0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Maro στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 06:20:01 pmΛυπαμαι που το διαπιστωνω αλλα ορισμενες/οι αντιμετωπιζετε τις ομαδες υποψηφιων και εν ενεργεια εκπ/τικων(πολυτεκνους,τριτεκνους κτλ) με ακρατο κανιβαλισμο.Η κοινωνικη αλληλεγγυη ειναι τελικα δυσευρετο φρουτο στις μερες μας ....Για κάθε πρόβλημα υπάρχουν κάποια αίτια που το δημιουργούν και ασφαλώς δεν ευθύνονται οι εκπ/κοί αν υπάρχει έλλειψη κοινωνικής αλληλεγγύης. Θεωρώ ότι φράσεις ,όπως "άκρατος κανιβαλισμός" και "έλλειψη κοινωνικής αλληλεγγύης" είναι άστοχες όταν αποδίδονται σε ανθρώπους που βρίσκονται σε μειονεκτική (από άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης στη δημόσια εκπ/ση) ανθρώπους. Για να υπάρχει αλληλεγγύη , πρέπει όλοι να έχουν κάποιο όφελος , να μην αισθάνονται κάποιοι αδικημένοι. Ποιο είναι το επαγγελματικό κέρδος των δίτεκνων εκπ/κών, των εκ/κών με ένα παιδί ή των άγαμων συναδέλφων; Η αλληλεγγύη για να έχει νόημα θα πρέπει να έχει και περιεχόμενο αλληλεγγύης και όχι διακρίσεων. Όταν έχει γίνει στις μέρες μας φρούτο δυσεύρετο ο διορισμός (για να μην πω η ενασχόληση με το αντικείμενο που έχουμε σπουδάσει), κάποιες κοινωνικές ομάδες τον έχουν στο πιάτο όχι γιατί έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία (χωρίς να σημαίνει ότι κάποιοι δεν τα έχουν), αλλά γιατί είναι τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι. Είναι αδικία κάποιοι με μοναδικό κριτήριο τον αριθμό των τέκνων τους να κερδίζουν μία θέση στη δημόσια εκπ/ση, ενώ άλλοι τίποτα. Ας έχουν αυξημένα επιδόματα μετά τον διορισμό. Τα κριτήρια των προσλήψεων πρέπει να είναι αντικειμενικά και αξιοκρατικά. Έτσι θα τύχουν της αποδοχής και του σεβασμού όλων μας.
Λυπαμαι που το διαπιστωνω αλλα ορισμενες/οι αντιμετωπιζετε τις ομαδες υποψηφιων και εν ενεργεια εκπ/τικων(πολυτεκνους,τριτεκνους κτλ) με ακρατο κανιβαλισμο.Η κοινωνικη αλληλεγγυη ειναι τελικα δυσευρετο φρουτο στις μερες μας ....
ξινομηλα!!!!
