*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1966947 φορές)

0 μέλη και 34 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5978 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 10:49:29 μμ »
τι εννοεις δεν εχουν πεσει οι υπογραφες ;
νομοσχέδιο για τις προσλήψεις και τις αποσπάσεις/μεταθέσεις..., ασφαλιστικό, καλλικράτης κλπ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:31:57 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5979 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 10:56:31 μμ »
τι εννοεις δεν εχουν πεσει οι υπογραφες ;
νομοσχέδιο για τις προσλήψεις και τις αποσπάσεις/μεταθέσεις..., ασφαλιστικό, καλλικράτης κλπ.

οκ αλλα το βασικο που ειναι το ποσοι θα διορισθουν εχει βγει...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5980 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 11:02:21 μμ »
τι εννοεις δεν εχουν πεσει οι υπογραφες ;
νομοσχέδιο για τις προσλήψεις και τις αποσπάσεις/μεταθέσεις..., ασφαλιστικό, καλλικράτης κλπ.

οκ αλλα το βασικο που ειναι το ποσοι θα διορισθουν εχει βγει...
κι αυτό ακόμη μπορούμε να το ανατρέψουμε αν είμαστε ενωμένοι και πολλοί.
ακόμη τιποτε δεν έχει παιχτεί και είναι χαρακτηριστικό ότι εδώ και μέρες το υπουργείο σιωπά και διοχετεύει πληροφορίες στον τύπο και μετρά αντιδράσεις.
η γνώμη μου είναι αυτή.

Αποσυνδεδεμένος aiax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5981 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 11:10:44 μμ »
ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. Τίποτε δεν έχει χαθεί. Ο αγώνας σε λίγο θα ξεκινήσει. Οι περισσότεροι αναπληρωτές τουλάχιστον δεν είχαν υποψιαστεί τι τους περιμένει και τώρα που το αντιλαμβάνονται είναι εξοργισμένοι και έτοιμοι για αντίδραση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:31:57 »

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5982 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 11:20:23 μμ »
Σας το έχω ξαναπει:
 ΟΤΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ 1,2,3,200 ΑΣΕΠ ΚΛΠ,
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ - ΕΝΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ......
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
Και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί, γιατί σε διαφορετική περίπτωση αυτοί που σήμερα θεωρούν ότι ΑΣΕΠ κάθε 2ο χρόνο είναι εξαντλητικό
να δω τι θα λέτε τότε...
Άρα να γίνει μία εξέχουσα ΝΕΑ λίστα λοιπόν στην οποία θα μπουν όλοι οι επιτυχόντες και να "καμαρώνουν" ότι περιλαμβάνονται στη λίστα επιτυχόντων!!!
(Μην περιμένετε και όλοι διορισμό φυσικά, αφού είπαμε όσοι είναι ψηλά θα διορισθούν).
ΟΠΟΤΕ ?????????
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ????
ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ??
Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΕΠ?
ΜΑ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ....
Ισως να διεξάγονται και παλι εξετασεις για βελτιωση και ενταξη του στις λιστες διοριστεων γι α καποιον εαν το επιθυμει..
Μα και τωρα το ίδιο δεν γινεται???
Α Υ Ρ Ι Ο     Κ Λ Α Ι Ν Ε!! μαζί με κάποια χρήματα -έξοδα φροντιστηρίου ΑΣΕΠ που πήγαν χαμένα...

και ειδικά όσοι κόπτονται περι ΑΣΕΠ..........Θα δείτε!!


Πολύ σωστά.
Και για να βοηθήσουμε και στο νήμα, ορίστε μερικές προτάσεις που θα μπορούσε να είχε κάνει η κυρία Υποργός, αλλά που φαίνεται "δε γνωρίζει"...

1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

2. Συνδυασμός ΑΣΕΠ (αφού τόσο πολύ πρέπει να τον κρατήσουμε) Με έτος κτήσης πτυχίου, και επιτέλους βαθμό πτυχίου.

3. Στις αποσπάσεις/διορισμούς να μετρούν τα μόρια με βάση την απόσταση από το τόπο συμφερόντων του εκπαιδευτικού. Μετά από αυτό δε θα υπάρχουν άλλες βυσματικές αποσπάσεις έτσι κι αλλιώς, αφού κανείς δε θα θέλει να πάρει.

Απλά πράγματα, και δε νομίζω οτι χρειάζεται αμοιβή 96000 ευρώ για να τα βρεί κανείς... άλλωστε είναι πάγεια αιτήματα των συνδικαλιστικών οργάνων εδώ και χρόνια... αλλά είπαμε, η κυρία υπουργός "δε ξέρει" πρέπει να της τα πει η ιδιωτική εταιρία....

Και για να βγώ και λίγο εκτός θέματος...
@ POPAKI.
Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.

