0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά 5 άτομα μας λείπουν για να φθάσουμε τους 200 για την επιστολή όσοι δεν έχετε στείλει τα στοιχεία σας περιμένω μέχρι και άυριο Κυριακή πείτε και γνωστούς ΣΑς
Παράθεση από: arist2 στις Νοέμβριος 28, 2009, 08:15:20 μμΠαιδιά 5 άτομα μας λείπουν για να φθάσουμε τους 200 για την επιστολή όσοι δεν έχετε στείλει τα στοιχεία σας περιμένω μέχρι και άυριο Κυριακή πείτε και γνωστούς ΣΑς... να μην αποσταλεί αν δε συμπληρωθούν 300 που είναι και σημειολογικό νούμερο (Λεωνίδας, Βουλευτές, 300 να 'ναι οι μέρες σας, ...) !
Λοιπον ..να γιατι η υπουργος κινδυνευει να εξαντλησει την ελαχιστη πιστη που μου εχει μεινει στον κοινοβουλευτισμο και τη Δημοκρατια,δικαιώνοντας το Μακιαβελι και τοσους αλλους που ταυτιζουν την πολιτικη με το ψεμα...............Ημ. Δημοσίευσης : 26/02/2008 01:00ΑΘΗΝΑΙΩΝ, Βουλή , 26/2/2008Βουλευτής, ΕρώτησηΘΕΜΑ: Σε πολύχρονη πολιτική ομηρία οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί! – Εργασιακή ανασφάλεια, ανασφάλεια σε σχέση με την απόληψη των αποδοχών, συνεχής ταλαιπωρία με την ανορθολογική αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος υπονομεύουν την προσφορά τους και την προσωπική και επαγγελματική τους ζωή! – Κάθε είδους «παράγοντες» έχουν στο χέρι τους την εργασιακή τύχη των νέων εκπαιδευτικών!Βασική συνιστώσα επιτυχίας ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι εκπαιδευτικοί. Σε ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα είναι απαράδεκτη η χρόνια απασχόληση μεγάλου μέρους του προσωπικού με ελαστικές εργασιακές σχέσεις, όπως η αναπλήρωση και η ωρομίσθια απασχόληση.Σε κάποιες μάλιστα ειδικότητες η απασχόληση αναπληρωτών ή ωρομισθίων εκπαιδευτικών τείνει να γίνει «θεσμός»! Ένας «θεσμός» ο οποίος εκθέτει τους εκπαιδευτικούς σε πολιτική ομηρία, δεν τους επιτρέπει να σχεδιάσουν την ζωή τους και τους κρατά επί χρόνια σε εργασιακή ανασφάλεια: Δεν γνωρίζουν αν θα απασχοληθούν και την επόμενη σχολική χρονιά, πού θα υπηρετήσουν, αν θα πληρώνονται στην ώρα τους! Ταυτόχρονα είναι αδύνατη η οργανική σύνδεσή τους με το σχολικό περιβάλλον και την συγκεκριμένη σχολική κοινότητα, λόγω της εφήμερης υπηρεσίας τους! Το πρόβλημα είναι ακόμη πιο οξυμένο για τους διδάσκοντες στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη: 4.000 άτομα απασχολούνται με δίωρη, τρίωρη ή τετράωρη διδασκαλία την εβδομάδα!Ειδικά το ζήτημα του τόπου και του σχολείου απασχόλησης γίνεται συχνά αντικείμενο κάθε λογής «εκδουλεύσεων» από ποικίλους «παράγοντες» της διοίκησης της εκπαίδευσης, πολιτικά πρόσωπα και δίκτυα πελατειακών σχέσεων, εξουθενώνοντας ηθικά τους νέους εκπαιδευτικούς. Για να καταδείξουμε το μέγεθος και την ένταση του προβλήματος και των πιέσεων, αναφέρουμε εδώ το παράδειγμα καθηγητή από τα Τρίκαλα, ο οποίος έχει υπηρετήσει στον Άγιο Ευστράτιο, στην Λήμνο, στην Πάρο, στην Αντίπαρο και στην Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς το παράδειγμα δεν είναι ούτε ακραίο, ούτε σπάνιο!Υπό τις συνθήκες αυτές εργασιακής και κοινωνικής ανασφάλειας, αλλά και υπό την πίεση και τον εκμαυλισμό δικτύων πολιτικής πελατείας, δεν είναι δυνατόν να απαιτηθούν από τους εκπαιδευτικούς των συγκεκριμένων κατηγοριών υψηλές αποδόσεις στην τάξη και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία! Η αδικία δε συνεχίζεται και μετά την τυχόν μονιμοποίησή τους, καθώς ο χρόνος κατά τον οποίο υπηρέτησαν ως αναπληρωτές δεν υπολογίζεται για την υπηρεσιακή τους εξέλιξη!