*

Αποστολέας Θέμα: Αρθογραφια (επικριτικη) για τις παρεμβασεις της Διαμαντοπουλου και των υφυπουργω  (Αναγνώστηκε 82538 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Ο Υφυπουργός Παιδείας Πανάρετος έχρισε οδηγό του μόνιμο εκπαιδευτικό!

To Newsit αποκαλύπτει έγγραφο με το οποίο ο Υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος ζητά να χρίσει οδηγό του, μόνιμο εκπαιδευτικό που έχει αποσπάσει στο γραφείο του.


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=69312&catid=9
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
 ;D ;D ;D ;D μόλις το διάβαζα και εγώ Damien

Να δω μετάταξη εκπαιδευτικών στο Υπ. Μεταφορών να τρελαθώ.

Από την άλλη μπορεί να υποθεί ότι οι εκπαιδευτικοί είναι χρήσιμοι: "τα κάνουν όλα και συμφέρουν" "τώρα και οδηγοί"

ουστ ψεύτες και υποκριτές

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Οι εκπαιδευτικοι ειναι σαν την κοκα κολα, πανε με ολα...

Παντως δεν ειναι τυχαιο πως οι περισσοτεροι ΔΥ που αποσπωνται σε βουλευτικα γραφεια ειναι εκπαιδευτικοι και δη δασκαλοι...
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
http://greekpanorama.blogspot.com/2011/01/lover-dos.html
http://www.iatronet.gr/photos/enimerosi/%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%A3.doc

Και ο αγαπούλης τα ίδια! Ξέρει κανείς τι σημαίνει "μετακλητός"; Προφανώς τους έχουν κόψει μισθό χωρίς να είναι μόνιμοι κάπου και στη συνέχεια θα βγάλουν ένα νόμο να τους διορίσουν... κάτι τέτοιο;

Το κόλπο με τη διαφάνεια πάντως καλόοο. Ξέρουμε ότι θα τα μάθουν όλα από το ινερνετ (έτσι είναι ο παγκόσμιος ιστός δυστυχώς γι' αυτούς) ας βάλουμε το λογότυπο της διαφάνειας... για τα κορόϊδα! Τα παλιά χρόνια κρεμάγανε μια εικονίτσα του Χριστού πάνω απ' το γραφείο τους οι ξύπνιοι επιχειρηματίες. Κορόϊδα υπήρχαν πάντα να τσιμπάνε από τέοιους χειρισμούς!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2011, 10:53:13 πμ από sec »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
είκοσι εφτά μισοί μαθητές!
του Βασίλη Συμεωνίδη

Εδώ και λίγα χρόνια κάνω συλλογή εγγράφων του υπουργείου παιδείας με την κρυφή ελπίδα κάποτε να τις αξιοποιήσω όπως ο δάσκαλος Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα αξιοποίησε τα γραπτά των μικρών μαθητών του [*1].
Σίγουρα, αν η μύχια ελπίδα μου πραγματοποιηθεί, ο τίτλος του κειμένου αυτού θα είναι πιθανόν και ο τίτλος μίας επιμελημένης συλλογής. Να εξηγήσω, όμως, πώς προέκυψε. Σε πρόσφατο έγγραφο του Υπδβμκθ αναφέρεται ότι στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση «ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα «θα είναι μέχρι είκοσι πέντε (25) με προσαύξηση 10%» [*2].

Η κυριαρχία της λογιστικής αντίληψης φανερώνεται στη διατύπωση των εγγράφων και φανερώνει τα κίνητρα των τελευταίων αλλαγών, όπως οι συγχωνεύσεις σχολείων. Σαφώς και πρόκειται για οικονομικά μέτρα, σε βαθμό που τεμαχίζουν και τους μαθητές προκειμένου να υπολογιστούν τα δεδομένα. Τι θα πει λοιπόν 25+10% μαθητές; Και πώς γράφεται με λέξεις; Να λοιπόν μία καλή άσκηση νεοελληνικής γραμματικής και παράλληλα ο τίτλος του κειμένου: ο λογαριασμός μας δίνει ikosieftamisi, αλλά όχι, το σωστό δεν είναι «είκοσι εφτάμισι» μαθητές, είναι «είκοσι εφτά μισοί» μαθητές! Δεν είναι λογικό και συμφέρον να έχουμε ολόκληρους είκοσι εφτά μαθητές και έναν μισό. Μια που βρισκόμαστε στην εποχή του «αυτο-» [*3], οι μαθητές μάλλον αυτοσυγχωνεύτηκαν και έμειναν μισοί.

Τα προηγούμενα που μοιάζουν χιουμοριστική διάθεση, δεν είναι παρά η παράλογη απόρροια της κυρίαρχης αντίληψης. Η αυτονομημένη γραφειοκρατία βρίσκεται στο δικό της αυτιστικό κόσμο, βουτηγμένη πλήρως στην εποχή του «αυτο-» [*4], αποκομμένη από την πραγματικότητα. Η επίσημη διοικητική γραφειοκρατία διεκδικεί με την πρόταξη των παιδαγωγικών κριτηρίων την ψυχή των μαθητών [*5], όμως δεν πείθει κανέναν και ίσως να μην ενδιαφέρεται αν πείθει. Από την άλλη, η συνδικαλιστική γραφειοκρατία λογαριάζει τα πράγματα κυρίως με τις χιλιομετρικές αποστάσεις και τις χαμένες οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών· φωνάζει «εναντίον» και πράττει «υπέρ» των συγχωνεύσεων! Ο διαιρεμένος μαθητής δικαιώνεται έτσι κι αλλιώς. Οι είκοσι εφτά μισοί μαθητές εξυπηρετούνται από τη μία και οι άλλοι είκοσι εφτά μισοί από την άλλη.

