*

Αποστολέας Θέμα: Αρθογραφια (επικριτικη) για τις παρεμβασεις της Διαμαντοπουλου και των υφυπουργω  (Αναγνώστηκε 82066 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Δήλωση της Αγγελικής Φατούρου, μέλους του ΔΣ της ΟΛΜΕ

Εκπροσώπου  των  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ  ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ
 

ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ
[του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, του εισοδήματος, της σύνταξης και της εργασίας μας]
ΚΑΙ  ΨΕΥΤΕΣ!
 
·        Πώς αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις μια υπουργό [που δηλώνει μόλις προχθές σε τηλεοπτική εκπομπή -παρουσία των προέδρων ΟΛΜΕ και ΔΟΕ- ότι όλες οι αμοιβές των εμπλεκομένων με τις πανελλήνιες εξετάσεις καθηγητών θα δοθούν αμέσως, όπως τα προηγούμενα χρόνια, και χωρίς περικοπές] και έναν υφυπουργό [που δείχνει στην αντιπροσωπεία του ΔΣ της ΟΛΜΕ ανύπαρκτη υπ. Απόφαση για το ίδιο θέμα] μετά τη σημερινή δημοσιοποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης που τους διαψεύδει;

         Πώς αλλιώς μπορείς να χαρακτηρίσεις μια πολιτική ηγεσία που γυρνάει στα τηλεοπτικά παράθυρα για «να διαβεβαιώσει» δήθεν τους γονείς ότι δεν υπάρχει εντολή για 30άρια τμήματα, την ίδια στιγμή που ο Περιφερειάρχης-υπάλληλός της επιμένει ενώπιον 50 εκλεγμένων συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ του λεκανοπεδίου ότι θα συγκροτήσει τμήματα 28 μαθητών; [βλ. σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ στο Γ. Κουμέντο]

 ·        Πώς αλλιώς;  Μα υπαλλήλους του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ΕΚΤ, που φροντίζουν για την πιστή τήρηση του υποδουλωτικού μνημονίου…

 ·        ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ  ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ
·        ΚΑΝΕΝΑΝ  ΤΜΗΜΑ  ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 25  ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ  ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ  ΤΗΝ 1η ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

 ΑΘΗΝΑ 9/6/2010

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank10_6_10_816.php


[Η μόνη αλήθεια που είπε η δ. προχθές στην tv ήταν ότι "έχει φέρει τα πάνω κάτω" . Όντως ήταν που ήταν λίγα όσα έτειναν κάπως ... "προς τα πάνω" τα 'στειλε κι αυτά στα Τάρταρα. Δεν έχει όρια αυτή η κατρακύλα... ]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2010, 08:56:28 πμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Εξώδικη δήλωση προς την υπουργό Παιδείας Αννα  Διαμαντοπούλου απέστειλετο το  Γαλλικό "Κολλέγιο" IdEF   , με την οποία την προειδοποιεί ότι "προτιθέμεθα να στραφούμε κατά παντός υπευθύνου για οποιαδήποτε ζημιά υποστούμε βάσει των νομοθετικών διατάξεων οι οποίες φέρουν την υπογραφή Σας".
Eιδικότερα η εξώδικη δήλωση έχει ως εξής:


ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ

Της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας με επωνυμία «Κολλέγιο Institution des Etudes Francophones (IdEF)», η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Λ. Ριανκούρ αρ. 59, τηλ. 210 6980772, idef@orionidef.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΑΤΑ ΤΗΣ Υπουργού Παιδείας,  Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, που εδρεύει στο Μαρούσι, Ανδρέα Παπανδρέου 37 (τ.κ.
15180)
******************
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
........................................ 

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8117:qq-&catid=204:2009-12-01-09-56-07&Itemid=654
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Παιδεία χωρίς τους εκπαιδευτικούς;

19/06/2010 - 13:34

Του ΝΙΚΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ*


Η κατάσταση στην εκπαίδευση είναι καζάνι που βράζει. Κι αυτό γιατί, παρά τα όσα δεινά η χώρα αντιμετωπίζει εξαιτίας του δημοσιονομικού αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλθει και των αβάσταχτων απαιτήσεων της Ε.Ε. και του ΔΝΤ, θα μπορούσε μέσα από εσωτερικά θεσμικά ζητήματα να ανατροφοδοτήσει την ελπίδα της εκπαιδευτικής κοινότητας για ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο. Για ακόμη μία φορά όμως αποδείχτηκε ότι ούτε ο κοινωνικός διάλογος για την παιδεία ευοδώθηκε ούτε ο κοινωνικός προσανατολισμός των ρυθμίσεων πρυτάνευσε. Και το χειρότερο: δεν συνάφθηκε ένα κοινωνικό συμβόλαιο με την εκπαιδευτική κοινότητα για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες και να ωφεληθεί ο τόπος. Ο μετασχηματισμός της εκπαιδευτικής πραγματικότητας προϋποθέτει την ύπαρξη «συλλογικού υποκειμένου». σαφές ότι μια προοδευτική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση απαιτεί τη σύγκρουση με κατεστημένες λογικές. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να διαμορφωθεί υπέρ της μια ισχυρή κοινωνική πλειοψηφία που να την υποστηρίζει, καθώς και να σχηματιστεί ένα συλλογικό υποκείμενο που θα υλοποιήσει τη μετάβαση αυτή. Στην προκειμένη περίπτωση η κοινωνία είναι παγωμένη από την αποδόμηση των κοινωνικών της κατακτήσεων, ενώ η εκπαιδευτική κοινότητα (το συλλογικό υποκείμενο, δηλαδή) παραμένει απούσα γιατί απλούστατα νιώθει παραγκωνισμένη και ταυτόχρονα πληγωμένη από τον τρόπο με το οποίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου προωθεί και μεθοδεύει της αλλαγές στην εκπαίδευση. Ενώ υπάρχουν σοβαρά προβλήματα τα οποία εκκρεμούν σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό φάσμα, για ακόμη μία φορά επικράτησε η έλλειψη ουσιαστικής συνεννόησης, με συνέπεια να διαπιστώνεται τεράστιο χάσμα ανάμεσα σ' αυτά που δρομολογεί το υπουργείο για λογαριασμό των εκπαιδευτικών και εκείνα που πραγματικά έχει ανάγκη η εκπαιδευτική κοινότητα.

