0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Οι μεταβατικές διατάξεις για το πέρασμα από το σημερινό δαιδαλώδες σύστημα διορισμών στο νέο σύστημα, προβλέπουν :· Την οριστική παύση της τροφοδοσίας των πινάκων προϋπηρεσίας την 30/6/2010."τι εννοεί ο ποιητής;;ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:α) παύση της τροφοδοσίας με προϋπηρεσία των ήδη ενταγμένων στον πίνακα 40% β) παύση τροφοδοσίας του πίνακα 40% με νέα άτομα ποιο από τα δυο λέτε;
Παιδιά αντι να κάνουμε τις Πυθίες να κατέβουμε σε απεργίες στις Πανελλήνιες .Τέρμα να πειραματίζεται κάθε τυχάρπαστος στο κεφάλι μας .
ρε παιδια μην ταλαιπωρουμε το μυαλο μας και με τα αυτονοητα,βεβαιως ειναι η παυση τροφοδοτησης με νεα ατομα.Οσοι ειναι ηδη στους πινακες αναπληρωτων και συνεχιζουν να διοριζονται αναπληρωτες,θα μετρουν νεα προυπηρεσια και στο τελος της μεταβατικης θα ελπιζουν να τους διορισει με το 40%.Το θεμα ειναι τι γινεται μετα με τους περισσοτερους;Παράθεση από: dina 94 στις Απριλίου 13, 2010, 05:46:27 pmΠαιδιά αντι να κάνουμε τις Πυθίες να κατέβουμε σε απεργίες στις Πανελλήνιες .Τέρμα να πειραματίζεται κάθε τυχάρπαστος στο κεφάλι μας .και οσοι δεν ειναι σε λυκεια;
Αν και αρκετά πράγματα δεν έχουν ακόμα ξεκαθαριστεί και θα πρέπει να περιμένουμε θεωρώ ότι το επικείμενο νομοσχέδιο περιέχει τα εξής θετικά σημεία:α) Καταργείται το σημερινό μπάχαλο με τα 60% - 40%, 24 μηνα 30 μηνα κτλ. και καθιερώνεται επιτέλους ένας ενιαίος τρόπος διορισμού.β) Αναβαθμίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ και των μεταπτυχιακών/διδακτορικών και υποβαθμίζεται χωρίς όμως να καταργείται ο ρόλος της προυπηρεσίας.γ) Κλείνουν όλα τα βυσματικά παραθυράκια ΠΔΣ, Σιβιτανίδειος, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας αφού όλες οι προσλήψεις θα γίνονται από ένα και μοναδικό πίνακα. δ) Σε αντίθεση με τις αρχικές εκτιμήσεις που έλεγαν ότι θα χρειαστεί να δίνουμε ΑΣΕΠ κάθε δύο χρόνια, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ από τώρα και στο εξής θα δίνει στον υποψήφιο πιθανότητες διορισμού για τουλάχιστον 6 χρόνια αφού εκτός από τον διαγωνισμό που διεξάγεται κάθε φορά θα μετράνε και οι δύο προηγούμενοι. Αν σ' αυτάτα 6 χρόνια δεν καταφέρει να διοριστεί τότε θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ για να διατηρήσει τη θέση του στον πίνακα από τον οποίο γίνονται οι διορισμοί. Στην ουσία θα υπάρχει μια ιδιότυπη επετηρίδα η οποία όμως θα προυποθέτει μια τουλάχιστον επιτυχία στον ΑΣΕΠ.ε) Από τώρα και στο εξής οι υποψήφιοι των τεχνικών ειδικοτήτων θα μπορούν να παίρνουν παιδαγωγική κατάρτιση και από άλλα μεταπτυχιακά (ειδικευσης στην παιδαγωγική, επιστήμες της εκπαίδευσης) και όχι μόνο από τα μεταπτυχιακά με τίτλο επιστήμες της αγωγής. στ)Όσοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού (είτε με ΑΣΕΠ είτε με 40%) μπαίνουν στο μεταβατικό στάδιο και θα διοριστούν όλοι ( κάποιοι όμως ελέω κρίσης με ένα χρόνο καθυστέρηση).η) Περιορίζεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις ο θεσμός του ωρομισθίου και αντικαθίσταται από τον θεσμό του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου ο οποίος θα έχει δικαιώματα αναπληρωτή και λογικά θα αμοίβεται με τον μήνα και όχι με την ώρα. Ελπίζω πως ο μισθός του θα πλησιαζει αυτόν του αναπληρωτή και όχι του ωρομισθίου.Στα αρνητικά:α) Δεν διασφαλίζεται κάποιο μεταβατικό στάδιο για αυτούς που έχουν κατοχυρώσει 24 μηνο. Θα έχουν απλώς μια διευκόλυνση (χαμηλότερη βάση) στους επόμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.