*

Αποστολέας Θέμα: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 197245 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pk02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #140 στις: Ιούλιος 21, 2018, 08:02:34 μμ »
Ευχαριστώ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:33:08 »

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #141 στις: Ιούλιος 22, 2018, 12:17:07 μμ »
Τα ΣΔΕ δεν θα έπρεπε (όπως σχεδιάστηκαν) να έχουν σχέση με την τυπική εκπαίδευση.
Αν υπάρξει ποτέ σοβαρό υπουργείο παιδείας (μετά 200 χρόνια ίσως),
θα σταματήσει τις αποσπάσεις μονίμων από Δ.Ε./Π.Ε. σε ΣΔΕ αλλά ταυτόχρονα θα σταματήσει
την παροχή από τα ΣΔΕ αποδεικτικού ισοδύναμου με Γυμνάσιο (κάτι που μόνο στην Ελλάδα γίνεται).
Αυτό φυσικά θα σήμαινε ότι το 90% των ΣΔΕ θα έκλειναν. Δεν θα συνέφερε κανέναν κάτι τέτοιο.
Ούτε τους μόνιμους, ούτε τους ωρομίσθιους, ούτε τους μαθητές που με ελαχιστότατο κόπο αποκτούν απολυτήριο
γυμνασίου.

Όσο για τα δήθεν υπερπροσόντα που έχουν (και χρειάζεται να έχουν) οι "υπερεπιστήμονες" που διδάσκουν στα Σ.Δ.Ε.,
με βάση τις πρόσφατες αυξήσεις:
Με μέσο όρο 150 Ευρώ αγοράζεις 200 ώρες εκπαιδευσης σε θέματα ΣΔΕ.
Για τις 600 ώρες που πήγε το νέο όριο πιάνεις ταβάνι με 450Ε.
Και άλλα 450Ε για την Εκπαίδευση Ενηλίκων...
Με 900 Ευρώ γίνεσαι γκουρού σε θέματα ΣΔΕ και Εκπ. Ενηλίκων και σου έρχεται με courier η πιστοποίηση
μετά από την υποτιθέμενη εργασία που θα σου βάλει ο φορέας (συνήθως ΚΕΚ).

Και η δήθεν αριστερή μας κυβέρνηση αύξησε το όριο αυτό απο 300 σε 600 και κατήργησε τα σεμινάρια που είχαν
γίνει από ΕΚΕΠΙΣ, που τουλάχιστον ήταν κανονικά σεμινάρια.
Όλοι θα δώσουν τον οβολό τους. Ετοιμαστείτε μόνιμοι και ωρομίσθιοι να ξαναβάλετε το χέρι στην τσέπη.

Ελλαδιστάν 2018.
Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την επιστημονική εξειδίκευση).

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2018, 12:52:47 μμ από sgdoup »

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #142 στις: Ιούλιος 22, 2018, 01:10:56 μμ »
Γίνεσαι  άκρως αφοριστικός και φαίνεται κάποια πικρία στα λόγια σου υποθέτω όσα δε φτάνει η αλεπού τα απαξιώνει. Όσον αφορά τα σεμινάρια δεν ξέρω που πήγες αλλά σε αυτά που πήγα έμαθα αρκετά και με βοήθησαν. Χρειάζεται πάντως αξιολόγηση στους οργανισμούς που προσφέρουν τέτοιου είδους σεμινάρια, κοινώς να καθαρίσει ο Κόπρος του Αυγείου.