@MARKOS
Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Κοίτα πρώτα πόσες φορές έχεις τρολλάρει εσύ και μετά μίλα, ή μάλλον, καλύτερα μη μιλάς.


1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.
[/b][/color]

Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.



Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5983 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:01:10 πμ »
Σας το έχω ξαναπει:
 ΟΤΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ 1,2,3,200 ΑΣΕΠ ΚΛΠ,
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ - ΕΝΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ......
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
Και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί, γιατί σε διαφορετική περίπτωση αυτοί που σήμερα θεωρούν ότι ΑΣΕΠ κάθε 2ο χρόνο είναι εξαντλητικό
να δω τι θα λέτε τότε...
Άρα να γίνει μία εξέχουσα ΝΕΑ λίστα λοιπόν στην οποία θα μπουν όλοι οι επιτυχόντες και να "καμαρώνουν" ότι περιλαμβάνονται στη λίστα επιτυχόντων!!!
(Μην περιμένετε και όλοι διορισμό φυσικά, αφού είπαμε όσοι είναι ψηλά θα διορισθούν).
ΟΠΟΤΕ ?????????
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ????
ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ??
Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΕΠ?
ΜΑ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ....
Ισως να διεξάγονται και παλι εξετασεις για βελτιωση και ενταξη του στις λιστες διοριστεων γι α καποιον εαν το επιθυμει..
Μα και τωρα το ίδιο δεν γινεται???
Α Υ Ρ Ι Ο     Κ Λ Α Ι Ν Ε!! μαζί με κάποια χρήματα -έξοδα φροντιστηρίου ΑΣΕΠ που πήγαν χαμένα...

και ειδικά όσοι κόπτονται περι ΑΣΕΠ..........Θα δείτε!!


Πολύ σωστά.
Και για να βοηθήσουμε και στο νήμα, ορίστε μερικές προτάσεις που θα μπορούσε να είχε κάνει η κυρία Υποργός, αλλά που φαίνεται "δε γνωρίζει"...

1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

2. Συνδυασμός ΑΣΕΠ (αφού τόσο πολύ πρέπει να τον κρατήσουμε) Με έτος κτήσης πτυχίου, και επιτέλους βαθμό πτυχίου.

3. Στις αποσπάσεις/διορισμούς να μετρούν τα μόρια με βάση την απόσταση από το τόπο συμφερόντων του εκπαιδευτικού. Μετά από αυτό δε θα υπάρχουν άλλες βυσματικές αποσπάσεις έτσι κι αλλιώς, αφού κανείς δε θα θέλει να πάρει.

Απλά πράγματα, και δε νομίζω οτι χρειάζεται αμοιβή 96000 ευρώ για να τα βρεί κανείς... άλλωστε είναι πάγεια αιτήματα των συνδικαλιστικών οργάνων εδώ και χρόνια... αλλά είπαμε, η κυρία υπουργός "δε ξέρει" πρέπει να της τα πει η ιδιωτική εταιρία....

Και για να βγώ και λίγο εκτός θέματος...
@ POPAKI.
Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.

@MARKOS
Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Κοίτα πρώτα πόσες φορές έχεις τρολλάρει εσύ και μετά μίλα, ή μάλλον, καλύτερα μη μιλάς.


1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.
[/b][/color]

Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.