Η πραγματικότητα των δεικτών και ο ευρωπαϊκός πήχυς

Σε αυτό που οι πάντες συμφωνούν είναι ότι η χώρα υπολείπεται σε σημαντικούς τομείς του εκπαιδευτικού της συστήματος, ενώ τα προβλήματα δεν μπορούν να περιμένουν. Η ανεπαρκής σχολική στέγη, η υποτυπώδης προσχολική αγωγή, οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, οι χαμηλές επιδόσεις και τα αναλυτικά προγράμματα που περιμένουν αναζωογόνηση, ο «σκοτεινός αριθμός» της σχολικής διαρροής και η μη αντιμετώπισή της, ο λειτουργικός αναλφαβητισμός και η χαμηλή συμμετοχή στη διά βίου μάθηση, η υποβάθμιση του περιεχομένου και της προοπτικής των σπουδών και των πτυχίων, η υπο-χρηματοδότηση της έρευνας, των υποδομών και της καινοτομίας εξακολουθούν να παραμένουν προβλήματα που περιμένουν λύσεις και συγκεκριμένες πολιτικές αντιμετώπισης.

Αν ρίξουμε μια ματιά στα στοιχεία αναφοράς της Eurostat και του ΟΟΣΑ για την Ελλάδα (2009), διαπιστώνουμε ότι οι δείκτες μας άλλοτε «αντέχουν», άλλοτε παρουσιάζουν μια ισχνή βελτίωση κι άλλοτε αποδεικνύουν ότι ζούμε στη χώρα των μεγάλων αντιφάσεων. Την ίδια στιγμή που εμφανίζουμε χαμηλές επιδόσεις σε Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες, παρουσιάζουμε υψηλά ποσοστά αποφοίτησης από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρ' όλο που είμαστε κάτω από το κοινοτικό όριο της χρηματοδότησης σε επενδύσεις για την παιδεία, η συμμετοχή μας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσιάζει υψηλά ποσοστά, ενώ η σχολική διαρροή κινείται σε επίπεδα ανάλογα με εκείνα των αναπτυγμένων χωρών.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι τα αντιφατικά αυτά χαρακτηριστικά αποδεικνύουν πως κινούμαστε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και δείχνουν ότι παραμένουμε «λαθρεπιβάτες» στο τρένο της ευρωπαϊκής προοπτικής εδώ και δεκαετίες.

Ο παράγοντας «ανθρώπινο κεφάλαιο» στην εκπαίδευση

Είναι απόλυτα βέβαιο ότι οι στατιστικές και οι αριθμοί αποτελούν μερικές μόνο ενδείξεις και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να απεικονίσουν ποιότητες οι οποίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής. Μια τέτοια κορυφαία παράμετρο αποτελεί και ο ρόλος των εκπαιδευτικών, ο οποίος συνιστά το πιο καίριο βήμα στην κατεύθυνση βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος.

Ο παράγοντας ανθρώπινο κεφάλαιο αναγνωρίζεται διεθνώς ως ένας από τους βασικούς συντελεστές κάθε αναπτυξιακού εγχειρήματος, αρκεί να αντιμετωπίζεται με ανθρωποκεντρικό και όχι με μηχανιστικό και απρόσωπο τρόπο. Με άλλα λόγια, η αυτο-βελτίωση των εκπαιδευτικών, η ανατροφοδότηση του έργου τους, η παιδαγωγική και επιστημονική τους ενίσχυση θα πρέπει να βασίζονται στις πραγματικές και ουσιαστικές ανάγκες τους και όχι στην επιβολή μέτρων τεχνοκρατικού, γραφειοκρατικού ή τιμωρητικού χαρακτήρα. Ουδέποτε μέχρι σήμερα επιχειρήθηκε σοβαρή διάγνωση των αναγκών των εκπαιδευτικών μέσα στους χώρους δουλειάς τους, των προβλημάτων και των αδιεξόδων που καθημερινά αντιμετωπίζουν, των ελάχιστων μέσων που έχουν στη διάθεσή τους για την υλοποίηση του έργου τους.

Η ανάπτυξη του ανθρώπινου παράγοντα μέσα στα σχολεία οφείλει να απαντά στις γνήσιες ανάγκες των εκπαιδευτικών. Απαιτεί την αρχική και συνεχή επιμόρφωσή τους, μακρόπνοες επενδύσεις σε παιδαγωγικές καινοτομίες, τη διάθεση των μέσων αλλά και της αυτονομίας να λειτουργήσουν ρηξικέλευθα. Προϋποθέτει αίσθημα εμπιστοσύνης, ασφαλές εργασιακό κλίμα και -το πιο σημαντικό- μισθολογικές απολαβές που να δικαιώνουν, να καταξιώνουν και να κινητροδοτούν την προσπάθειά τους διασφαλίζοντας το αυτονόητο μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης από την άσκηση του επαγγέλματός τους. Εκτός όμως από την ανεπαρκή προσφορά όλων αυτών στους Ελληνες εκπαιδευτικούς, μια ματιά στις απολαβές τους (πολύ πριν από τις πρόσφατες μειώσεις σε όλο τον δημόσιο τομέα) αποδεικνύει ότι παραμένουν οι πένητες όχι μόνο της ευρωζώνης, αλλά και των χωρών του ΟΟΣΑ σε σχέση με τους συναδέλφους τους.