Σημ. εγώ που την έχω μεγαλύτερη (την επιστημονική εξειδίκευση) είμαι μέσα στα ΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος menelaos3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φωτογραφία για τις πιο υπέροχες αναμνήσεις.
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #143 στις: Ιούλιος 22, 2018, 01:33:29 μμ »
Τα ΣΔΕ δεν θα έπρεπε (όπως σχεδιάστηκαν) να έχουν σχέση με την τυπική εκπαίδευση.
Αν υπάρξει ποτέ σοβαρό υπουργείο παιδείας (μετά 200 χρόνια ίσως),
θα σταματήσει τις αποσπάσεις μονίμων από Δ.Ε./Π.Ε. σε ΣΔΕ αλλά ταυτόχρονα θα σταματήσει
την παροχή από τα ΣΔΕ αποδεικτικού ισοδύναμου με Γυμνάσιο (κάτι που μόνο στην Ελλάδα γίνεται).
Αυτό φυσικά θα σήμαινε ότι το 90% των ΣΔΕ θα έκλειναν. Δεν θα συνέφερε κανέναν κάτι τέτοιο.
Ούτε τους μόνιμους, ούτε τους ωρομίσθιους, ούτε τους μαθητές που με ελαχιστότατο κόπο αποκτούν απολυτήριο
γυμνασίου.

Όσο για τα δήθεν υπερπροσόντα που έχουν (και χρειάζεται να έχουν) οι "υπερεπιστήμονες" που διδάσκουν στα Σ.Δ.Ε.,
με βάση τις πρόσφατες αυξήσεις:
Με μέσο όρο 150 Ευρώ αγοράζεις 200 ώρες εκπαιδευσης σε θέματα ΣΔΕ.
Για τις 600 ώρες που πήγε το νέο όριο πιάνεις ταβάνι με 450Ε.
Και άλλα 450Ε για την Εκπαίδευση Ενηλίκων...
Με 900 Ευρώ γίνεσαι γκουρού σε θέματα ΣΔΕ και Εκπ. Ενηλίκων και σου έρχεται με courier η πιστοποίηση
μετά από την υποτιθέμενη εργασία που θα σου βάλει ο φορέας (συνήθως ΚΕΚ).

Και η δήθεν αριστερή μας κυβέρνηση αύξησε το όριο αυτό απο 300 σε 600 και κατήργησε τα σεμινάρια που είχαν
γίνει από ΕΚΕΠΙΣ, που τουλάχιστον ήταν κανονικά σεμινάρια.
Όλοι θα δώσουν τον οβολό τους. Ετοιμαστείτε μόνιμοι και ωρομίσθιοι να ξαναβάλετε το χέρι στην τσέπη.

Ελλαδιστάν 2018.
Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την επιστημονική εξειδίκευση).

Η αλήθεια είναι πως το σύστημα χρειάζεται βελτιώσεις. Ως επιστήμονες, καλό θα είναι να μιλάμε με επιχειρήματα. Η γενίκευση "μόνο στην Ελλάδα" είναι υπερβολική.
Όσον αφορά το ισότιμο απολυτήριο, γυμνασίου, κάθε χώρα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή επιτροπή, προσαρμόζει την εκπαίδευση ενηλίκων σύμφωνα με το δικό της Εκπαιδευτικό Σύστημα και τις αντίστοιχες κοινωνικές συνθήκες. Επίσης κάθε χώρα έχει επίσημο συντονιστή ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή συνεργασία μεταξύ των χωρών και της Επιτροπής. Δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://ec.europa.eu/epale/en/policy-in-the-eu/implementing-the-european-agenda-for-adult-learning

Επίσης, πολλές χώρες, αντίστοιχα και η Ελλάδα δίνουν ισότιμο πτυχίο στους αποφοίτους στα ΣΔΕ.
"Some schools can offer the same diplomas (for instance  the  Schulabschluss in  the  case  of  the German  schools,  national  qualifications  in  the case  of  Athens,  the  NVQs  and  GCSEs  in Leeds,  the  scuola  media in  Catania);"

Το παραπάνω αναφέρονται σε έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής:
http://www.e2oespana.org/wp-content/uploads/2016/06/Report_E2C-Schools_pilot_project.pdf