β) Θα ήταν πιο δίκαιο αν το μεταβατικό στάδιο για το 60% - 40% παρέμενε και για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η μετάβαση στο νέο σύστημα θα έπρεπε να ήταν πιο ομαλή.γ) Κάποιο βυσματίες που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με το άθλημα ΑΣΕΠ και απέκτησαν προυπηρεσία μέσω ΠΔΣ και άλλων παραθύρων θα διοριστούν με το 40% στο μεταβατικό στάδιο. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι η τελευταία φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Στο θέμα του αριθμού των διορισμών, πιστεύω ότι το κριτήριο θα πρέπει να είναι η ομαλή λειτουργία των σχολείων, δηλαδή η κάλυψη όλων των κενών έτσι ώστε τα σχολεία να λειτουργούν κανονικάκαι οι τάξεις να περιέχουν ένα λογικό αριθμό μαθητών. Αν αυτό μπορεί να γίνει με μείωση των διορισμών και με επιστροφή αποσπασμένων που έβγαζαν φωτοτυπίες σε γραφεία δίπλα στο σπίτι τους ας το κάνει έτσι. Κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει γι' αυτό. Σίγουρα πάντως το κριτήριο για τις προσλήψεις δεν μπορεί να είναι το πόσοι από μας γουστάρουν να δουλέψουν στο δημόσιο. Κανείς από τους φορολογούμενους Έλληνες δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώνει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς. Αν μειώσει τους διορισμούς τόσο ώστε τα σχολεία να λειτουργούν με 30άρια τμήματα τότε ασφαλώς και θα πρέπει να αντιδράσουμε. Αυτό θα φανεί από του χρόνου όταν η ευθύνη για τον προγραμματισμό και την κάλυψη των κενών θα είναι αποκλειστικά δική της σε αντίθεση με φέτος που παρέλαβε στη μέση. Γενικά θεωρώ τις αντιδράσεις εδώ μέσα υπερβολικές. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η Διαμαντοπούλου είναι κάποιο τέρας που μισεί τους εκπαιδευτικούς και θέλει να καταστρέψει την εκπαιδευτική κοινότητα. Αρκετά απ' αυτά που έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο πιστεύω ότι είναι προς τη θετική κατεύθυνση. Στα αρνητικά σημεία θα πρέπει να υπάρξει αντίδραση αλλά με τρόπο σοβαρό και συγκροτημένο και όχι με τον αστείο τρόπο που συμβαίνει μέχρι τώρα. Οι περισσότεροι που μπάινουν εδώ και μήνες εδώ μέσα διαδίδοντας φήμες και σπέρνοντας τον πανικό μόνο κακό κάνουν...
στ)Όσοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού (είτε με ΑΣΕΠ είτε με 40%) μπαίνουν στο μεταβατικό στάδιο και θα διοριστούν όλοι ( κάποιοι όμως ελέω κρίσης με ένα χρόνο καθυστέρηση).Πώς είσαι σίγουρος;Σύμφωνα με τις ανάγκες, απ΄ ότι γνωρίζω θα γίνουν οι διορισμοί.
Τα θετικά είναι θετικά για όσους ξεκινούν τώρα! Όταν όμως φτάσουν κι αυτοί στην πηγή και τα τωρινά θετικά τους τα καταργήσει εν μια νυκτί για να τα δώσει σε άλλους που θα τα θεωρήσουν κι εκείνοι θετικά... τότε ΔΕ ΘΑ ΤΑ
Παράθεση από: Τιμόθεος στις Απριλίου 13, 2010, 06:01:02 pmστ)Όσοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού (είτε με ΑΣΕΠ είτε με 40%) μπαίνουν στο μεταβατικό στάδιο και θα διοριστούν όλοι ( κάποιοι όμως ελέω κρίσης με ένα χρόνο καθυστέρηση).Πώς είσαι σίγουρος;Σύμφωνα με τις ανάγκες, απ΄ ότι γνωρίζω θα γίνουν οι διορισμοί. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο από το εξής σημείο: "Οι μεταβατικές διατάξεις για το πέρασμα από το σημερινό δαιδαλώδες σύστημα διορισμών στο νέο σύστημα, προβλέπουν :· Την οριστική παύση της τροφοδοσίας των πινάκων προϋπηρεσίας την 30/6/2010.· τον διορισμό εκπαιδευτικών με αναλογία 60%-40% (σχολικά έτη 2010-11, 2011-12). "Το 40% συμπεριλαμβάνεται στο μεταβατικό στάδιο...