Η εκπαιδευτική κοινότητα στη δίνη των εξελίξεων

Είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό το ότι η συστηματική, αργόσυρτη και δομική υποβάθμιση του δημόσιου εκπαιδευτικού χώρου απ' όλες τις κυβερνήσεις αποδίδεται μονομερώς στους εκπαιδευτικούς, αποτελώντας ουσιαστικά την «πολιτική πλατφόρμα» για την οικονομική, ηθική, ακόμα και ψυχολογική καταρράκωση ενός ολόκληρου κλάδου, η οποία τον συμπαρασύρει σε μια δίνη από την οποία δύσκολα θα βγει.

Ας δούμε τα πράγματα όμως στην αληθινή τους διάσταση: πράγματι εδώ και αρκετά χρόνια διαμορφώθηκε σταδιακά ένα πελατειακό σύστημα σχέσεων για σειρά θεμάτων όπως οι προσλήψεις ωρομισθίων, οι αποσπάσεις, η μοριοδότηση κ.λπ., το οποίο ταυτόχρονα έγινε ανεκτό από μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτό όμως, παρά το ότι δημιούργησε φαινόμενα αδιαφάνειας, ευνοιοκρατίας και καταστάσεις ανορθολογισμού ως προς την κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού, σε καμιά περίπτωση δεν νομιμοποιεί τα σημερινά μέτρα τα οποία είναι καταφανώς άδικα, αντικοινωνικά και προϊόν πολιτικής αναλγησίας απέναντι σε χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιους.

Οι άνθρωποι αυτοί σε νησιά, επαρχίες και βουνά υπηρέτησαν με σθένος ψυχής τη δημόσια εκπαίδευση. Πολύ περισσότερο δεν δικαιολογείται ο πολιτικός κυνισμός με τον οποίο αντιμετωπίζεται το σύνολο των εκπαιδευτικών μέσα από τη μισθολογική, επαγγελματική και ψυχολογική τους εξουθένωση, αφού μεθοδευμένα καλλιεργείται η άποψη ότι για όλα τα δεινά του δημόσιου σχολείου φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Και όλοι βέβαια θα συμφωνούν ότι σε επιμέρους και μεμονωμένα ζητήματα οι ευθύνες δεν βαραίνουν μόνο τις πολιτικές ηγεσίες αλλά και τις κλειστές ομάδες που εκπροσωπούν τα οργανωμένα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, οι οποίες εδώ και δεκαετίες επέδειξαν ανοχή σε φαινόμενα ευνοιοκρατίας, ανορθολογισμού, «θεσμικής βραδύτητας» και συνδιαχείρισης της κρίσης.

Για παράδειγμα, το ζήτημα της αποτίμησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, ενώ θα έπρεπε να ήταν πρωταρχικό αίτημα της ίδιας της εκπαιδευτικής κοινότητας και βασική εσωτερική της αξίωση, ουδέποτε τέθηκε ανοιχτά και σοβαρά, έστω και για διαβούλευση, στο εσωτερικό της. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, στο πλαίσιο των συλλόγων διδασκόντων η ίδια η εκπαιδευτική κοινότητα να προτάξει τη δική της κουλτούρα ελέγχου της ποιότητας της δουλειάς της, να διαμορφώσει όρους αυτο-βελτίωσης και ενίσχυσης της αποτελεσματικότητας του έργου της, να προωθήσει τις καλές πρακτικές και να απορρίψει ό,τι δεν ανταποκρίνεται στα οράματα, τις αξίες και τους συλλογικούς στόχους που η ίδια θέτει. Με τον τρόπο αυτό δεν θα υπήρχε κανένα περιθώριο ούτε για αμφισβήτηση και δυσπιστία από την πλευρά της κοινωνίας ούτε για «νομιμοποίηση» οποιασδήποτε παρέμβασης από πλευράς πολιτικής εξουσίας σε ζητήματα που αφορούν την αξία του εκπαιδευτικού έργου και την εσωτερική λειτουργία της σχολικής μονάδας.

Προβληματισμοί και ερωτήματα

Το πολυνομοσχέδιο, παρά τη φιλόδοξη προσπάθειά του να αντιμετωπίσει μια σειρά ανορθόδοξων μεθοδεύσεων και στρεβλώσεων (όπως διατείνεται άλλωστε η αιτιολογική έκθεση που το συνόδευε στο Κοινοβούλιο), δημιουργεί σοβαρές πιθανότητες να πετύχει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που πολιτικά διακηρύσσει. Πρώτα απ' όλα, η εκπαιδευτική κοινότητα στέκεται αρνητική απέναντί του, γεγονός που δυσχεραίνει τη «βιωσιμότητά» του.

Οσοι προβληματίζονται με υπευθυνότητα και ρεαλισμό:

α) αγωνιούν για τη δεινή θέση στην οποία τον Σεπτέμβριο θα βρεθεί το δημόσιο σχολείο, αφού κανείς δεν θα γνωρίζει με ακρίβεια τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό τόσο λόγω του κύματος προς τη συνταξιοδότηση όσο και λόγω των δραστικών περικοπών στις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων,

β) προβλέπουν την υπερ-διόγκωση της παραοικονομίας και των φαινομένων αισχροκέρδειας που συνοδεύουν τη βιομηχανία του ΑΣΕΠ,

γ) εκφράζουν την ανησυχία τους για την ανετοιμότητα των ΑΕΙ να παρέχουν το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας (δωρεάν άραγε ή κι αυτό θα εισαχθεί στο βασίλειο της ελεύθερης αγοράς;),

δ) αναρωτιούνται για το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει ο ομιχλώδης νέος θεσμός του μέντορα. Σημειωτέον ότι ακόμα δεν έχουν αποσαφηνιστεί μια σειρά ειδικών χαρακτηριστικών του θεσμού αυτού όπως ο ακριβής ρόλος του, τα προσόντα του, ο τρόπος επιλογής του, η συμμετοχή του ή μη στην αξιολόγηση των νεοδιοριζόμενων κ.λπ.