Όσον αφορά τα σεμινάρια, όντως έρχεται με κουριερ στο σπίτι η βεβαίωση, όπως μπορεί να έρθει με κούριερ και το πτυχίο του ΕΑΠ ή του Ανοιχτού Πανεπιστημίου της Αγγλίας. Το βασικό θέμα είναι η αξιολόγηση των φορέων. Δεν ξέρω με τι κριτήρια γίνεται, και η προσωπική άποψη είναι πάντα σεβαστή, αλλά δε μπορεί να αντικαταστήσει μια επίσημη έρευνα. Επίσης, εκτός από τη βεβαίωση, παίρνεις και πιστωτικές μονάδες που είναι αναγνωρίσιμες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε, ας μην απαξιώνουμε τα πάντα, έστω κι αν πολλά από τα λεγόμενα έχουν κάποια βάση.

Ας συζητήσουμε με επιχειρήματα πως πρέπει να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στην εκπαίδευση και όντως να διδάσκουν οι καλύτεροι, ανεξάρτητα αν είναι μόνιμοι ή όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2018, 01:38:35 μμ από menelaos3 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:33:08 »

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #144 στις: Ιούλιος 22, 2018, 03:39:48 μμ »
Η αλήθεια είναι πως το σύστημα χρειάζεται βελτιώσεις. Ως επιστήμονες, καλό θα είναι να μιλάμε με επιχειρήματα. Η γενίκευση "μόνο στην Ελλάδα" είναι υπερβολική.
Όσον αφορά το ισότιμο απολυτήριο, γυμνασίου, κάθε χώρα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή επιτροπή, προσαρμόζει την εκπαίδευση ενηλίκων σύμφωνα με το δικό της Εκπαιδευτικό Σύστημα και τις αντίστοιχες κοινωνικές συνθήκες. Επίσης κάθε χώρα έχει επίσημο συντονιστή ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή συνεργασία μεταξύ των χωρών και της Επιτροπής. Δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://ec.europa.eu/epale/en/policy-in-the-eu/implementing-the-european-agenda-for-adult-learning

Επίσης, πολλές χώρες, αντίστοιχα και η Ελλάδα δίνουν ισότιμο πτυχίο στους αποφοίτους στα ΣΔΕ.
"Some schools can offer the same diplomas (for instance  the  Schulabschluss in  the  case  of  the German  schools,  national  qualifications  in  the case  of  Athens,  the  NVQs  and  GCSEs  in Leeds,  the  scuola  media in  Catania);"

Το παραπάνω αναφέρονται σε έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής:
http://www.e2oespana.org/wp-content/uploads/2016/06/Report_E2C-Schools_pilot_project.pdf

Όσον αφορά τα σεμινάρια, όντως έρχεται με κουριερ στο σπίτι η βεβαίωση, όπως μπορεί να έρθει με κούριερ και το πτυχίο του ΕΑΠ ή του Ανοιχτού Πανεπιστημίου της Αγγλίας. Το βασικό θέμα είναι η αξιολόγηση των φορέων. Δεν ξέρω με τι κριτήρια γίνεται, και η προσωπική άποψη είναι πάντα σεβαστή, αλλά δε μπορεί να αντικαταστήσει μια επίσημη έρευνα. Επίσης, εκτός από τη βεβαίωση, παίρνεις και πιστωτικές μονάδες που είναι αναγνωρίσιμες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε, ας μην απαξιώνουμε τα πάντα, έστω κι αν πολλά από τα λεγόμενα έχουν κάποια βάση.

Ας συζητήσουμε με επιχειρήματα πως πρέπει να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στην εκπαίδευση και όντως να διδάσκουν οι καλύτεροι, ανεξάρτητα αν είναι μόνιμοι ή όχι.
+++

Έτσι ακριβώς είναι!!!

