0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: GiannisV στις Ιανουαρίου 07, 2010, 02:40:28 amΑλλά έχουμε και το άλλο ανέκδοτο, αυτό της "αξιοκρατίας" μέσω ΑΣΕΠ. Ας δούμε ένα παράδειγμα τέτοιας αξιοκρατίας, σε υποθετική κατάσταση πάντα.Κάποιος που δίνει, πχ το 2004, κατατάσσεται στη θέση 450 με 15 μόρια. Με δεδομένο οι θέσεις των διοριστέων είναι 500, το άτομο είναι στους διοριστέους.Κάποιος που δίνει το 2008, στην ίδια ειδικότητα, κατατάσσεται στο θέση 300, με 25 μόρια, δηλαδή 150 θέσεις πιο πάνω από το διοριστέο του 2004. Με δεδομένο οτι οι θέσεις είναι 250, μένει έξω.Ακόμα και αν δεχτούμε οτι αυτοί που πηγαίνουν καλά και μαζεύουν πολλά μόρια από τον ΑΣΕΠ είναι οι άξιοι και ικανοί, ανάλογα με τα μόρια που συγκεντρώνουν, όπως πάει η "θεωρία του ΑΣΕΠ", πώς ακριβώς διασφαλίστηκε η αξιοκρατία εδώ, τη στιγμή που κάποιος που πήρε 25 μόρια, μένει έξω, και κάποιος που πήρε 15 διορίζεται? Ο κάθε διαγωνισμός είναι ξεχωριστός, έχοντας δώσει τόσες φορές εξετάσεις θα έπρεπε να το γνωρίζεις.Διαφορετικά θέματα, διαφορετική και η κατάσταση του ίδιου υποψηφίου κάθε φορά. Ειδικότερα ο ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών είναι ένας διαγωνισμός κατάταξης των υποψηφίων (όπως αυτός θα αποτυπωθεί μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία) λόγω του υπερβολικού αριθμού αποφοίτων καθηγητικών σχολών.Δεν υπάρχει θέμα ισότητας για τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών αν δεν υπάρχει μεταφορά και κατοχύρωση μορίων σε οποιανδήποτε πίνακα.
Αλλά έχουμε και το άλλο ανέκδοτο, αυτό της "αξιοκρατίας" μέσω ΑΣΕΠ. Ας δούμε ένα παράδειγμα τέτοιας αξιοκρατίας, σε υποθετική κατάσταση πάντα.Κάποιος που δίνει, πχ το 2004, κατατάσσεται στη θέση 450 με 15 μόρια. Με δεδομένο οι θέσεις των διοριστέων είναι 500, το άτομο είναι στους διοριστέους.Κάποιος που δίνει το 2008, στην ίδια ειδικότητα, κατατάσσεται στο θέση 300, με 25 μόρια, δηλαδή 150 θέσεις πιο πάνω από το διοριστέο του 2004. Με δεδομένο οτι οι θέσεις είναι 250, μένει έξω.Ακόμα και αν δεχτούμε οτι αυτοί που πηγαίνουν καλά και μαζεύουν πολλά μόρια από τον ΑΣΕΠ είναι οι άξιοι και ικανοί, ανάλογα με τα μόρια που συγκεντρώνουν, όπως πάει η "θεωρία του ΑΣΕΠ", πώς ακριβώς διασφαλίστηκε η αξιοκρατία εδώ, τη στιγμή που κάποιος που πήρε 25 μόρια, μένει έξω, και κάποιος που πήρε 15 διορίζεται?
Ο κάθε διαγωνισμός είναι ξεχωριστός, έχοντας δώσει τόσες φορές εξετάσεις θα έπρεπε να το γνωρίζεις.Διαφορετικά θέματα, διαφορετική και η κατάσταση του ίδιου υποψηφίου κάθε φορά.
λόγω του υπερβολικού αριθμού αποφοίτων καθηγητικών σχολών.
Δεν υπάρχει θέμα ισότητας για τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών αν δεν υπάρχει μεταφορά και κατοχύρωση μορίων σε οποιανδήποτε πίνακα.
Παράθεση από: GiannisV στις Ιανουαρίου 07, 2010, 03:56:29 amTo είδες? Είναι όλοι εργένηδες και άτεκνοι εκ πεποιθήσεως!!!!!!!!!!!!!!!! Εγώ σου μίλησα για ανθρώπους με οικογένειες, οι οποίοι, όταν δίνουν εξετάσεις, έχουν το μειονέκτημα!!!! Αυτό λοιπόν πώς αναιρεί το επιχείρημά μου? Μάλλον το ενισχύει.Για τους άλλους 2 συνδέσμους, δείξε μου τί θέλεις να δώ. Προφανώς ο άνθρωπος κάνει χιούμορ!!!!!!!!!!!!!!!!!
