*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί δεν "κατεβαζουν" καθηγητές στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού;  (Αναγνώστηκε 13389 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Προσωπικά, πολλές φορές εδώ έχω χαρακτηρίσει τους νηπιαγωγούς ειδικά ΗΡΩΕΣ με κεφαλαία γράμματα. Άλλωστε, έχω την αίσθηση ότι αυτό  το οποίο για το νηπιαγωγό και το δάσκαλο είναι χαρά, η διδασκαλία δηλαδή σε μικρά παιδιά, για τον καθηγητή είναι ... καταδίκη και αγγαρεία, περισσότερο γιατί δεν ξέρει πώς να τα χειριστεί. Έκαστος εφ' ω ετάχθη, λοιπόν.

Δεν συμφωνω στο εξης και μονο: πιστευω οτι το αν καποιος βλεπει τη διδασκαλια σαν χαρα δεν ειναι τοσο θεμα κλαδου αλλα θεμα ανθρωπου....

δηλαδη ξερω πολλους δασκαλους που η διδασκαλια τους ειναι κατι παραπανω απο αγγαρεια....και αγγιζει τα ορια της αδιαφοριας......ξερω βεβαια και τετοιους καθηγητες........

αντιστοιχως ξερω δασκαλους με ολη τη σημασια της λεξης ...αξιους θαυμασμου....οπως βεβαια ξερω κ τετοιους καθηγητες.......

δεν πιστευω λοιπον οτι ειναι θεμα κλαδου αλλα πανω απο ολα θεμα ανθρωπου, θεμα ευσυνειδησιας και αγαπης γι αυτο που κανεις και επελεξες να κανεις.....επειδη το αγαπας και σου αρεσει και οχι για βιοποριστικους λογους αποκλειστικα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3832
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
συμφωνώ με τον Καρχαρία αλλά όχι με τη θεωρία περί παιδαγωγικών και μη ....οι ΠΕΟ2 και αντίστοιχα οι υπόλοιποι καθηγητές δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια;έχουμε οπότε προς τί ο χαμός; ο νομοθέτης δε γνωρίζει καλύτερα;γνωρίζει...σχετικο.Η μεταδοτικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και η εμπειρία στην τάξη όλα τ άλλα είναι αλλα λόγια να αγαπιομαστε,τραύματα ψυχολογικα αποκτα τόσο το παιδί όσο και ο ο έφηβος από ανεύθυνους εκπαιδευτικούς.Γιατί δλδ να μη βρεθεί ενα νεό συστημα να βοηθηθούν και οι της δευτεροβαθμιας;Ολοι <<παιδαγωγοι >>δε θεωρούμαστε;Η αγαπη είναι η λύση συναδελφοι μη φαγώνεστε ,δεν είπαμε να θιγούν τα δικαιώματα των δασκάλων αλλα να βρεθει μία λύση για τη δευτεροβάθμια