Ιδιωτικά σχολεία: «πιλότος» νεοφιλελευθερισμού

Σε προέκταση του παραπάνω προβληματισμού παραθέτουμε ένα ακόμα παράδειγμα από έναν άλλο χώρο, διαφορετικό από εκείνον της δημόσιας εκπαίδευσης, τον οποίο όμως -βάσει του άρθρου 16 του ελληνικού Συντάγματος- υποχρεούται η πολιτεία να ελέγχει και να επιτηρεί. Μια πρόσφατη άλλωστε απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (αρ. 622/2010) αυτό ουσιαστικά επιβεβαιώνει, αφού αναγνωρίζει ότι η εργασιακή ασφάλεια των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας καθώς ενισχύει την ποιότητα του έργου τους και τη νομιμότητα, λειτουργώντας ταυτόχρονα ως ανάχωμα στις πιέσεις οικονομικών ή πελατειακών συμφερόντων. Παρ' όλα αυτά ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι εργασιακές σχέσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών δείχνει τον σαφώς νεοφιλελεύθερο και ενδοτικό προς τους σχολάρχες προσανατολισμό του πολυνομοσχεδίου.

Ειδικότερα:

1 Την ίδια στιγμή που το πολυνομοσχέδιο ενδιαφέρεται για τη διαμόρφωση ενιαίας επαγγελματικής ταυτότητας του εκπαιδευτικού θεωρώντας το ΑΣΕΠ ως μοναδικό και ακλόνητο κριτήριο διορισμού στο ελληνικό σχολείο, στην ιδιωτική εκπαίδευση, προκειμένου να δώσει περιθώρια «ελευθερίας επιλογής» στο διευθυντικό δικαίωμα, το αναιρεί. Για τα σχολεία των λίγων δεν ισχύουν άραγε οι «κανόνες ποιότητας» που θέτει η πολιτεία για το 93% των δημόσιων σχολείων της χώρας; Εξάλλου, ακόμα κι αν ήθελε το υπουργείο να δώσει ελευθερία επιλογής στους σχολάρχες, δεν θα μπορούσε να τους τη δώσει από τη δεξαμενή των χιλιάδων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ;

2 Ενώ υπήρχε καθεστώς αιτιολογημένων απολύσεων για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς αορίστου χρόνου, έπειτα από σχεδόν 30 ολόκληρα χρόνια επιτρέπονται οι αναιτιολόγητες απολύσεις, ενισχύοντας απροκάλυπτα την αυθαιρεσία του διευθυντικού δικαιώματος. Με τον τρόπο αυτό το εκπαιδευτικό λειτούργημα υποβιβάζεται σε υπαλληλικού τύπου σχέση όπου έννοιες όπως παιδαγωγική ελευθερία, αξιοπρέπεια, ελευθερία της έκφρασης, αυτονομία του εκπαιδευτικού κ.ά. κλειδώνονται οριστικά στο χρονοντούλαπο της εκπαιδευτικής ιστορίας. Αραγε με ποιον τρόπο ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί λειτουργοί που υπογράφουν και εκδίδουν δημόσια έγγραφα και πιστοποιητικά (απολυτήρια, βαθμολογίες κ.λπ.), τα οποία οδηγούν ακόμα και σε διορισμό στο Δημόσιο, θα καταφέρουν να εργαστούν χωρίς πιέσεις σε ένα σχολείο, όταν η αναιτιολόγητη απόλυση θα κρέμεται πάνω από το κεφάλι τους; Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι με τον τρόπο που δρομολογούνται οι εξελίξεις θα καταλήξουμε σ' ένα φτωχό, μίζερο και αποπνικτικό δημόσιο σχολείο και ένα εργασιακά ασύδοτο και αμφίβολης νομιμότητας ιδιωτικό στο οποίο θα καταφεύγει ο καθένας ανάλογα με το βαλάντιό του και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του. Η πρόσφατη άλλωστε κρίση στο International Baccalaureate (με τη διαρροή και την εξαγορά θεμάτων των εξετάσεων) αποδεικνύει την ηθική γύμνια της εποχής αλλά και του λόγου το αληθές. Ποια είναι η βέβαιη συνέχεια; Οι αποδέκτες των άνομων αυτών δοσοληψιών στα κάθε είδους εκπαιδευτήρια (με την αμέριστη ηθική και οικονομική συμπαράσταση των γονιών τους) θα «διαπρέπουν» στα πανεπιστήμια του εξωτερικού, ενώ αύριο θα κληθούν με «σπουδαία βιογραφικά» να στελεχώσουν τις επιχειρηματικές και πολιτικές elites του τόπου.

Η κοινωνία θέλει τους εκπαιδευτικούς εκεί που τους αξίζει

Ολα δείχνουν ότι η κοινωνία νιώθει αποπνικτική την ατμόσφαιρα που την περιβάλλει σε ολόκληρο το φάσμα των θεσμών, των αξιών και των συμβόλων. Τα ιδεολογικά αποθέματα της μεταπολίτευσης έχουν οριστικά εξαντληθεί και οι νέοι άνθρωποι ζητούν απεγνωσμένα καθαρό αέρα να αναπνεύσουν. Είναι σαφές ότι πέρα από τα όσα είναι υποχρεωμένη να παρέχει η πολιτεία στους εκπαιδευτικούς της, απαιτείται η αυτενέργεια, η ατομική ευθύνη αλλά και η συλλογική συναίσθηση των ίδιων.