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #145 στις: Ιούλιος 22, 2018, 03:42:52 μμ »
Τα ΣΔΕ δεν θα έπρεπε (όπως σχεδιάστηκαν) να έχουν σχέση με την τυπική εκπαίδευση.
Αν υπάρξει ποτέ σοβαρό υπουργείο παιδείας (μετά 200 χρόνια ίσως),
θα σταματήσει τις αποσπάσεις μονίμων από Δ.Ε./Π.Ε. σε ΣΔΕ αλλά ταυτόχρονα θα σταματήσει
την παροχή από τα ΣΔΕ αποδεικτικού ισοδύναμου με Γυμνάσιο (κάτι που μόνο στην Ελλάδα γίνεται).
Αυτό φυσικά θα σήμαινε ότι το 90% των ΣΔΕ θα έκλειναν. Δεν θα συνέφερε κανέναν κάτι τέτοιο.
Ούτε τους μόνιμους, ούτε τους ωρομίσθιους, ούτε τους μαθητές που με ελαχιστότατο κόπο αποκτούν απολυτήριο
γυμνασίου.

Όσο για τα δήθεν υπερπροσόντα που έχουν (και χρειάζεται να έχουν) οι "υπερεπιστήμονες" που διδάσκουν στα Σ.Δ.Ε.,
με βάση τις πρόσφατες αυξήσεις:
Με μέσο όρο 150 Ευρώ αγοράζεις 200 ώρες εκπαιδευσης σε θέματα ΣΔΕ.
Για τις 600 ώρες που πήγε το νέο όριο πιάνεις ταβάνι με 450Ε.
Και άλλα 450Ε για την Εκπαίδευση Ενηλίκων...
Με 900 Ευρώ γίνεσαι γκουρού σε θέματα ΣΔΕ και Εκπ. Ενηλίκων και σου έρχεται με courier η πιστοποίηση
μετά από την υποτιθέμενη εργασία που θα σου βάλει ο φορέας (συνήθως ΚΕΚ).

Και η δήθεν αριστερή μας κυβέρνηση αύξησε το όριο αυτό απο 300 σε 600 και κατήργησε τα σεμινάρια που είχαν
γίνει από ΕΚΕΠΙΣ, που τουλάχιστον ήταν κανονικά σεμινάρια.
Όλοι θα δώσουν τον οβολό τους. Ετοιμαστείτε μόνιμοι και ωρομίσθιοι να ξαναβάλετε το χέρι στην τσέπη.

Ελλαδιστάν 2018.
Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την επιστημονική εξειδίκευση).
Ξέχασες αυτούς που έχουν μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και μεγάλη εμπειρία στα ΣΔΕ πάνω από 5 ετία.
Αυτοί δε μπορούν να απαξιωθούν μπροστά στα 2 έτη εμπειρία στη τυπική εκπαίδευση.
Η φιλοσοφία του ΣΔΕ είναι τελείως διαφορετική μη τα ισωπεδώνουμε όλα!!!

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #146 στις: Ιούλιος 22, 2018, 03:44:24 μμ »
Συνάδελφοι, μία ερώτηση ενός άσχετου: οι εκπαιδευτές σδε ετοιμάζουν μόνοι τους το διδακτικό υλικό τους; υπάρχουν βιβλία ή σημειώσεις;ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #147 στις: Ιούλιος 22, 2018, 05:38:07 μμ »
Η αλήθεια είναι πως το σύστημα χρειάζεται βελτιώσεις. Ως επιστήμονες, καλό θα είναι να μιλάμε με επιχειρήματα. Η γενίκευση "μόνο στην Ελλάδα" είναι υπερβολική.
Όσον αφορά το ισότιμο απολυτήριο, γυμνασίου, κάθε χώρα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή επιτροπή, προσαρμόζει την εκπαίδευση ενηλίκων σύμφωνα με το δικό της Εκπαιδευτικό Σύστημα και τις αντίστοιχες κοινωνικές συνθήκες. Επίσης κάθε χώρα έχει επίσημο συντονιστή ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή συνεργασία μεταξύ των χωρών και της Επιτροπής. Δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://ec.europa.eu/epale/en/policy-in-the-eu/implementing-the-european-agenda-for-adult-learning