Η παιδαγωγική επάρκεια ή μη δεν είναι το θέμα για μένα. Το θέμα είναι αν ο καθηγητής έχει τις γνώσεις (όχι στο γνωστικό του αντικέιμενο) για να μπει σε μικρή τάξη και να διδάξει παιδιά δημοτικού. Επαναλαμβάνω, τα 10χρονα είναι πολύ διαοφρετικά από τα 13χρονα και τα πιο μεγάλα.
Εγώ για να γίνω νηπιαγωγός, έκανα άπειρα μεθήματα ψυχολογίας των παι΄διών μέχρι 6 ετών... Ξέρω πώς σκέφτονται τα μικρά παιδιά, ξέρω πώς θα αντιδράσουν (όσο μπορώ να το ξέρω αυτό), ξέρω πώς να τα προσεγγίσω και να αντιμετωπίσω καταστάσεις, ξέρω πώς να τους "αποσπάσω" πολύτιμες πληροφορίες (χρειάζεται πολλές φορές).
Ένας καθηγητής δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Και ξαναλέω, στο γωστικό του αντικείμενο μπορεί να είναι τέλειος!!! Αλλά, π.χ. πώς θα εξηγήσετε σε ένα 5χρονο γιατί οι βάρκες επιπλέουν;;;;; Εμένα μου την έκαναν αυτή την ερωτηση και επιδή φυσικά δεν μπορούσαν α μιλήσω για άνωση και δυνάμεις κλπ ζορίστηκα πολύ να απαντήσω.
Παρόμοια είναι και στο δημοτικό...
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
συμφωνώ με τον Καρχαρία αλλά όχι με τη θεωρία περί παιδαγωγικών και μη ....οι ΠΕΟ2 και αντίστοιχα οι υπόλοιποι καθηγητές δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια;έχουμε οπότε προς τί ο χαμός; ο νομοθέτης δε γνωρίζει καλύτερα;γνωρίζει...σχετικο.Η μεταδοτικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και η εμπειρία στην τάξη όλα τ άλλα είναι αλλα λόγια να αγαπιομαστε,τραύματα ψυχολογικα αποκτα τόσο το παιδί όσο και ο ο έφηβος από ανεύθυνους εκπαιδευτικούς.Γιατί δλδ να μη βρεθεί ενα νεό συστημα να βοηθηθούν και οι της δευτεροβαθμιας;Ολοι <<παιδαγωγοι >>δε θεωρούμαστε;Η αγαπη είναι η λύση συναδελφοι μη φαγώνεστε ,δεν είπαμε να θιγούν τα δικαιώματα των δασκάλων αλλα να βρεθει μία λύση για τη δευτεροβάθμια

Η παιδαγωγική επάρκεια ή μη δεν είναι το θέμα για μένα. Το θέμα είναι αν ο καθηγητής έχει τις γνώσεις (όχι στο γνωστικό του αντικέιμενο) για να μπει σε μικρή τάξη και να διδάξει παιδιά δημοτικού. Επαναλαμβάνω, τα 10χρονα είναι πολύ διαοφρετικά από τα 13χρονα και τα πιο μεγάλα.
Εγώ για να γίνω νηπιαγωγός, έκανα άπειρα μεθήματα ψυχολογίας των παι΄διών μέχρι 6 ετών... Ξέρω πώς σκέφτονται τα μικρά παιδιά, ξέρω πώς θα αντιδράσουν (όσο μπορώ να το ξέρω αυτό), ξέρω πώς να τα προσεγγίσω και να αντιμετωπίσω καταστάσεις, ξέρω πώς να τους "αποσπάσω" πολύτιμες πληροφορίες (χρειάζεται πολλές φορές).
Ένας καθηγητής δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Και ξαναλέω, στο γωστικό του αντικείμενο μπορεί να είναι τέλειος!!! Αλλά, π.χ. πώς θα εξηγήσετε σε ένα 5χρονο γιατί οι βάρκες επιπλέουν;;;;; Εμένα μου την έκαναν αυτή την ερωτηση και επιδή φυσικά δεν μπορούσαν α μιλήσω για άνωση και δυνάμεις κλπ ζορίστηκα πολύ να απαντήσω.
Παρόμοια είναι και στο δημοτικό...

δεν θα μιλησω για το αν συμφωνω η οχι να αναλαβουν καθηγητες τις μεγαλες ταξεις του δημοτικου...αλλα δεν συμφωνω καθολου μαζι σου σε αυτο που γραφεις.....

σαφως και μπορουν οι καθηγητες να υπεραπλουστευσουν μια γνωση.......
και επειδη τυγχανει να εχω κανει κ μια χρονια στη νηπιαγωγων δεν συμφωνω μαζι σου οτι οι γνωσεις που μας παρεχουν τοσο στο φιλολογικο οσο και στη νηπιαγωγων ειναι τοσο εξειδικευμενες....δλδ ...τι θα απαντησεις στην εκαστοτε ερωτηση....
σου δειχνουν τον τροπο κ απο κει κ περα ...ειναι το θεμα στα χερια του εκπαιδευτικου....

παντως το παραδειγμα σου δεν με βρισκει συμφωνη.ενας καθηγητης θα μπορουσε να απαντησει κατα τη γνωμη μου αρκει να το θελει....αλλωστε πως ανταποκρινονται δλδ ολοι οι καθηγητες στις ερωτησεις των παιδιων τους...? τους λενε αντε ρωτα τη νηπιαγωγο?   

