*

Αποστολέας Θέμα: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας  (Αναγνώστηκε 91360 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 476
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #252 στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 09:10:47 μμ »
τα σεμινάρια πρέπει να καταργθούν και να αντικατασταθούν από ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια εισαγωγής αλλά και απόφοίτησης από το πρόγραμμα. Θα πρέπει  να απαιτούνται εξετάσεις για να μπεις ή έστω κάποια άλλα κριτήρια που θα ειναι μετρήσιμα και θα παρακολουθείς κάποια μαθήματα στο πανεπιστήμιο(γιατί όχι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές του τμήματος) κάνοντας κάτι σαν ένα μικρό μεταπτυχιακό διαρκειας πχ 6 μηνών . Στο τέλος φυσικά θα έχει εξεταστική και όχι αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει τώρα που παίρνουν το χαρτί οι περισσότεροι  για πλάκα. Δεν αντιλέγω ότι υπήρξαν συνάδερφοι που επέδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο και ασχολήθηκαν σοβαρά με το σεμινάριο αλλά αυτοί είναι κοινό μυστικό ότι ήταν η μειοψηφία. Θεωρώ φασιστικό να ζητείται από αλλους συναδέρφους  που  πιστεύουν το αυτονόητο , ότι δηλαδή πολλοί πήραν το χαρτί με μεγάλη ευκολία, να καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις εδώ στο διαδίκτυο,αυτών που παρανόμησαν. Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες; Εδώ δεν είναι στρατός και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του χωρίς  να δεχεται ακραιες επιθεσεις. Που είναι ο έλεγχος της πολιτείας που θα έπρεπε με την παρουσία της να διασφαλίζει την αξιοπιστία των σεμιναρίων;Χρείαζεται λοιπόν μία ιαφορετική οργανωική δομή και έστω στη νέα αυτή μορφή ας πριμοδοτηθούν να τα παρακαλουθήσουν πρώτοι, αυτοί που τελείωσαν τα παλαιότερα και επιβαρύνθηκαν με τόσα έξοδα. Μί άλλη λύση θα ήταν να υπάξει μία μεταβατική περίοδος  κατά την οποία θα γίνονται δεκτά τα παλαιά σεμινάγια, γιατί πρώτα απ ολα αυτό που καταγράφηκε ήταν ευθύνη του κράτους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #253 στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 10:56:02 μμ »
τα σεμινάρια πρέπει να καταργθούν και να αντικατασταθούν από ένα σοβαρό σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που θα βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια εισαγωγής αλλά και απόφοίτησης από το πρόγραμμα. Θα πρέπει  να απαιτούνται εξετάσεις για να μπεις ή έστω κάποια άλλα κριτήρια που θα ειναι μετρήσιμα και θα παρακολουθείς κάποια μαθήματα στο πανεπιστήμιο(γιατί όχι μαζί με τους κανονικούς φοιτητές του τμήματος) κάνοντας κάτι σαν ένα μικρό μεταπτυχιακό διαρκειας πχ 6 μηνών . Στο τέλος φυσικά θα έχει εξεταστική και όχι αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει τώρα που παίρνουν το χαρτί οι περισσότεροι  για πλάκα. Δεν αντιλέγω ότι υπήρξαν συνάδερφοι που επέδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο και ασχολήθηκαν σοβαρά με το σεμινάριο αλλά αυτοί είναι κοινό μυστικό ότι ήταν η μειοψηφία. Θεωρώ φασιστικό να ζητείται από αλλους συναδέρφους  που  πιστεύουν το αυτονόητο , ότι δηλαδή πολλοί πήραν το χαρτί με μεγάλη ευκολία, να καταθέσουν ονόματα και διευθύνσεις εδώ στο διαδίκτυο,αυτών που παρανόμησαν. Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες; Εδώ δεν είναι στρατός και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του χωρίς  να δεχεται ακραιες επιθεσεις. Που είναι ο έλεγχος της πολιτείας που θα έπρεπε με την παρουσία της να διασφαλίζει την αξιοπιστία των σεμιναρίων;Χρείαζεται λοιπόν μία ιαφορετική οργανωική δομή και έστω στη νέα αυτή μορφή ας πριμοδοτηθούν να τα παρακαλουθήσουν πρώτοι, αυτοί που τελείωσαν τα παλαιότερα και επιβαρύνθηκαν με τόσα έξοδα. Μί άλλη λύση θα ήταν να υπάξει μία μεταβατική περίοδος  κατά την οποία θα γίνονται δεκτά τα παλαιά σεμινάγια, γιατί πρώτα απ ολα αυτό που καταγράφηκε ήταν ευθύνη του κράτους.

ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ είναι όταν κατηγορείς ΓΕΝΙΚΑ και ΑΟΡΙΣΤΑ χωρίς στοιχεία και όχι όταν σου ζητούν να είσαι συγκεκριμένος και επώνυμος σε τυχόν καταγγελίες. Λες "Είναι δυνατόν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες;" αλλά για εσένα είναι δυνατόν να αποδεικνύουν με τις γενικολογίες ότι οι άλλοι είναι ελέφαντες. Αυτά περί στρατού και ότι εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας είναι το λιγότερο αστεία όταν και ο τελευταίος μαθητής μας διδάσκετε ότι άλλο ελεύθερη γνώμη και άλλο ασυδοσία και συκοφαντία.
Το κράτος θα κάνει την δουλειά του και έχω την πίστη ότι οι αγώνες που κάνουν όλοι συνάδελφοι θα πιάσουν τόπο αλλά να μην καταντήσουμε στην διαδικασία να γίνουμε κανίβαλοι.

Φιλικά πάντα

Αποσυνδεδεμένος elias vassiliou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #254 στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 11:22:43 μμ »
Επειδή η λέξη "Φασισμός" ειπώθηκε αρκετά συχνά υπενθυμίζω ότι είναι συνώνυμη της λέξης "Ολοκληρωτισμός". Ιδεολογίες που θεωρούσαν ότι μια ανώτερη και άξια απροσδιόριστη αρχή θα καθαρίσει τον κόσμο από τους "ανάξιους" με την δική της και μόνο ιδεολογία και εξουσία. Ότι η νέα τάξη θα καθαγιάσει τον κόσμο από "κονέ" και "βίσματα", αρκεί να διαλυθεί ο οποιοσδήποτε υμέτερος.
Ο σύγχρονος βέβαια φασισμός δεν είναι τόσο αφελής. Ελίσσεται, μεταμφιέζεται και δηλώνει δημοκράτης. Εξανίσταται δε όταν οι "άλλοι" αντιδρούν και τότε μόνο επικαλείται τη Δημοκρατία και την πολυφωνία που προ ολίγου παρέκαμπτε. Τότε, αφού έχει διαλύσει τις ζωές αυτών των "άλλων", φοράει το χαμόγελο της νηφαλιότητας, της σύνθεσης και του ψευδοανθρωπισμού.
Παραιτηθείτε ανάξιοι λοιπόν μόνιμοι,αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μπροστά στις συμμαχίες του υπουργείου, να διδάξουν οι ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2009, 11:24:22 μμ από elias vassiliou »

