0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Karxarias29 έγραψες : "Όντως, το πολύ καλή πρόταση από φροντιστήριο ακούγεται λίγο... οξύμωρο."Και μετά γράφεις ότι δεν καταφέρεσαι συλλήβδην εναντίον των φροντιστηρίων...... Ποια τρελά νερά , εδώ χάνεται η μπάλα....
1. Μάθε να διαβάζεις.2. Δεν κάθομαι (οικειοθελώς) εδώ και αρκετά χρόνια και έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Απλώς, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι προσπαθείς να μας πείσεις για το ότι τα φροντιστήρια είναι ... ευγενή ιδρύματα και οι φροντιστηριάρχες οι καλοί σαμαρείτες! Χμμμ, τώρα που το σκέφτομαι, μήπως ο ήλιος βγαίνει από τη Δύση; 3. Τςτςτςτς... παντελής έλλειψη πρωτοτυπίας στην απάντησή σου!
Φίλε μου, 1. Δεν χρειάζεται να σου αποδείξω τίποτα. Ο καθένας κρίνεται από αυτά που γράφει.2. Για να έχεις τέτοια... πρεμούρα, που λένε και στα μέρη μου, για τους φροντιστηριάρχες, προφανώς ανήκεις ή ανήκες στην τάξη τους. Συνεπώς, είσαι στην αντίπερα όχθη, άρα εξ ορισμού θα διαφωνήσουμε.3. Νομίζω ότι κουράσαμε αρκετά τους συναδέλφους διαφωνώντας μεταξύ μας, οπότε ας μην καταχραστούμε άλλο το φόρουμ. Ας συμφωνήσουμε... ότι διαφωνούμε.4. Όσο για τον ύπνο, πίστεψέ με... ευχή μου δίνεις.ΥΓ. Γεια σου ρε kozzi1, παμμέγιστε Λατίνε! Το γαλλικό πάντως όντως θέλει δουλειά. Και στο λέω εγώ που ξέρω μόνο το ΟΥΙ και το ΜΠΑΡΔΟΝ! Οπότε... καταλαβαίνεις σε τι επίπεδο είμαστε!
... Με αφαλόκοψες! I rest my case... αχχ για να μάθεις!
ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ φροντιστεσ φροντιστηριαρχες και ιδιαιτεραδες ολες οψεις του ιδιου πραγματος του καθηγητη δηλαδη.....γιαυτιο και οι ρολοι εναλλασσονται συνεχως και αδιαλλειπτως απο οσους και για οτι μπορουν,,,,,,,,,,ολα τα αλλα ειναι κομπλεξισμοι,,,,οποιος απο δω μεσα δεν απεφυγε εισφορεσ και φορους οποτε μπορεσε τοτε η δεν εχει δουλεψει ποτε απο αναγκη η ειναι απλα ψευτης..........
Το ηθικόν του θέματος γιατί όλοι το κάνουμε γαργάρα; Φυσικά και δεν είναι σωστό να εκμεταλλεύεται ο χ φροντιστηριούχος τον καθηγητή που προσφέρει έργο. Αλλά εκεί είναι επιχείρηση και η επιχείρηση εφόσον έχει στόχο το κέρδος θα το επιτύχει πάση θυσία. Στο σχολείο όμως, πώς είναι δυνατόν να "νομιμοποιούμε" τις πελατειακές σχέσεις καθηγητών και μαθητών; Η δικαιολογία "δε μου φτάνει ο μισθός" προβάλλει πλέον γραφική - όλοι ξέρουμε πριν διοριστούμε τι μισθό θα μας δώσουνε - δε μας τάξανε τρία χιλιάρικα και μας δίνουν με το ζόρι χίλια...άρα, κάνεις τις επιλογές σου και με αυτές πορεύεσαι... Και ερωτώ - πώς μπορείς ως καθηγητής να μπαίνεις στην τάξη και να φέρεσαι δίκαια και ίσα προς όλους τους μαθητές; πώς μπορείς να πεις "απεταξάμην τον πειρασμό" και να μη δώσεις τα θέματα στους μαθητές που σε πληρώνουν; Πώς μπορείς να μη βάλεις υψηλές βαθμολογίες στα "παιδιά ΣΟΥ" αλλά και ενίοτε, για να βουλώσεις τα στόματα και των υπολοίπων, να βάλεις σε όλους καλές βαθμολογίες, δίνοντας εσφαλμένη εντύπωση για τις επιδόσεις τους τόσο σε μαθητές όσο και σε γονείς; Όλα αυτά γιατί τα προσπερνάμε; Είναι ή δεν είναι παράνομο το ιδιαίτερο; Και από την άλλη, είναι ή δεν είναι αναγκαίο το φροντιστήριο; Και αν είναι - ποιός φταίει; Μήπως τελικά δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας στο σχολείο και σπρώχνουμε τα παιδιά στα φροντιστήρια; Μήπως, αντί να απεργούμε πάντα για παχυλούς μισθούς να απεργήσουμε ΜΙΑ ΦΟΡΑ για περισσότερες ώρες μάθημα, για περισσότερες αίθουσες, νέα και εξοπλισμένα εργαστήρια κτλ κτλ κτλ ΧΩΡΙΣ να τα αναφέρουμε ως έσχατα αιτήματα και τελικά, τελείως...παρ΄επιπτόντως; Λέω εγώ τώρα....