το ιδιο ισχυει βεβαια κ για το δημοτικο και μιλαω εκ πειρας καθως κανω μαθηματα και σε παιδια δημοτικου.....οταν διδασκω για το κατηγορουμενο ....λ.χ λεω ακριβως τα ιδια πραγματα....απλα απλουστευμενα.....και με αλλα παραδειγματα και λεξεις...... ;)


Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3832
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
συμφωνώ με τον Καρχαρία αλλά όχι με τη θεωρία περί παιδαγωγικών και μη ....οι ΠΕΟ2 και αντίστοιχα οι υπόλοιποι καθηγητές δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια;έχουμε οπότε προς τί ο χαμός; ο νομοθέτης δε γνωρίζει καλύτερα;γνωρίζει...σχετικο.Η μεταδοτικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και η εμπειρία στην τάξη όλα τ άλλα είναι αλλα λόγια να αγαπιομαστε,τραύματα ψυχολογικα αποκτα τόσο το παιδί όσο και ο ο έφηβος από ανεύθυνους εκπαιδευτικούς.Γιατί δλδ να μη βρεθεί ενα νεό συστημα να βοηθηθούν και οι της δευτεροβαθμιας;Ολοι <<παιδαγωγοι >>δε θεωρούμαστε;Η αγαπη είναι η λύση συναδελφοι μη φαγώνεστε ,δεν είπαμε να θιγούν τα δικαιώματα των δασκάλων αλλα να βρεθει μία λύση για τη δευτεροβάθμια

Η παιδαγωγική επάρκεια ή μη δεν είναι το θέμα για μένα. Το θέμα είναι αν ο καθηγητής έχει τις γνώσεις (όχι στο γνωστικό του αντικέιμενο) για να μπει σε μικρή τάξη και να διδάξει παιδιά δημοτικού. Επαναλαμβάνω, τα 10χρονα είναι πολύ διαοφρετικά από τα 13χρονα και τα πιο μεγάλα.
Εγώ για να γίνω νηπιαγωγός, έκανα άπειρα μεθήματα ψυχολογίας των παι΄διών μέχρι 6 ετών... Ξέρω πώς σκέφτονται τα μικρά παιδιά, ξέρω πώς θα αντιδράσουν (όσο μπορώ να το ξέρω αυτό), ξέρω πώς να τα προσεγγίσω και να αντιμετωπίσω καταστάσεις, ξέρω πώς να τους "αποσπάσω" πολύτιμες πληροφορίες (χρειάζεται πολλές φορές).
Ένας καθηγητής δεν μπορεί να το κάνει αυτό γιατί δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις. Και ξαναλέω, στο γωστικό του αντικείμενο μπορεί να είναι τέλειος!!! Αλλά, π.χ. πώς θα εξηγήσετε σε ένα 5χρονο γιατί οι βάρκες επιπλέουν;;;;; Εμένα μου την έκαναν αυτή την ερωτηση και επιδή φυσικά δεν μπορούσαν α μιλήσω για άνωση και δυνάμεις κλπ ζορίστηκα πολύ να απαντήσω.
Παρόμοια είναι και στο δημοτικό...

δεν θα μιλησω για το αν συμφωνω η οχι να αναλαβουν καθηγητες τις μεγαλες ταξεις του δημοτικου...αλλα δεν συμφωνω καθολου μαζι σου σε αυτο που γραφεις.....

σαφως και μπορουν οι καθηγητες να υπεραπλουστευσουν μια γνωση.......
και επειδη τυγχανει να εχω κανει κ μια χρονια στη νηπιαγωγων δεν συμφωνω μαζι σου οτι οι γνωσεις που μας παρεχουν τοσο στο φιλολογικο οσο και στη νηπιαγωγων ειναι τοσο εξειδικευμενες....δλδ ...τι θα απαντησεις στην εκαστοτε ερωτηση....
σου δειχνουν τον τροπο κ απο κει κ περα ...ειναι το θεμα στα χερια του εκπαιδευτικου....