Όμως, ας κάνουμε ένα βήμα ακόμα και ας θέσουμε το ερώτημα αν τα σχολεία για τα οποία μιλάμε προορίζονται για μαθητές που θα βρίσκονται μόνο κατά το ήμισυ μέσα σ’ αυτά. Ή, μια που δε χωράνε στις αίθουσες των σχολείων, ακόμα λιγότερο…

 *
[1] Ο Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα  επιμελήθηκε τρία βιβλία με κείμενα των μαθητών του. Στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν στη δεκαετία του ’90 με τους τίτλους «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω», «Ο Θεός μας έπλασε τζάμπα» και «Ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα αρραβωνιάστηκαν από κάτω» από τις εκδόσεις «γνώση».

[2] Υπδμκθ, Αριθμός μαθητών ανά τμήμα, αριθ. πρωτ. 29188/Γ2, 14-03-2011

[3] Το θέμα της έκθεσης του πανελλαδικού διαγωνισμού των τελειόφοιτων λυκείου 2010 είχε κύρια έννοια την «αυτομόρφωση», η νέα πανάκεια για τα δεινά της εκπαίδευσης ονομάστηκε «αυτοαξιολόγηση» (ΥΠΔΜΘ, αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αρ. πρ. 37100 / Γ1, 31 -3- 2010)

[4] Το λεξικό της κοινής νεοελληνικής δίνει την ετυμολογία:  < γερμ. Autismus < αρχ. αὐτ(ός) `ο ίδιος΄ -ismus = -ισμός.

[5] ΥΠΒΜΚΘ, Ομιλία της  Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στην ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας με τους Δημάρχους της χώρας, Δελτίο Τύπου, 28/02/2011

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27500

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΝΤ...
ποιος αμφιβάλλει ότι εξακολουθούν να βασιλεύουν
τα ρουσφέτια και “οι κολλητοί”;

ΑΓΓΕΛΙΚΗ  ΦΑΤΟΥΡΟΥ
Αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΔΕ Γ' Αθήνας, Φυσικός στο 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Περιστερίου,
2105125714, 6974438720, agelikifatourou@gmail.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 3      29 /3/ 2011

Πληροφορηθήκαμε προσφάτως, χωρίς να εκπλαγούμε βεβαίως, ότι μεσούσης της σχολικής χρονιάς, καθηγήτρια γαλλικών [τα πλήρη στοιχεία στη διάθεσή μας] αποσπάσθηκε στο γραφείο του πρωθυπουργού!

Διαβάζουμε, λοιπόν,  στο ΦΕΚ [ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 24, 8/2/2011]: “... Αποσπάται η [ ... ] του 3ου γραφείου της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας,σε θέση μετακλητού υπαλλήλου στη μονάδα καινοτόμων πολιτικών, στη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού, με μισθολογικό κλιμάκιο 2ο (κατηγορία ΠΕ). Στην ανωτέρω θα καταβάλλονται τα κάθε είδους επιδόματα και προσαυξήσεις των μονίμων υπαλλήλων της αντίστοιχης κατηγορίας και κλάδου ...” [υπογραφή “ο πρωθυπουργός Γ.Α.Π.” ].

Ρωτάμε την υπ. [κατ' όνομα] Παιδείας:

1] Γιατί μετά την απόσπαση τής εν λόγω καθηγήτριας δεν στέλνει αναπληρώτρια, με αποτέλεσμα 2 σχεδόν μήνες οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Αγ. Βαρβάρας να μη διδάσκονται γαλλικά;

Επί τη ευκαιρία την πληροφορούμε ότι παραμένει επί τρίμηνο κενή και η θέση μεταταχθέντος στο Υπ. Οικονομικών καθηγητή Πληροφορικής που υπηρετούσε στο 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Περιστερίου. Ούτε σ' αυτήν την περίπτωση σκοπεύετε να στείλετε αναπληρωτή; Ποιος, άλλωστε, ενδιαφέρεται για σκληρά εργαζόμενους μαθητές ενός νυχτερινού τεχνικού σχολείου [στο ίδιο μοτίβο βλ. και την κατάργηση του εσπερινού λυκείου στο Περιστέρι] ...

2] Γιατί  από το μισθολογικό κλιμάκιο 6 στο οποίο βρίσκεται “πηδάει”, κατ' εντολήν πρωθυπουργού, στο 2ο; Κι αν [βάσει πιθανόν κάποιων φωτογραφικών διατάξεων] αυτό είναι νόμιμο, είναι και ηθικό;

3] Γιατί, αφού κρίνεται τόσο “απαραίτητη” η εν λόγω κυρία σε διάφορες προσοδοφόρες θέσεις [συνεχώς αποσπασμένη σε Βρυξέλλες, Λουξεμβούργο, διαχείριση ΕΠΕΑΕΚ κλπ, με αποτέλεσμα κανείς να μην τη γνωρίζει εδώ και πάνω από μια δεκαετία στο σχολείο της οργανικής της θέσης] δεν της κάνουν μια μετάταξη, ώστε ν' αδειάσει  η [έτσι κι αλλιώς άδεια] θέση της για έναν όχι κατ' όνομα καθηγητή;

4] Πώς συνάδει η, διαβόητη πλέον, ρήση “πρώτα ο μαθητής” [και] με αυτήν την απόσπαση;

Περιμένουμε τις αντιδράσεις των υπευθύνων του Υπ. Παιδείας και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27715

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Θηλιά στην εκπαίδευση βάζει το Μνημόνιο Νο 4

ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΙΟΥΛΗ ΜΑΝΩΛΗ, e-tipos.com

Συμπιέστε τις δαπάνες μέχρι το απώτατο όριο που μπορεί να αντέξει το εκπαιδευτικό σας σύστημα.