Η κοινωνία όμως θέλει τους εκπαιδευτικούς της εκεί που τους αξίζει. Τους θέλει ψηλά. Ούτε ως αντίγραφα μιας απρόσωπης (εκπαιδευτικής) πολιτικής ούτε ως συστατικά μιας σκυθρωπής τεχνοκρατικής υπαλληλίας που τους αφαιρεί το ρόλο και το λόγο του λειτουργού της εκπαίδευσης. Πολύ περισσότερο δεν τους επιθυμεί πειθήνιους, πένητες και εξαθλιωμένους μεταβιβαστές μιας στείρας γνώσης που οδηγεί τη νέα γενιά στο αδιέξοδο. Αντίθετα, σήμερα περισσότερο από ποτέ, τους χρειάζεται ως σύμβολα κύρους και γνώσης, ως φωτοδότες και παιδαγωγούς που θα βοηθήσουν κι αυτοί με το έργο τους να αλλάξει σελίδα το, βυθισμένο σε κρίση, πολιτισμικό στερέωμα του τόπου. Εν κατακλείδι, η πολιτική ηγεσία οφείλει να αναστοχαστεί πάνω στην αρχή ότι η «επανάσταση του αυτονόητου» στην εκπαίδευση αρχίζει με την ουσιαστική και πολύπλευρη στήριξη και αναγνώριση των δασκάλων των παιδιών μας.

* Δρ Κοινωνιολογίας, ερευνητής σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=2584

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ Η΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ;

Του Δημήτρη Δερμιτζάκη,     
Δάσκαλος  στο 34ο Δημοτικό Σχολείο

Είναι ακόμα νωπό στη μνήμη μας το γεγονός της εξαγγελίας των δυσβάσταχτων οικονομικών μέτρων , όπου η Ευρώπη και το Δ.Ν.Τ μας επέβαλαν, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Παρά  τις τόσες απεργίες, αλλά και τις διαμαρτυρίες των συνδικάτων και των εργατικών τάξεων, τα μέτρα, όπως ήταν αναμενόμενο, δυστυχώς ψηφίστηκαν.

Σ΄  αυτή, λοιπόν, την περίοδο όπου περικόπηκαν επιδόματα και σχεδόν χάθηκαν ο 13ος και 14ος μισθός , οι εκπαιδευτικοί όλης της χώρας αντιμετωπίζουν μια πρωτοφανή,  εσκεμμένη,   από το υπουργείο  επίθεση, που έχει ως σκοπό την επιβολή μιας σειράς  μέτρων , που μόνο σε αναβάθμιση  της εκπαίδευσης δεν μπορούν να  οδηγήσουν. Τα θεσμικά  προβλήματα που μας «άνοιξε» η υπουργός παιδείας και οι «σύμβουλοί» της ήρθαν σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης για να θεωρηθούν από την κοινωνία ως αναγκαία. Γι’ αυτό και σ’ αυτό το άρθρο δεν απευθύνομαι μόνο στους εκπαιδευτικούς που λίγο πολύ γνωρίζουν την κατάσταση μέσα στα σχολεία, αλλά και σε όλη την κοινωνία, ιδιαίτερα δε στους γονείς,  που «βομβαρδίζονται» καθημερινά από συνθήματα όπως: «πρώτα ο μαθητής», «Νέο Σχολείο»  και αλλά τέτοια εφευρήματα!

Επειδή ήδη, λοιπόν, κατηγορήσαμε τη θεωρία και τη φλυαρία, θα γίνω πιο συγκεκριμένος και σαφής. Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε και ενώ βαδίζουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς , ότι 800 Δημοτικά Σχολεία  ορίστηκαν ως    Ολοήμερα  ενιαίου αναμορφούμενου προγράμματος με εγκύκλιο του υπουργείου. Αναρωτιόμαστε,  γιατί για άλλη μια φορά η  κ.Διαμαντοπούλου  αιφνιδιάζει με  τέτοιο τρόπο την εκπαιδευτική κοινότητα και κατ’ επέκταση τους μαθητές και τους γονείς τους; Χωρίς καμιά συζήτηση με τους Συλλόγους των  Διδασκόντων,  τους Σχολικούς Συμβούλους ,  τους Συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και τα αρμόδια συνδικαλιστικά όργανα! Με ποιες διαδικασίες και ποια κριτήρια επιλέχθηκαν αυτά τα σχολεία; Ήδη έχουν συμπεριληφθεί  στη λίστα σχολικές μονάδες που η κτιριακή  και  υλικοτεχνική τους υποδομή είναι απαράδεχτη! Βρίσκονται σε παραρτήματα  και σε ενοικιαζόμενες αίθουσες διδασκαλίας μέσα στους δρόμους, με την αγωνία κάθε μέρα των δασκάλων και των γονέων ώστε να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα εις βάρος των παιδιών! Γιατί δεν επιλέχθηκαν και σχολεία μικρότερης οργανικότητας, ώστε μετά από πιλοτική εφαρμογή να εξαχθούν συμπεράσματα και να αναδειχθούν οι όποιες δυσκολίες πριν την πλήρη εφαρμογή του προγράμματος; Είναι δυνατόν να προσπαθούν να κάνουν αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τέτοια προχειρότητα;

