*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις υπεράριθμων  (Αναγνώστηκε 179160 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #252 στις: Ιούλιος 17, 2012, 10:10:44 πμ »
καλημερα!!!είμαι δασκάλα..υπεράριθμη...λόγω συγχώνευσης του σχολείου μου..
Δεν καταφερα να πάρω οργανική θέση.. οπότε τώρα περιμένω να τοποθετηθώ σε ειτουργικό κενό
Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει...περιμένουμε τις αποσπάσεις εκτός ΠΥΣΠΕ..
μετά πως κρινόμαστε και τοποθετούμαστε...
ο υπεράριθμος δεν προηγείται και από αυτους που είναι στην διάθεση και από τις εσωτερικές αποσπάσεις! ???
Όχι γιατί μυ τα λένε περίεργγα στην πρωτοβάθμιά μας!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:37:58 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #253 στις: Ιούλιος 17, 2012, 10:54:51 πμ »
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 100/97 (Τροποποίηση ΠΔ 50/1996)
Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο14
Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:
α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.
3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:
α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικό στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
5. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. H τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης
β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση,
Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων της παραγράφου αυτής μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.

6. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. H τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. Όταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση Ε.Π.Λ. όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείων, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ' απόλυτη προτεραιότητα στο Ε.Π.Λ. με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
8. Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή.
9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, και της παραγράφου 7 εδάφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
10. Για το χαρακτηρισμό εκπ/κού ως υπεράριθμου και την άρση της υπεραριθμίας αυτού, δεν απαιτείται να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 8 του παρόντος Π.Δ. 50/96.
11. Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί με τις διατάξεις του άρθρου 13 του παρόντος Π.Δ. καθώς και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και διανύουν την τριετία υποχρεωτικής παραμονής τους στο δυσπρόσιτο σχολείο.
12. Οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών, των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιας Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια σύμφωνα με τις διαδικασία της περ. β της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή μετάθεσης της έδρας του σχολείου στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι και τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί μετατίθενται σε σχολεία της ίδιας περιοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος Π.Δ. Επίσης οι εκπαιδευτικοί αυτοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για μετάθεση σε ίδιο ή άλλο σχολείο, Πειραματικό, Μουσικό, Σ.Μ.Ε.Α. ή Σχολείο Αποδήμων Ελληνοπαίδων, κατά περίπτωση της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης. Οι αιτήσεις τους κρίνονται κατά προτεραιότητα πριν από τη διαδικασία των μεταθέσεων στα σχολεία αυτά.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #254 στις: Ιούλιος 18, 2012, 11:41:40 μμ »
ευχαριστω πολυ!κοινως πρωτα θα παρω εγω το κενο στο σχολειο μου οταν προκυψει και μετα καποιος με αποσπαση εντος πυσπε

Αν κάποιος ειναι στην διάθεση και όχι υπεράριθμος προηγειται απο τις αποσπάσεις η όχι.. (Ερώτηση φιλης αυτην)!!!!
Σας ευχαριστω πολυ!καληνυχτα  ;) :)
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #255 στις: Ιούλιος 19, 2012, 01:19:58 πμ »
Σε γυμνάσιο είμαστε δυο πληροφορικοί με οργανική θέση. Είμαι 1ος τοποθετηθείς και ακολουθεί ο συνάδελφος που το ΠΥΣΔΕ του έδωσε πριν 2 χρόνια οργανική θέση χωρίς να υπάρχουν οι απαιτούμενες ώρες. Από φέτος έγινε υποδιευθυντής και εγώ κρίθηκα λειτουργικά υπεράριθμος, που σημαίνει ότι για 4 χρόνια θα ψάχνω να βρίσκω σχολεία.
Ερώτημα: Υπάρχει περίπτωση να κριθώ και οργανικά υπεράριθμος στο άμεσο μέλλον;