Αποσυνδεδεμένος spapioan

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #255 στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 11:25:14 μμ »
συναδελφοι, θεωρω το θεμα των σεμιναριων ησσονος σημασιας, προς το παρον. γνωριζετε ολοι σας πολυ καλα οτι ο κινδυνος ειναι αλλος και δυστυχως ειναι ante portas. και ο κινδυνος αυτος ειναι να πεταξουν ολους εμας εξω απο την εκπαιδευση, ως θυσια στο βωμο μιας δηθεν αξιοκρατιας. βλεπω στο μελλον μια στρατια επιτυχοντων ασεπ, χωρις αντικειμενο και χωρις δουλεια. οι νεοι πτυχιουχοι εχουν την εντυπωση οτι ο διαγωνισμος θα τους ανοιξει διαπλατα την πορτα της δημοσιας εκπαιδευσης. ειναι γελασμενοι. οι μονιμοποιησεις θα μειωθουν δραματικα, η ωρομισθια και η αναπληρωση θα μοριοδοτουνται με 0,5 μοναδες ανα 6 μηνες προϋπηρεσιας στον βαθμο του ασεπ, εαν εισαι επιτυχων. και στη συνεχεια, τι; ξανα διαγωνισμος, καθε χρονο στην ιδια διαδικασια.
πρεπει ολοι να προσπαθησουμε να διατηρηθει η ποσοστωση του 60-40, ή εστω μια καποια ποσοστωση. το υπουργειο ειναι αμειλικτο, το ιδιο πρεπει να ειμαστε και εμεις. την προηγουμενη πεμπτη συμμετειχα στην πορεια της ολμε και δυστυχως απογοητευτηκα. που εισαστε ολοι; γιατι δεν συμμετεχετε; για να μην χασετε χρηματα και καποια μορια; εδω κινδυνευουμε να τα χασουμε ολα πλεον. συμμετοχη συναδελφοι και μονο συμμετοχη απο εδω και περα. να δειξουμε οτι δεν παει αλλο. η καλυτερη αμυνα ειναι η επιθεση.
                                    Si vis pacem, para bellum.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #256 στις: Δεκέμβριος 21, 2009, 11:35:22 μμ »
Δεν μπορώ να σας καταλάβω, βρε παιδιά. Στρέφεστε όλοι εναντίον μου, χωρίς να απαντάτε σ'αυτά που ρωτώ. Με λέτε φασίστρια επειδή εκφράζω μία λογική απορία που έχει να κάνει : 1ον συμφωνείτε όλοι εσείς, που με πυροβολείτε, να γίνονται σεμινάρια με μοναδικό κριτήριο την τσέπη του υποψηφίου; Συμφωνείτε να δίνεται χαρτί εξειδίκευσης χωρίς εξετάσεις; (Και μην μου πείτε ότι γίνονται εξετάσεις γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι στο Πανεπιστήμο Μακεδονίας πρίν τουλάχιστον 3 χρονια έδιναν απλά στους υποψήφιους να απαντήσουν σε ελάχιστες ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών.) Μόνο ο συνάδελφος filologos κατάλαβε το σκεπτικό μου, το οποίο είναι να γίνονται σεμινάρια με άλλους όρους και προυποθέσεις. Είναι τόσο παράλογο αυτό που σκέφτομαι; 2ον ( να απαντήσω στον evipan) Θα ήμουν εκτος τόπου και χρόνου, αγαπητέ/η, αν απαξίωνα άτομα σαν εσένα που έχεις κάνει τοσες σπουδές στο αντικείμενο της ειδικής αγωγής. Τέτοια άτομα με τόση πολύτιμη εμπειρία τα έχουμε όλοι μας ανάγκη. Στην ειδική αγωγή τους έχουμε ανάγκη. Δεν στρέφομαι λοιπόν εναντίον σας. Μάλλον όμως εσείς μας υποτιμάτε όλους εμάς που είμαστε στη γενική με το να μας πετάτε συνέχεια κατάμουτρα πόσα πτυχία και πόση εξειδίκευση διαθέτετε. Εμείς δηλαδή δεν έχουμε πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά;;;Δεν έχουμε εμπειρία μέσα στην τάξη; Γιατί λοιπόν μόνο εμείς να πρέπει να δίνουμε ασέπ για να αποδείξουμε την αξία μας και όχι όλοι οι υπόλοιποι; Πρόσεχε, δεν επιθυμώ τον ασέπ για κανέναν εκπαιδευτικό, αλλά αν είναι να ισχύσει το σύστημα αυτό ή όλοι μαζί θα παλέψουμε ή θα καταποντιστούμε όλοι, αν αρχίσουμε να λέμε "εγώ έχω εξειδίκευση και δεν πρέπει να δώσω. Οι υπόλοιποι ας δώσουν" .Είναι σωστό αυτό;