Παράθεση από: grooog στις Δεκεμβρίου 05, 2009, 12:02:26 amξινομηλα!!!!ξινομηλα ειναι το σωστο ,το ειπε κ ο Μπαμπινιωτηςεπισης το σωστο ειναι ξιδι αντι για ξυδι οπως συνηθιζουμε επηρεασμενοι απο τη λεξη οξυ
. από Κωνσταντίνος Ταμπάκος - — Δεκεμβρίου 4, 2009 @ 4:14 μμ Συνάδελφοι,η διαβούλευση πλησιάζει στο τέλος.Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη απ’ όλους, που θα χρησιμοποιήσω και προσωπικά δεδομένα, πράγμα αντίθετο στα πιστεύω μου.Απευθύνομαι κατ’ αρχήν στους συνομηλίκους μου (42 ετών) και σ’ όσους είναι κοντά εκεί. Αναφέρεστε πολλοί από εσάς στην επετηρίδα. Και τι κρίμα που την κατάργησαν αφού ήταν το πιο δίκαιο σύστημα και διάφορα άλλα τέτοια. Και ερωτώ συνάδελφοι.Κάποιος που πήρε πτυχίο μαθηματικών το ‘92 ξέρετε με τι σειρά έμπενε στην επετηρίδα; Περίπου με 11000. Ξέρετε κατά μέσο όρο πόσοι διορίζονταν κάθε χρόνο τότε; Περίπου 200. Για κάντε λίγο τη διαίρεση σας παρακαλώ. 11000:200 = 55 χρόνια. !!! Ακριβώς τόσο θα κάναμε να διοριστούμε με την επετηρίδα. Θέλετε να αυξήσουμε το μέσο όρο επειδή τα 8 τελευταία χρόνια παίρνουν περισσότερους (κι ας μην χρειαζόμαστε όλοι); Να τους κάνουμε 400; Είναι 27,5 χρόνια. Να τους κάνουμε 500; Που δεν είναι. Είναι 22 χρόνια. Ας βάλλουμε 25 χρόνια αναμονή.23 χρονών περίπου είμασταν όταν τελειώσαμε + 25 αναμονή = 48 χρονών στην πιο αισιόδοξη περίπτωση. Αυτό μας προτείνετε λοιπόν; Και μέχρι τα 48 τι θα κάναμε; Θα κλαίγαμε τη μοίρα μας; Όχι βέβαια. 25χρονα παιδιά είμασταν τότε (μετά το στρατό), έπρεπε να βάλλουμε το μυαλό μας σε λειτουργία και να βρούμε διεξόδους. Κανένας απ’ όσους προσπάθησαν σοβαρά δεν βγήκε ζημιωμένος.Κάποιοι που γράφουν για τους απόφοιτους 1990-1997 μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί. Για να μας πει κάποιος απόφοιτος του ‘97 με τι σειρά μπήκε στην επετηρίδα και πόσα χρόνια ήταν το αναμενόμενο της παραμονής εκεί;Για όσους απέκτησαν προϋπηρεσία απ’ το 98 και μετά και δεν έχουν διοριστεί ακόμα ας απαντήσουν στα εξής:Πως είστε σίγουροι ότι κάθε χρόνο θα υπάρχουν τόσα κενά στην ειδικότητά σας και θα δουλεύετε σίγουρα ως αναπληρωτές; Πως μπορείτε και ποντάρετε σε κάτι τέτοιο; απορώ. Προσψπικά πιστεύω ότι από του χρόνου θα αλλάξουν τα πράγματα.Αν δεν υπήρχε η ρύθμιση Στυλιανίδη (έπειτα από πίεση των αναπληρωτών γυμναστών που έλεγχαν την Π.Ε.Α.), που άρχισε να διορίζει με δύο επιπλέον πίνακες ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΟΥΣ καθηγητές, τι θα κάνατε; Θα φωνάζατε ακόμα; Τους υπόλοιπους φορολογούμενους τους ρωτήσατε αν έχουν διάθεση να φορολογούνται για κάτι τέτοιο;Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί που τα πήραν όλα με τη ρύθμιση της Γιαννάκου ας απαντήσουν με το χέρι στην καρδιά στα εξής:Πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι θα γινόσαστε πολύτεκνοι χωρίς τη ρύθμιση; Αν το ποσοστό είναι μικρό, τότε είναι ολοφάνερη η συναλλαγή που κάνατε με το κράτος. Σου δίνω παιδιά δώσε μου διορισμό σε βάρος κάποιου άλλου.Γιατί οι πολύτεκνοι που δεν είναι εκπαιδευτικοί να μην έχουν κι αυτοί σίγουρο διορισμό σε μια δουλειά της ειδικότητάς τους κοντά στο σπίτι τους χωρίς άλλες υποχρεώσεις;Θα κάνατε τα επιπλέον παιδιά, που κάνατε για να διορισθείτε, αν η κοινωνική βοήθεια που είχατε ήταν ένα γενναίο μηνιαίο επίδομα για κάθε παιδί μέχρι τα 18 του και φυσικά και όλες τις ιατροφαρμακευτικές καλύψεις τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά σας; Αν η απάντησή σας είναι «ναι» τότε μπράβο σας τα αξίζετε γιατί τα θέλετε πραγματικά.