0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
■ Εξορθολογισμόστο σύστημα προ-σλήψεων εκπαιδευ-τικών για καλύτερηδιαχείριση του εκ-παιδευτικού δυνα-μικού. Κόβονταιαποσπάσεις καιδιαθέσεις.
Καλημέρα σε όλους. Παρακολουθώ τις θέσεις σας εδώ και καιρό και προβληματίζομαι με την αθωότητα ή και με την αφέλεια όσων νομίζουν ότι πραγματικός στόχος είναι ο εξορθολογισμός του συστήματος, η κατάργηση της ωρομισθίας και η πραγματική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Επίσης πολλοι θεωρούν ότι η όλη αναταραχή είναι θέμα προσώπων και δεν αντιλαμβάνονται ότι όλα είναι θέμα πολιτικής. Στόχος είναι η περικοπή των δαπανών με μείωση των διορισμών και οτιδήποτε άλλο λέγεται ή λέχθηκε προεκλογικά ήταν για εσωτερική κατανάλωση. Γι` αυτό δεν ανακοινώνεται τίποτα συγκεκριμένο ακόμη. Η αοριστία βοηθά στο να περάσει χρόνος με διάσπαση όσων θα αντιδρούσαν και έτσι το νομοσχέδιο θα εφαρμοστεί πιο εύκολα. Ήδη υπάρχουν κάποιοι που βλέπουν την προοπτική μόνο του ΑΣΕΠ ως καλύτερη (συνάδελφός μου στο σχολείο το τόνισε χαρακτηριστικά). Αγνοούν όλοι αυτοί ότι δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν να δίνει κανείς ΑΣΕΠ σε όλη του τη ζωή μέχρι να διοριστεί. Ή αν δεν τα καταφέρει να είναι μέσα στους διοριστέους να είναι συνέχεια αναπληρωτής, ποιος ξέρει σε ποιο σημείο της χώρας. Ένας τέτοιος καθηγητής απογοητευμένος και μίζερος φυσικά δε θα μπορεί να έχει οικογένεια και σίγουρα κάποια στιγμή θα εγκαταλείψει την εκπαίδευση, αναζητώντας οπουδήποτε αλλού δουλειά, αφού η ίδια η εκπαίδευση τον έχει πρώτα έτσι πετάξει έξω και υποτιμήσει. Θεωρώ ότι χρειάζεται συσπείρωση και μαζική αντίδραση σε όσα σχεδιάζονται. Και ναι τα σχολεία μπορεί να περάσουν στους δήμους ή στις νομαρχίες όπως έγινε με την προσχολική αγωγή. Και τότε θα είναι δυνατόν να γίνονται προσλήψεις με σύμβαση και όχι μόνιμοι διορισμοί. Φυσικά δε θα καταργηθεί η μονιμότητα των ήδη διορισμένων καθηγητών αλλά των νεοπροσλαβανόμενων που θα εργάζονται υπό άλλο εργασιακό καθεστώς. Μακάρι να είμαι Κασάνδρα και τίποτε από όλα αυτά δεν γίνει. Αλλά ο κίνδυνος είναι επί θύραις και αν δεν τον καταλάβουμε για να τον αποτρέψουμε την πατήσαμε! Δεν μπορώ να ακούω λοιπόν αφέλειες του τύπου "μα δεν την έχει ενημερώσει κανείς τη Διαμαντοπούλου;" Μια χαρά είναι ενημερωμένη, εσείς ή μάλλον εμείς τι κάνουμε;
Η υπουργός είναι ένας άνθρωπος της πολιτικής γενικά και η ενασχόλησή της σε θέματα παιδείας είναι επίσης γενική. Δεν είναι γνώστης των επιμέρους θεμάτων και παραμέτρων. Γι’ αυτό υποτίθεται ότι έχει συμβούλους που ξέρουν καλά τα ζητήματα και τις ουσιώδεις πλευρές τους, ώστε η γενική προσέγγιση να προσαρμόζεται στην πραγματικότητα. Το θέμα της ενημέρωσης είναι πολύ σημαντικό για κάθε ζήτημα. Ένας εκπαιδευτικός για να κάνει σωστά την δουλειά του πρέπει να ξέρει καλά τους μαθητές του , τις δυνατότητες που έχουν, τα στοιχεία της προσωπικότητάς τους, τις αντιλήψεις τους και ένα σωρό άλλα. Δεν μπορεί να μπει ο καθένας στην τάξη και να αποδώσει έργο αν δεν γνωρίσει καλά όλα τα δεδομένα. Άσχετα αν είναι καλός ή χαρισματικός στην διδασκαλία.