Γιατί λειτουργικά έχω ήδη υποστεί το ..."ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό".
Δεν μπορούσες να κάνεις κάτι όταν σου έφεραν κάποιον χωρίς να υπάρχουν οι ώρες; Για να πάρει κάποιος οργανική πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 11 ώρες στην ειδικότητά του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:37:58 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #256 στις: Ιούλιος 19, 2012, 08:20:15 μμ »
ευχαριστω πολυ!κοινως πρωτα θα παρω εγω το κενο στο σχολειο μου οταν προκυψει και μετα καποιος με αποσπαση εντος πυσπε

Αν κάποιος ειναι στην διάθεση και όχι υπεράριθμος προηγειται απο τις αποσπάσεις η όχι.. (Ερώτηση φιλης αυτην)!!!!
Σας ευχαριστω πολυ!καληνυχτα  ;) :)
Σαφώς ΝΑΙ προηγείται:
όσοι βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ή είναι λειτουργικά υπεράριθμοι τοποθετούνται στα λειτουργικά κενά  (με βάση μόρια και δηλώσεις προτίμησης) πριν από όσους έχουν αποσπαστεί από άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ καθώς και από όσους ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ;)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος taratazoum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 706
  • Φύλο: Γυναίκα
  • back in black
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #257 στις: Ιούλιος 19, 2012, 08:23:17 μμ »
ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ομορφα..γιατι θα ειμαστε δυο ατομα που θα κανουμε φασαρια χαχαχα!γιατι αλλιως μας τα λεγανε...!!ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!!να εισαι καλα!
δεν ειμαι τρελλη!!!!το υπουργειο θα με οδηγησει στο ψυχιατρειο!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #258 στις: Ιούλιος 19, 2012, 09:37:21 μμ »
ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ομορφα..γιατι θα ειμαστε δυο ατομα που θα κανουμε φασαρια χαχαχα!γιατι αλλιως μας τα λεγανε...!!ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!!να εισαι καλα!
Καλή Δύναμη και καλή τοποθέτηση!!!!! ;) ;)και να θυμάστε ότι η γνώση είναι η μόνη δύναμή μας ;)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος nipiagwgos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 386
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #259 στις: Αύγουστος 01, 2012, 03:52:51 μμ »
αν για μία χρονιά δεν λειτουργήσει ένα σχολείο,συγκεκριμένα νηπγείο,λόγω έλλειψης παιδιών η νηπιαγωγός κρίνεται υπεράριθμη;και καλείται να δηλώσει εκ νέου οργανική ή  κάνει χαρτιά για απόσπαση;

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #260 στις: Αύγουστος 01, 2012, 07:47:02 μμ »
Να κάνω και εγώ μια ερώτηση:
Έστω σε μια περιοχή με ένα σχολείο όπου υπάρχει μία οργανική καλυμμένη για ΠΕ03. Παρόλα αυτά υπάρχουν 2 διορισμένοι στην περιοχή, μαζί με αυτόν που έχει την οργανική και ο οποίος την έχει ξεχρεώσει ενώ ο άλλος είναι σε διάθεση και δεν υπάρχει άλλο σχολείο να τοποθετηθεί στην ίδια περιοχή.Επίσης το σχολείο είναι "δυσπρόσιτο" στην Γ περιοχή του νομού.
Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει περίπτωση αυτός που έχει την οργανική να αποσπαστεί με απόφαση του ΠΥΣΔΕ στην Α περιοχή και να παίρνει τα μόρια του δυσπρόσιτου και να μείνει πίσω αυτός που είναι σε διάθεση και όχι το αντίθετο και όλα να είναι σύννομα? Δηλαδή να αποσπαστεί αυτός που έχει την οργανική χωρίς να αιτηθεί απόσπαση?
Από άποψη μορίων αυτός που έχει οργανική έχει περισσότερα μόρια από αυτόν που είναι σε διάθεση (αν παίζει κάποιο ρόλο).