Συνάδελφοι,όπως όλοι ξέρουμε το πρόβλημα είναι η υπερπροσφορά πτυχιούχων από όλες τις σχολές που δίνουν και διέξοδο στην εκπαίδευση (εκτός των παιδαγωγικών πλέον). Τα περί ικανότητας κάποιου που δούλεψε ως αναπληρωτής σε σχέση με κάποιον που δεν δούλεψε, μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί.Πιστεύω ότι είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι για να διεκδικήσουμε λιγότερους μαθητές ανά τμήμα, ολοήμερα γυμνάσια και λύκεια, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερες αμοιβές συνδεδεμένες με την παραγωγικότητα, καινούργια αναλυτικά προγράμματα σπουδών και άλλα πολλά.Όσων αφορά όμως τις προσλήψεις ας είμαστε ρεαλιστές. Όσο οι θέσεις είναι λίγες και οι ενδιαφερόμενοι πολλαπλάσιοι πρέπει να υπάρχει σύστημα που δεν θα αποκλείεται κανείς εκ των προτέρων. Προτάσεις γι’ αυτό έχουν δημοσιευθεί αρκετές, ακόμα και για μεταβατική περίοδο.Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε βελτιωμένο διαγωνισμό συμφωνώ, αλλά σε διαγωνισμό. Δε γίνεται διαφορετικά, τόσοι που είναι οι ενδιαφερόμενοι. Και εφόσον πριμοδοτούνται οι έχοντες προϋπηρεσία στο δημόσιο να πριμοδοτούνται με κάποιον τρόπο και οι έχοντες προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι.Ευχαριστώ για την υπομονή που δείξατε.Κωνσταντίνος ΤαμπάκοςμαθηματικόςΤρίκαλαhttp://www.opengov.gr/ypepth/?p=11&cp=221#comments
Παράθεση από: syrrahm στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 09:18:29 pmΠαράθεση από: Maro στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 06:20:01 pmΛυπαμαι που το διαπιστωνω αλλα ορισμενες/οι αντιμετωπιζετε τις ομαδες υποψηφιων και εν ενεργεια εκπ/τικων(πολυτεκνους,τριτεκνους κτλ) με ακρατο κανιβαλισμο.Η κοινωνικη αλληλεγγυη ειναι τελικα δυσευρετο φρουτο στις μερες μας ....Για κάθε πρόβλημα υπάρχουν κάποια αίτια που το δημιουργούν και ασφαλώς δεν ευθύνονται οι εκπ/κοί αν υπάρχει έλλειψη κοινωνικής αλληλεγγύης. Θεωρώ ότι φράσεις ,όπως "άκρατος κανιβαλισμός" και "έλλειψη κοινωνικής αλληλεγγύης" είναι άστοχες όταν αποδίδονται σε ανθρώπους που βρίσκονται σε μειονεκτική (από άποψη επαγγελματικής αποκατάστασης στη δημόσια εκπ/ση) ανθρώπους. Για να υπάρχει αλληλεγγύη , πρέπει όλοι να έχουν κάποιο όφελος , να μην αισθάνονται κάποιοι αδικημένοι. Ποιο είναι το επαγγελματικό κέρδος των δίτεκνων εκπ/κών, των εκ/κών με ένα παιδί ή των άγαμων συναδέλφων; Η αλληλεγγύη για να έχει νόημα θα πρέπει να έχει και περιεχόμενο αλληλεγγύης και όχι διακρίσεων. Όταν έχει γίνει στις μέρες μας φρούτο δυσεύρετο ο διορισμός (για να μην πω η ενασχόληση με το αντικείμενο που έχουμε σπουδάσει), κάποιες κοινωνικές ομάδες τον έχουν στο πιάτο όχι γιατί έχουν μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία (χωρίς να σημαίνει ότι κάποιοι δεν τα έχουν), αλλά γιατί είναι τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι. Είναι αδικία κάποιοι με μοναδικό κριτήριο τον αριθμό των τέκνων τους να κερδίζουν μία θέση στη δημόσια εκπ/ση, ενώ άλλοι τίποτα. Ας έχουν αυξημένα επιδόματα μετά τον διορισμό. Τα κριτήρια των προσλήψεων πρέπει να είναι αντικειμενικά και αξιοκρατικά. Έτσι θα τύχουν της αποδοχής και του σεβασμού όλων μας. συμφωνω,αν και όλα αυτά παραπέμπουν στην ιδανική ΠΟΛΙΤΕΙΑ του ΠΛΑΤΩΝΑ.