Παράθεση
1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Μάλλον άκυρη η ερώτησή σου, αφού αν είμαι καθηγητής θα έχω ήδη διοριστεί, επομένως δεν είναι δυνατόν να δώσω την απάντηση που περιγράφεις.
Αλλά επί της ουσίας...
Τα περισσότερα άτομα που επιλέγουν ένα τομέα, το κάνουν λόγω δυνατότητας επαγγελματικής αποκατάστασης. Απόδειξη, η αυξημένη ζήτηση που έχει τώρα η παιδαγωγική. Εσύ θεωρείς δηλαδή οτι ξαφνικά βρέθηκαν πολλοί νέοι άνθρωποι που "είχαν ως όνειρο", "από παιδιά" να γίνουν δάσκαλοι? (για να αναφέρω ένα παράδειγμα). Ή μήπως είδαν πόση ζήτηση έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα στην αγορά εργασίας (στη συγκεκριμένη περίπτωση στο διορισμό).
Αλλά αντιστρέφοντας το ερώτημα, εσύ τί θα πείς στο φοιτητή που σπουδάζει κάτι, αν έμπαινες στην αιθουσα? "Καλησπέρα, ο τίτλος σπουδών σου θα είναι χαρτί υγείας, κι εσύ είσαι ήδη άνεργος?" Είναι δηλαδή καλύτερα να βγαίνει από μια σχολή που ήταν "το όνειρό του" να τελειώσει, και μετά να μένει άνεργος ή να εργάζεται σε άσχετα επαγγέλματα? Και τελικά αυτό το ρημάδι το "όνειρο" ήταν μόνο να τελειώσει τη σχολή, η και να εργαστεί στο αντικείμενο που σπούδασε? Αν το αγαπάει τόσο πολύ, μάλλον το δεύτερο. Οπότε του το κόψαμε το όνειρο στη μέση, με τη λογική που ακολουθείς. (παρεμπιπτόντως, με τη φράση "καλημέρα, είσαστε ήδη άνεργοι" ξεκινούσε το μάθημά του στους πρωτοετείς ένας καθηγητής στη γυμναστική ακαδημία.)   
Το να πάνε στο εξωτερικό για να σπουδάσουν είναι ένα άλλο θέμα, που άπτεται της αναγνώρισης των τίτλων σπουδών τους. Σε κάθε περίπτωση, αν γνωρίζουν οτι θα έχουν κάποιες δυσκολίες στο να αναγνωριστεί ο τίτλος σπουδών, και οτι ακόμα και τότε θα διορίζονται κατά προτεραιότητα αυτοί που έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, λογικά θα το σκεφτούν διπλά ΑΝ θα πάνε, και θα σκεφτούν πολύ προσεκτικά και ΤΙ θα σπουδάσουν.
Είναι τελικά θέμα νοοτροπίας. Εσύ (φαίνεσαι να) θεωρείς οτι ας μπούν όλοι και να βγούν, και ας είναι και άνεργοι μετά, εγώ θεωρώ οτι είναι καλύτερα να είναι μεν δύσκολη η εισαγωγή σου σε μια σχολή, αλλά ΑΝ μπορέσεις και μπεις (και τη τελειώσεις) να είσαι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ. Είναι θέμα σε ποιά φάση της ζωής σου και για πόσο χρόνο θα υπάρχει άγχος. Εγώ λέω καλύτερα νωρίς και λίγο (αφού σε περίπτωση μη εισαγωγής στη "σχολή των ονείρων σας" θα σας κατευθύνει το κράτος/η αγορά κάπου αλλού που θα υπάρχει εργασία) παρά αργότερα και πολύ (δηλαδή να τελειώσεις μια σχολή και μετά να μένεις χρόνια άνεργος ή να βιώνεις έναν εργασιακό μεσαίωνα, σαν αυτόν της ωρομισθίας). Ελπίζω να απάντησα στο ερώτημά σου.
Αυτά επί των θέσεών μου.

Επ' αυτού....
Παράθεση
Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.

Στο καθένα φέρομαι όπως πιστεύω οτι του αξίζει. Αν θεωρώ οτι του αξίζει να αδιαφορώ για τη γνώμη του, αδιαφορώ.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5984 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:48:21 πμ »
Για να αντιμετωπιστεί ριζικά το θέμα των έγκαιρων διορισμών των εκπαιδευτικών,
αλλά και της παιδαγωγικής, οικογενειακής και ψυχολογικής προετοιμασίας των νεοδιόριστων,
προτείνουμε τα εξής:
Οι διορισμοί να πραγματοποιούνται στις αρχές κάθε ημερολογιακού έτους και πάντως
όχι αργότερα από την 1η Μαρτίου. Στο διάστημα αυτό και μέχρι το τέλος Ιουνίου οι
εκπαιδευτικοί αυτοί παρακολουθούν οργανωμένο πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης,
εντάσσονται στην σχολική ζωή τοποθετούμενοι σε σχολείο της περιοχής στην οποία
διορίζονται, συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία της τάξης παρακολουθώντας
διδασκαλίες καθηγητή/-τριας ίδιας ειδικότητας του σχολείου, πραγματοποιούν πρακτικές
ασκήσεις διδασκαλίας κ.λπ

Αυτο εσας σας φαινεται εφικτο;; ειπαμε να ζηταμε...αλλα λογικα πραγματα,να μπορεσουμε να διαπραγματευτουμε...εκει που το κρατος προσπαθει να κοψει απ οπου μπορει εμεις του προτεινουμε να παρει και για "πρακτικη ασκησξ"ή αλλιως για να εγκλιματιστουν οι νεοδιοριζομενοι...


Κατάργηση του μέτρου της βαθμολογικής βάσης του 10 ως ελάχιστου
προαπαιτούμενου για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που αποκλείει
από την Γ/βάθμια Εκπ/ση χιλιάδες νέους από τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα και
τους εξωθεί στα ιδιωτικά δίκτυα κατάρτισης (ΙΕΚ, ΚΕΚ, Κολέγια κ.λπ.).


