0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που είδαμε όμως, όπως ανέφεραν και άλλοι συνάδελφοι παραπάνω, είναι ότι και στα σχολεία με 6 τμήματα, δεν έγινε ο απαιτούμενος αριθμός αποσπάσεων, αν και φυσικά καλύπτεται πλήρως το διδακτικό ωράριο, ενώ δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για τον αριθμό και τις ειδικότητες των αποσπασμένων, με αποτέλεσμα πολλοί με υψηλότατη μοριοδότηση να μείνουν ξεκρέμαστοι.Αυτές οι δηλώσεις πάντως για τα αυξημένα προσόντα των ωρομισθίων έναντι των μονίμων στην πλειονότητα και σε μεγάλες πόλεις δεν ευσταθούν, ας μη επαναλαμβανόμαστε. Μη ξεχνάμε επίσης ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν διοριστεί οι περισσότεροι με διαγωνισμό ΑΣΕΠ, δεν τους ήλθε τίποτα εύκολο και ουρανοκατέβατο. Για τη συνεχή αύξηση των ωρών σεμιναρίων (από 400 σε 600, μετά σε 800 και δεν ξέρουμε που θα κλείσει στο εγγύς μέλλον) ή για τη μοριοδότηση δεύτερου διδακτορικού, τρίτου πτυχίου θα έπρεπε να συζητάμε συνάδελφοι ωρομίσθιοι.
Αγαπητοί συνάδελφοι, όποιος απαιτεί, κερδίζει. Οι ωρομίσθιοι απαίτησαν και κέρδισαν. Όταν βγήκε το θέμα του μητρώου ωρομισθίων εμείς γιατί δεν απαιτήσαμε να είναι μητρώο εκπαιδευτών; Ναι, πιστοποιημένων.... Ας ήταν κι έτσι.... Οι αιρετοί ενημερώνονται. "Κάποιος" τους ενημέρωσε λοιπόν και μίλησαν. Όμως ένας δεν φτάνει. Δεν θα σχολιάσω τον εξορθολογισμό και την διασπάθιση του δημοσίου χρήματος!Συμφωνώ με το κοράκι κατά τα άλλα. Καλή επιτυχία στους ωρομίσθιους! Αλλά πού το ξέρετε ότι οι μόνιμοι δεν είναι πιστοποιημένοι;
Τα ΣΔΕ σύμφωνα με τον νόμο αποτελούν δομή της γενικής τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων. Η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ είναι "Πιστοποίηση Εκπαιδευτικής ΕπάρκειαςΕκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης". Δεν είναι λογικό και νόμιμο να υποστηρίζει κανείς ότι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης πρέπει να έχουν "Πιστοποίηση Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης" για να εργαστούν σε ένα δημόσιο σχολείο ενηλίκων που δίνει τίτλο σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
. Από αυτό και μόνο που λες φαίνεται ότι δεν έχεις διαβάσει ουσιαστικά εκπαίδευση ενηλικων-αν έχεις ακόμη χειρότερα, δεν έχεις κατανοήσει την ουσία της. Θα συμφωνήσω με τους δύο προλαλήσαντες, τόσο για το ενιαίο μητρώο, όσο και για το δίκιο που έχει ο δεύτερος συνάδελφος για το παράδειγμα με το φιλόλογο. Προσοχή: δεν υποτιμούμε τα προσόντα των μονίμων. Θα ξαναπώ πολλοί έχουν και πολλοί δεν έχουν όπως και πιστοποίηση.
Αναφέρω τον νόμο. Οι εκπαιδευτικές μονάδες λειτουργούν βάσει νόμων. Αν επιθυμούμε, μπορούμε να ξεκινήσουμε έναν επιστημονικό διάλογο περί εκπαίδευσης ενηλίκων σε ένα νήμα.
Με βάση νόμο του 2013 τότε όλες οι αποσπάσεις μονίμων χωρίς προσόντα είναι παράνομες. Προτείνω να επιστρέψει η Ελλάδα τα λεφτά της ΕΕ πισω καθώς οι εκπαιδευτικοί σδε πρέπει κάθε χρόνο να εμπλουτίζουν το βιογραφικό τους. Κοινώς τους κοροϊδεύουμε τους Ευρωπαίους. Μην πεταχτεί να πει κανείς ότι αποσπώνται χωρίς δαπάνη... ξοδεύονται περισσότερα χρήματα από το κράτος αφού δε συμπληρώνουν ωράριο, αλλά μένουν κενά στα πρωινά. Επίσης η ΕΕ χρηματοδοτεί τα σχολεία κι απαιτεί προσωπικό υψηλά καταρτισμένο, κάτι που δεν ισχύει για όλο το μόνιμο προσωπικό ΣΔΕ. Παρακαλώ την προλαλήσασα να μελετήσει την ύλη επάρκειας. Δε λέω ότι είναι ο,τι πιο καλογραμμένο αλλά έχει αρκετά για τα ΣΔΕ, καλό θα ήταν να τα μελετήσει λίγο αν όντως ενδιαφέρεται για τη δομή αυτή.