0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γύρω στις 20000 απολύσεις από την τοπική αυτοδιοίκηση εξαιτίας του "καλλικράτη", άλλοι τόσοι άνεργοι εκπαιδευτικοί και λίγους λέω, απόφοιτοι παν/μίων άνεργοι, άνεργοι από τις όποιες επιχειρήσεις κλείσουν εξαιτίας της στασιμότητας της αγοράς...Η ανεργία γεννά απελπισία!Όλοι αυτοί δεν θα έχουν να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες τους. Θα θερίσουν θύελλες και τότε ούτε τα συνδικαλιστικά τους πρωτοπαλήκαρα θα μπορέσουν να τους σώσουν!
Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά από τις σημερινές εξελίξεις δεν κρίνεται μόνο το ποιοι, πως και πότε θα διοριστούν. Κρίνεται όλος ο χαρακτήρας της δημόσια εκπαίδευσης για τα επόμενα 50 χρόνια.- Τριπλή (!!!) αποσύνδεση του πτυχίου με την εργασία: ΑΣΕΠ, πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, θεσμός δόκιμος εκπαιδευτικού.- Εισάγεται κι επισήμως ο θεσμός της αξιολόγησης. Όποιος έχει την εντύπωση ότι η αξιολόγηση θα γίνεται με βάση τις εργασιακές μας δυνατότητες, σύντομα θα καταλάβει ότι θα είναι ο δούρειος ίππος για την άρση της μονιμότητας. Και σύντομα σε συνδυασμό με τον Καλλικράτη θα γίνει η αφορμή για τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων σε καλές και κακές (για να το γράψω πολύ απλά).- Ο θεσμός των προσλήψεων γίνεται εμπόριο ελπίδας, αφού και πρώτος να βρεθείς στον πίνακα του ΑΣΕΠ δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψεις στο δημόσιο σχολείο. Θα μπορούσαμε να πούμε και πολλά άλλα. Μετά από αυτά, ο δικαστικός αγώνας για τους διορισμούς, μόνο υποστηρηκτικά μπορεί να λειτουργήσει σε έναν γενικότερο πολιτικό αγώνα που πρέπει να σηκωθεί στα σχολεία από αύριο κιόλας! Μόνιμοι, αδιόριστοι, ΑΣΕΠιτες, 24μηνίτες και όλοι οι υπόλοιποι, μαζί με μαθητές και γονείς, να βάλουμε φραγμό σε ένα νομοσχέδιο που ένα στόχο έχει μόνο: Να δημιουργήσει το σχολείο της αγοράς στο οποίο θα κάνει κουμάντο ο κάθε ιδιώτης χορηγός και ο δάσκαλος θα κυκλοφορεί σαν ψοφοδεές ανθρωπάκι που θα εξαρτάται από τους οικονομικούς και πολιτικούς του προϊσταμένους. Αν μείνουμε μόνο στο ζήτημα των διορισμών, τότε θα διοριστούμε σε ένα σχολείο που πολύ απλά δε θα έχει μέλλον. Και μπορεί και σε καμιά δεκαριά χρόνια να χάσουμε τις θέσεις μας. ΜΑΖΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, αυτή είναι η λύση.