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο παραπάνω? Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #261 στις: Αύγουστος 02, 2012, 11:26:01 πμ »
Αυτός που έχει την οργανική μετακινείται μόνο εφόσον το ζητήσει ο ίδιος εκτός και αν είναι υπεράριθμος (στην περίπτωσή σας προφανώς δεν ισχύει ) οπότε και διατίθεται ή αποσπάται μερικά ή ολικά για συμπλήρωση ωραρίου (είτε κάνει αίτηση προτίμησης είτε όχι).
Είτε έχεις οργανική σε ένα σχολείο είτε τοποθετηθείς προσωρινά σε λειτουργικό κενό του ίδιου σχολείου (από διάθεση ή από απόσπαση) παίρνεις τα ίδια ακριβώς μόρια.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #262 στις: Αύγουστος 05, 2012, 01:53:04 μμ »
Αυτός που έχει την οργανική μετακινείται μόνο εφόσον το ζητήσει ο ίδιος εκτός και αν είναι υπεράριθμος (στην περίπτωσή σας προφανώς δεν ισχύει ) οπότε και διατίθεται ή αποσπάται μερικά ή ολικά για συμπλήρωση ωραρίου (είτε κάνει αίτηση προτίμησης είτε όχι).
Είτε έχεις οργανική σε ένα σχολείο είτε τοποθετηθείς προσωρινά σε λειτουργικό κενό του ίδιου σχολείου (από διάθεση ή από απόσπαση) παίρνεις τα ίδια ακριβώς μόρια.

Επομένως, αυτός που έχει οργανική μόνο με αίτηση απόσπασης φεύγει από το σχολείο και σε αυτή την περίπτωση θα παίρνει τα μόρια του σχολείου στο οποίο αποσπάται. Σωστά?
Δεν μπορεί δηλαδή να κλιθούν και οι δύο από τη δ/θμια και να συζητηθεί ποιος από τους δύο θα μείνει.
Το θέμα είναι ότι αυτός που έχει την οργανική θέλει να πάει από τη Γ που είναι στην Α περιοχή χωρίς όμως να χάσει τα μόρια που του δίνει το σχολείο (ένα και μοναδικό) στη Γ.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #263 στις: Αύγουστος 09, 2012, 06:20:32 μμ »
Αυτός ο ένας και μοναδικός που έχει την οργανική στο μοναδικό σχολείο της Γ και θέλει να πάει στην Α θα κάνει αίτηση απόσπασης και αν πάει ΔΕΝ παίρνει τα μόρια της Γ εφόσον προφανώς ΔΕΝ αποτελεί "πλεονάζον προσωπικό". Από την τελευταία εγκύκλιο μεταθέσεων το σχετικό περί μοριοδότησης απόσπασμα:
  Ρύθμιση Μ.Σ.Δ. μονίμων εκπαιδευτικών σε περίπτωση διάθεσης ή απόσπασης για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες ή λόγω υπεραριθμίας
Ο υπολογισμός μονάδων δυσμενών συνθηκών ρυθμίζεται ειδικά, ως ακολούθως, στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί μετά από διορισμό, μετάθεση ή μετάταξη, αφού τοποθετηθούν (μόνιμα ή προσωρινά) σε θέση σχολείου μιας περιοχής μετάθεσης, καλούνται να μετακινηθούν (αποσπαστούν ή διατεθούν):
•   είτε για λειτουργικούς λόγους των σχολείων (εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες),
•   είτε λόγω πλεονάσματος ή υπεραριθμίας που δημιουργούνται και επομένως αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου τους.
α) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται ως πλεονάζον προσωπικό, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 31 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ. Α΄), «ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται».
β) Εάν διατέθηκαν σε σχολεία άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ από αυτή που ανήκαν οργανικά για εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 κεφ. Γ΄ παρ. 1 και 2 του Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167 Α΄) και του άρθρου 14 του ίδιου νόμου σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 6  της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), λαμβάνουν τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης, εκτός αν οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνουν αυτές. 
γ) Εάν διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 14 § 14 του ν.1566/1985 σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 4 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002),
•   όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες από αυτές της διάθεσης, ακολουθείται ο προηγούμενος (3.1.3.α) υπολογισμός και
•   όταν οι μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης είναι λιγότερες, τότε θα ακολουθείται ο αναλογικός υπολογισμός με βάση την εβδομάδα των πέντε (5) ημερών.
δ) Εάν αποσπώνται ή διατίθενται χωρίς αίτησή τους για υπηρεσιακές ανάγκες εξ ολοκλήρου από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή και για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ, 5 του ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146 τ. Α’/ 13-7-2006) και το άρθρο 18 παρ. 5 της Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10- 2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002), ακολουθείται η ανωτέρω ρύθμιση (3.1.3 β).
ε) Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι διατίθενται ολικά ή μερικά σε σχολεία της Α/θμιας Εκπαίδευσης για τις ανάγκες της Υπηρεσίας ή διατέθηκαν για συμπλήρωση ωραρίου σε ΙΕΚ, λαμβάνουν τα μόρια δυσμενών συνθηκών της πλησιέστερης σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας, αρκεί να μην υπολείπονται των μορίων της οργανικής τους θέσης (ή της προσωρινής τους τοποθέτησης). Σε κάθε περίπτωση ο υπολογισμός των μορίων συνθηκών διαβίωσης γίνεται σύμφωνα με τα εδάφια γ και δ της υποπαραγράφου 3.1.3 της παραγράφου 3.1 του Κεφαλαίου Δ΄ (σελ. 15 και 16) της ανωτέρου εγκυκλίου.