Δεν πειράζει να διαλυθεί, αρκεί να μη σας σκάσει στα χέρια και χρεωθεί στις παράπλευρες απώλειες του βομβαρδισμού της χώρας από τους δανειστές της.

Αυτός είναι σε ελεύθερη μετάφραση ο βασικός όρος που θέτει στην εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης το Μνημόνιο 4. Οι αναφορές στην Παιδεία της τέταρτης επικαιροποίησης του συμβολαίου της ελληνικής κυβέρνησης με την Τρόικα των δανειστών αναπτύσσονται υπό τον παραπλανητικό τίτλο για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος .

Ευφάνταστοι τίτλοι

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ανήκει στο στενό πυρήνα των προθύμων , που ποτέ δεν υπέπεσε σε ανταρσίες ή απλή αδράνεια. Αντιθέτως, σε απόλυτο συγχρονισμό με το υπουργείο Οικονομίας, κατήρτισε ένα πλήρως προϋπολογισμένο πρότζεκτ, το οποίο κάτω από τους ευφάνταστους τίτλους του ( πρώτα ο μαθητής , Νέο Σχολείο κ.λπ. ο τίτλος κανένα παιδί να μη μείνει πίσω είναι κλεμμένος από το ομώνυμο πρόγραμμα των κυβερνήσεων Κλίντον, Μπους και Ομπάμα που οδήγησε σε μπαράζ λουκέτων στα σχολεία των αμερικανικών φτωχογειτονιών) έκρυψε θηριώδεις περικοπές.

Μία ένσταση πρόβαλε η πειθαρχημένη υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου. Αντέδρασε όταν προ μηνός ο πρωθυπουργός την αιφνιδίασε ζητώντας της να κόψει επιπλέον 300 εκατομμύρια ευρώ από τις δαπάνες του 2011. Η κ. Διαμαντοπούλου, π οποία έχει μάθει να κάνει τη δουλειά της με χαρτί και μολύβι , αντέτεινε στον πρόεδρο της κυβέρνησης ότι είχε ήδη κόψει 900 εκατομμύρια και κάθε περαιτέρω συμπίεση θα ακουμπούσε τις ανελαστικές δαπάνες του υπουργείου Παιδείας, όπως είναι οι μισθοδοσίες και η οργάνωση των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Οι Πανελλαδικές ήταν από τα πρώτα θύματα των περικοπών. Μάλιστα κινδύνευσαν πέρυσι να τιναχθούν στον αέρα για πενταροδεκάρες που κόπηκαν από τις αμοιβές των βαθμολογητών, οι οποίοι αντέδρασαν με αποχή.

Κοινός στόχος

Το Μνημόνιο είναι η μόνιμη πηγή από την οποία εμπνέεται τις ιδέες του ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος. Είναι επίσης ο βασικός λόγος που ανάγκασε το θηλιά στην εκπαίδευση βάζει το Μνημόνιο 3 προβληματικό δίδυμο του υπουργείου Παιδείας να συνεργαστεί προς όφελος του κοινού στόχου, το λεπίδι στο κόστος των υπηρεσιών εκπαίδευσης. Αυτόν το στόχο εξυπηρέτησε ο πρώτος νόμος του υπουργείου Παιδείας που άλλαξε τα πάντα στον εργασιακό βίο των εκπαιδευτικών οδηγώντας πέρυσι στην έξοδο της συνταξιοδότησης 12.000 δασκάλους και καθηγητές. Στο πρότζεκτ των περικοπών εντάσσονται οι 2.000 συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για το 2011, θα ακολουθήσει δεύτερο κύμα το 2012, ενώ ετοιμάζεται η έφοδος του Καλλικράτη στην ανώτατη εκπαίδευση.

Το υπουργείο δεν έχει ανακοινώσει πόσα έχει προϋπολογίσει ότι θα εξοικονομήσει από την κατάργηση του σχολείου της γειτονιάς. Γνωρίζουμε όμως από επιστολή προς την κ. Διαμαντοπούλου του γενικού γραμματέα της πορτογαλικής ΟΛΜΕ Μάριο Νογκέιρα πόσα θα εξοικονομούσαν τα κρατικά ταμεία της ομοιοπαθούς χώρας από το δικό της πρόγραμμα συγχωνεύσεων που εφαρμόζεται από διετίας.

Το πρόγραμμα σταθερότητας που απέρριψε το πορτογαλικό Κοινοβούλιο προκαλώντας σφοδρή κυβερνητική κρίση στη χώρα είχε προβλέψει την εξοικονόμηση μισού δισεκατομμυρίου ευρώ από τη συνέχιση του πρότζεκτ των συγχωνεύσεων στην εκπαίδευση για το 2012 και το 2013. Από τις συγχωνεύσεις του 2010 μειώθηκαν κατά 5.000 οι οργανικές θέσεις μόνο των Πορτογάλων δασκάλων. Στην Ελλάδα έχει υπολογιστεί ότι τα επόμενα χρόνια οι θέσεις των εκπαιδευτικών θα μειωθούν κατά περισσότερο από 40%.

