0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ που έδωσα πανελλήνιες πριν από 20 χρόνια με τις Δέσμες, μπορώ του χρόνου να κάνω ένα μηχανογραφικό και να γραφτώ σε ένα ΤΕΙ απλά με το 10%? ξέρετε από αυτά μωρέ που μπαίνεις με 0.9!! πως τα είπαμε? τέλος πάντων ότι ναναι δεν με χαλαει.Απλά θέλω να εξασφαλίσω δωρεάν σίττιση, δωρεάν στέγαση, δωρεάν μετακινήσεις, και να πάω και κανένα θέατρο που έχω κάτι χρόνια να πάω λόγω του απαγορευτικού κόστους! Είναι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσω την κρίση!Σοβαρά το λέω!! Απορώ γιατί δεν το είχα σκεφτεί τόσα χρόνια!
η βάση του 10 πρέπει να επανέθλει (και όχι μόνο :κάθε σχολή πρέπει να δέχεται μόνο όσους φοιτητές απαιτεί η αγορά και κανέναν παραπάνω)
Παράθεση από: comba στις Αυγούστου 26, 2010, 07:03:36 pmη βάση του 10 πρέπει να επανέθλει (και όχι μόνο :κάθε σχολή πρέπει να δέχεται μόνο όσους φοιτητές απαιτεί η αγορά και κανέναν παραπάνω)Αν θέλει κάποιος να σπουδάσει χωρίς να τον ενδιαφέρει να απασχοληθεί επαγγελματικά στο ίδιο αντίκειμενο για ποιο λόγο να μην έχει τη δυνατότητα; Το πανεπιστήμιο δεν είναι ΙΕΚ ούτε χώρος προετοιμασίας δημοσίων υπαλλήλων, άλλο αν εδώ εξακολουθούμε να το βλέπουμε έτσι.
Η λύση θα δωθεί με την αποδέσμευση των πανελληνίων και γενικότερα της εισαγωγής στην τριτοβάθμια από το Λύκειο.Το καλύτερο πιστεύω θα ήταν το εξής σύστημα: 1. το Λύκειο να παρέχει γενικές γνώσεις, χαλαρά, χωρίς άγχος και φροντιστήρια. 2. ο μαθητής θα παίρνει απολυτήριο3. Όποιος ενδιαφέρεται να σπουδάσει και να συνεχίσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα κάνει άλλον έναν χρόνο (στον ίδιο χωρο του σχολείου του), και θα κάνει μόνο μαθήματα κατεύθυνσης! Θα υπάρχει δηλαδή και Δ τάξη Λυκείου που θα την παρακολουθούν μόνο κάτοχοι απολυτηρίου και που θέλουν να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια. Επίσης δικαίωμα παρακολούθησης θα έχουν και κάτοχοι απολυτηρίου παλαιοτέρων χρονιών!!4. Επαναφορά της βάσης του 105. Πανελλήνιες κανονικάΤα οφέλη είναι τα εξής:1. κάποιος μαθητής του 0,9 όταν πάρει το απολυτήριό του θα νιώσει Θεός, και σιγά μην συνεχίσει άλλον έναν χρόνο δύσκολης προετοιμασίας αποκλειστικά με μαθήματα κατεύθυνσης (πχ 10 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα!) όπου θα πρέπει να πιάσει και την βάση του 10 στο τέλος!!. Θα πει, σιγά μην συνεχίσω το σχολείο. Αφού το απολυτήριο το πήρα τι το θέλω να κάνω μαθήματα κατεύθυνσης. Καλύτερα να βρω μια δουλειά ή να πάω σε ΙΕΚ κλπΈτσι όπως είναι το σύστημα σήμερα, ο μαθητής του 0,9 πάει σχολείο, κάνει χαβαλέ, δίνει υποχρεωτικά πανελλήνιες και μπαίνει υποχρεωτικά σε κάποια σχολή πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης έστω και βαθμό κάτω από την μονάδα.2. Δραματική μείωση της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Αυτή θα περιορίζεται μόνο στην επιπλέον χρονιά της προετοιμασίας. Τα προηγούμενα χρόνια θα είναι χαλαρά με στοιχειώδης γνώσεις, με πολλές εκδρομές και δραστηριότητες!! Ανάσα για τις οικογένειες που ξεκινούν πυρετωδώς την προετοιμασία από την Α Λυκείου3. Και επειδή μαζι με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα, θα έχουμε και αύξηση ωρών των εκπαιδευτικών (εντάξει ορισμένων ειδικοτήτων) με την προσθήκη της επιπλέον χρονιάς, αλλά και λόγω της αύξησης των τμημάτων αφού θα μπορούν να παρακολουθούν και κάτοχοι απολυτηρίου παλαιοτέρων χρονιών.Τι λέτε; Δεν θα περιοριστεί έτσι η σαβούρα αλλά και το Λύκειο θα γίνει πιο ευχάριστο και λιγότερο αγχωτικό για όλους; Όλοι κερδισμένοι βγαίνουμε!!
δηλαδή αυτά δεν είναι επιπλέον δαπάνες;τα συγγράμματα σε ενόχλησαν και η σίτιση;
killbill μην κολλάς στον τίτλο(ο φοιτητής)το αν αξίζει ή όχι το παιδί θα κριθεί μέσα στην σχολή και πιο πολύ μόλις βγει απ'αυτήν (αν βγει)