αυτο παλι;; θελουμε να ξαναδουμε ατομα να μπαινουν σε ΑΕΙ (γερμανικη φιλολογια )με 3,5 :-\κατα τα αλλα θελουμε να αναβαθμιστουν τα παν/μιακα μας ιδρυματα...πως;;;;;οταν ο καθε αδιαφορος μαθητης θα εχει ενα πτυχιο;εκτος και αν θελουμε ,που ηδη εχει αρχισει και συμβαινει,να καταντησουμε το πτυχιο ενα απλο απολυτηριο...
Γιατι δυστυχως στην Ελλαδα το προβλημα ειναι να μπεις στον παν/μιο....αν μπεις καποιιιιιιιιιιια στιγμη θα παρεις και το πτυχιο σου.... :P

περιμεναμε να δουμε την σταση της ΟΛΜΕ..... :-\ :P
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 28, 2010, 01:47:26 μμ από Αναστασια 76 »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5985 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 12:49:55 πμ »
Σας το έχω ξαναπει:
 ΟΤΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ 1,2,3,200 ΑΣΕΠ ΚΛΠ,
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ - ΕΝΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ......
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
Και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί, γιατί σε διαφορετική περίπτωση αυτοί που σήμερα θεωρούν ότι ΑΣΕΠ κάθε 2ο χρόνο είναι εξαντλητικό
να δω τι θα λέτε τότε...
Άρα να γίνει μία εξέχουσα ΝΕΑ λίστα λοιπόν στην οποία θα μπουν όλοι οι επιτυχόντες και να "καμαρώνουν" ότι περιλαμβάνονται στη λίστα επιτυχόντων!!!
(Μην περιμένετε και όλοι διορισμό φυσικά, αφού είπαμε όσοι είναι ψηλά θα διορισθούν).
ΟΠΟΤΕ ?????????
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ????
ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ??
Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΕΠ?
ΜΑ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ....
Ισως να διεξάγονται και παλι εξετασεις για βελτιωση και ενταξη του στις λιστες διοριστεων γι α καποιον εαν το επιθυμει..
Μα και τωρα το ίδιο δεν γινεται???
Α Υ Ρ Ι Ο     Κ Λ Α Ι Ν Ε!! μαζί με κάποια χρήματα -έξοδα φροντιστηρίου ΑΣΕΠ που πήγαν χαμένα...

και ειδικά όσοι κόπτονται περι ΑΣΕΠ..........Θα δείτε!!


Πολύ σωστά.
Και για να βοηθήσουμε και στο νήμα, ορίστε μερικές προτάσεις που θα μπορούσε να είχε κάνει η κυρία Υποργός, αλλά που φαίνεται "δε γνωρίζει"...

1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

2. Συνδυασμός ΑΣΕΠ (αφού τόσο πολύ πρέπει να τον κρατήσουμε) Με έτος κτήσης πτυχίου, και επιτέλους βαθμό πτυχίου.

3. Στις αποσπάσεις/διορισμούς να μετρούν τα μόρια με βάση την απόσταση από το τόπο συμφερόντων του εκπαιδευτικού. Μετά από αυτό δε θα υπάρχουν άλλες βυσματικές αποσπάσεις έτσι κι αλλιώς, αφού κανείς δε θα θέλει να πάρει.

Απλά πράγματα, και δε νομίζω οτι χρειάζεται αμοιβή 96000 ευρώ για να τα βρεί κανείς... άλλωστε είναι πάγεια αιτήματα των συνδικαλιστικών οργάνων εδώ και χρόνια... αλλά είπαμε, η κυρία υπουργός "δε ξέρει" πρέπει να της τα πει η ιδιωτική εταιρία....

Και για να βγώ και λίγο εκτός θέματος...
@ POPAKI.
Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.

@MARKOS
Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Κοίτα πρώτα πόσες φορές έχεις τρολλάρει εσύ και μετά μίλα, ή μάλλον, καλύτερα μη μιλάς.


1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.
[/b][/color]

Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.




