*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί δεν "κατεβαζουν" καθηγητές στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού;  (Αναγνώστηκε 13393 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ms

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι  απόψεις  ότι  ο  δάσκαλος  γεννιέται  είναι  προεπιστημονικές  και  δεν  έχουν  καμία  σχέση  με   όσα  αναφέρονται  στην  συγχρονή  βιβλιογραφία  για  την  επαγγελματική  ανάπτυξη  του  εκπαιδευτικού.  Δεν  είναι  δυνατόν απόψεις  που  ανήκουν  στην σφαίρα  των  κοινών  αντιλήψεων  για  το  τι  σημαίνει  εκπαιδευτικός  να  προβάλλονται  από μερικούς  ως  αλήθειες.

Αποσυνδεδεμένος margarita23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Έλα χαλαρώστε λίγο!! Σιγά που τις είδες όλες αυτές τις δασκάλες που "κακοποιούν" τα πιτσιρίκια; Να προσέχουμε τι λέμε!! Τα έχετε βάλει με τους δασκάλους!!!

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 09, 2010, 08:31:22 pm από kbazar »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 09, 2010, 08:27:51 pm από kbazar »

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Έλα χαλαρώστε λίγο!! Σιγά που τις είδες όλες αυτές τις δασκάλες που "κακοποιούν" τα πιτσιρίκια; Να προσέχουμε τι λέμε!! Τα έχετε βάλει με τους δασκάλους!!!
Προσέχω πάντα τα λόγια μου και δεν μπορείς να αμφισβητήσεις προσωπικές εμπειρίες.Άλλωστε δεν έχω κανένα λόγο να ψεύδομαι 8)

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Οι  απόψεις  ότι  ο  δάσκαλος  γεννιέται  είναι  προεπιστημονικές  και  δεν  έχουν  καμία  σχέση  με   όσα  αναφέρονται  στην  συγχρονή  βιβλιογραφία  για  την  επαγγελματική  ανάπτυξη  του  εκπαιδευτικού.  Δεν  είναι  δυνατόν απόψεις  που  ανήκουν  στην σφαίρα  των  κοινών  αντιλήψεων  για  το  τι  σημαίνει  εκπαιδευτικός  να  προβάλλονται  από μερικούς  ως  αλήθειες.
Γνώμη σου( όμως σεβαστή,όπως και κάθε γνώμη οποιουδήποτε)

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης υπάρχουν ''καλοί'' και ''κακοί'' παιδαγωγοί. Το πόσο ''καλός'' ή ''κακός'' είναι κάποιος έχει να κάνει με συνδυασμό παραγόντων όπως αγάπη για τη δουλειά, ψυχική ισορροπία γνωστικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο κτλ...

Τα στοιχεία αυτά είναι κοινά για όλες τις βαθμίδες γιατί όλοι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους.

Απο κει και έπειτα δε καταλαβαίνω γιατί δεν εστιάζουμε σ'αυτά για να βελτιώσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης, εντούτοις λοξοδρομούμε προτείνοντας λύσεις ανεβοκατεβαίνοτνας τις βαθμίδες.

και έχω μια αποροία : θα κάναμε την ίδια συζήτηση αν ξαφνικά υπήρχε μεγάλο άνοιγμα στις θέσεις των καθηγητών;

προσωπικά είμαι νηπιαγωγός δεν ξέρω αν θα μπορούσα να διδάξω σε άλλη βαθμίδα δε με απασχόλησε ποτέ το ζήτημα. Το μόνο που ξέρω είναι οτι θα έδινα όσες φορές χρειαστεί ασέπ για να διοριστώ ως νηπιαγωγός και μόνο.

Ζω την αγωνία του διορισμού αυτή τη στιγμή μαζί με τους συναδέλφους μου και ελπίζω κάποια στιγμή να δικαιωθούν οι προσπάθειες όλων μας στο δικό μας κομμάτι.
 