Δεν εξετάζουμε την ανάγκη να οργανώσουμε ορθολογικά τους πόρους, ειδικά σε περιόδους σοβαρής οικονομικής και χρηματοπιστωτικής κρίσης, όπως αυτή που η Πορτογαλία και η Ελλάδα αντιμετωπίζουν , αναφέρει στην επιστολή του προς την κ. Διαμαντοπούλου ο γραμματέας των Πορτογάλων εκπαιδευτικών και συνεχίζει: Οι κυβερνήσεις έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να ενεργήσουν έτσι, αλλά χωρίς να διακινδυνεύουν τους στόχους του εκπαιδευτικού συστήματος. Η Ομοσπονδία μας πραγματοποίησε μια μελέτη για τις συνέπειες αυτών των "σχολικών συγκροτημάτων" και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η συγχώνευση των σχολείων με τις διαφορετικές ιστορίες και τους πολιτισμούς (σε μερικές περιπτώσεις φυσικώς απομακρυσμένα), σε τεχνητές "οργανικές μονάδες", οδηγεί σε απάνθρωπους χώρους και σε απρόσωπες σχέσεις, καθώς επίσης και σε αυξανόμενες συγκρούσεις, στη γραφειοκρατία και στο συγκεντρωτισμό .

Κόβουν από παντού

Στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση εξαιτίας του Μνημονίου λιμνάζουν οι διορισμοί 800 εκλεγμένων μελών ΔΕΠ. Η φαεινή ιδέα του κ. Πανάρετου για τυφλή υποβολή του μηχανογραφικού δελτίου τον Μάρτιο είχε ως στόχο την εξοικονόμηση των αμοιβών των καθηγητών που εισπράττουν αποζημιώσεις θερινής άδειας για εργασία τον Ιούλιο. Ακόμη και η ιδέα του ενδοσχολικού απολυτηρίου που θα μπορούν από φέτος να αποκτούν οι απόφοιτοι Λυκείου παρακάμπτοντας τη διαδικασία των Πανελλαδικών αποσκοπούσε στην εξοικονόμηση δαπανών από τον περιορισμό του αριθμού των υποψηφίων , όπως το υπουργείο Παιδείας ομολογεί στην ειδική έκθεση αξιολόγησης των συνεπειών κάθε ρύθμισης που συνοδεύει το σχετικό νομοσχέδιο.

Το επόμενο μαχαίρι θα μπει στον αριθμό εισακτέων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ τόσο φέτος όσο και τα επόμενα χρόνια. Η ρύθμιση για την κατάργηση των μετεγγραφών ήταν το αντιστάθμισμα του υπουργείου προς τα Ιδρύματα για τις συνεχείς περικοπές στους προϋπολογισμούς τους.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=31184

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

ΟΤΑΝ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΙΑ                                               

του Θανάση Παλλαντζά


     Η μετακίνηση των υποψηφίων για προφορική εξέταση από την επαρχία στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν είναι το μόνο δείγμα αδιαφορίας που υπουργείου για τους μαθητές κα γονείς
 
    Αναφέρω ενδεικτικά τα δείγματα του τελευταίου μήνα:
 
    Συγχωνεύει σχολεία με τη βοήθεια πάντοτε ισχυρής μερίδας δημοσιογράφων υψηλής τηλεθέασης,  Στην τηλεόραση, υπό τη πίεση των επιχειρημάτων γονέων και συνδικαλιστών, έλεγε πως δεν θα πειράξει κάποια απ’ αυτά.  Τελικά συγχώνευσε και αυτά και άλλα περισσότερα. Άρα πρώτα ο μαθητής εκτός από τους μαθητές των χωριών που μετακινούνται και αναγκάζονται να μετακομίζουν οικογενειακώς στα μεγάλα αστικά κέντρα
 
   Υποχρεώνει τους υποψηφίους των εσπερινών σχολείων να εξεταστούν το πρωί, παρά τον κίνδυνο να απολυθούν. Ποιος Υπουργός να νοιαστεί γι’ αυτούς.. Άρα πρώτα ο μαθητής εκτός  από τα παιδιά των εσπερινών Λυκείων
 
     Ενώ καυτηρίαζε την απαράδεκτη τακτική να τελειώνει νωρίς το σχολείο, μετά από λίγες ημέρες ζήσαμε την πιο γρήγορη λήξη μαθημάτων, και αδιαφορώντας για το αν  θα γίνουμε λάστιχο για να οργανώσουμε τις εξετάσεις, αλλά και το κυριότερο  αγνοώντας  ότι τα παιδιά  της Γ΄ Λυκείου θεωρούσαν αυτήν τ ην εβδομάδα που τους πήρε η Υπουργός ευκαιρία για μια καλή επανάληψη   
 
     Δεν ανακοινώνεται ο αριθμός των εισακτέων για τα ΑΕΙ – ΑΤΕΙ και για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές. Χαρακτηριστικό δείγμα αυθάδειας ασχετοσύνης και αδιαφορίας της Υπουργού είναι η δήλωσή της «ό,τι έπρεπε να μάθουν τα παιδιά για τις εξετάσει το είπαμε». Μα οι ίδιοι το έκαναν θέμα , κρατώντας τον αριθμό μυστικό, παραμονές εξετάσεων. (Πόσο φαίνεται ότι δεν πέρασαν σα γονείς αυτά που περνάνε οι  γονείς και όσα παιδιά είναι υποψήφιοι για τα ελληνικά πανεπιστήμια;) Άρα πρώτα ο μαθητής εκτός από όσους θυσιάζουν χρόνο χρήμα και αγωνιούν  και προετοιμάζονται για μια σχολή μέσω των πανελλαδικών.
 