Πόσο μάλλον για το υπουργείο παιδείας που απασχολεί όχι 20 αλλά 250000 ανθρώπους άμεσα. Κάθε πράγμα είναι πολύπλοκο. Και ειδικότερα το ζήτημα του διορισμού στην εκπαίδευση.Το πιστεύετε ότι υπάρχουν συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν καλά ή καθόλου το σύστημα που ισχύει; Ούτε την ακριβή μοριοδότηση στο ασεπ ούτε το 40% ούτε το 24μηνο.Δεν ξέρουν βασικές λεπτομέρειες ούτε για την αναπλήρωση ούτε για την ωρομισθία ούτε για την πδσ κλπ. Δεν μπορούν να κάνουν επεξεργασία και πρόβλεψη των πινάκων και πάει λέγοντας…Αν εμείς οι ίδιοι δεν ξέρουμε το θέμα καλά τότε πως είναι δυνατόν η Διαμαντοπούλου που ασχολείται με την πολιτική γενικά να ξέρει ακριβώς τι γίνεται;Γι αυτό λέω ότι η διαβούλευση δίνει μια δυνατότητα να αποτυπωθεί το πρόβλημα ξεκάθαρα, αρκεί να επεξεργαστεί κανείς τα μηνύματα και όχι ,να κάνει πως τα διαβάζει ,για τους τύπους. Χρειάζεται χρόνος και θέληση να γίνει κάτι σωστό στο θέμα του διορισμού που αφορά όλους εμάς. Αλλά και από εμάς οι διεκδικήσεις να μην έχουν μονόπλευρα το προσωπικό συμφέρον. Να δούμε τι θα γίνει για όλους και για τώρα και για το μέλλον.
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank21_12_0506.php
Παράθεση από: rorygr στις Δεκεμβρίου 20, 2009, 10:43:33 pm■ Εξορθολογισμόστο σύστημα προ-σλήψεων εκπαιδευ-τικών για καλύτερηδιαχείριση του εκ-παιδευτικού δυνα-μικού. Κόβονταιαποσπάσεις καιδιαθέσεις.Και οι διαθεσεις?? Γιατι κοβονται οι διαθεσεις, αφου ο σκοπος τους ειναι να συμπληρωνουν ωραριο οι καθηγητες σε δευτερο σχολειο? Αυτο θα σκοτωσει τα μικρα επαρχιακα σχολεια που αν δεν εχουν καθηγητες απο διαθεση, θα παιρνουν ωρομισθιους... κι εμεις νομιζαμε οτι ηθελε να κανει "αποκεντρωση"...
Παράθεση από: kbazar στις Δεκεμβρίου 21, 2009, 08:21:57 pmhttp://www.alfavita.gr/ank_b/ank21_12_0506.php Εκτός από το ατόπημα με τους νομάρχες, οι οποίοι καμιά σχέση δεν έχουν με τις αμοιβές των ωρομισθίων καθηγητών της πρόσθετης, αναφέρεται και σε δυσλειτουργίες στην εισαγωγή σχετικών δεδομένων στην πληροφοριακή βάση του υπουργείου, που επίσης δεν έχουν σχέση με την καθυστέρηση των πληρωμών.Για τη φετινή χρονιά είναι πιθανό να έχουν, γιατί το σύστημα του υπουργείου δεν είναι ακόμα έτοιμο.
Τα επικοινωνιακά τρικ και πυροτεχνήματα αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν τελειωμό....
Παράθεση από: GiannisV στις Δεκεμβρίου 21, 2009, 10:43:31 pmΤα επικοινωνιακά τρικ και πυροτεχνήματα αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν τελειωμό....ή είναι , απλώς, ανίκανοι (όπως οι προηγούμενοι) ή είναι επικίνδυνοι
Παράθεση από: dimstella στις Δεκεμβρίου 21, 2009, 11:02:44 pmΠαράθεση από: GiannisV στις Δεκεμβρίου 21, 2009, 10:43:31 pmΤα επικοινωνιακά τρικ και πυροτεχνήματα αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν τελειωμό....ή είναι , απλώς, ανίκανοι (όπως οι προηγούμενοι) ή είναι επικίνδυνοιενα λοιπον δεν καταλαβαινω με τους ψηφοφορους...τοσα και τοσα χρονια ειναι μονιμως τα ιδια προσωπα που λενε τις ιδιες αερολογιες...γιτι ρε παιδια τους ψηφιζουν;; μηπως για να εχουν κατι να γκρινιαζουν μετα;;