να ισχύει το φετινό σύστημα… του χρόνου θα κάνουν αιτήσεις όλοι οι παραπάνω…. Προτείνω λοιπόν (μετά από ψηφοφορία: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15891.0 )οι προσλήψεις στην ΠΔΣ να γίνονται από του χρόνου και έπειτα είτε 100% από τον ΑΣΕΠ είτε από πίνακες με κριτήρια του πίνακα των ωρομίσθιων αλλά με προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η ευκαιρία στους επιτυχόντες αλλά μη διοριστέους να μπουν μέσα σε σχολική τάξη. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να κλείσουν και όλα τα υπόλοιπα παράθυρα απόκτησης προϋπηρεσίας ώστε να υπάρχει μια στοιχειώδης αξιοκρατία. Τέλος με την ΠΔΣ, μια ακόμα καλή λύση θα ήταν (σε συνδυασμό με την κατάργηση της ωρομισθίας) να δίνεται στους περισσότερους πλέον αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν το ωράριό τους. Όποιος τρόπος κι αν εφαρμοστεί είναι προς το συμφέρον του μαθητή… ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΔΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ (Η ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (κι ας μην είναι επιτυχόντες) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.Με τιμή,Λελεδάκης ΚωνσταντίνοςΩρομίσθιος Φυσικός
εγω θελω να δω μια ολοκληρωμενη δικαιη προταση συστηματος διορισμου.το να καταργηθει η ωρομισθια ήνα μπει ορος επιτυχια σε ασεπ δε νομιζω οτι ειναι αρκετο.θεωρω οτι το υπαρχον συστημα ειναι αδικο.αλλο το οτι οσοι προγραμματισαν τη ζωη τους βαση αυτου πρεπει να εχουν διαφορετικη αντιμετωπιση,κ αλλο το οτι το υπαρχον συστημα ειναι σωστο.πως μεσα σε μια μερα απεκτησε τοσους υποστηρικτες?
Συνάδελφοι, δεν πρέπει να ερίζουμε μεταξύ μας. Καθένας από εμάς προσπάθησε με τον τρόπο που μπορούσε... Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να τρέχεις από χωριό σε χωριό για να μαζέψεις μόρια και να επιβιώνεις με τρεις κι εξήντα για μεγάλο διάστημα της ζωής σου. Και το λέω εγώ που δεν έχω δουλέψει ούτε μία ώρα πρόσθετη. 2 επιτυχίες ασεπ έχω. Ήμουν ωρομίσθια, έπειτα αναπληρώτρια και τώρα ξανά ωρομίσθια. Οπότε καταλαβαίνετε την πίκρα... Πρέπει να πιέσουμε και να απαιτήσουμε μεγάλη μεταβατική περίοδο ώστε να απορροφηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι από αυτούς που προγραμμάτιζαν σε 2-3 χρόνια να διοριστούν. Ποιος δεν θα πήγαινε για πρόσθετη αν του δινόταν η ευκαιρία και μπορούσε;
Σας παραθέτω ένα κείμενο φίλης, που στάλθηκε στη δημόσια διαβούλευση και δεν το δημοσίευσαν. Τους αρέσουν μόνο τα δακρύβρεχτα, τύπου έχω τέσσερα παιδιά και η γυναίκα μου είναι έγκυος στο 5ο.Λέει με "πικρό χιούμορ" αλήθειες."Αγαπητό Υπουργείο, κατά το αγαπημένο μου ημερολόγιο…Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει στα 45 μου, -τα κλείνω κι αυτά σε λίγο-να αρχίσω να ψάχνω για νέα καριέρα.Θα μου πεις τώρα, τι είδους καριέρα είναι αυτή με τον μισθό των 200 έως 300 ευρώ; Τι είδους καριέρα είναι αυτή που σε τρέχει εκατοντάδες χιλ. μακριά από την οικογένειά σου; Τι είδους καριέρα είναι αυτή που απαιτεί κάθε τρεις και λίγο να πιστοποιείς τις ικανότητές σου μέσω ΑΣΕΠ;Η καριέρα της υπομονής, της επιμονής και της ελπίδας ότι κάποτε το όνειρό σου θα γίνει πραγματικότητα.Γιατί πάντα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ένοιωθα ότι ανήκα σε αυτήν. Φροντιστήρια, σεμινάρια, ότι εμπεριείχε διδασκαλία το υπηρέτησα. Παιδαγωγική κατάρτιση, μεταπτυχιακό, σεμινάριο Ειδικής αγωγής, επιμορφώσεις, επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, στο τεστ δεξιοτήτων…(Σε πείσμα των κολλημένων με τους τύπους, έτσι θα τον λέω: στον ΑΣΕΠ κι όχι «στο ΑΣΕΠ». Ο κόσμος καίγεται και κάποιοι κοιτούν την γραμματική. Να σας δω πού θα την διδάξετε όταν μείνετε σπίτι σας).Και τώρα με «καλούν» να κάνω νέα καριέρα, σε περίπτωση που δεν θα είμαι επιτυχούσα και στον επόμενο ΑΣΕΠ. (Θα τον λέω όπως θέλω, γιατί τα τελευταία χρόνια, πιο πολύ χρόνο αφιέρωνα σε αυτόν, παρά στα παιδιά μου και στον άντρα μου. Με την έγνοια του κοιμόμουν και ξυπνούσα).Αγαπημένο μου υπουργείο, μην με βλέπεις να μιλώ ήρεμα. Το σκέφτηκα και το ξανασκέφτηκα. Έλα βρε, μην μασάς, η δική σου η γενιά έχει επιβιώσει μετά από την κατάργηση της επετηρίδας, αυτό θα φοβηθείς;Ναι, ξέρεις όμως αγαπημένο ημερολόγιο, Υπουργείο ήθελα να πω, τότε ήμουν 30 some thing και παρόλο που θα μπορούσα να δοκιμάσω κάτι άλλο, έκανα ότι μου ζήτησε το σύστημα και έφτασα ως εδώ, αποκτώντας τα όποια μόριά μου μετά από τον ΑΣΕΠ και ψιθύριζα στον εαυτό μου: «έλα, κουράγιο, κοντεύουμε».Κομμωτήριο δεν προλαβαίνω να ανοίξω. Η μάννα μου «βγήκε» για μία φορά ακόμη αληθινή. «Εμ, δεν μ’ άκουσες να γίνεις κομμώτρια. Η κόρη της Τούλας τριώροφο έχει στο χωριό».Δεν σ’ άκουσα μάννα και μένω πάλι στον άσο.Ποιός θα με πάρει εμένα σε δουλειά; Δεν θυμίζει τίποτε την όμορφη λεπτή φιγούρα που είχα κάποτε. Έχω δύο παιδιά και είμαι υπερήφανη, αλλά τα νιάτα δεν γυρνούν…Ο προηγούμενος ΑΣΕΠ είπα ότι ήταν ο Τελευταίος κι ότι επιτέλους τα πράγματα είχαν δρομολογηθεί, αλλά για κοίτα έκπληξη!Θα δώσω ξανά, μαζί με την μεγάλη μου κόρη αυτήν την φορά. Κρίμα όμως που δεν θα καθόμαστε μαζί, γιατί αυτή έχει το επίθετο του πατέρα της…"