παντως το παραδειγμα σου δεν με βρισκει συμφωνη.ενας καθηγητης θα μπορουσε να απαντησει κατα τη γνωμη μου αρκει να το θελει....αλλωστε πως ανταποκρινονται δλδ ολοι οι καθηγητες στις ερωτησεις των παιδιων τους...? τους λενε αντε ρωτα τη νηπιαγωγο?   

το ιδιο ισχυει βεβαια κ για το δημοτικο και μιλαω εκ πειρας καθως κανω μαθηματα και σε παιδια δημοτικου.....οταν διδασκω για το κατηγορουμενο ....λ.χ λεω ακριβως τα ιδια πραγματα....απλα απλουστευμενα.....και με αλλα παραδειγματα και λεξεις...... ;)



Φυσικά και οι γν΄'ωσεις δεν είναι τόσο εξειδικευμένες. Φυσικά και δεν σου λένε σε καμία σχολή πώς θα απαν΄τησεις. Φυσικά και δεν σου δίνουν όλες τις πιθανες απαντήσεις σε μία ερώτηση, άλλωστε αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί. Απλά σου δείχνουν τον τρόπο και σου δίνουν τις βάσεις για να μπορέσεις να χειριστέις καταστάσεις και καταστάσεις που συμβαδίζουν με την ηλικία του κάθε παιδιού.
Επίης, για να μην παρεξηγηθώ, δεν υποστηρίζω ότι όλοι οι νηπιαγωγοί ή όλοι οι δάσκαλοι ή όλοι οι καθηγητές είναι καλοί εκπαιδευτικοί, ακόμα και για την ηλικία για την οποία σπούδασαν. Η σχολή πάντα είναι μια αφορμή, σου δείχνει το δρόμο, σου δείνει κάποιες κατευθύνσεις και από εκεί και πέρα ο καθένας μας πρέπει να καθίσει να σκεφτεί, να φανταστεί, να διαβάσει για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα σε όλες τις βαθμίδες της εκπάιδευσης. Αλλιώς είναι απλά ένας καλός γνω΄στης του αντκειμένου του και όχι ΔΑΣΑΚΛΟΣ.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
νομιζω οτι τελικα συμφωνουμε λοιπον.... ;)

η ενσταση μου ειναι καθαρα στο οτι το πως θα συμπεριφερθουμε κ πως θα εξηγησουμε σε εναν μαθητη 6 η σε εναν μαθητη 16 ετων..ειναι κατι που "λαμβανουμε'' στη σχολη.....δεν το πιστευω αυτο.....και δεν ισχυει...

γιατι ακομη και τους καθηγητες να παρεις ...αλλιως οφειλουν να μιλησουν σε ενα παιδι της Α΄ γυμνασιου και αλλιως σε ενα παιδι της Γ' λυκειου.....πρεπει λοιπον ο καθε εκπαιδευτικος στηριζομενος στα εφοδια που εχει λαβει και συνδυαστικα με την κριτικη του ικανοτητα..να διδαξει κ να συμπεριφερθει αναλογως......

μπορει ωστοσο να το κανει αν θελει κ στο παιδι των 6...και των 13 και των 16......αρκει να κρινει κ να αποφασισει...ποιος ειναι ο καταλληλος τροπος..να μεταδωσει τη γνωση..... ;)

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ

  Πλάκα πλάκα αυτό το σύνθημα της Διαμαντοπούλου "πρώτα ο μαθητής", είναι πολύ εύστοχο για την εκπαίδευση σε αυτή τη χώρα. Όλοι προσπαθούν να προσαρμόσουν το σύστημα στα μέτρα τους ώστε να διοριστούν. Τα παιδάκια δεν τα σκέφτεται κανένας. Όλοι σκέφτονται τον εαυτό τους αλλά κανένας το καλό των παιδιών.
    Θα πρέπει να καταλάβουμε στο δημοτικό μπαίνουν οι δάσκαλοι και ότι αυτή είναι η δουλειά τους και κανενός άλλου. Έχουμε γίνει όλοι αυθεντίες σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
το λυπηρο ειναι...οτι αν η κ.Διαμαντοπουλου υποστηριζε πραγματικα αυτο το "πρωτα ο μαθητης'' που πολυ σωστα ειπες οτι ειναι κ το σημαντικοτερο....δεν θα ασχολταν με διαδραστικους πινακες κτλ......οι οποιοι μια χαρα ειναι....κ χρησιμοι....αλλα........