Παράθεση
1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Μάλλον άκυρη η ερώτησή σου, αφού αν είμαι καθηγητής θα έχω ήδη διοριστεί, επομένως δεν είναι δυνατόν να δώσω την απάντηση που περιγράφεις.
Αλλά επί της ουσίας...
Τα περισσότερα άτομα που επιλέγουν ένα τομέα, το κάνουν λόγω δυνατότητας επαγγελματικής αποκατάστασης. Απόδειξη, η αυξημένη ζήτηση που έχει τώρα η παιδαγωγική. Εσύ θεωρείς δηλαδή οτι ξαφνικά βρέθηκαν πολλοί νέοι άνθρωποι που "είχαν ως όνειρο", "από παιδιά" να γίνουν δάσκαλοι? (για να αναφέρω ένα παράδειγμα). Ή μήπως είδαν πόση ζήτηση έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα στην αγορά εργασίας (στη συγκεκριμένη περίπτωση στο διορισμό).
Αλλά αντιστρέφοντας το ερώτημα, εσύ τί θα πείς στο φοιτητή που σπουδάζει κάτι, αν έμπαινες στην αιθουσα? "Καλησπέρα, ο τίτλος σπουδών σου θα είναι χαρτί υγείας, κι εσύ είσαι ήδη άνεργος?" Είναι δηλαδή καλύτερα να βγαίνει από μια σχολή που ήταν "το όνειρό του" να τελειώσει, και μετά να μένει άνεργος ή να εργάζεται σε άσχετα επαγγέλματα? Και τελικά αυτό το ρημάδι το "όνειρο" ήταν μόνο να τελειώσει τη σχολή, η και να εργαστεί στο αντικείμενο που σπούδασε? Αν το αγαπάει τόσο πολύ, μάλλον το δεύτερο. Οπότε του το κόψαμε το όνειρο στη μέση, με τη λογική που ακολουθείς. (παρεμπιπτόντως, με τη φράση "καλημέρα, είσαστε ήδη άνεργοι" ξεκινούσε το μάθημά του στους πρωτοετείς ένας καθηγητής στη γυμναστική ακαδημία.)   
Το να πάνε στο εξωτερικό για να σπουδάσουν είναι ένα άλλο θέμα, που άπτεται της αναγνώρισης των τίτλων σπουδών τους. Σε κάθε περίπτωση, αν γνωρίζουν οτι θα έχουν κάποιες δυσκολίες στο να αναγνωριστεί ο τίτλος σπουδών, και οτι ακόμα και τότε θα διορίζονται κατά προτεραιότητα αυτοί που έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, λογικά θα το σκεφτούν διπλά ΑΝ θα πάνε, και θα σκεφτούν πολύ προσεκτικά και ΤΙ θα σπουδάσουν.
Είναι τελικά θέμα νοοτροπίας. Εσύ (φαίνεσαι να) θεωρείς οτι ας μπούν όλοι και να βγούν, και ας είναι και άνεργοι μετά, εγώ θεωρώ οτι είναι καλύτερα να είναι μεν δύσκολη η εισαγωγή σου σε μια σχολή, αλλά ΑΝ μπορέσεις και μπεις (και τη τελειώσεις) να είσαι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ. Είναι θέμα σε ποιά φάση της ζωής σου και για πόσο χρόνο θα υπάρχει άγχος. Εγώ λέω καλύτερα νωρίς και λίγο (αφού σε περίπτωση μη εισαγωγής στη "σχολή των ονείρων σας" θα σας κατευθύνει το κράτος/η αγορά κάπου αλλού που θα υπάρχει εργασία) παρά αργότερα και πολύ (δηλαδή να τελειώσεις μια σχολή και μετά να μένεις χρόνια άνεργος ή να βιώνεις έναν εργασιακό μεσαίωνα, σαν αυτόν της ωρομισθίας). Ελπίζω να απάντησα στο ερώτημά σου.
Αυτά επί των θέσεών μου.

Επ' αυτού....
Παράθεση
Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.

Στο καθένα φέρομαι όπως πιστεύω οτι του αξίζει. Αν θεωρώ οτι του αξίζει να αδιαφορώ για τη γνώμη του, αδιαφορώ.

-Δεν θεωρώ άκυρη την ερώτηση μου ,διότι και κατάλαβες τι εννοούσα , αναπληρωτής/ωρομίσθιος κλπ  και έκανες το λάθος να απαντήσεις  επ’αυτού για να δείξεις σε όλους οτι θίχτηκες.   (αδυναμία το λέω εγώ).

-Σε κάποια από αυτά που γράφεις συμφωνώ, σε άλλα όχι.
Όλοι όμως γνωρίζαμε όταν κάναμε την επιλογή μας  ότι θα έχουμε  δυσκολίες απορρόφησης,   έχουμε και εμείς την δικιά μας ευθύνη ,δεν είναι η ευθύνη αποκλειστικότητα του κράτους.(άλλες είναι η δικές του ευθύνες).
Η απάντηση μου  με λίγα λόγια σε όλα είναι.
Εφόσον φτάσαμε εδώ που φτάσαμε , χωρίς να αναλύσω ποιος φταίει , αν φταίει  και γιατί φταίει  και γνωστά είναι  και έχουν γραφεί  εδώ μέσα από κάποιους.
Η  δίκαιη λύση για τον διορισμό είναι ο αδιάβλητος/αντικειμενικός και με κάποιες τροποποιήσεις  ΑΣΕΠ.
Για να γίνει αυτό πρέπει  κάποιοι να πονέσουν.
Δεν είμαι υπέρ της λεγομένης μεταρρύθμισης (θεωρώ το υπάρχον σύστημα καλό ,σχετικά δίκαιο) αν δεν υπήρχαν κάποια μικρά παραθυράκια θα ήταν ακόμη καλύτερο.
ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Όχι μόνον ΕΜΕΙΣ.
Αυτά τα ολίγα από μένα θεωρώντας ότι το θέμα έχει λήξει και δεν επανέρχομαι.
Γεια χαρά