Αναρωτιεμαι αν πραγματικα πιστευετε οτι οι τριτεκνες/οι-πολυτεκνες/οι δημιουργουν πριβλημα με αποτελεσμα να μην πετυχαινετε το διορισμο σας.Τοσες/οι πολλες/οι ειναι σε καθε κλαδο;Το ερωτημα ειναι ρητορικο γιατι ασφαλως αυτα τα ατομα δεν ειναι τοσα πολλα.
.Κάποιος που πήρε πτυχίο μαθηματικών το ‘92 ξέρετε με τι σειρά έμπενε στην επετηρίδα; Περίπου με 11000. Ξέρετε κατά μέσο όρο πόσοι διορίζονταν κάθε χρόνο τότε; Περίπου 200. Για κάντε λίγο τη διαίρεση σας παρακαλώ. 11000:200 = 55 χρόνια. !!! Ακριβώς τόσο θα κάναμε να διοριστούμε με την επετηρίδα. Θέλετε να αυξήσουμε το μέσο όρο επειδή τα 8 τελευταία χρόνια παίρνουν περισσότερους (κι ας μην χρειαζόμαστε όλοι); Να τους κάνουμε 400; Είναι 27,5 χρόνια. Να τους κάνουμε 500; Που δεν είναι. Είναι 22 χρόνια. Ας βάλλουμε 25 χρόνια αναμονή.23 χρονών περίπου είμασταν όταν τελειώσαμε + 25 αναμονή = 48 χρονών στην πιο αισιόδοξη περίπτωση. Αυτό μας προτείνετε λοιπόν; Και μέχρι τα 48 τι θα κάναμε; Θα κλαίγαμε τη μοίρα μας; Όχι βέβαια. 25χρονα παιδιά είμασταν τότε (μετά το στρατό), έπρεπε να βάλλουμε το μυαλό μας σε λειτουργία και να βρούμε διεξόδους. Κανένας απ’ όσους προσπάθησαν σοβαρά δεν βγήκε ζημιωμένος.Ειμαι νηπιαγωγος τελειωσα το 1995!!αυτη τη στιγμη ειμαι 38 χρονων εχω δωσει 5 φορες ΑΣΕΠ εχω περασει 3 φορες και .........................απλα καθομαι και περιμενω τον επομενο ΑΣΕΠ!!!!κατι που οπως ειπατε πολυ σωστα θα εκανα και με την επετηριδα μονο που ουτε την ψυχοφθορα διαδικασια του ΑΣΕΠ θα περνουσα ουτε την ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ (βλεπε φροντιστηρια) θα ενισχυα, ουτε θα εξαρτιωταν το μελλον μου απο την υποκειμενικη κριση καθηγητων????που μας βαθμολογουν, (ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ)Και στο κατω κατω δεν θα περιμεναμε στον κλαδο μου τοσο πολυ αφου καθε χρονο τα τελευταια χρονια τουλαχιστον 1500 αναπληρωτες διοριζονται ειμαστε περιπου 8000 οποτε οπως βλεπετε εμεις με αυτο το συστημα μαλλον την πατησαμε.