Βέβαια η ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα προσπαθήσει να πείσει την κοινή γνώμη και τους γονείς με την κλασική ρητορεία ότι αυτά  το προγράμματα  εφαρμόζονται και  στην Ευρώπη. Δε σας συμφέρει, κυρία υπουργέ, να μπούμε στη διαδικασία σύγκρισης με τις άρτια εξοπλισμένες σχολικές μονάδες του εξωτερικού και μάλιστα τη στιγμή κατά την  οποία σαφέστατα  έχετε ανακοινώσει ότι δε θα υπάρξει καμία νέα δαπάνη από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να  ενημερώσουμε, λοιπόν εδώ, κυρίως τους γονείς, ότι σχεδιασμοί για αλλαγές και αναβαθμίσεις στα εκπαιδευτικά συστήματα όλων των χωρών  της Ευρώπης έχουν παρθεί με επίσημες  αποφάσεις στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της Λισσαβόνας το 2000. ‘Έτσι και στην  Ελλάδα δόθηκαν χρήματα από κοινοτικούς πόρους, για να γίνουν σε ορίζοντα  δεκαετίας, κάποιες «βαθιές» τομές στην εκπαίδευση. Τελικά όμως, με μεγάλη ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων, μέσα στη δεκαετία, δομικές και  ουσιαστικές αλλαγές  δε συντελέσθηκαν. Ερχόμαστε, λοιπόν, τώρα στην αρχή της επόμενης δεκαετίας και καλούμαστε να λογοδοτήσουμε για τα χρήματα που δόθηκαν στον τομέα της εκπαίδευσης και γιατί δέκα χρόνια δεν έγιναν σταδιακές βελτιώσεις  από τα εκάστοτε Υπουργεία Παιδείας. Μπορούν λοιπόν αυτές οι μεταρρυθμιστικές αλλαγές,  να αναπληρωθούν βιαστικά μέσα σε έξι με οκτώ μήνες? Τα συμπεράσματα  μπορεί να τα εξάγει ο καθένας μόνος του.

Πρέπει, όμως, εδώ να διευκρινίσουμε κάτι σημαντικό. Η αντίδραση των δασκάλων δε γίνεται για κανένα άλλο λόγο, πλην του ότι δεν επιθυμούν  να υλοποιούνται  αλλαγές στην εκπαίδευση με προχειρότητα και χωρίς διάλογο με τους  άμεσα εμπλεκόμενους  φορείς. Δεν είμαστε εναντίον καμίας αλλαγής που  θα έχει καθαρά σκοπό την άρτια εκπαίδευση -σε όλους τους τομείς- των μαθητών στην πρωτοβάθμια, που αποτελεί τη βάση για τη μετέπειτα πορεία τους στις άλλες βαθμίδες. Ενημερώνουμε τους γονείς, γιατί δεν θέλουμε να γίνει το «Νέο Σχολείο»  ένα καινούριο «παιδοφυλακτήριο», όπως έχει καταλήξει το ολοήμερο σχολείο σήμερα. Γνωρίζουμε όλοι ότι το ολοήμερο πλέον, λόγω  της ελλιπής χρηματοδότησης των τελευταίων χρόνων, έχει χάσει τον πρωταρχικό του σκοπό. Να θυμίσω, επίσης, ότι πριν από κάποια χρόνια είχαν δημιουργηθεί πάλι κάποια «ολοήμερα σχολεία» «ενιαίου προγράμματος» τα λεγόμενα «πιλοτικά ολοήμερα» , τα οποία χωρίς καμία στήριξη από το κράτος σε ένα μεγάλο βαθμό απέτυχαν!  Οφείλουμε λοιπόν και αυτό  να το επισημάνουμε γιατί δεν  επιθυμούμε να συμβεί το ίδιο  και με τις  νέες εκπαιδευτικές αλλαγές!

Θέλω  τέλος να αναφερθώ  στις θεσμικές «αλλαγές»  που  επιχειρούνται βιαίως να γίνουν τους τελευταίους μήνες από το  Υπουργείο Παιδείας. Ψηφίσθηκε προ καιρού μεταξύ άλλων  και η «τιμωρία» των πρωτοδιόριστων να κάνουν τρία χρόνια  στο σχολείο που θα τοποθετηθούν. Γιατί το υπουργείο δεν προχωρεί στην αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων, που αποτελεί πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών ώστε  τους  δώσει τουλάχιστον κίνητρα; Πράγμα εύκολο και χωρίς κανένα οικονομικό κόστος! Επίσης θα θέλαμε  το επιτελείο του  υπουργείου να μας δώσει απάντηση  σε ποια  παιδαγωγική έρευνα  βρήκε  γραμμένο ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν σε 10 ώρες διδασκαλίας επιπλέον οι μαθητές της πρώτης και της δευτέρας τάξης του δημοτικού. Και ένα παραπάνω όταν οι 2 από τις 10 ώρες αυτές θα είναι το μάθημα των Αγγλικών. Επιπλέον  πώς θα στελεχωθούν  φέτος  τα σχολεία καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενά της υπουργού ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών θα μειωθεί στο 50% και για τους αναπληρωτές τηρείται , μέχρι πρότινος, «σιγή ιχθύος»;     