οχι τουλαχιστον πριν λυσει πρωτα καποια βασικα προβληματα....με τα οποια βεβαια κανεις δεν ασχολειται.....

αλλα βεβαια...οι μιζες...απο τους πανακριβους διαδραστικους πινακες θα ερθουν....οχι απο τη λυση των αλλων προβληματων..... :-\ >:(....

υ.γ:


  Πλάκα πλάκα αυτό το σύνθημα της Διαμαντοπούλου "πρώτα ο μαθητής", είναι πολύ εύστοχο για την εκπαίδευση σε αυτή τη χώρα. Όλοι προσπαθούν να προσαρμόσουν το σύστημα στα μέτρα τους ώστε να διοριστούν. Τα παιδάκια δεν τα σκέφτεται κανένας. Όλοι σκέφτονται τον εαυτό τους αλλά κανένας το καλό των παιδιών.
    Θα πρέπει να καταλάβουμε στο δημοτικό μπαίνουν οι δάσκαλοι και ότι αυτή είναι η δουλειά τους και κανενός άλλου. Έχουμε γίνει όλοι αυθεντίες σε όλα.

δεν ξερω αν εννοεις εμενα , αυτο που ειπα εγω δεν εχει να κανει με το ποιος πρεπει η οχι να διδαξει στην Στ΄δημοτικου....αλλα ειναι γενικοτερες αποψεις.... ;) :)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
μα δεν πρόκειται περί αυθεντίας ,πρόκειται για προσόντα και δεξιότητες στα οποία μπορούν ν ανταποκριθουν οι καθηγητες της δευτεροβάθμιας,τα μαθήματα ψυχολογιάς φυσικα και σε καταρτίζουν αλλά εκείνη τη στιγμή στην τάξη δεν υπάρχει καμια θεωρία να θυμηθείς ,υπάρχει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ σου και η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ σε καθε ζήτημα αν μη τι αλλο εκπαιδευτικοί έιμαστε!Όσο για τις απορίες εγώ έχω ακούσει χειρότερα αν υπάρχουν ακόμα οι 12 θεοι του Ολύμπου ότι εγω κυρία προτιμώ τον Ερμη ,θεω΄ριες περί της δημιουρ΄γιας του κόσμου και τα συναφή.Κανείς δε θέλει να αλώσει ξένα χωράφια αλλά μη μας παρουσιάζεται σαν τους τραμπούκους της εκπαίδευσης ενώ εμένα δασκάλα μου εσπάσε την  κασετινα από τα νευρα της ενω αλλη με έιχε κλείσει μέσα στην τάξη για τιμωρια!!!!χαχαχαχ τραύματα

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
οκ, με το σκεπτικό αυτό όλοι μπορούμε να κάνουμε μαθηματικά, έκθεση και φυσική αφού τα έχουμε κάνει στο λύκειο.
όλοι μπορούν να μπουν στην τάξη και να διδάξουν τα πάντα. Άλλωστε με την εμπειρία έρχονται.
 Είναι λυπηρό το γεγονός πως κάποιοι εκπαιδευτικοί εκφράζουν αυτές τις απόψεις και θυσιάζουν την εκπαιδευτική αξιοπρέπειά τους για μια θέση στο δημόσιο

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
οκ, με το σκεπτικό αυτό όλοι μπορούμε να κάνουμε μαθηματικά, έκθεση και φυσική αφού τα έχουμε κάνει στο λύκειο.
όλοι μπορούν να μπουν στην τάξη και να διδάξουν τα πάντα. Άλλωστε με την εμπειρία έρχονται.
 Είναι λυπηρό το γεγονός πως κάποιοι εκπαιδευτικοί εκφράζουν αυτές τις απόψεις και θυσιάζουν την εκπαιδευτική αξιοπρέπειά τους για μια θέση στο δημόσιο

νομιζω οτι γινεσαι υπερβολικος-η παντως......
κανεις δεν ειπε αυτο που λες...
οχι τουλαχιστον απο οσα διαβασα....