Παράθεση από: Maro στις Δεκεμβρίου 05, 2009, 07:21:17 amΑναρωτιεμαι αν πραγματικα πιστευετε οτι οι τριτεκνες/οι-πολυτεκνες/οι δημιουργουν πριβλημα με αποτελεσμα να μην πετυχαινετε το διορισμο σας.Τοσες/οι πολλες/οι ειναι σε καθε κλαδο;Το ερωτημα ειναι ρητορικο γιατι ασφαλως αυτα τα ατομα δεν ειναι τοσα πολλα.Δεν είναι πολλά αυτά τα άτομα;;; Από τους 1000 αναπληρωτές κάθε κλάδου οι 200 είναι τρίτεκνοι! 200 άτομα χάνουν την δουλειά τους/αναπλήρωση εξαιτίας αυτών που προτάσσουν τα παιδιά τους και μόνο ως εφόδιο διορισμού!Κάποιοι από αυτούς τους τρίτεκνους (για να μην τσουβαλιάζονται όλοι άδικα...) δεν έδωσαν ΑΣΕΠ ποτέ και επαίρονται "εγώ είμαι εδώ (στην αναπλήρωση και στο σχολείο γενικότερα) με τα παιδάκια μου"! Φυσικά, ούτε ίχνος σεβασμού απέναντι σε όποιους πέτυχαν στον ΑΣΕΠ, εφόσον "σιγά μην κάτσω να διαβάσω μάνα με 3 παιδιά! Διαβάστε εσείς! Για μένα φροντίζει το κράτος". Πώς, λοιπόν, να σεβαστείς τέτοια άτομα που με μοναδικό κριτήριο τα παιδιά τους διορίζονται;;; Πώς να σεβαστείς τέτοια άτομα που νιώθουν οίκτο για σένα που διαβάζεις για τον ΑΣΕΠ;;; Πώς να σεβαστείς τέτοια άτομα που μετά από το 20% που προηγούνται στις προσλήψεις απαιτούν μόνο αυτοί να διορίζονται με 16μηνο ή 18μηνο;;; Και μετά έγινε λόγος ότι εμείς οι μη τρίτεκνοι "αντιμετωπίζουμε τις ομάδες υποψηφίων εκπ/τικων (πολυτεκνους,τριτεκνους κτλ) με άκρατο κανιβαλισμό" και εκλείπει η "κοινωνική αλληλεγγύη στις μέρες μας";;; Ο σεβασμός, για να υπάρχει, προϋποθέτει τουλάχιστον 2 άτομα ή 2 ομάδες. Πώς, λοιπόν, εμείς οι μη τρίτεκνοι να σεβαστούμε τους τριτέκνους, εφόσον ήδη αυτοί θεωρούν τον εαυτό τους ξεχωριστή ομάδα εκπαιδευτικών και πιέζουν συνεχώς για προνόμια εις βάρος άλλων;;;Και ξαφνικά, βρε παιδί μου, από το 2004-05 (τότε θεσπίστηκε ο νόμος του 20% για τους τριτέκνους; ) ως διά μαγείας αυξήθηκαν οι τρίτεκνοι σε όλους τους κλάδους (ίσως η αρχή έγινε με τους γυμναστές)! Μα νωρίτερα γιατί δεν υπήρχαν τόσοι εν δυνάμει εκπαιδευτικοί με 3 παιδιά;;; Τυχαίο;;; Είμαι υπερβολικά επιφυλακτική. Γιατί, όταν θέλω να έχω 3 παιδιά γιατί απλώς έτσι θέλω, τα κάνω χωρίς να περιμένω κάτι ή νωρίτερα από την οποιαδήποτε ψήφιση νόμου. Υ.Γ1: Έκλεισε το θέμα της διαβούλευσης. Δεν πρόλαβα, να πάρει η ευχή, να προτείνω κι εγώ έναν τρόπο διορισμού και κοινωνική αλληλεγγύης ταυτόχρονα: - 50% τρίτεκνοι και πολύτεκνοι- 10% χήρες με ορφανά- 10% ορφανά- 10% διαζευγμένοι με επιμέλεια παιδιού- 10% ανύπαντρες μητέρες.Από το υπόλοιπο 10% να προηγούνται κατά 5% οι έχοντες πτυχία από το 1990.Το υπόλοιπο 5%, όποιος προλάβει!