0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ήξεραν πολύ καλά το χάλι στο οποίο βρισκόταν η χώρα, καθώς και το έλειμμα ότι ήταν στο 12%, αλλά έταζαν για να βγουν γι΄αυτό δεν απαντούσαν στο που θα βρουν τα λεφτά. Τώρα ξέρουμε που θα τα βρουν... έχουμε καταλάβει όλοι. Από τους μισθούς μας...
Τα σχολεία δε μπορεί να είναι ομοιόμορφα. Πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση λογική προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το κάθε σχολείο.
Όλα αλλάζουν! Αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα Αν είναι να βγάλει κάποιος το νομοσχέδιο δεν ειμαστε εμεί οι πιο κατάλληλοι; Και χωρίς αμοιβή γιατί μας ...καιει
Παράθεση από: rozy4 στις Δεκεμβρίου 23, 2009, 03:49:12 pmΤα σχολεία δε μπορεί να είναι ομοιόμορφα. Πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση λογική προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το κάθε σχολείο.Είναι το Ελληνικό μοντέλο αυτό... Στον αντίποδα του Φινλανδικού όπου δεν είναι δυνατό να βρεις ένα σχολείο που να διαφέρει από τα υπόλοιπα ανεξαρτήτως αν βρίσκεται στο κέντρο της πρωτεύουσας ή σε απομακρυσμένο μέρος. Θυμίζω ότι η Φινλανδία είναι η χώρα πρότυπο στην εκπαίδευση στο κέντρο της οποίας είναι ο μαθητής. Στο Ελληνικό μοντέλο κέντρο της εκπαίδευσης θα είναι οι τοπικοί παράγοντες/διαπλεκόμενοι με τους επιχειρηματίες.
[Το σχολείο θα ειναι ανάλογο των χορηγών. Ίσως να προσφέρει και επαγγελματική κατέυθυνση ανάλογα με τις ανάγκες τις περιοχής. Τι χρειάζεται μια πολη; Εργάτες; Γιατί να πληρώνουν καθηγητές για φιλοσοφία και αστρονομία; Στα χωρια τι να την κάνουν την έκθεση ιδεών; Κτηνοτρόφους θα τα κάνουμε! Ο μαθητης στο επίκεντρο