      Παραμονές εξετάσεων αλλάζει το σύστημα των μετεγγραφών για τους τρίτεκνους πολύτεκνους (εδώ φαίνεται πόσο χρειαζόμαστε στο Υπουργείο άνθρωπο ευαίσθητο κα παιδαγωγό, και όχι ξένο με το κλίμα  της έντασης των εξετάσεων) Άρα πρώτα ο μαθητής εκτός από τα παιδιά των τριτέκνων – πολυτέκνων και μάλιστα των τίμιων που δηλώνουν τα πλήρη οικονομικά τους στοιχεία.
 
   Μεταφέρουν μαθητές για προφορική εξέταση στη  Αθήνα, αδιαφορώντας για το δυσβάστακτο οικονομικό κόστος των γονέων, των κακοπληρωμένων και απολυμένων  ίσως γονέων. Ποιος να  νοιαστεί και γι αυτούς….Άρα πρώτα ο μαθητής εκτός από τα παιδιά που μετακινούνται εκατοντάδες χιλιόμετρα και καταξοδεύονται για να δώσουν εξετάσεις.
 
    Θα μπορούσα να αναφέρω κα άλλα και άλλα …. Όπως για παράδειγμα τη δήλωση της Υφυπουργού για να διακαιιολογήσει την κατάργηση των εκπαιδευτικών αδειών «δεν παθαίνουν και τίποτα, δεν είναι απαραίτητη  η άδεια για το μεταπτυχιακό» και ανέφερε τη δικιά της περίπτωση , που δεν πήρε άδεια για το μεταπτυχιακό. Τώρα πώς  εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε μεταπτυχιακά στην Αγγλία, όπως η κα υφυπουργός, και να είμαστε παράλληλα στο σχολείο, ας μα το εξηγήσει ή ίδια. Όσοι βέβαια  είμαστε μεταπτυχιακοί φοιτητές χωρίς άδεια, τίποτα δε θα πάθουμε παρά  καμιά υπερκόπωση, αφού τελειώνουμε τις εργασίες στα ξημερώματα.
 
    Όπως επίσης τα ανόητα επιχειρήματα που στηρίζουν το «μεγαλειώδες εγχείρημα του νέου Λυκείου».: «τι να τα κάνουν τα παιδιά τα Αγγλικά, αφού θα έχουν  πιστοποιηθεί από την Τρίτη Γυμνασίου! Τά μαθε το παιδί και δεν τα χρειάζεται πλέον.  Ή το άλλο περίφημο: «τι να τη κάνουν την Πληροφορική στο Λύκειο, να μαθαίνουν να χτυπούν τα κουμπιά;»  Άσχετοι λοιπόν και με τη σχολική πραγματικότητα. Γι’  αυτό και τα επιχειρήματα τους προβάλλονται με κομπασμό , εκτός και αν μας αντιμετωπίζουν σαν κρετίνους.
 
     Οι άνθρωποι είναι άσχετοι με την πραγματικότητα κα αδιάφοροι για να τη μάθουν. Κάποτε οι βασιλιάδες  έβγαιναν στον ιππόδρομο και στην αγορά για να νοιώσουν τον παλμό του λαού. Αυτοί εκτός από το φόβο δε νοιώθουν  και ανάγκη να βγουν στο λαό, αρκούνται στη φιλία των ακριβοπληρωμένων συμβούλων τους και φυσικά των τηλεοπτικών δημοσιογραφικών αστέρων.
 
    Δυστυχώς όμως όταν είσαι άσχετος, αλαζόνας, αδιάφορος για να μάθεις και δημόσιο πρόσωπο, τότε είσαι επικίνδυνος και κάποιοι πρέπει να σου δείξουν το δρόμο της εξόδου. Εύχομαι κα προσπαθώ, αυτή η έξοδος,  να μην αργήσει καθόλου.
 
                                                                                                                                     Μεταμόρφωση 7/5/2011
 
 Θανάσης Παλλαντζάς
 Γραμματέας Δ΄ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής


http://www.alfavita.gr/artro.php?id=31788
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Το Μνημόνιο στην εκπαίδευση

Από τον Γιώργο Κ. Καββαδία, εκπαιδευτικό - ερευνητή    «E» 6/5

Συμπληρώνεται αυτές τις μέρες ένας χρόνος από την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ και την επιβολή του Μνημονίου που οδήγησαν σε αλλεπάλληλα μέτρα, γκρεμίζοντας δικαιώματα και κατακτήσεις ολόκληρου αιώνα. Παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις ότι το Μνημόνιο δεν αγγίζει την Παιδεία, επιταχύνεται η αποδόμηση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου.

Ολα άρχισαν από το καλοκαίρι. Μόλις 2.825 εκπαιδευτικοί διορίζονται στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έναντι 6.000 πέρυσι! Ελάχιστοι και λιγότεροι από ποτέ άλλοτε αναμένονται να είναι φέτος, αφού το περιβόητο «5 αποχωρήσεις προς 1 πρόσληψη» τείνει να γίνει 10 προς 1. Ο προϋπολογισμός για την Παιδεία είναι ο χαμηλότερος όλων των μεταπολιτευτικών χρόνων. Από το 3,14% του 2009 μειώθηκε στο 2,75%. Μακράν των υπολοίπων χωρών της Ευρώπης που χρησιμοποιούν ως πρότυπο οι κυβερνώντες. Για την τρέχουσα χρονιά προβλέφθηκαν 1,9 δισ. ευρώ λιγότερα στην Παιδεία, μείωση που αγγίζει το 22%.