To είδες? Είναι όλοι εργένηδες και άτεκνοι εκ πεποιθήσεως!!!!!!!!!!!!!!!! Εγώ σου μίλησα για ανθρώπους με οικογένειες, οι οποίοι, όταν δίνουν εξετάσεις, έχουν το μειονέκτημα!!!! Αυτό λοιπόν πώς αναιρεί το επιχείρημά μου? Μάλλον το ενισχύει.Για τους άλλους 2 συνδέσμους, δείξε μου τί θέλεις να δώ.
1)Μετά από συμμετοχή σε όλους τους ΑΣΕΠ και με 6!!! διαφορετικά σχεδιαγράμματα Ειδ. Διδακτικής να παίρνεις βαθμούς σχεδόν ίδιους(45-58) έχοντας χρησιμοποιήσει ακόμα και το βιβλίο του καθηγητή.
2)Να διδάσκεις εδώ και 4 χρόνια( μετά απο 3 επιτυχίες στον "αξιοκρατικό" ΑΣΕΠ )και να θεωρήσαι ικανή για να μάθεις 5 πράγματα στα παιδιά χωρίς ΠΕΚ,χωρίς καμμία ενημέρωση απο συμβούλους και παρατρεχάμενους, χωρίς μόνιμο ή αναπληρωτή της ειδικότητας σου σε ΌΛΑ τα σχολεία ως ωρομίσθια.Τάχα για να καλύψεις κάποιες ώρες ενω στην πραγματικότητα με 2 ωρομίσ. καλύπτουν όλες οι κυβερνήσεις με μικρότερο κόστος τις λειτουργικές ανάγκες και όχι κάποιο κενό λίγων ωρών στα σχολεία.
3) Ο "αξιοκρατικός" ΑΣΕΠ, που δυστυχώς είναι το μόνο μας μέσο σήμερα για όσους δεν έχουν βύσματα, έχει στείλει και πολλά - συγνώμη για την έκφραση- "κάρα με πατάτες'' να διδάξουν. 'Ατομα που ούτε αγαπούν αυτό που κάνουν, ούτε σέβονται τα παιδιά και το χώρο που δουλεύουν, ούτε έχουν τις γνώσεις και τη δεξιότητα να μεταφέρουν τη γνώση. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πιάσουν τη θέση στο σχολείο και...τέλος.Μα πως αφού είναι επιτυχόντες διοριστέοι του ΑΣΕΠ;Ποιος απ' όλους τους διαγ. εξέτασε τα μυαλά μας και τη συναισθηματική ισορροπία μας; Ή μήπως δε χρειάζεται; Το πτυχίο καλώς ή κακώς το πήραμε αλλά το αν είμαστε καλοί δάσκαλοι ούτε το πτυχίο το αποδεικνύει, ούτε πολύ περισσότερο το ΑΣΕΠ!
Λοιπόν παιδιά, σορρυ για το off topic αλλά:1.Το σημαντικότερο πιστεύω είναι μια αρχική αξιολόγηση του γραπτού απο τρίτο. Ή θα είναι ένας που κατέχει και διδακτική και το αντικείμενο, είτε δύο άτομα που θα συνεργαστούν. Έχετε να προτείνετε κάτι;2.Πού μπορώ να βρώ δικηγόρο ο οποίος να έχει εμπειρία σε τέτοια θέματα;3. Επίσης σημαντικές είναι οι οδηγίες διόρθωσης. Η απάντηση στην ένστασή μου έλεγε ότι είναι για εσωτερική χρήση μόνο και δέν δίνονται. Λέτε ο δικηγόρος να τα καταφέρει;
μη απευθυνθεις σε κανενα. το χρονο σου θα χασεις και το κερδος: μηδεν.Δεν τα βγαζει κανεις περα μαζι τους. ειναι κρατος εν κρατει. ειναι καραγκιοζηδες οι ανθρωποι. τωρα, κανε ο,τι νομιζεις, εσυ θα ταλαιπωρηθεις χωρις αποτελεσμα οσο δικιο και αν εχεις.
Λένε ότι θέλουν όλοι οι διορισμοί να γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Είτε συμφωνεί κανείς ,είτε όχι με τη θέση αυτή, είναι σαφές ότι ο διαγωνισμός όπως διεξάγεται τώρα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ από κάθε άποψη. Είναι το λιγότερο σκανδαλώδες αυτό που συμβαίνει με την ειδική διδακτική :βαθμολογίες από το πουθενά χωρίς κανένας να σου εξηγεί το γιατί και χωρίς κανένας να ξέρει τις ορθές απαντήσεις αφού το ΑΣΕΠ δεν ανακοινώνει τα σωστά αποτελέσματα. !!!!!!!!!!!!!! Αν είναι δυνατόν σε επίσημο διαγωνισμό του δημοσίου να μην ανακοινώνονται οι σωστές απαντήσεις!!!!!!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!! Δεν είναι δυνατόν να μας αντιμετωπίζουν σαν μαθητές δημοτικού.....