Κατόπιν των ανωτέρωΕρωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός1. Ποια είναι η συνολική θέση του υπουργείου έναντι της απασχόλησης στην εκπαίδευση αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών;2. Ποιος είναι ο δικαιολογητικός λόγος των εργασιακών σχέσεων αυτού του τύπου, σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιείται, σε ποιο ποσοστό επί του συνολικού υπηρετούντος εκπαιδευτικού προσωπικού ή του εκπαιδευτικού προσωπικού κάθε σχολικής μονάδας και για πόσο χρόνο;3. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου Παιδείας έναντι δύο βασικών από τα πολλά δίκαια αιτήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών:3.1. Θέσπιση μεγίστου χρόνου παραμονής στην αναπλήρωση όχι μεγαλύτερου των δύο διδακτικών ετών, μετά την συμπλήρωση του οποίου, οι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί να διορίζονται μόνιμα στη δημόσια εκπαίδευση, καταλαμβάνοντας οργανικές θέσεις διδασκόντων;[/b]3.2. Οι προϋπηρεσία εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων να υπολογίζεται, μετά τον μόνιμο διορισμό τους, να υπολογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία και να λαμβάνεται υπ’ όψιν για την εν γένει εξέλιξή τους στην εκπαίδευση;ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ 1. ΜΠΟΛΑΡΗΣ ΜΑΡΚΟΣ2. ΑΗΔΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ3. ΑΛΕΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ4. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΙΛΕΝΑ5. ΒΑΡΒΑΡΙΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ6. ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ7. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ8. ΔΡΑΓΩΝΑ ΘΑΛΕΙΑ[/b]9. ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ10. ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ11. ΛΙΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ12. ΛΙΝΤΖΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ13. ΠΑΝΤΟΥΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ14. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ15. ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΣΟΦΙΑ16. ΤΟΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ17. ΧΥΤΗΡΗΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ
Συνάδελφοι ,τελευταία νέα από το υπουργείο αναλγησίας .... Οι αποσπασμένοι φιλόλογοι στο υπουργείο είναι 109 ,συνολικά οι αποσπασμένοι καθηγητές και δάσκαλοι σε όλη την Ελλάδα είναι 18.000 .Από αυτούς οι μισοί ίσως και παραπάνω θα γυρίσουν στα σχολεία .Τώρα το πως δεν ξέρω ,γιατί πολλοί από αυτούς θα υποβάλλουν ενστάσεις . Το γεγονός είναι ότι προσανατολίζονται για μ ι σ έ ς αναπληρώσεις .Ελπίζω οι φιλόλογοι να είναι λίγοι διαφορετικά την κάτσαμε τη βάρκα . Το 24μηνο λέει δεν θα το καταργήσει ...Θα θιγούν περισσότερο αυτοί με 40%.Αυτά πάω πορεία τώρα ....
ΑΥΤΑ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ ΗΤΑΝ: Α) ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ 30ΜΗΝΟΥ (ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΤΡΙΑ)Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ: ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥ 30ΜΗΝΟΥ24 + ΑΣΕΠ ΟΛΟ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ: ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ 2-3 ΧΡΟΝΩΝ Β) ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ 60%-40% ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ. Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΑΖΕΥΑΝ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ .ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ 1998 ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.