0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
τα σεμινάρια πρέπει να καταργθούν και να αντικατασταθούν από ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια εισαγωγής αλλά και απόφοίτησης από το πρόγραμμα. Θα πρέπει να απαιτούνται εξετάσεις για να μπεις ή έστω κάποια άλλα κριτήρια που θα ειναι μετρήσιμα και θα παρακολουθείς κάποια μαθήματα στο πανεπιστήμιο(γιατί όχι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές του τμήματος) κάνοντας κάτι σαν ένα μικρό μεταπτυχιακό διαρκειας πχ 6 μηνών . Στο τέλος φυσικά θα έχει εξεταστική και όχι αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει τώρα που παίρνουν το χαρτί οι περισσότεροι για πλάκα. Δεν αντιλέγω ότι υπήρξαν συνάδερφοι που επέδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο και ασχολήθηκαν σοβαρά με το σεμινάριο αλλά αυτοί είναι κοινό μυστικό ότι ήταν η μειοψηφία. Θεωρώ φασιστικό να ζητείται από αλλους συναδέρφους που πιστεύουν το αυτονόητο , ότι δηλαδή πολλοί πήραν το χαρτί με μεγάλη ευκολία, να καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις εδώ στο διαδίκτυο,αυτών που παρανόμησαν. Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες; Εδώ δεν είναι στρατός και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του χωρίς να δεχεται ακραιες επιθεσεις. Που είναι ο έλεγχος της πολιτείας που θα έπρεπε με την παρουσία της να διασφαλίζει την αξιοπιστία των σεμιναρίων;Χρείαζεται λοιπόν μία ιαφορετική οργανωική δομή και έστω στη νέα αυτή μορφή ας πριμοδοτηθούν να τα παρακαλουθήσουν πρώτοι, αυτοί που τελείωσαν τα παλαιότερα και επιβαρύνθηκαν με τόσα έξοδα. Μί άλλη λύση θα ήταν να υπάξει μία μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα γίνονται δεκτά τα παλαιά σεμινάγια, γιατί πρώτα απ ολα αυτό που καταγράφηκε ήταν ευθύνη του κράτους.
Δείτε αυτό http://www.alfavita.gr/ank_b/ank22_12_0154.php