0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν με ενδιέφερε μόνο το δημοσιουπαλληλίκι και όχι η ουσία δε θα έκανα λόγο ούτε για αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών ,ούτε για Παιδαγωγικό Ινστιτούτο(ΠΙ).Τα παιδιά πάνε Πανεπιστήμιο και δε ξέρουν να κάνουν μία απλή διαίρεση, να μετατρέψουν διαφορετικές μονάδες και άλλα ωραία ... που είναι γνώσεις Δημοτικού. Αυτά σε επίεπδο φυσικομαθηματικών επιστημών αντιστοιχούν με την απλή γραφή και ανάγνωση του φιλολογικού κλάδου.Το παράδειγμα σου με 25 Μαρτίου και 28 Οκτωβρίου είναι εντελώς ανώριμο, αποτυχημένο, λαϊκίστικο και χαμηλού πνευματικού επιπέδου!Οι ώρες φιλολογικών μαθημάτων πρέπει να περιοριστούν προς χάριν μαθημάτων άλλων ειδικοτήτων.Μην ανησυχείτε, δε πρόκειται ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο.Έχετε καλό λόμπι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που φροντίζει για τους διορισμούς σας, την αργομισθία σας και το δημοσιουπαλληλίκι...Αίσχος, λαμόγια, μιλάτε κιόλας.Ελπίζω να καταλάβατε ότι πάντα εννοώ αυτό που λέω και δεν τα "γυρίζω"...Ο Ειλικρινής Ψυχοπαθής
Η γνωστή καραμέλα περί χειρισμου της Ελληνικής...Πρέπει να είσαι μικρούλα (ηλικιακά)...Γελοίο επιχείρημα σε συνδυασμό και αντιδιαστολή με αυτά που λες για τη "διαίρεση"...Ο κύριος που κάνει κριτική για τα μπινελίκια μου, ας ηρεμήσει λίγο διότι ξέρω πολύ καλά τί λέω...Επαναλαμβάνω:Η γνωστή μασονική στοά των φιλολόγων του Παιδαγωγιού Ινστιτούτου...Λαμόγια!!!Δεν επανέρχομαι,Ο Τρελός ΨυχοπαθήςΥΓ1. Στα φιλολογικά είχα σε όλα είκοσι (20). Μου άρεσαν πάρα πολύ τα αρχαία που θεωρώ και απαραίτητα για πολλούς και διάφορους λόγους.Αυτό είναι πραγματικότητα και όχι ειρωνεία.ΥΓ2.Θα μιλήσω με το γιατρό μου να γράψει καινούριο κουτί με χάπια.
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι εσύ είσαι περισσότερο μες στα πράγματα;
δυστυχως ξεφυγαμε απ το θεμα,που ειναι να διεκδικησουμε καποια πραγματα που θα εκαναν πιο λογικο τον επομενο ασεπ.....μας επιασε ο γνωστος ιος του φορουμ,του τσακωμου......