Επίσης, πολλές χώρες, αντίστοιχα και η Ελλάδα δίνουν ισότιμο πτυχίο στους αποφοίτους στα ΣΔΕ.
"Some schools can offer the same diplomas (for instance  the  Schulabschluss in  the  case  of  the German  schools,  national  qualifications  in  the case  of  Athens,  the  NVQs  and  GCSEs  in Leeds,  the  scuola  media in  Catania);"

Το παραπάνω αναφέρονται σε έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής:
http://www.e2oespana.org/wp-content/uploads/2016/06/Report_E2C-Schools_pilot_project.pdf

Όσον αφορά τα σεμινάρια, όντως έρχεται με κουριερ στο σπίτι η βεβαίωση, όπως μπορεί να έρθει με κούριερ και το πτυχίο του ΕΑΠ ή του Ανοιχτού Πανεπιστημίου της Αγγλίας. Το βασικό θέμα είναι η αξιολόγηση των φορέων. Δεν ξέρω με τι κριτήρια γίνεται, και η προσωπική άποψη είναι πάντα σεβαστή, αλλά δε μπορεί να αντικαταστήσει μια επίσημη έρευνα. Επίσης, εκτός από τη βεβαίωση, παίρνεις και πιστωτικές μονάδες που είναι αναγνωρίσιμες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε, ας μην απαξιώνουμε τα πάντα, έστω κι αν πολλά από τα λεγόμενα έχουν κάποια βάση.

Ας συζητήσουμε με επιχειρήματα πως πρέπει να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στην εκπαίδευση και όντως να διδάσκουν οι καλύτεροι, ανεξάρτητα αν είναι μόνιμοι ή όχι.

Ας μιλήσουμε με επιχειρήματα λες, αλλά δεν βλέπω κανένα επιχείρημα.
Ένα link που αναφέρεται σε έρευνα του 2001 δεν είναι επιχείρημα!!!

Αφού είναι υπερβολικό αυτό που λέω, ποιες άλλες χώρες λοιπόν, δίνουν ισοδυναμία Γυμνασίου?
Τι σχέση έχει το Γυμνάσιο με το ΣΔΕ, είτε στην ύλη, είτε στη δυσκολία απόκτησης, είτε στη διάρκεια?
Ποιο είναι το επιχείρημα λοιπόν ώστε να δίνουν ισοδύναμα χαρτιά?

Υπάρχει κάποια αξιολόγηση των φορέων από τα οποία αγοράζουν όλοι τις πιστοποιήσεις τους?
Ποια είναι αυτή? Η προσωπική σου εμπειρία τι λέει?
Η δική μου λέει ότι μπορώ να πάρω όσες ώρες θέλω μέσα σε 2 μέρες με ένα τηλέφωνημα και μία κατάθεση.

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας με το πρόσχημα ότι είμαστε "επιστήμονες"
Εμπόριο δήθεν πτυχίων και δήθεν βεβαιώσεων γίνεται αυτή τη στιγμή και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Ακόμη και τα μεταπτυχιακά έχουν ξεφτιλιστεί και ο πήχης έχει πέσει εξαιρετικά χαμηλά.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2018, 05:47:59 μμ από sgdoup »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #148 στις: Ιούλιος 22, 2018, 06:49:52 μμ »

Αφού είναι υπερβολικό αυτό που λέω, ποιες άλλες χώρες λοιπόν, δίνουν ισοδυναμία Γυμνασίου?
Τι σχέση έχει το Γυμνάσιο με το ΣΔΕ, είτε στην ύλη, είτε στη δυσκολία απόκτησης, είτε στη διάρκεια?
Ποιο είναι το επιχείρημα λοιπόν ώστε να δίνουν ισοδύναμα χαρτιά?

Υπάρχει κάποια αξιολόγηση των φορέων από τα οποία αγοράζουν όλοι τις πιστοποιήσεις τους?
Ποια είναι αυτή? Η προσωπική σου εμπειρία τι λέει?
Η δική μου λέει ότι μπορώ να πάρω όσες ώρες θέλω μέσα σε 2 μέρες με ένα τηλέφωνημα και μία κατάθεση.