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3832
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Οι  απόψεις  ότι  ο  δάσκαλος  γεννιέται  είναι  προεπιστημονικές  και  δεν  έχουν  καμία  σχέση  με   όσα  αναφέρονται  στην  συγχρονή  βιβλιογραφία  για  την  επαγγελματική  ανάπτυξη  του  εκπαιδευτικού.  Δεν  είναι  δυνατόν απόψεις  που  ανήκουν  στην σφαίρα  των  κοινών  αντιλήψεων  για  το  τι  σημαίνει  εκπαιδευτικός  να  προβάλλονται  από μερικούς  ως  αλήθειες.
Γνώμη σου( όμως σεβαστή,όπως και κάθε γνώμη οποιουδήποτε)

Ο δάσκαλος (με την ευρεία έννοια της λέξης) σίγουρα χρειάζεται να έχει και μία κίση στη διδασκαλία. Όταν τελιεώνουμε τη σχολή όλοι είμαστε καταρτσμένοι (άλλοι περισσότερο άλλοι λιγόετρο) στο γνωστικόμας αντικέιμενο, αλλά δεν είμαστε και ούτε και θα γίνουμε όλοι δάσκαλοι. Δεν θα μπορύμε όλοι να κάνουμε το μάθημα μας έτσι που να μη είναι απλά μια στείρα παράθεση γνώσεων, δεν θα μπορούμε όλοι να τραβήξουμε το ενδιφέρον των παιδιών, δεν θα μπορούμε όλοι να γίνουμε οι δάσκαλοι που τα παιδιά θα μας θυμούνται σε όλη τους τη ζωή.  
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kalliopi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όταν  ακούω  περί  μεταδοτικότητας και  όλες  τις  συναφείς βλακείες  περί  "γεννημένων"  δασκαλών τρελένομαι. Η  αλαζωνία  που έχουν  πολλοί  ότι είναι  αρκετό  να  γνωρίζουν  τα  σχετικά  με  το  γνωστικό  αντικείμενο - αν  τα  γνωρίζουν  και  αυτά, γιατί  τα  πανεπιστημιακά  μαθήματα  είναι  κάτι  διαφορετικό  από  τα  σχολικά  μαθήματα - είναι  εξώ  από  κάθε  πραγματικότητα. Γι' αυτό  και  αναπαράγουν  το  μοντέλο  του  καθηγητή  που  είχαν  στα  μαθητικά  τους  χρόνια. Τούς  φταίνε  οι  κακοί  μαθητές  και  αυτοί  δεν  φταίνε ποτέ. Φυσικό  είναι  να  το  πιοστεύουν  λόγω  άγνοιας. Και  για  όσους  βιαστούν να  κρίνουν, δεν  είμαι  δασκάλα.

ειπες ομως αληθειες και συμφωνω μαζι σου!

Μπράβο πολύ  σωστά τα λέτε έτσι είναι...

Αποσυνδεδεμένος MATOYLA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
    • Προφίλ
Προσωπικά, πιστεύω ότι έχετε ανοίξει ένα θέμα εις μάτην. Κάθε σχολή κατοχυρώνει τα δικά της επαγγελματικά δικαιώματα και δεν θα επιτρέψει τραμπαλίσματα. Με άλλα λόγια , δεν είναι αντικειμενικά εφικτό οι καθηγητές να δουλέψουν ως δάσκαλοι. Αν αυτό γίνεται στον ιδιωτικό τομέα , γίνεται γιατί ο ιδιωτικός τομέας είναι πιο ελαστικός και όταν υπάρχει αποδεδειγμένα έλλειψη δασκάλων. (προσωπικά γνώριζα διευθυντή ιδιωτικού που απασχολούσε καθηγητή σε θέση δάσκαλου , ΚΡΥΦΑ και τον δήλωνε ως υπάλληλο γραφείου!)
Τώρα , όσον αφορά τα σχετικά με τη παιδαγωγική επάρκεια των καθηγητών είναι μεγάλη ιστορία.
Όσον αφορά την ποιότητα των καθηγητικών σχολών και κατά πόσο βγάζουν έτοιμους εκπαιδευτικούς , αυτό και αν είναι μεγάλη ιστορία.
Αλλά πάνω από όλα , πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι δεν σταματούν τα πάντα με το πτυχίο ή μετά με την έναρξη διδασκαλίας. Και έρχομαι εδώ να ρωτήσω: Πού είναι η κατάρτιση, η ενημέρωση  κτλ  μετά ΟΕΟ; Μήπως χάθηκε στο δρόμο;