Η κατάργηση του Οργανισμού Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ) λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το 2010 αποτελεί ακόμα έναν κρίκο στην αλυσίδα των μέτρων που πλήττουν τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Με την ευλογία και την εποπτεία της τρόικας εφαρμόζεται ένα μαζικό σχέδιο 1.933 συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολείων, με οδυνηρές κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνέπειες. Η εφαρμογή αυτού του σχεδίου, εκτός των άλλων, σημαίνει: Αύξηση του αριθμού μαθητών στα τμήματα. Δημιουργία σχολικών συγκροτημάτων-μαμούθ, ειδικότερα στα λύκεια.

Η πολιτική αποδόμησης του δημόσιου σχολείου δεν έχει αρχή και τέλος: κατάργηση της Πρόσθετης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας, κλείσιμο αθλητικών σχολείων, μέτρα εργασιακής και παιδαγωγικής ομηρείας των εκπαιδευτικών. Αν προσθέσουμε στο πογκρόμ των «καλλικρατικών» συγχωνεύσεων την εξοντωτική μείωση (μέχρι 66%) της κρατικής επιχορήγησης των σχολικών επιτροπών, τότε θα διαπιστώσουμε ότι η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση καταργείται σταδιακά προς όφελος του σχολείου της αγοράς. Ολα αυτά τα μέτρα δεν εντάσσονται απλά σε μια λογική εξοικονόμησης πόρων. Αποτελούν την εξειδίκευση των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της ΕΕ και της κυβέρνησης για ένα σχολείο φτηνό και πλήρως υποταγμένο στην αγορά. Ενα σχολείο που η «γνώση» από κοινωνικό αγαθό μετατρέπεται σε εμπόρευμα.

Η πολιτική «αποσύρεται το κράτος - να αναλάβουν οι γονείς, οι τοπικές κοινωνίες (ιδιώτες, εταιρείες) και οι εκπαιδευτικοί» στο όνομα της «αποκέντρωσης» και του «Καλλικράτη» εφαρμόζεται από την κυβέρνηση. Με τη λογική του «λιγότερου κόστους» και στον βωμό της αγοράς μετατρέπεται όλο και πιο έντονα η εκπαίδευση σε εμπόρευμα και οι γονείς και μαθητές σε πελάτες ιδιωτών.

Μέσα στο νέο ζοφερό τοπίο το «νέο σχολείο» είναι κτισμένο με παλιά υλικά. Είναι το σχολείο της αμάθειας, του διαφοροποιημένου προγράμματος, που θα αναπαράγει τις κοινωνικές ανισότητες και με νέο σύστημα πειθάρχησης. Επιδιώκεται έτσι να διαμορφωθεί ένας τύπος ανθρώπου και, κυρίως, εργαζομένου, που πρέπει να είναι ευέλικτος και προσαρμόσιμος στις αλλαγές στην αγορά εργασίας και κυρίως παραγωγικός και πειθήνιος.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11374&subid=2&pubid=63014989
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
από το στόμα του και στο
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2011, 02:50:31 μμ από greeker »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

«Άδειασμα» Διαμαντοπούλου από την ΟΛΜΕ στην Κομισιόν


    Με μία επιστολή – καταπέλτη, η ΟΛΜΕ καταγγέλλει στην Επίτροπο για Θέματα Παιδείας και Πολιτισμού της ΕΕ Ανδρούλα Βασιλείου αφενός την περιοριστική πολιτική που οδηγεί στην «απαξίωση της εκπαίδευσης», αφετέρου σπατάλη του υπουργείου Παιδείας «σε άχρηστες δράσεις». Ευθύνες επιρρίπτονται και στην ΕΕ.

Αναφερόμενη στα κονδύλια τα οποία διατίθενται μέσω του ΕΣΠΑ και του προγράμματος ΕΠΕΔΒΜ (2007-2013), η ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι «θα έπρεπε αντί τα κονδύλια αυτά να σπαταλούνται σε επιμέρους δράσεις οι οποίες ελάχιστα ή και καθόλου δεν συμβάλουν στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (π.χ. ενημερώσεις για την τρέχουσα εκπαιδευτική πολιτική, για διαφήμιση των πολιτικών που ασκήθηκαν, δημοσκοπήσεις κοινής γνώμης για εκπαιδευτικά θέματα, ανούσιες ημερίδες και προγράμματα κ.λπ.), να διατίθενται για τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης».

«Την ώρα που ο χώρος της εκπαίδευσης υφίσταται τα αποτελέσματα μιας πρωτοφανούς λιτότητας και περικοπών στα στοιχειώδη, την ώρα που το υπουργείο χρωστά στους εκπαιδευτικούς εκατομμύρια ευρώ από δεδουλευμένα προηγούμενων ετών, την ώρα που περικόπτονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας των μαθητών, την ώρα που προωθείται η συγχώνευση/κατάργηση σχολικών μονάδων, είναι πρόκληση και σκάνδαλο να σπαταλούνται χρήματα σε άχρηστες δράσεις, συμβούλους, ταξίδια, ημερίδες χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο, να δίνονται αμοιβές ιδιωτικές εταιρίες κ.λπ. Είμαστε σε θέση αν μας ζητηθεί να αποδείξουμε με συγκεκριμένα στοιχεία αυτές τις καταγγελίες μας», προστίθεται στην επιστολή.