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας με το πρόσχημα ότι είμαστε "επιστήμονες"
Εμπόριο δήθεν πτυχίων και δήθεν βεβαιώσεων γίνεται αυτή τη στιγμή και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Ακόμη και τα μεταπτυχιακά έχουν ξεφτιλιστεί και ο πήχης έχει πέσει εξαιρετικά χαμηλά.



Μπράβο σου που λες τα πράγματα με το όνομά τους (ίσως να έλεγες και 2-3 άλλες αλήθειες σε κατάλληλο περιβάλλον συζήτησης-κρίμα που δεν μπορεί να γίνει εδώ, να βρούμε έναν άνθρωπο με συναντίληψη τουλάχιστον). Το "επιστήμονες" πάει και σε μερικούς μόνιμους αλλά και σε ωρομίσθιους που αυτοί κι αν θεωρούν εαυτούς "υπερεπιστήμονες". [σχετικοάσχετο: Για μια ακόμη φορά πάντως και στα ΣΔΕ φαίνεται ότι κλάδος δεν μπορεί να διαχειριστεί την ευελιξία που του δίνεται λελογισμένα και το κλείνω εδώ. Βέβαια, είναι και θεσμικό το θέμα. Αλλά όλα πάσχουν στην Ελλάδα, καμμία λογική πρόταση δεν ζητείται ή εισακούεται για τα απλά καθημερινά εκπαιδευτικά ζητήματα ουσίας]

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #149 στις: Ιούλιος 22, 2018, 11:57:20 μμ »
Μπράβο σου που λες τα πράγματα με το όνομά τους (ίσως να έλεγες και 2-3 άλλες αλήθειες σε κατάλληλο περιβάλλον συζήτησης-κρίμα που δεν μπορεί να γίνει εδώ, να βρούμε έναν άνθρωπο με συναντίληψη τουλάχιστον). Το "επιστήμονες" πάει και σε μερικούς μόνιμους αλλά και σε ωρομίσθιους που αυτοί κι αν θεωρούν εαυτούς "υπερεπιστήμονες". [σχετικοάσχετο: Για μια ακόμη φορά πάντως και στα ΣΔΕ φαίνεται ότι κλάδος δεν μπορεί να διαχειριστεί την ευελιξία που του δίνεται λελογισμένα και το κλείνω εδώ. Βέβαια, είναι και θεσμικό το θέμα. Αλλά όλα πάσχουν στην Ελλάδα, καμμία λογική πρόταση δεν ζητείται ή εισακούεται για τα απλά καθημερινά εκπαιδευτικά ζητήματα ουσίας]

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας σοβαρός σχεδιασμός για τίποτα.
Κάθε υπουργός "χωρεύει τη ζεμπεκιά του", μέχρι να έρθει μετά από 1-2 χρόνια,
ο επόμενος να "χωρέψει τη δικιά του ζεμπεκιά" και η ζωή συνεχίζεται.
Δεν υπάρχει καμία συνέχεια και κανένας σχεδιασμός.

Πλατιάζουμε βάβαια και βγαίνουμε εκτός θέματος σιγά σιγά.
Για να το κλείσουμε, να ευχηθώ ότι καλύτερο για όλους με το νέο έτος, μόνιμους και (κυρίως) ωροσμίσθιους...

Αποσυνδεδεμένος sgdoup

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #150 στις: Ιούλιος 23, 2018, 12:01:01 πμ »
Συνάδελφοι, μία ερώτηση ενός άσχετου: οι εκπαιδευτές σδε ετοιμάζουν μόνοι τους το διδακτικό υλικό τους; υπάρχουν βιβλία ή σημειώσεις;ευχαριστώ!

Δεν υπάρχει τίποτε. Μόνοι τους.