Παράθεση από: jimy100 στις Απριλίου 13, 2010, 09:06:39 pmΔεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά από τις σημερινές εξελίξεις δεν κρίνεται μόνο το ποιοι, πως και πότε θα διοριστούν. Κρίνεται όλος ο χαρακτήρας της δημόσια εκπαίδευσης για τα επόμενα 50 χρόνια.- Τριπλή (!!!) αποσύνδεση του πτυχίου με την εργασία: ΑΣΕΠ, πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, θεσμός δόκιμος εκπαιδευτικού.- Εισάγεται κι επισήμως ο θεσμός της αξιολόγησης. Όποιος έχει την εντύπωση ότι η αξιολόγηση θα γίνεται με βάση τις εργασιακές μας δυνατότητες, σύντομα θα καταλάβει ότι θα είναι ο δούρειος ίππος για την άρση της μονιμότητας. Και σύντομα σε συνδυασμό με τον Καλλικράτη θα γίνει η αφορμή για τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων σε καλές και κακές (για να το γράψω πολύ απλά).- Ο θεσμός των προσλήψεων γίνεται εμπόριο ελπίδας, αφού και πρώτος να βρεθείς στον πίνακα του ΑΣΕΠ δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψεις στο δημόσιο σχολείο. Θα μπορούσαμε να πούμε και πολλά άλλα. Μετά από αυτά, ο δικαστικός αγώνας για τους διορισμούς, μόνο υποστηρηκτικά μπορεί να λειτουργήσει σε έναν γενικότερο πολιτικό αγώνα που πρέπει να σηκωθεί στα σχολεία από αύριο κιόλας! Μόνιμοι, αδιόριστοι, ΑΣΕΠιτες, 24μηνίτες και όλοι οι υπόλοιποι, μαζί με μαθητές και γονείς, να βάλουμε φραγμό σε ένα νομοσχέδιο που ένα στόχο έχει μόνο: Να δημιουργήσει το σχολείο της αγοράς στο οποίο θα κάνει κουμάντο ο κάθε ιδιώτης χορηγός και ο δάσκαλος θα κυκλοφορεί σαν ψοφοδεές ανθρωπάκι που θα εξαρτάται από τους οικονομικούς και πολιτικούς του προϊσταμένους. Αν μείνουμε μόνο στο ζήτημα των διορισμών, τότε θα διοριστούμε σε ένα σχολείο που πολύ απλά δε θα έχει μέλλον. Και μπορεί και σε καμιά δεκαριά χρόνια να χάσουμε τις θέσεις μας. ΜΑΖΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, αυτή είναι η λύση. εχει κι αυτοσ τα χαλια του και ο συνδυκαλισμος και ευθυνεται για πολλα λαθηη σε αυτον τον τοπο και στην εκπαιδευση αλλα αυτα δεν τα λεμε
οι πινακες δεν θα τροφοδοτουνται με μορια η με καινουργια ονοματα μετα 6/2010?
οι πινακες δεν θα τροφοδοτουνται με μορια η με καινουργια ονοματα μετα 6/2010?[/quoteσυμφωνα με οσα διαβασα ετσι θα γινει οπως το λες
Kυρία Διαμαντοπούλου δεν ξέρετε τι είναι αδιόριστος εκπαιδευτικός? Τότε πώς φτιάξατε το νέο τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών? Αδιόριστος εκπαιδευτικός είναι εκπαιδευτικοί γύρω στα 40 χρόνια, έχουν παιδιά ή προσπαθούν να κάνουν παιδί μέσω εξωσωματικής, ζουν με 300 ευρώ το μήνα (ακόμη δεν έχουν πληρωθεί), έχουν επιτυχία στον Ασεπ 1, 2, 3 φορές... διαβάζουν τον ελεύθερο χρόνο τους για ΑΣΕΠ, ζουν τον κοινωνικό ρατσισμό, κανείς από τον κοινωνικό τους περίγυρο δεν καταλαβαίνει γιατί διαβάζουν συνεχώς..ντρέπονται, είναι υπερήφανοι, προσπαθούν να κρύψουν τα προβλήματα τους από την οικογένειά τους, τα πεθερικά τους, τους φίλους τους, ντρέπονται που δεν έχουν πλήρη εργασία, είναι κουρασμένοι από τα φροντιστήρια γιατί δουλεύουν 3 με 10 το βράδυ για 7 ή 8 ευρώ την ώρα, παρακαλούν την κάθε μαμά να μη χάσουν το μάθημα του Σαββάτου γιατί το μάθημα αυτό είναι τα ψώνια του Σούπερ μάρκετ, κάνουν τουλάχιστον 5 αιτήσεις το χρόνο σε σχολείο, στα ΙΕΚ, Σιβιτανίδειο, εκκλησιαστικά σχολεία, ΙΔΕΚΕ, δεν μπορούν να εργαστούν χωρίς γνωριμία, αποχωρίζονται τα παιδιά τους, τον άνδρα ή τη γυναίκα που μόλις παντρεύτηκαν για 5 ή 8 μόρια αναπλήρωσης, τα λεφτά της αναπλήρωσης τα περιμένει όλη η οικογένεια για να ξεχρεώσουν το στεγαστικό δάνειο... Κυρία Διαμαντοπούλου αυτό σημαίνει αδιόριστος εκπαιδευτικός. Σας παρακαλώ προσέχετε τα λόγια σας γιατί η υπομονή μας τελειώνει.