Αποσυνδεδεμένος ;;;;;;;;;;;

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ


Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5988 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 01:22:38 πμ »
Σας το έχω ξαναπει:
 ΟΤΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΑΝ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ 1,2,3,200 ΑΣΕΠ ΚΛΠ,
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ-ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ - ΕΝΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ......
ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
Και είναι βέβαιο ότι θα δημιουργηθεί, γιατί σε διαφορετική περίπτωση αυτοί που σήμερα θεωρούν ότι ΑΣΕΠ κάθε 2ο χρόνο είναι εξαντλητικό
να δω τι θα λέτε τότε...
Άρα να γίνει μία εξέχουσα ΝΕΑ λίστα λοιπόν στην οποία θα μπουν όλοι οι επιτυχόντες και να "καμαρώνουν" ότι περιλαμβάνονται στη λίστα επιτυχόντων!!!
(Μην περιμένετε και όλοι διορισμό φυσικά, αφού είπαμε όσοι είναι ψηλά θα διορισθούν).
ΟΠΟΤΕ ?????????
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ????
ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ??
Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΕΠ?
ΜΑ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ....
Ισως να διεξάγονται και παλι εξετασεις για βελτιωση και ενταξη του στις λιστες διοριστεων γι α καποιον εαν το επιθυμει..
Μα και τωρα το ίδιο δεν γινεται???
Α Υ Ρ Ι Ο     Κ Λ Α Ι Ν Ε!! μαζί με κάποια χρήματα -έξοδα φροντιστηρίου ΑΣΕΠ που πήγαν χαμένα...

και ειδικά όσοι κόπτονται περι ΑΣΕΠ..........Θα δείτε!!


Πολύ σωστά.
Και για να βοηθήσουμε και στο νήμα, ορίστε μερικές προτάσεις που θα μπορούσε να είχε κάνει η κυρία Υποργός, αλλά που φαίνεται "δε γνωρίζει"...

1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

2. Συνδυασμός ΑΣΕΠ (αφού τόσο πολύ πρέπει να τον κρατήσουμε) Με έτος κτήσης πτυχίου, και επιτέλους βαθμό πτυχίου.

3. Στις αποσπάσεις/διορισμούς να μετρούν τα μόρια με βάση την απόσταση από το τόπο συμφερόντων του εκπαιδευτικού. Μετά από αυτό δε θα υπάρχουν άλλες βυσματικές αποσπάσεις έτσι κι αλλιώς, αφού κανείς δε θα θέλει να πάρει.

Απλά πράγματα, και δε νομίζω οτι χρειάζεται αμοιβή 96000 ευρώ για να τα βρεί κανείς... άλλωστε είναι πάγεια αιτήματα των συνδικαλιστικών οργάνων εδώ και χρόνια... αλλά είπαμε, η κυρία υπουργός "δε ξέρει" πρέπει να της τα πει η ιδιωτική εταιρία....

Και για να βγώ και λίγο εκτός θέματος...
@ POPAKI.
Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.

@MARKOS
Στου κρεμασμένου το σπίτι δε μιλάνε για σχοινί. Κοίτα πρώτα πόσες φορές έχεις τρολλάρει εσύ και μετά μίλα, ή μάλλον, καλύτερα μη μιλάς.


1. Μείωση αριθμού εισακτέων στις σχολές με πρόβλημα διορισμού. Σε κάποιες σχολές μπορούν και να δέχονται καινούργιους φοιτητές κάθε δεύτερη χρονιά, και ακόμα και τότε λίγους.

1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Δε μ' ενδιαφέρει αν κατά τη γνώμη σου είμαι ή δεν είμαι "στη χούφτα". Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση τα όσα λέει μια άγνωστη από το διαδίκτυο.
[/b][/color]

Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.