Βέβαια, η ηγεσία του υπουργείου ανακοινώνει ότι έχει βάλει στόχο να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς από τη μείωση των αποσπάσεών τους σε διάφορους φορείς! Εμείς συμφωνούμε και, παρά την επιφυλακτικότητά μας για την επιτυχία αυτού του στόχου, ευχή όλων είναι να γίνει πραγματικότητα . Αυτό που σίγουρα όμως απαξιώνει την εκπαίδευση και γίνεται τροχοπέδη στη μάθηση  των παιδιών είναι η εξοικονόμηση  εκπαιδευτικών από τις συμπυκνώσεις τμημάτων με αποτέλεσμα να δούμε 25άρια τμήματα(και άνω!) σε πολλές σχολικές μονάδες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι η κυβέρνηση  έχει δεσμευθεί με  ένα  Σύμφωνο Σταθερότητας απέναντι στην Ευρώπη με το οποίο δεν μπορεί να κάνει  διορισμούς  στο Δημόσιο, εκτός από την Υγεία και την Παιδεία όπου θα γίνεται ένας προς ένα∙      δηλαδή  θα πρέπει να αναπληρωθούν ακριβώς οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα πάρουν σύνταξη. Φέτος το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει ένα μεγάλο «κύμα» φυγής    δασκάλων και καθηγητών, λόγω των καινούριων ασφαλιστικών μέτρων ! Δεν οφείλει λοιπόν το υπουργείο να  τους  αντικαταστήσει  με καινούριους διορισμούς;  Αναμένουμε τις εξελίξεις  και ; και “ Ίδωμεν “  για περαιτέρω  δυναμικές κινητοποιήσεις  το Σεπτέμβρη… 

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank19_6_10_1015.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/



Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι για πρώτη φορά φέτος απαιτείται και το απολυτήριο σχολείου προκειμένου να εγγραφεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων;

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/



Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι για πρώτη φορά φέτος απαιτείται και το απολυτήριο σχολείου προκειμένου να εγγραφεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων;


Ρόζυ, καλημέρα!!!

Άλλο πάλι κι αυτό :o Μήπως έχει να κάνει με το ότι δηλώνουμε στην ίδια αίτηση για εκκλησιαστικά και σιβιτανίδειο? Μήπως προσμετρώνται εκεί?
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/



Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι για πρώτη φορά φέτος απαιτείται και το απολυτήριο σχολείου προκειμένου να εγγραφεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων;


Ρόζυ, καλημέρα!!!

Άλλο πάλι κι αυτό :o Μήπως έχει να κάνει με το ότι δηλώνουμε στην ίδια αίτηση για εκκλησιαστικά και σιβιτανίδειο? Μήπως προσμετρώνται εκεί?

Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω τι χρειάζεται το ρημάδι το απολυτήριο όταν καταθέτουμε πτυχίο και εξήγηση δεν μπορούσα να βρω. Τώρα μια εξήγηση υπάρχει. Ένας τρόπος για να καταγραφεί το θρήσκευμα του καθενός μας ώστε να "διασφαλιστούν" οι προσλήψεις σε εκκλησιαστικά και σιβιτανίδειο (Πρόεδρος της οποίας είναι ο Αρχιεπίσκοπος).

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/




Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι για πρώτη φορά φέτος απαιτείται και το απολυτήριο σχολείου προκειμένου να εγγραφεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων;


rozy,

το απολυτήριο ζητείται μόνο από τους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς ιδρυμάτων του εξωτερικού, προκειμένου να γίνει επανέλεγχος της ελληνομάθειάς τους.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2010, 11:19:07 πμ από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ

Διαμαντοπούλου: Θρήσκευμα στα σχολικά απολυτήρια


http://roides.wordpress.com/2010/06/26/26jun10/




Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι ότι για πρώτη φορά φέτος απαιτείται και το απολυτήριο σχολείου προκειμένου να εγγραφεί κάποιος στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων;


rozy,

το απολυτήριο ζητείται μόνο από τους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς ιδρυμάτων του εξωτερικού, προκειμένου να γίνει επανέλεγχος της ελληνομάθειάς τους.



Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Αλλιώς εγώ το είχα αντιληφθεί, ότι απαιτείται από όλους το απολυτήριο και σε περίπτωση που δεν υπάρχει τότε το πιστοποιητικό που να αποδεικνύει την ελληνομάθεια.
 

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Kαθε χρονια, για οσους υποβαλλουν αιτηση αναπληρωτη/ωρομισθιου πρωτη φορα και ειναι πτυχιουχοι ιδρυματων του εξωτερικου απαιτειται να προσκομισουν απολυτήριο ελληνικού εξαταξίου γυμνασίου ή λυκείου ή ισότιμου σχολείου για να τεκμηριωσουν την ελληνομαθεια τους. Στην τρεχουσα εγκυκλιο το ζητουν και για τους ηδη εγγεγραμμενους στους πινακες αποφοιτους του εξωτερικου, προκειμενου να γινει επανελεγχος.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Δεν είναι άρθρο αλλά δεν ήθελα να ανοίξω νέο θέμα και το ανεβάζω εδώ.
Το έλαβα σήμερα με mail.

Αγαπητοί συνεργάτες του ΣΗΑΕ,

Με αφορμή την Προκήρυξη Νο.78 του Υπουργείου Παιδείας για την εγκατάσταση Συστημάτων Διαδραστικής Εκπαίδευσης στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ευχαρίστως σας επισυνάπτουμε την εγκύκλιο.

Η AltaSoft θα καλύψει αυτήν την δράση με ποιοτικά προϊόντα που θα καλύπτουν πλήρως τις προδιαγραφές του Υπουργείου και στις τρεις πιθανές περιπτώσεις:  φορητή λύση (κατηγορία #4) αλλά και σταθερό πίνακα (κατηγορία #1 και #2).

Σε συνεργασία, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία που παρουσιάζεται για την εγκατάσταση αυτής της νέας τεχνολογίας στο σχολείο σας.

Παρακαλώ ενημερώστε μας για το ενδιαφέρον σας στα τηλέφωνα 210 7227205  και 210 7222462. Επίσης στο email .........@altasoft.gr.

Με εκτίμηση,
για την AltaSoft
...................


Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

ΑΝΑΒΡΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ
 

Σχολεία ενός κατώτερου Θεού

 

Η τύχη των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας κρέμεται από μια κλωστή. Και μαζί με τον πετυχημένο θεσμό κινδυνεύει το μέλλον χιλιάδων πολιτών που δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν εγκαίρως την «υποχρεωτική» εκπαίδευση.


