*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί δεν "κατεβαζουν" καθηγητές στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού;  (Αναγνώστηκε 13396 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3832
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Μάρκο, δεν νομίζω ότι ούτε στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού χρειάζονται καθηγητές. Η μόνη δυσκολία στη μετάβαση στο γυμνάσιο που θα μπορούσε να υπάρξει (εκτός από τις απαιτήσεις της ύλης) είναι ίσως η εναλλαγή εκπαιδευτικών κάθε ώρα. Αυτό στα περισσότερα δημοτικά (δεν ξέρω αν γίνεται σε όλα) ξεπερνιέται ακριβώς με τον τρόπο που προτείνεις εσύ (σχεδόν). Κάθε ώρα μπαίνει και άλλος δάσκαλος, άλλος δηλαδή κάνει γλώσσα, άλλος μαθηματικά, άλλος θρησκευτικά...
Επίσης, μην ξεχνάμε ότι ο δάσκαλος στη σχολή του έχει διδαχθέι και εξασκηθεί (στα πλαίσια της πρακτικής του) να κάνει μάθημα σε παιδιά από 6 έως 12 χρονών. Η ψυχολογία και οι γνωστικές λειτουργίες των παιιδών σε αυτή την ηλικία είναι τελέιως διαφορετικές από τα μεγαλύτερα παιδιά. Ακόμη και ενας χρόνος, ακόμη και 3 μήνες, κάνουν τη διαφορά.
Εγώ στο ΚΕΔΔΥ από τον κανονισμό λειτουργίας είμαι υποχρεωμένη, αν και νηπιαγωγός, να αξιολογώ παιδιά από 4 μέχρι και 18 (ναι, ο κανινισμός λέει ότ εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας αξιολογεί παιδιά οποιασδήποτε βαθμίδας!!!!!!!!). Αυτό τον παραλογισμό, εγώ δεν μπορούσα να τον δεχτώ και όχι από επίπεδο γνώσεων (αυτό μπορούσα να το καλύψω με πολύ προσωπικό διάβασμα, με τη δημιουργία εργαλέιων αξιολόγησης στα οποία θα με βοηθούσαν φίλοι κλπ), αλλά πολύ απλά γιατί είμαι νηπιαγωγός και ξέρω πώς να συμπεριφέρομαι και πώς να αντιμετωπίζω πιτσιρίκια 4-6 ετών! Για την ιστορία, μετά από πολύ πίεση, κατάφερα να πείσω τον περιφερειακό να βλέπω παιδιά μέχρι
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος canella

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
    • Προφίλ
Ας κάνουν τότε και οι δάσκαλοι μερικά σεμινάρια και να διδάσκουν έτσι τα μάθημα πχ αγωγή υγείας στο γυμνάσιο :) ή μήπως αυτό δεν μας αρέσει;;; Καλύτερα ο καθένας στο πόστο του.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Καλώς ΔΕΝ "κατεβάζουν" καθηγητές στις τελευταιές τάξεις του δημοτικού. Αν δεν γίνει ενιαίο 12ετές σχολείο (με π.χ. τις 4 πρώτες τάξεις με έναν δάσκαλο και μετά με καθηγητή ανά μάθημα), τότε δεν έχουν και πολύ νόημα τέτοιες αποσπασματικές ενέργειες. Ας αλλάξει όλο το ισχύον σύστημα διαχωρισμού πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας και μετά να γίνουν τα υπόλοιπα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος daniel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • ..θέλω ανοιχτά παράθυρα να με χτυπάει αέρας...
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 08, 2010, 08:59:28 pm από daniel »
Γιατί να λένε βίαια τα νερά του ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;...

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Ειναι κοινο μυστικο πως αρκετα ιδιωτικα σχολεια ελλειψει δασκαλων προσλαμβανουν καθηγητες (κυριως φιλολογους και μαθηματικους) για τις τελευταιες ταξεις του δημοτικου.Η αληθεια ειναι επισης πως η υλη στο δημοτικο εχει αναβαθμιστει με αποτελεσμα τα παιδια να διδασκονται πραγματα που αποτελουν υλη γυμνασιου(π.χ. επαυξημενες προτασεις και καλασματα στη γ'δημοτικου!).Ειναι εξαλλου πολυ πιθανον καποιοι δασκαλοι να δυσκολευονται να ανταποκριθουν.Απο την αλλη ολοι γνωριζουμε πως οι καθηγητες πλεοναζουν και οι δασκαλοι δεν επαρκουν.Οχι οτι τρελαινομαι να διδασκω σε πιτσιρικια-οι εφηβοι εχουν αλλη γοητεια- αλλα σιγουρα θα ηταν κι αυτο "μια καποια λυσις" κατα την ταπεινη μου γνωμη.
Μπαμπινιώτης μαζί σου+ εγώ μαζί σου +άντε και μερικοί ακόμη μετρημένοι στα δάχτυλα μαζί σου=λες να καταφέρουμε κάτι αν το κατεβάσουμε σαν αίτημα στην αξιολάτρευτη υπουργό μας;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 08, 2010, 09:09:26 pm από kbazar »

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μια καλή λύση είναι ο μικρός αριθμός παιδιών  ανά τάξη, ώστε να υπάρχουν ώρες διδασκαλίας και όχι να αναλαμβάνουμε ηλικίες για τις οποίες δεν έχουμε εμπειρία. Εγώ κάθε χρόνο που παίρνω Α΄ Γυμνασίου παινεύω από μέσα μου τους δασκάλους που τα βγάζουν πέρα με αυτές τις ηλικίες. Αφού "προτιμάμε" τους εφήβους, τι θέλουμε σε ξένα χωράφια; ;)