εγω ειμαι υπερ της αποψης να υπαρξει αξιολογηση κ να διδασκουν στα σχολεια μονο ανθρωποι που το αξιζουν....γιατι ανηθικοι και αναξιοπρεπεις που αντιμετωπιζουν το θεμα της διδασκαλιας σαν δημοσιο υπαλληλκι.....υπαρχουν ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους κλαδους...κ στους νηπιαγωγους και στους δασκαλους και στους καθηγητες.....αυτο ειναι το βασικο θεμα κ προβλημα κ οχι το ποιος θα διδαξει στην α' δημοτικου η στην Στ΄η στο γυμνασιο....ας γινει πρωτα αυτο το ξεσκαρταρισμα....... :)

Αποσυνδεδεμένος piaget

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
    • Προφίλ
Μα κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχουν άσχετοι δάσκαλοι και ότι δεν πρέπει να γίνει αξιολόγηση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι καθηγητές είναι καλύτεροι ή είναι καταρτισμένοι για την πρωτοβάθμια. Το πρόβλημά μου δεν είναι συντεχνιακό, άλλωστε δεν είμαι δάσκαλος.
   Το πρόβλημα που έχω με κάτι τέτοιες "ιδέες" είναι ότι τελευταία συμβαίνουν πολύ συχνά σε αυτή τη χώρα. Στην αρχή διορίζουν άτομα χωρίς πτυχίο πληροφορικής να κάνουν πληροφορική επειδή είχαν "ανάγκες", στη συνέχεια μοιράζουν ψευτοπιστοποιήσεις σε καθηγητές και τους βαφτίζουν ειδικούς στην ειδική αγωγή και δεν διορίζουν αυτούς που έχουν σπουδάσει ειδική αγωγή και γενικότερα όποιος κλάδος ανοίξει και έχει μεγάλη ζήτηση πέφτουν πάνω του τα κοράκια της εκπαίδευσης και τον κατασπαράζουν. Το ίδιο συμβαίνει τώρα και με τους δασκάλους.
   Θα πρέπει επιτέλους να πάψει σε αυτή τη χώρα η λογική του "ότι δηλώσεις είσαι" και να αντιλαμβανόμαστε ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενό μας.

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Μα κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχουν άσχετοι δάσκαλοι και ότι δεν πρέπει να γίνει αξιολόγηση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι καθηγητές είναι καλύτεροι ή είναι καταρτισμένοι για την πρωτοβάθμια. Το πρόβλημά μου δεν είναι συντεχνιακό, άλλωστε δεν είμαι δάσκαλος.
   Το πρόβλημα που έχω με κάτι τέτοιες "ιδέες" είναι ότι τελευταία συμβαίνουν πολύ συχνά σε αυτή τη χώρα. Στην αρχή διορίζουν άτομα χωρίς πτυχίο πληροφορικής να κάνουν πληροφορική επειδή είχαν "ανάγκες", στη συνέχεια μοιράζουν ψευτοπιστοποιήσεις σε καθηγητές και τους βαφτίζουν ειδικούς στην ειδική αγωγή και δεν διορίζουν αυτούς που έχουν σπουδάσει ειδική αγωγή και γενικότερα όποιος κλάδος ανοίξει και έχει μεγάλη ζήτηση πέφτουν πάνω του τα κοράκια της εκπαίδευσης και τον κατασπαράζουν. Το ίδιο συμβαίνει τώρα και με τους δασκάλους.
   Θα πρέπει επιτέλους να πάψει σε αυτή τη χώρα η λογική του "ότι δηλώσεις είσαι" και να αντιλαμβανόμαστε ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενό μας.


συμφωνω με οσα γραφεις.......

παντως αν ξαναδιαβασεις το μηνυμα μου.....γραφω οτι υπαρχουν ασχετοι ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ...(δυστυχως.. :-\.).δεν μιλησα μονο για δασκαλους...... :).....αντιθετως....

Αποσυνδεδεμένος kalliopi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος kalliopi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Προκειμένου να διοριστούμε όλοι είμαστε έτοιμοι για όλα..
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 09, 2010, 02:21:59 pm από kalliopi »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 629

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.