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #151 στις: Ιούλιος 23, 2018, 01:39:49 πμ »
Συνάδελφοι, μία ερώτηση ενός άσχετου: οι εκπαιδευτές σδε ετοιμάζουν μόνοι τους το διδακτικό υλικό τους; υπάρχουν βιβλία ή σημειώσεις;ευχαριστώ!
Ο εκπαιδευτής κατόπιν διεύρυνσης εκπαιδευτικών αναγκών. Η διδαςκαλια ειναι πολυεπίπεδη.

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #152 στις: Ιούλιος 23, 2018, 08:51:21 πμ »
Τα μελανά σημεία στη μοριοδότηση για τις αποσπάσεις είναι:

α) Τα σεμινάρια, τα οποία όντως προσφέρονται συχνά από αμφιβόλου ποιότητας φορείς και δεν ανταποκρίνονται με τίποτε στον υποτιθέμενο αριθμό ωρών που καλύπτουν
Λύση: να καταργηθεί τελείως η μοριοδότηση από σεμινάρια και να αντικατασταθεί από την πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ είτε σαν προαπαιτούμενο είτε με μοριοδότηση.

β) Τα μόρια από προϋπηρεσία σε φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων (εκτός ΣΔΕ). Εδώ γίνεται το μεγάλο κόλπο καθώς όσοι έχουν άκρες σε δήμους, ιδιωτικά ΚΕΚ κλπ παίρνουν μόρια ότι τάχα δούλεψαν σε ΚΕΚ, ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων 800 ώρες και παίρνουν 4 μόρια. Τουλάχιστον τα σεμινάρια όλοι μπορούν να τα πάρουν αν πληρώσουν, ενώ αυτά τα μόρια είναι μόνο για τα βύσματα.
Λύση: Να καταργηθεί η εν λόγω μοριοδότηση ή να αναγνωρίζεται μόνο για εργασία σε δημόσιους φορείς και με μικρότερο ταβάνι μορίων (π.χ 2).

γ)Τα μόρια από διδακτορικά και μεταπτυχιακά είναι -2 αν δεν αφορούν την εκπαίδευση ενηλίκων. Ομοίως θα έπρεπε και τα δέυτερα πτυχία να είναι -2 αν δεν έχουν σχέση με τους γραμματισμούς των ΣΔΕ. Ένα πτυχίο Γαλλικής Φιλολογίας δε δίνει ανάθεση σε ΣΔΕ κανένα γραμματισμό ενώ ένα πτυχίο Φιλολογίας δίνει τρεις αναθέσεις. Θα έπρεπε να μοριοδοτείται με 2 μόρια περισσότερο!

Αυτά για αρχή.


Αποσυνδεδεμένος garden of earthly delight

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #153 στις: Ιούλιος 23, 2018, 11:17:16 πμ »
Ένα ακόμα μελανό σημείο στη μοριοδότηση είναι τα "δωράκια" εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας  σε  διευθυντικά στελέχη, των οποίων η θητεία δεν  θα ανανεωθεί, τουλάχιστον όπως δείχνουν οι οριστικοί πίνακες. Έτσι, εμφανίζονται στους προσωρινούς πίνακες εκπαιδευτών πλασματικά έτη (ακόμα και στην τυπική) που περιέργως απουσιάζουν από τους οριστικούς πίνακες διευθυντών, οι οποίοι δημοσιεύθηκαν πριν ένα μήνα. Επίσης, απουσιάζουν αυτά τα έτη και από παλαιότερους αξιολογικούς πίνακες, σύμφωνα με τους οποίους αποσπάστηκαν τα εν λόγω άτομα σε ΣΔΕ και επομένως αποκλείεται να υπηρέτησαν αυτό το διάστημα στην τυπική. Στόχος: να καταφέρουν αυτά τα "ατυχήσαντα" στελέχη  τουλάχιστον να αποσπαστούν ως εκπαιδευτές σε ΣΔΕ το επόμενο σχολικό έτος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.