Πηγή:  http://www.iospress.gr/ios2010/ios20100718.htm

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Εφυγε με 1,2 εκατ. € αποζημίωση και τον ξαναπροσέλαβαν με 250.000 € ετησίως

Το μεγάλο φαγοπότι των μάνατζερ με Γιαννίτση στα ΕΛ.ΠΕ.

Δημοσιεύθηκε στο Πρώτο Θέμα

http://img.protothema.gr/6D6CD50EA7AFEC8E52BB56377D611C51.jpg

Η κρίση δεν αφορά στα golden boys -ακόμη κι αν είναι συνταξιούχοι- του ομίλου των ΕΛ.ΠΕ. υπό τη διοίκηση του κ. Τάσου Γιαννίτση, ο οποίος πέρασε στην Ιστορία ως εμπνευστής του σκληρού Ασφαλιστικού που απέτυχε να νομοθετήσει ως υπουργός Εργασίας στην κυβέρνηση Σημίτη. Οπως και στα χρόνια της υπουργίας του -όταν προκάλεσε την πρώτη στρατηγική ήττα της κυβέρνησης Σημίτη- έτσι και τώρα ως πρόεδρος των ΕΛ.ΠΕ. ο κ. Γιαννίτσης εξακολουθεί να είναι σκληρός με τους εργαζομένους, αλλά γαλαντόμος με τα υψηλά στελέχη της επιχείρησης.

Μόλις τον περασμένο Απρίλιο ο κ. Γιαννίτσης υπέγραψε την απόλυση 40 συμβασιούχων, οι αμοιβές των οποίων κυμαίνονταν από 500 έως 600 ευρώ τον μήνα. Τον Μάιο όμως υπέγραψε μία άλλη απόφαση για τη συνταξιοδότηση έξι υψηλόβαθμων στελεχών του ομίλου προτού ψηφιστεί το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, το οποίο θα συνεπαγόταν τη μείωση κατά το ήμισυ και τη φορολόγηση των υψηλών αποζημιώσεών τους.

Ενας από τους προνομιούχους είναι ο κ. Απόστολος Ριζάκος, ο οποίος πήρε αποζημίωση λόγω συνταξιοδότησης ύψους 1.200.000 ευρώ και αμέσως μετά επαναπροσλήφθηκε με ετήσιες αποδοχές 250.000 ευρώ τον χρόνο.

Το 2008 ο κ. Ριζάκος ήταν γενικός διευθυντής Εφοδιασμού και Εμπορίας Πετρελαιοειδών των ΕΛ.ΠΕ. Οι αποδοχές του ήταν, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του λογιστηρίου, 198.000 ευρώ ετησίως. Το 2009, χρονιά κρίσης, οι αποδοχές του αναπροσαρμόστηκαν με αύξηση 4%. Τον Απρίλιο του 2010 η διοίκηση με την ανακοίνωση Νο 167/28.04.2010 τον αναβάθμισε σε επικεφαλής της νεοσυσταθείσας Γενικής Εμπορικής Διεύθυνσης του ομίλου. Το ερώτημα που προκύπτει αβίαστα είναι τι εξυπηρετούσε η αναβάθμιση που έγινε μόλις έναν μήνα πριν από τη συνταξιοδότησή του και δύο μήνες πριν από την ψήφιση του νέου Ασφαλιστικού. Με την αναβάθμιση όμως αναπροσαρμόστηκαν και οι απολαβές του και με βάση αυτές πια καθορίστηκε αφενός το ύψος της αποζημίωσης και αφετέρου το νέο συμβόλαιο που του έκαναν τα ΕΛ.ΠΕ., τα οποία προφανώς έκριναν ότι δεν μπορούσαν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους χωρίς τις πολύτιμες υπηρεσίες του.

Συγκεκριμένα, στις 17/6/2010 το Δ.Σ. των ΕΛ.ΠΕ. συνεδρίασε με θέμα «Παραμονή στην εταιρεία στελεχών που συμπλήρωσαν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης» και με εισήγηση του διευθύνοντος συμβούλου κ. Γιάννη Κωστόπουλου αποφάσισε
«την υπογραφή σύμβασης με τον κ. Ριζάκο ορισμένης διάρκειας για την περίοδο από 21/6/2010 έως 20/6/2012 με δυνατότητα ανανέωσης ενός ακόμη έτους». Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε να υπογραφούν συμβάσεις ορισμένου χρόνου και με άλλους συνταξιοδοτηθέντες. Συγκεκριμένα τους κυρίους Κωνσταντίνο Σγουρή (από 1/7/2010 έως 31/12/2010), Γεώργιο Μερσιάδη (από 21/6/2010 έως 20/6/2011), τους δικηγόρους Γεώργιο Ηλιόπουλο και Αγησίλαο Σακκά (από 21/6/2010 έως 31/3/2011), την κυρία Πηνελόπη Κίσσα (από 21/6/2010 έως 20/12/2010) και τον κ. Μιχαήλ Κωτίδη (από 21/6/2010 έως 20/12/2010).

Φυσικά όλοι ανεξαιρέτως πήραν τις αποζημιώσεις τους, ενώ τα νέα συμβόλαια είναι ανάλογα των έως τότε απολαβών τους που ξεπερνούσαν τις 100.000 ευρώ τον χρόνο.

Η απόφαση αυτή του Δ.Σ. προκάλεσε την έντονη αντίδραση από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις και της ΠΑΣ-ΚΕ και της ΔΑΚΕ, οι οποίες παρά τις διαφορές τους εξέδωσαν παρεμφερείς ανακοινώσεις καταγγέλλοντας τη διοίκηση.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5600

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159889
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.