Η ΟΛΜΕ υπογραμμίζει ότι «με τον προϋπολογισμό που κατάρτισε η Ελληνική Κυβέρνηση για το τρέχον έτος και ψήφισε η Ελληνική Βουλή οι δαπάνες για την παιδεία οδηγούνται σε μείωση ρεκόρ των τελευταίων 30 χρόνων και για πρώτη φορά το ποσοστό τους βρίσκεται κάτω από το 3% του ΑΕΠ (2,75% του ΑΕΠ για το 2011). Επίσης, για πρώτη φορά παρατηρείται μείωση των δαπανών και σε απόλυτες τιμές».

Τονίζει άλλωστε πως «στη διαμόρφωση της πολιτικής αυτής, που οδηγεί τη δημόσια εκπαίδευση της χώρας στην καθήλωση και την υποβάθμιση, θεωρούμε ότι έχει σοβαρή ευθύνη και η ΕΕ», καθώς «με την επιβολή της πολιτικής του βάρβαρου Μνημονίου, που υπέγραψε η Ελληνική Κυβέρνηση με την Τρόικα (ΕΕ – ΔΝΤ – ΕΚΤ), βασικά κοινωνικά αγαθά, όπως της παιδείας και της υγείας, όπως και τα εργασιακά δικαιώματα, οι μισθοί και οι συντάξεις μας, βρίσκονται στο στόχαστρο».

Μάλιστα, η ΟΛΜΕ σημειώνει ότι «και μόνο με επίκληση της «κατάστασης ανάγκης» (state of necessity) που προβλέπει η Επιτροπή Διεθνούς Δικαίου του ΟΗΕ (1613η Συνάντηση, της 17ης Ιουνίου 1980), «ένα κράτος μέλος δεν μπορεί να αναγκαστεί να κλείσει σχολεία, πανεπιστήμια, δικαστήρια, να εγκαταλείψει τις δημόσιες υπηρεσίες επιφέροντας χάος και ανησυχία στην κοινωνία, μόνο και μόνο για να εξασφαλίζει κονδύλια αποπληρωμής δανείων» σε ξένους και εγχώριους δανειστές».


http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%C2%AB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1%C2%BB-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%8C%CE%BD
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ
Αποτυπώσεων συνέχεια…….
του Θέμη Κοτσιφάκη,
μέλους του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
(http://thekotsi.blogspot.com)

Σαν να μην συμβαίνει τίποτα, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει μέσω του προγράμματος «Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ τη διάθεση σημαντικών κονδυλίων σε δράσεις που ελάχιστα θα προσφέρουν στην δημόσια εκπαίδευση.
Και όλα αυτά στην εποχή του βάρβαρου Μνημονίου της σκληρής λιτότητας για το λαό μας, όταν περικόπτονται ακόμα και οι πιο στοιχειώδεις δαπάνες για τα δημόσια σχολεία και μειώνονται συνολικά οι εκπαιδευτικές δαπάνες δημιουργώντας  αρνητικό ρεκόρ 35ετίας.
Είναι προκλητική αυτή η πολιτική του Υπουργείου. Συγκεκριμένα, με νέες προκηρύξεις της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του παραπάνω προγράμματος προβλέπονται:
1. Αποτύπωση και αξιολόγηση των δημόσιων ΙΕΚ με συνολική δαπάνη 500.000 €. Η προκήρυξη απευθύνεται αποκλειστικά στο ΕΑΙΤΥ (αρ. πρωτ. 5427/21/4/2011).
2. Αποτύπωση και αξιολόγηση των ΕΠΑΣ άλλων Υπουργείων  με συνολική δαπάνη 300.000 €. Η προκήρυξη απευθύνεται αποκλειστικά και πάλι στο ΕΑΙΤΥ (αρ. πρωτ. 5426/21/4/2011).
 Τα κονδύλια, σύμφωνα με τις παραπάνω δύο προκηρύξεις, θα διατεθούν για τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων αλλά και για έρευνα με βάση ερωτηματολόγια.
   3. Υπενθυμίζουμε πωςμε την πράξη «Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στα ΕΠΑΛ –  ΕΠΑΣ» (08/11/2010 με Αρ. Πρωτ.  21975), όπως είχαμε ήδη καταγγείλει δημόσια, προβλεπόταν η διάθεση 343.150 € για να αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και η προκήρυξη απευθύνονταν αποκλειστικά και πάλι στο ΕΑΙΤΥ!!

    Υπενθυμίζουμε πως το Ινστιτούτο αυτό καθίσταται πολύ ισχυρό με τη νέα του μορφή, ως Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΝΠΙΔ), όπως προβλέπεται και από το σχετικό νομοσχέδιο που βρίσκεται στη βουλή, ενσωματώνοντας στις δραστηριότητές του και τις εκδόσεις βιβλίων του ΟΕΒΔ που καταργείται. Όπως τονίζει και το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε σχετικό υπόμνημα, «το ΙΤΥΕ πρόκειται να διαχειριστεί μεγάλο μέρος των Ευρ. Προγραμμάτων (ΕΣΠΑ), αφού στο συγκεκριμένο Ινστιτούτο εκτός από την αρμοδιότητα για παραγωγή ψηφιακού υλικού εκχωρείται και η αρμοδιότητα για επιμόρφωση, διά βίου εκπαίδευση και κατάρτιση. Το εν λόγω  Ινστιτούτο, με τον τρόπο με τον οποίο δομείται, πολύ φοβούμαστε ότι θα γίνει κέντρο αδιαφάνειας. Ό,τι έχει να κάνει με τη λειτουργία του παραπέμπεται στον Κανονισμό Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας, που θα καταρτίσει το Δ.Σ., ενώ δεν αναφέρεται τίποτε για την οργανωτική δομή του».