Παράθεση
1. Αν συμβεί αυτό ,εγώ πχ ,ως νέο παιδί που θέλω να ακολουθήσω αυτόν τον κλάδο  ,θα πρέπει η να ακυρώσω το όνειρο μου μέχρι να διοριστείς εσύ η να πάω στο εξωτερικό και θα είναι διπλό το χάσιμο γιατί και πίσω θα επιστρέψω με αυτή την ειδικότητα και τα χρήματα μου θα  δώσω για να σπουδάσω σε μια ξένη χώρα.
Και εσύ ως καθηγητής στην αντίστοιχη ερώτηση του μαθητή σου τι θα του απαντήσεις;
Δεν έχεις δικαίωμα εισαγωγής γιατί πρέπει πρώτα να διοριστώ;

Μάλλον άκυρη η ερώτησή σου, αφού αν είμαι καθηγητής θα έχω ήδη διοριστεί, επομένως δεν είναι δυνατόν να δώσω την απάντηση που περιγράφεις.
Αλλά επί της ουσίας...
Τα περισσότερα άτομα που επιλέγουν ένα τομέα, το κάνουν λόγω δυνατότητας επαγγελματικής αποκατάστασης. Απόδειξη, η αυξημένη ζήτηση που έχει τώρα η παιδαγωγική. Εσύ θεωρείς δηλαδή οτι ξαφνικά βρέθηκαν πολλοί νέοι άνθρωποι που "είχαν ως όνειρο", "από παιδιά" να γίνουν δάσκαλοι? (για να αναφέρω ένα παράδειγμα). Ή μήπως είδαν πόση ζήτηση έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα στην αγορά εργασίας (στη συγκεκριμένη περίπτωση στο διορισμό).
Αλλά αντιστρέφοντας το ερώτημα, εσύ τί θα πείς στο φοιτητή που σπουδάζει κάτι, αν έμπαινες στην αιθουσα? "Καλησπέρα, ο τίτλος σπουδών σου θα είναι χαρτί υγείας, κι εσύ είσαι ήδη άνεργος?" Είναι δηλαδή καλύτερα να βγαίνει από μια σχολή που ήταν "το όνειρό του" να τελειώσει, και μετά να μένει άνεργος ή να εργάζεται σε άσχετα επαγγέλματα? Και τελικά αυτό το ρημάδι το "όνειρο" ήταν μόνο να τελειώσει τη σχολή, η και να εργαστεί στο αντικείμενο που σπούδασε? Αν το αγαπάει τόσο πολύ, μάλλον το δεύτερο. Οπότε του το κόψαμε το όνειρο στη μέση, με τη λογική που ακολουθείς. (παρεμπιπτόντως, με τη φράση "καλημέρα, είσαστε ήδη άνεργοι" ξεκινούσε το μάθημά του στους πρωτοετείς ένας καθηγητής στη γυμναστική ακαδημία.)   
Το να πάνε στο εξωτερικό για να σπουδάσουν είναι ένα άλλο θέμα, που άπτεται της αναγνώρισης των τίτλων σπουδών τους. Σε κάθε περίπτωση, αν γνωρίζουν οτι θα έχουν κάποιες δυσκολίες στο να αναγνωριστεί ο τίτλος σπουδών, και οτι ακόμα και τότε θα διορίζονται κατά προτεραιότητα αυτοί που έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, λογικά θα το σκεφτούν διπλά ΑΝ θα πάνε, και θα σκεφτούν πολύ προσεκτικά και ΤΙ θα σπουδάσουν.
Είναι τελικά θέμα νοοτροπίας. Εσύ (φαίνεσαι να) θεωρείς οτι ας μπούν όλοι και να βγούν, και ας είναι και άνεργοι μετά, εγώ θεωρώ οτι είναι καλύτερα να είναι μεν δύσκολη η εισαγωγή σου σε μια σχολή, αλλά ΑΝ μπορέσεις και μπεις (και τη τελειώσεις) να είσαι ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ. Είναι θέμα σε ποιά φάση της ζωής σου και για πόσο χρόνο θα υπάρχει άγχος. Εγώ λέω καλύτερα νωρίς και λίγο (αφού σε περίπτωση μη εισαγωγής στη "σχολή των ονείρων σας" θα σας κατευθύνει το κράτος/η αγορά κάπου αλλού που θα υπάρχει εργασία) παρά αργότερα και πολύ (δηλαδή να τελειώσεις μια σχολή και μετά να μένεις χρόνια άνεργος ή να βιώνεις έναν εργασιακό μεσαίωνα, σαν αυτόν της ωρομισθίας). Ελπίζω να απάντησα στο ερώτημά σου.
Αυτά επί των θέσεών μου.

Επ' αυτού....
Παράθεση
Όπως νομίζεις ,αυτό είναι θέμα ευαισθησίας του καθενός μας.

Στο καθένα φέρομαι όπως πιστεύω οτι του αξίζει. Αν θεωρώ οτι του αξίζει να αδιαφορώ για τη γνώμη του, αδιαφορώ.

-Δεν θεωρώ άκυρη την ερώτηση μου ,διότι και κατάλαβες τι εννοούσα , αναπληρωτής/ωρομίσθιος κλπ  και έκανες το λάθος να απαντήσεις  επ’αυτού για να δείξεις σε όλους οτι θίχτηκες.   (αδυναμία το λέω εγώ).

