0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι σαν πρώτο βήμα να εντείνουμε την πίεση μας (μέσω των ΕΛΜΕ) στην ΟΛΜΕ ώστε το θέμα μας να τίθεται στην αντζέντα των αιτημάτων της ΟΛΜΕ με την υπουργό.Σαν δεύτερο βήμα να βρούμε βουλευτές ώστε να κάνουν επερώτηση στην
Όσο περνάει ο καιρός, καταλαβαίνω τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο νεοδιόριστος με την υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια στον πρώτο τόπο διορισμού... Αυτό δεν αφορά μόνο εσάς, που διοριστίκατε τώρα, αλλά και όλους αυτούς που θα διοριστούν στο μέλλον. Οπότε μαζικότητα σε όποιες διεκδικήσεις μπορεί κάλλιστα να υπάρξει. Ποιες μπορεί να είναι οι διεκδικήσεις;1. Κατάργηση του νόμου για την τριετία; Με ποια εναλλακτική πρόταση, για την αντιμετώπιση του προβλήματος των άδειων σχολείων της επαρχίας;; Διάβασα για οικονομικά κίνητρα, κάτι που, λόγω των καιρών, γρήγορα θα απορριφθεί από το υπουργείο. Μπορεί να εισακουστείτε και να αναδειχτεί το πρόβλημά σας τεχνιέντως για να περάσει η στελέχωση των σχολείων στους δήμους... 2. Τροποποίηση του νόμου θεσπίζοντας κάποιες εξαιρέσεις; Σ' αυτή τη περίπτωση πρέπει να ιεραρχηθούν οι εξαιρέσεις... Αυτό θα οδηγούσε φυσικά σε πολυδιάσπαση... Είμαι σίγουρος, όμως, πως αυτή τη στιγμή διάφορες ειδικές κατηγορίες θα πιέζουν στο υπουργείο μέσω των συλλόγων του για να εξαιρεθούν... Εδώ θέλει προσοχή, για να βρεθεί μια λύση - πρόταση που θα ικανοποιεί αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη...Θέλω να πω, πως εμείς οφείλουμε να ψάχνουμε και να προτείνουμε λύσεις, γιατί η πολιτική εξουσία δεν είναι γνώστης των πραγματικών προβλημάτων μας...Συνδιαλέγεται μόνο με άσχετους ή αδιάφορους συνδικαλιστικούς φορείς και διάφορα σωματεία ή συλλόγους, που εκπροσωπούν επιμερισμένες ανάγκες...Θέλει δουλειά...
Παράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 07, 2010, 11:46:56 pm Όσο περνάει ο καιρός, καταλαβαίνω τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο νεοδιόριστος με την υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια στον πρώτο τόπο διορισμού... Αυτό δεν αφορά μόνο εσάς, που διοριστίκατε τώρα, αλλά και όλους αυτούς που θα διοριστούν στο μέλλον. Οπότε μαζικότητα σε όποιες διεκδικήσεις μπορεί κάλλιστα να υπάρξει. Ποιες μπορεί να είναι οι διεκδικήσεις;1. Κατάργηση του νόμου για την τριετία; Με ποια εναλλακτική πρόταση, για την αντιμετώπιση του προβλήματος των άδειων σχολείων της επαρχίας;; Διάβασα για οικονομικά κίνητρα, κάτι που, λόγω των καιρών, γρήγορα θα απορριφθεί από το υπουργείο. Μπορεί να εισακουστείτε και να αναδειχτεί το πρόβλημά σας τεχνιέντως για να περάσει η στελέχωση των σχολείων στους δήμους... 2. Τροποποίηση του νόμου θεσπίζοντας κάποιες εξαιρέσεις; Σ' αυτή τη περίπτωση πρέπει να ιεραρχηθούν οι εξαιρέσεις... Αυτό θα οδηγούσε φυσικά σε πολυδιάσπαση... Είμαι σίγουρος, όμως, πως αυτή τη στιγμή διάφορες ειδικές κατηγορίες θα πιέζουν στο υπουργείο μέσω των συλλόγων του για να εξαιρεθούν... Εδώ θέλει προσοχή, για να βρεθεί μια λύση - πρόταση που θα ικανοποιεί αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη...Θέλω να πω, πως εμείς οφείλουμε να ψάχνουμε και να προτείνουμε λύσεις, γιατί η πολιτική εξουσία δεν είναι γνώστης των πραγματικών προβλημάτων μας...Συνδιαλέγεται μόνο με άσχετους ή αδιάφορους συνδικαλιστικούς φορείς και διάφορα σωματεία ή συλλόγους, που εκπροσωπούν επιμερισμένες ανάγκες...Θέλει δουλειά... Ισχυρά κίνητρα μοριοδότησης (όχι οικονομικά) σε όποιον επιλέγει να καθήσει δεύτερη, τρίτη κλπ χρονιά στον τόπο του διορισμού του. Αυτό θα ήταν ένα μέγιστο κίνητρο για πολλούς και πριν απ' όλα ψυχολογικά θα έδινε κάτι πολύ δομικό που λείπει απ' τον υπάρχοντα νόμο: το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής...αυτό από μόνο του θα έδινε ΕΝΤΕΛΩΣ άλλη δυναμική στο θέμα της παραμονής σε σχέση με το τωρινό τιμωρητικό, αντιψυχολογικό και στρατοκεντρικής λογικής καθεστώς...