Από την αναλυτική απόφαση υλοποίησης του έργου αυτού, φαίνεται ότι:
*  το κόστος προσωπικού (άμεσο και έμμεσο) θα είναι 218.000 €, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται  και η «προβολή» του έργου, με 54.331 €,
*  η προβλεπόμενη, ολιγόωρη ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβρη σε χώρους του Υπουργείου κόστισε 59.070 € (!) και
*  τα 66.078 € αφορούν επισκέψεις στο εξωτερικό και το εσωτερικό, και σε αυτά συμπεριλαμβάνεται μόλις ένα ποσό 14.000 € για εξοπλισμό!
           Ας σημειώσουμε, ακόμα, ότι οι προβλεπόμενες αμοιβές χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες και κλιμακώνονται ως εξής: 4.500 € για τους συντονιστές (μέσο ενδεικτικό άμεσο κόστος ανθρωπομήνα απασχολούμενου), 3.400 € για τους έμπειρους, 2.200 € για το τεχνικό προσωπικό και 1.500 € για τους εμπειρογνώμονες (στελέχη της εκπαίδευσης). Ενδεικτική τιμή για την ατομική μηνιαία αμοιβή υπάρχει μόνο στην τελευταία κατηγορία και είναι 500 €.
Αυτά τα κονδύλια δεν προέρχονται από την λεγόμενη «τεχνική υποστήριξη του έργου», αλλά από κονδύλια που υποτίθεται πως διατίθενται για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης!
Επισημαίνουμε όλα αυτά σε συνέχεια των προηγούμενων καταγγελιών μας για τις κατασκευασμένες έρευνες – γκάλοπ, στις οποίες διατέθηκαν γύρω 200.000 €, την  αποτύπωση-αξιολόγηση για την Ειδική Αγωγή και  Εκπαίδευση (αντί 846.000 €), αλλά και των 42 εκατ. € της τεχνικής βοήθειας του έργου. Αυτά τα ποσά, όπως έχουμε καταγγείλει, «καταναλώνονται» σε διαφημιστική δαπάνη και σε αμοιβές συμβούλων και παρασυμβούλων.
  4. “Κατανάλωση” ποσών από την προβλεπόμενη τεχνική βοήθεια αφορά και η προκήρυξη που έγινε στις 31/3/2011, «Έξοδα μετακινήσεων εσωτερικού - εξωτερικού», προβλέποντας 650.000 € για «δαπάνες μετακίνησης στο εσωτερικό και εξωτερικό, με όλα τα μέσα (αεροπλάνο, πλοίο, τρένο, ΚΤΕΛ, Ι.Χ., ταξί κλπ), διαμονής και εκτός έδρας αποζημίωσης του προσωπικού της Ε.Υ.Δ., καθώς επίσης και των δημοσίων υπαλλήλων και λοιπών προσώπων που μετακινούνται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ και του Επιχειρησιακού Προγράμματος. Οι μετακινήσεις θα πραγματοποιούνται για διεξαγωγή ελέγχων, επιτόπιων επαληθεύσεων, παρακολούθηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου, ενημέρωση των φορέων υλοποίησης σχετικά με την υλοποίηση και παρακολούθηση πράξεων, συμμετοχή σε συναντήσεις εργασίας, συνόδους, επιτροπές παρακολούθησης, ημερίδες, συνεδριάσεις, σεμινάρια, forums, συμμετοχή σε τεχνικές συναντήσεις και συναντήσεις εργασίας με εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κλπ.».
 Και σωστά, βέβαια, προβλέπεται η αποζημίωση των εργαζομένων στην Υπηρεσία αυτή του Υπουργείου, αλλά η προσθήκη «καθώς επίσης και των δημοσίων υπαλλήλων και λοιπών προσώπων που μετακινούνται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ»πού παραπέμπει;
5. Τέλος, αξίζει να σχολιαστεί ακόμα μια προκήρυξη, η οποία κατά «σύμπτωση» απευθύνεται αποκλειστικά και πάλι στο ΕΑΙΤΥ (αρ. πρωτ. 4325/5/4/2011), για την πράξη «Πιστοποίηση των μαθητών Γ΄ Γυμνασίου στις ΤΠΕ». Αναμφίβολα πολύ σημαντικό έργο αυτό, αλλά υπάρχουν δύο ερωτηματικά: Γιατί και πάλι αποκλειστική προκήρυξη προς το ίδιο Ινστιτούτο; Δεν είναι υπερβολικό το κόστος «της διαμόρφωσης και πιλοτικής εφαρμογής ενός συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου στην πληροφορική», κόστος που ορίζεται σε 2.000.000 € (!!);

Είναι πρόκληση να συνεχίζεται αυτή η πολιτική.
Άμεσα απαιτείται να γίνει αναπροσανατολισμός των κονδυλίων του προγράμματος αυτού με στόχο όλη η χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ να κατευθυνθεί στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Δεν αντέχεται να χαθεί μια ακόμα ευκαιρία για τη δημόσια εκπαίδευση, όπως έγινε και στο προηγούμενο ΚΠΣ. Να υιοθετηθούν οι τεκμηριωμένες σχετικές προτάσεις της ΟΛΜΕ.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=32051

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5744
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Alex100

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
«...Η Άννα αποδείχθηκε βράχος και ο Ντομινίκ έμεινε με την... όρεξη χωρίς να καταφέρει να φτάσει στον στόχο του.»

Τι συγκινητικό. Θα κλάψω.  :'( ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 756
Σύνολο: 770

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.