-Σε κάποια από αυτά που γράφεις συμφωνώ, σε άλλα όχι.
Όλοι όμως γνωρίζαμε όταν κάναμε την επιλογή μας  ότι θα έχουμε  δυσκολίες απορρόφησης,   έχουμε και εμείς την δικιά μας ευθύνη ,δεν είναι η ευθύνη αποκλειστικότητα του κράτους.(άλλες είναι η δικές του ευθύνες).
Η απάντηση μου  με λίγα λόγια σε όλα είναι.
Εφόσον φτάσαμε εδώ που φτάσαμε , χωρίς να αναλύσω ποιος φταίει , αν φταίει  και γιατί φταίει  και γνωστά είναι  και έχουν γραφεί  εδώ μέσα από κάποιους.
Η  δίκαιη λύση για τον διορισμό είναι ο αδιάβλητος/αντικειμενικός και με κάποιες τροποποιήσεις  ΑΣΕΠ.
Για να γίνει αυτό πρέπει  κάποιοι να πονέσουν.
Δεν είμαι υπέρ της λεγομένης μεταρρύθμισης (θεωρώ το υπάρχον σύστημα καλό ,σχετικά δίκαιο) αν δεν υπήρχαν κάποια μικρά παραθυράκια θα ήταν ακόμη καλύτερο.
ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Όχι μόνον ΕΜΕΙΣ.
Αυτά τα ολίγα από μένα θεωρώντας ότι το θέμα έχει λήξει και δεν επανέρχομαι.
Γεια χαρά


Whatever... ας καθίσουμε λοιπόν στις ωρομισθίες και στον εργασιακό μεσαίωνα, επειδή "ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα"...
Τί ωραία που κοιμίζουν μερικούς με κάτι συνθηματάκια, "όλοι έχουν δικαίωμα"....καληνύχτα, πωπάκι....
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5989 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 02:37:44 πμ »
εννοειται πως τα παιδια πρεπει να εχουν τη δυνατοτητα να μορφωθουν,κ δεν πρεπει να τους κοβουμε το ονειρο επειδη ειμαστε πολλοι αποφοιτοι.εξαλλου τωρα πια ξερουν οτι δυστυχως το πτυχιο δεν συνεπαγεται διορισμο.
καλυτερα ομως να σπουδασουν αυτο που θελουν.ετσι δεν κοβεις το ονειρο της μορφωσης,αλλα του διορισμου.το οποιο ομως το εχουν ολοι οι Ελληνες,οχι μονο οι αδιοριστοι καθηγητες.
Εξαλλου,υπαρχει κ ο ιδιωτικος τομεας.ξερω οτι ειναι χαλια,ομως αν αγαπαει καποιος αυτο που κανει,ειναι καλυτερα.ετσι κ αλλιως ,αν πηγαινε σε αλλη σχολη,παλι το πιθανοτερο ειναι να καταληξει σε αλλης ειδικοτητας δουλεια στον ιδιωτικο τομεα.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5990 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 06:01:49 πμ »
Η συζήτηση μου θυμίζει αυτό που γίνεται χρόνια τώρα στα σχολεία.
Η πλειοψηφία των μαθητών όχι μόνο δεν αποκτά γνωστική επάρκεια των αντικειμένων που διδάσκονται, αλλά δεν είναι ικανή ούτε να συντάξει απλό κείμενο, ούτε να εκτελέσει βασικές μαθηματικές πράξεις και συλλογισμούς. Αυτή η πλειοψηφία προάγεται συνεχώς στην επόμενη τάξη και φθάνει να κατέχει απολυτήριο Λυκείου αμόρφωτη.
Στα Πανεπιστήμια το επίπεδο των εισαχθέντων φοιτητών έχει ακολουθήσει φθίνουσα πορεία με συνέπεια την υποβάθμιση των ιδρυμάτων.
Η Ελλαδική κοινωνία επικεντρώνει και υπερτονίζει τα δικαιώματα των πολιτών της αλλά καταχωνιάζει και κρύβεται από την αλήθεια ότι δικαιώματα δικαιούσαι αν εκπληρώνεις και υποχρεώσεις.
Οι περισσότεροι διεκδικούν να αντλήσουν από τη δεξαμενή χωρίς να σκέφτονται πως για να αντλήσεις κάποιος πρέπει να φροντίσει η δεξαμενή να γεμίζει.
Τα λαϊκιστικά συνθήματα (τύπου :όλοι στα Πανεπιστήμια) και η εφαρμογή τους από τις κυβερνήσεις, από το 1981 μέχρι τώρα, έχουν συμβάλλει στην παρατεταμένη ανωριμότητα της ελληνικής κοινωνίας.
Τα βαρίδια της μετριότητας όμως, κρατούν χαμηλά το όλον.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.