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Οντως η συζητηση ειναι καθαρα θεωρητικη αλλα απο την αλλη οσο αφορα τους δασκαλους δεν καταλαβαινω γιατι αντιδρουν "αμυνομενοι" μ'αυτον τον τροπο!Κατ'αρχας,αν το καλοσκεφτουμε,τα παιδια των 11 ή 12 ετων στις μερες μας,ειναι περισσοτερο εφηβοι παρα παιδια!Στη συνεχεια,ακομα κι αν ποτε, οπως προτεινεται απο καποιους οχι τυχαιους,περιοριστουν να διδαξουν στις τεσσερις ταξεις του δημοτικου,παλι αθροα θα διοριζονται,λογω ολοημερου που ενισχυεται.Τωρα,πιστευετε πως οι ειτυχοντες δασκαλοι του ασεπ,συμφωνα με τα νεα μετρα θα φτασουν να καλυψουν τις αναγκες της πρωτοβαθμιας;Γιατι, μεχρι στιγμης,αλλα εδειχναν τα δεδομενα.Κι αν δε φτασουν,τι θα γινει;Θ'αρχισουν να παιρνουν και οσους ειναι κατω απο τη βαση;Οταν για παραδειγμα υπαρχουν 30000 επιτυχοντες φιλολογοι,με βαθμους παιδαγωγικων 90 που γνωριζουν τη γλωσσα απεξω κι ανακατωτα (αν μη τι αλλο για να γραψουν),το μονο που μενει ειναι οι παρωπιδες...Καποιοι μαλιστα με αδυναμια στα καπως μικροτερα παιδια θα ηθελαν πιστευω να προσφερουν τις δυναμεις τους.Ωστοσο,πραγματικα πιστευω πως υπαρχουν πολλοι αξιολογοι δασκαλοι,οπως αυτοι που μορφωνουν το παιδι μου.Ειπαμε πως ανθρωποι προθυμοι και ικανοι υπαρχουν σ'ολες τις βαθμιδες.Δεν ειναι θεμα επαρκειας αλλα εξειδικευσης και ισως τελικα και διαχειρισης εκπαιδευτικου προσωπικου.(Οσο θυμαμαι και το δικο μου δασκαλο στο δημοτικο που μας εκανε γυμναστικη-λεμε τωρα-με το κοστουμι!!!) ;D
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
καλημερα....ρε παιδια αλλα γραφονται κ αλλα λετε!

κανεις δεν ειπε οτι ολα στηριζονται αποκλειστικα κ μονο στη μεταδοτικοτητα! αλλα οτι κ αυτη παιζει μεγαλο κ σημαντικο ρολο! συνδυαστικα παντα με τις γνωσεις και την καταρτιση!

 (διαβαζετε ολοκληρα τα μηνυματα , σας παρακαλω...! )

επιπλεον κ επειδη εχω εκνευριστει, συγνωμη αλλα πoιος σας ειπε οτι στο φιλολογικο λ.χ τα παιδαγωγικα ειναι μαθημα επιλογης?? ?? κ αν δεν το επιλεξουμε απλα δεν κανουμε?

στο προγραμμα σπουδων υπαρχουν μαθηματα υποχρεωτικα, υποχρεωτικα επιλογης και επιλογης...δλδ κ εν ολογοις υπαρχουν παιδαγωγικα υποχρεωτικα...!.εγω τουλαχιστον ειχα και εκανα παιδαγωγικα υποχρεωτικα!!!

οπως υποχρεωτικη ειναι κ η παρακολουθηση στα σχολεια-παιδαγωγικη ασκηση! μην λετε ανακριβειες!
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 10, 2010, 09:18:20 am από eleni09 ΠΕ 02 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.