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 476
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #257 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 12:43:34 πμ »
αφήστε τις θεωρητικες αναλύσεις και μιλήστε καθαρά. Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι οι περισσότεροι πάιρνουν το χαρτί των σεμιναρίων με σχετικη ευκολία; Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι  αρκετοί χωρίς να πατάνε σώζονται από τις υπογραφές που βάζουν οι άλλοι; Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι δεν προβλέπονται  ουσιαστικές εξετάσεις για να παρεις το χαρτί; Όλοι ξέρετε τι συμβαίνει αλλα ναι μας ζητατε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Για σας οι καταγγελίες μας θα ευσταθούν μόνο όταν καταθέσουμε επισημα στοιχεια. Κάτι τέτοιο όμως δεν είναι ηθικά σωστό κατά την γνώμη μου  και δεν θα το κάνω. Επειδή γνωρίζετε ότι δεν προχωρούμε σε καταγγελίες μας το χτυπατε ωε αποδειξη συκοφαντιας. Να μάθετε λοπόν ότι στην ζωή υπάρχει και η κοινή λογική  που λειτουργεί ως κριτήριο των πράξεων αρκετών και δεν απαιτεί ατράνταχτες απόδείξεις όταν το πράγμα μιλάει από μόνο του.   Το γεγονός ότι δεν απαντάτε με ένα ναι ή όχι  στα ερωτήματα που σας έθεσα και αναλώνεστε σε άσκοπες θεωρητικες αναλύσεις και θεωρίες συνωμοσίας επιβεβαιώνει το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η κοινή λογική για τα σεμινάρια. Αποδείξεις έχω αλλά φυσικά δεν πρόκειται να σας τις πω  λειτουργώντας ως καταδότης συναδέλφων.  Αυτό δεν μειώνει την αξία των ισχυρισμών μου  γιατί  για πολλά πράγματα στην ζωή είναι επιλογή μας να μην τα καταγγέλουμε για διάφορους λόγους παρότι όλοι έχουμε γνώση της κατάστασης. Μην αρνείστε λοπόν τα αυτονόητα καλυπτόμενοι πίσω από παράλογες απαιτήσεις για  κατάθεση στοιχειων... ΠΧ είναι σαν  να σας λέω ότι αρκετοί καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα και εσείς να μου λέτε, κάρφωσε κάποιον για να σε πιστέψουμε, ενώ ξέρετε ότι κάτι τέτοιο δεν το επιχειρεί σχεδόν κανένας. Η κοινή γνώμη όμως στο παράδειγμα που σας έδωσα δεν περιμένει την καταγγελία για να σχηματίσει κρίση, αφού το έχει κάνει πιο μπροστα.
φιλικά και από μένα

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 476
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #258 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 01:15:18 πμ »
επίσης θεωρώ πιο δίκαιο η προυπηρεσία κάποιου που απασχολήθηκε στην ειδική αγωγή να μετραει μονο για εκεί. Αφού είστε εξιδικευμένοι σε αυτό το χώρο όπως λέτε το πιο λογικό θα ήταν να συνεχίσετε στο πεδίο που διαθέτετε περισσότερες γνώσεις και εμπειρία. Κατά την γνώμη μου ένας καθηγητής που ασχολείται με ειδική αγωγή  διαβάζει λιγότερο από αυτον της γενικής αγωγής, αφού οι απαιτήσεις είναι μικρότερες και τα μαθήματα διδάσκονται πιο απλοποιημένα. Πιστεύω ότι αν δεν διαθέτει προηγούμενη πείρα θα δυσκολευτεί πολύ αν μια μερα μπει στα βαθια νερα της γενικης αγωγης. Πόσο χρόνο προετοιμασίας αφιερώνει ένας καθηγητής γενικής αγωγής και πόσο ένας ειδικής;Μιλάμε για το ίδιο επίπεδο μαθητών;Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις του κανόνα αλλά έχω αντικρυσει αρκετες τετοιες περιπτώσεις. Μπορει να συγκριθεί η προυπηρεσίαπχ ενός κανονικού ωρομισθιου φιλολογου που διδασκει ένα σωρό μαθήματα σε κανονικό σχολείο με δυνατους μαθητές με την προυπηρεσία σε τμήμα ενταξης που έχεις ελάχιστους μαθητες από κατω και συνηθως χαμηλων δυνατοτητων και άρα χαμηλων απαιτησεων; Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι ότι το ψυχολογικό φορτίο στην δεύτερη περίπτωση είναι μεγαλύτερο αλλά σε επίπεδο απόκτησης γνώσεων και εμπειρίας δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #259 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 01:49:16 πμ »
Αγαπητέ/ή filologos100...μετά από 3 ΑΣΕΠ, 1 σεμινάριο ειδικής, 1 μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής και ένα τρέχον 2ο μεταπτυχιακό ειδικής εντός ελληνικού εδάφους και ένα προσεχές διδακτορικό πιστεύω οτι μπορώ να μιλήσω πάνω και στην ειδική και στην γενική αγωγή...Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα ασύγκριτα...η ειδική αγωγή (γνωστικά και επιστημονικά) είναι μια πρόκληση για κάθε επιστήμονα και απαιτεί ΤΕΛΕΙΑ γνώση του γνωστικού σου αντικειμένου το οποιο και οφείλεις να προσαρμόσεις στις ανάγκες του κάθε μαθητή με ειδικές ανάγκες ξεχωριστά! Και η γενική αλλά και ειδική είναι "σπορ" αυξημένης δυσκολίας αλλά επίτρεψέ μου να σου πω οτι η ειδική είναι ένα επίπεδο δυσκολίας παραπάνω...τώρα αν κάποιοι συνάδελφοι δεν έχουν τις γνώσεις ή την θέληση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της δουλειάς τους είναι μια άλλη συζήτηση...είναι γεγονός οτι το σεμινάριο ούτε κατα διάνοια σε καταρτίζει και σε ετοιμάζει για αυτή τη δουλειά...αλλά υπάρχουν συνάδελφοι που ενδιαφέρονται, ψάχνονται και αγωνιούν για το πως κάνουν την δουλειά τους....Διαφωνώ με παρα πολλές φράσεις σου αλλά δεν σχολιάζω γιατί δεν έχεις καμιά γνώση πάνω στην ειδική όπως είναι προφανές... όπως και να χει ένας καλός επιστήμονας κάνει για όλους τους χώρους είτε αυτή είναι η γενική είτε η ειδική αγωγή...