Διευκρίνιση: Οι ανωτέρω ρυθμίσεις ισχύουν και στην περίπτωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με την προϋπόθεση ότι είχαν τοποθετηθεί προσωρινά σε κάποιο σχολείο και στη συνέχεια αποσπάστηκαν ή διατέθηκαν για τις ανάγκες της υπηρεσίας, επειδή ήταν υπεράριθμοι σε σχολείο της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης του ιδίου Π.Υ.Σ.Δ.Ε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι παραπάνω ρυθμίσεις έχουν εφαρμογή από το σχολικό έτος 2002-03 μετά την ισχύ των διατάξεων του άρθρου 9 του ν. 2986/2002. Για τα προηγούμενα έτη όσον αφορά στις εν λόγω ρυθμίσεις, θα εφαρμοστεί η αριθμ. Δ2/74341/31-10-2001 εγκύκλιος για μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε.


Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #264 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 12:57:25 πμ »
Χαίρετε συνάδελφοι! Θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.
Σε μια σχολική μονάδα τον Σεπτέμβρη υπάρχουν 2 συνάδελφοι της ειδικότητας και οι ανάγκες είναι για 1 άτομο.

Ο εκπαιδευτικός που πλεονάζει προκύπτει με την μέθοδο της ρύθμισης υπεραριθμίας ( http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9190 )
ή ο παλαιότερος με οργανική τοποθέτηση πρέπει να πάρει τις ώρες οπότε να περισσέψει ο τελευταίος που τοποθετήθηκε εκεί οργανικά;

Αν θέλει να πλεονάζει ο παλαιότερος, μπορεί;

Να διευκρινήσω ότι δεν έχει χαρακτηριστεί επίσημα υπεραριθμία από το ΠΥΣΔΕ στην συγκεκριμένη μονάδα τον Ιούνιο, οπότε αναρωτιέμαι αν εφαρμοζέται η μέθοδος της ρύθμισης υπεραριθμίας ( http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9190 ) και σε ανεπίσημες περιπτώσεις για τοποθετήσεις του Σεπτεμβρίου.
We are so many...

Συνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« Απάντηση #265 στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 11:10:40 πμ »
μια βοήθεια...;
We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.