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Ειναι κοινο μυστικο πως αρκετα ιδιωτικα σχολεια ελλειψει δασκαλων προσλαμβανουν καθηγητες (κυριως φιλολογους και μαθηματικους) για τις τελευταιες ταξεις του δημοτικου.Η αληθεια ειναι επισης πως η υλη στο δημοτικο εχει αναβαθμιστει με αποτελεσμα τα παιδια να διδασκονται πραγματα που αποτελουν υλη γυμνασιου(π.χ. επαυξημενες προτασεις και καλασματα στη γ'δημοτικου!).Ειναι εξαλλου πολυ πιθανον καποιοι δασκαλοι να δυσκολευονται να ανταποκριθουν.Απο την αλλη ολοι γνωριζουμε πως οι καθηγητες πλεοναζουν και οι δασκαλοι δεν επαρκουν.Οχι οτι τρελαινομαι να διδασκω σε πιτσιρικια-οι εφηβοι εχουν αλλη γοητεια- αλλα σιγουρα θα ηταν κι αυτο "μια καποια λυσις" κατα την ταπεινη μου γνωμη.
Μπαμπινιώτης μαζί σου+ εγώ μαζί σου +άντε και μερικοί ακόμη μετρημένοι στα δάχτυλα μαζί σου=λες να καταφέρουμε κάτι αν το κατεβάσουμε σαν αίτημα στην αξιολάτρευτη υπουργό μας;

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
To θεμα ειναι να μην ειναι καποιος "κολλημενος".Ηγνωση εξελισσεται ταχυτατα και σε λιγο και με τα νεα μετρα πρεπει ολοι να επιμορφωνομαστε,κυριως οι μεγαλυτεροι απο μας.Δεν ειναι θεμα λοιπον απαξιωσης των συναδελφων.Ειναι θεμα ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ με τα θετικα κι αρνητικα της.Αν παλι περιορισουν και απλοποιησουν την υλη,οπως υποσχονται και ταυτοχρονα δωσουν εμφαση στη δημιουργια ηθους,ακομα καλυτερα για ολους.Παντως,προσωπικα, δεν καταδεχομαι μομφες περι σφετερισμου θεσεων.
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος MATOYLA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Οπωσδηποτε αντισυναδελφικο!! Διαφωνω ομως οτι με την αποψη οτι αν διδαχθεις παιδαγωγικα μαθηματα θα γινεις και καλος δασκαλος-παιδαγωγος.Αυτο ειναι κατι εμφυτο η το χεις η δεν το χεις. Οσα και παιδαγωγικα μαθηματα να διαβασεις αν δεν εχεις ελευθερο πνευμα, αγαπη για τα παιδια, μεταδοτικοτητα...θελω να πω οτι ειναι μεγαλη υποθεση να σαι καλος δασκαλος...

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Συμφωνω απολυτα!Και το "καλος δασκαλος" ειναι η απολυτη τιμη για ολες τις εκπαιδευτικες βαθμιδες...
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος sham 28

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Συμφωνω απολυτα!Και το "καλος δασκαλος" ειναι η απολυτη τιμη για ολες τις εκπαιδευτικες βαθμιδες...
Οπωσδηποτε αντισυναδελφικο!! Διαφωνω ομως οτι με την αποψη οτι αν διδαχθεις παιδαγωγικα μαθηματα θα γινεις και καλος δασκαλος-παιδαγωγος.Αυτο ειναι κατι εμφυτο η το χεις η δεν το χεις. Οσα και παιδαγωγικα μαθηματα να διαβασεις αν δεν εχεις ελευθερο πνευμα, αγαπη για τα παιδια, μεταδοτικοτητα...θελω να πω οτι ειναι μεγαλη υποθεση να σαι καλος δασκαλος...

++++++++++

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Προσωπικά, πολλές φορές εδώ έχω χαρακτηρίσει τους νηπιαγωγούς ειδικά ΗΡΩΕΣ με κεφαλαία γράμματα. Άλλωστε, έχω την αίσθηση ότι αυτό  το οποίο για το νηπιαγωγό και το δάσκαλο είναι χαρά, η διδασκαλία δηλαδή σε μικρά παιδιά, για τον καθηγητή είναι ... καταδίκη και αγγαρεία, περισσότερο γιατί δεν ξέρει πώς να τα χειριστεί. Έκαστος εφ' ω ετάχθη, λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
συμφωνώ με τον Καρχαρία αλλά όχι με τη θεωρία περί παιδαγωγικών και μη ....οι ΠΕΟ2 και αντίστοιχα οι υπόλοιποι καθηγητές δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια;έχουμε οπότε προς τί ο χαμός; ο νομοθέτης δε γνωρίζει καλύτερα;γνωρίζει...σχετικο.Η μεταδοτικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και η εμπειρία στην τάξη όλα τ άλλα είναι αλλα λόγια να αγαπιομαστε,τραύματα ψυχολογικα αποκτα τόσο το παιδί όσο και ο ο έφηβος από ανεύθυνους εκπαιδευτικούς.Γιατί δλδ να μη βρεθεί ενα νεό συστημα να βοηθηθούν και οι της δευτεροβαθμιας;Ολοι <<παιδαγωγοι >>δε θεωρούμαστε;Η αγαπη είναι η λύση συναδελφοι μη φαγώνεστε ,δεν είπαμε να θιγούν τα δικαιώματα των δασκάλων αλλα να βρεθει μία λύση για τη δευτεροβάθμια

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.