Αποσυνδεδεμένος ioannar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #260 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 02:02:21 μμ »

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος elias vassiliou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #262 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 03:37:14 μμ »
Αν ο ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής δίνει τις θέσεις που αναλογούν στην ΕΑ είναι ευπροσδεκτος. Έτσι αφού επιστημονικά τεκμηριωμένα υπάρχουν 180.000 μαθητές που χρήζουν ΕΑ και η αναλογία εκπαιδευτικού- μαθητή είναι 1/9 όπως διαφεντεύει η υπουργός τότε αναμένουμε με θέρμη 20.000 προσλήψεις στην ΕΑ. ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Με την "ορθολογική" κατάργηση των σεμιναρίων οι τρεις master Μαθηματικοί και ο ένας Φυσικός θα διανεμηθούν σε όλες τις ΣΜΕΑ της Ελλάδας. Ο Χημικός με master που δεν υπάρχει θα είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης για το που θα τοποθετηθεί αξιοκρατικά.
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Για τους Φιλόλογους ΕΑ όπου υπάρχουν 200 και πλέον master δόθηκε ήδη φέτος το συντριπτικό ποσοστό των 15 οργανικών θέσεων,πρόγευση για το τι θα δοθεί στον "αξιοκρατικό" ΑΣΕΠ ΕΑ. 
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.

ΠΡΩΤΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ



Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #263 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 03:50:28 μμ »
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης &  Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή

 

Η αγωγή ατόμων με ειδικές ανάγκες αποτελεί μια διάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης, την οποία αντιμετωπίζουμε με ιδιαίτερη ευαισθησία. Οι μαθητές με ειδικές ανάγκες είναι μέλη της κοινωνίας μας και απαιτούν σεβασμό, κατάλληλες υλικοτεχνικές υποδομές και συνδρομή από επιστημονικά καταρτισμένο και εξειδικευμένο προσωπικό.

Στόχος μας είναι αφενός η οικοδόμηση ενός ενταξιακού μοντέλου στην εκπαίδευση, όπου έχουν πρόσβαση οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία και θα αποδίδουν το μέγιστο των δυνατοτήτων και αφετέρου η οικοδόμηση ειδικών σχολείων για τα παιδιά που δε μπορούν να συμμετέχουν στη γενική εκπαίδευση. Η ειδική αγωγή ξεκινά από την πρώιμη παρέμβαση στην πολύ πρώτη παιδική ηλικία και εκτείνεται στην κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών μετά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για επαγγελματική αποκατάσταση.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, θα προχωρήσουμε άμεσα στην τροποποίηση του Ν. 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (ΦΕΚ Α’, 199/2.10.2008). Ως προς την πρόσληψη εκπαιδευτικών, θα καταργηθούν τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια των 400 ωρών ως προσόν διορισμού, που αποτελούν εμπαιγμό τόσο για την επιμόρφωση που παρέχουν, όσο και για τους κατόχους αναγνωρισμένων τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η ένταξη όλων των κλάδων εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (Α/θμιας και Β/θμιας) στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, θέτοντας τέρμα στις συνθήκες αβεβαιότητας και ομηρίας των αδιόριστων εκπαιδευτικών. 

Για να δούμε τι θα δούμε.......................

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #264 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 05:32:06 μμ »
και στις τεχνικες ειδικοτητες που δεν υπαρχει κανεις με μεταπτυχιακο?
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2012, 05:35:36 μμ από ermionoula »

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Προς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #265 στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 07:19:36 μμ »
Καταργούνται και τα σεμινάρια ΕΠΕΑΕΚ ;; Αυτά ήταν συγχρηματοδοτούμενα από το ΥΠΕΠΘ. Πως το υπουργείο αναιρεί τον εαυτό του ;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 464

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.