Παράθεση από: athapris στις Σεπτεμβρίου 07, 2010, 11:51:04 pmΠαράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 07, 2010, 11:46:56 pm Όσο περνάει ο καιρός, καταλαβαίνω τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο νεοδιόριστος με την υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια στον πρώτο τόπο διορισμού... Αυτό δεν αφορά μόνο εσάς, που διοριστίκατε τώρα, αλλά και όλους αυτούς που θα διοριστούν στο μέλλον. Οπότε μαζικότητα σε όποιες διεκδικήσεις μπορεί κάλλιστα να υπάρξει. Ποιες μπορεί να είναι οι διεκδικήσεις;1. Κατάργηση του νόμου για την τριετία; Με ποια εναλλακτική πρόταση, για την αντιμετώπιση του προβλήματος των άδειων σχολείων της επαρχίας;; Διάβασα για οικονομικά κίνητρα, κάτι που, λόγω των καιρών, γρήγορα θα απορριφθεί από το υπουργείο. Μπορεί να εισακουστείτε και να αναδειχτεί το πρόβλημά σας τεχνιέντως για να περάσει η στελέχωση των σχολείων στους δήμους... 2. Τροποποίηση του νόμου θεσπίζοντας κάποιες εξαιρέσεις; Σ' αυτή τη περίπτωση πρέπει να ιεραρχηθούν οι εξαιρέσεις... Αυτό θα οδηγούσε φυσικά σε πολυδιάσπαση... Είμαι σίγουρος, όμως, πως αυτή τη στιγμή διάφορες ειδικές κατηγορίες θα πιέζουν στο υπουργείο μέσω των συλλόγων του για να εξαιρεθούν... Εδώ θέλει προσοχή, για να βρεθεί μια λύση - πρόταση που θα ικανοποιεί αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη...Θέλω να πω, πως εμείς οφείλουμε να ψάχνουμε και να προτείνουμε λύσεις, γιατί η πολιτική εξουσία δεν είναι γνώστης των πραγματικών προβλημάτων μας...Συνδιαλέγεται μόνο με άσχετους ή αδιάφορους συνδικαλιστικούς φορείς και διάφορα σωματεία ή συλλόγους, που εκπροσωπούν επιμερισμένες ανάγκες...Θέλει δουλειά... Ισχυρά κίνητρα μοριοδότησης (όχι οικονομικά) σε όποιον επιλέγει να καθήσει δεύτερη, τρίτη κλπ χρονιά στον τόπο του διορισμού του. Αυτό θα ήταν ένα μέγιστο κίνητρο για πολλούς και πριν απ' όλα ψυχολογικά θα έδινε κάτι πολύ δομικό που λείπει απ' τον υπάρχοντα νόμο: το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής...αυτό από μόνο του θα έδινε ΕΝΤΕΛΩΣ άλλη δυναμική στο θέμα της παραμονής σε σχέση με το τωρινό τιμωρητικό, αντιψυχολογικό και στρατοκεντρικής λογικής καθεστώς...Πχ, διπλάσια μόρια για μετάθεση την δεύτερη χρονιά και τριπλάσια για την τρίτη;;Έτσι κάποιος που θέλει να καταλήξει Αθήνα, να κάτσει και τις 3 χρονιές, ενω κάποιος, που θέλει να πάει κάπου αλλού στην επαρχία, να κάτσει μόνο 1 ή 2 χρόνια. Δεν είναι κακή ιδέα...Αυτό καλύπτει τις ανάγκες πολλών...Να δούμε, όμως, τι γίνεται και με κάποιον που έχει ειδικές ανάγκες και θέλει να πάει ΑΘήνα...Άσχετο: Στο θέμα των μεταθέσεων, θα έπρεπε οι οικογένειες, να μοριοδοτούνται πιο πολύ...