*

Αποστολέας Θέμα: Και με τους υπόλοιπους τι;  (Αναγνώστηκε 8334 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #14 στις: Απριλίου 04, 2010, 05:19:54 pm »
Συμφωνώ 100% μαζι σου.Με 22.95 μορια και 2 πετυχημένους ασεπ στην απέξω(μιλάω για τον εαυτό μου τώρα) και μέσα άτομα που ποτέ δεν προσπάθησαν να δώσουν ασεπ;πρέπει να ακουστούμε με κάθε τρόπο.Δυστηχώς όμως οι συνδικαλιστικες ηγεσίες δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.Ειδικά τα άτομα της πεα έχω την έντυπωση ότι πρώτα από όλα προσπαθούν να σώσουν το τομάρι τους...! Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το 24μηνο με ή χωρίς ασεπ να είναι το πλαφόν της μεταβατικής.Στους γυμναστές(ένας κλάδος με πολλούς υπεράριθμους) εξασφαλίζει με βάση αυτά που έχω ακούσει πάνω απο 1000 διορισμούς στην μεταβατική, ενώ πχ στους φιλολόγους  ή μαθηματικούς(μιλώ για δύο βασικές ειδικότητες) πολύ λιγότερους.Σε άλλους κλάδους το 24μηνο δεν υφίσταται μια και όλοι βρίσκονται κάτω από αυτό το όριο.Πώς λοιπόν μιλάμε για δίκαιη από πλευράς αριθμών μεταβατική περίοδο;Δεν αναφέρω την ηθική πλευρά του θέματος.Σε καμία περίπτωση πάντως δεν θα έτρεχα εκατοντάδες χιλιόμετρα για να εξασφαλίσω με τα 22,95 μορια μου 7+ μονάδες στον ασεπ(χρησιμοποιώ την ισοτιμία 3 μήνες προυπηρεσίας 1 μόριο στον ασεπ κάτι που έχει γραφτεί σαν πληροφορία εδώ στο pde) ή αλλιώς 2 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής.Γλιτώνοντας κόπο και χρόνο σίγουρα θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα να κάτσώ να διαβάσω περισσότερο από το να τρέχω να μαζέψω προυπηρεσία καλύπτοντας τις τρύπες του εκπαιδευτικού συστήματος(για το οικονομικό κομμάτι της υπόθεσης ούτε λόγος).
Θεωρώ ότι η απόφαση για αλλάγή του συστήματος ήταν βιαστική και επιπόλαιη(εκτός και αν σκοπός αντικειμενικός ήταν να πεταχτούν στον καιάδα όσοι πολύ σύντομα θα αξίωναν διορισμό).Συνέπεσε μάλιστα με το πρόγραμμα σταθερότητας και η όποια μεταβατική για να έχει την ουσιαστική έννοια της μεταβατικής μόνο σύντομη δεν μπορεί να είναι.

Θα πρότεινα όπως είναι το κείμενό σου με κάποιες μικρές αλλαγές να σταλεί ενυπόγραφα σε αλφαβήτα, έσος, τρωκτικό και όπου αλλού και να βάλουμε από κάτω τις υπογραφές μας κι όσοι άλλοι θέλουμε.
Επιβάλλεται κάθε μέρα να κατακλύζουμε τα μέσα μήπως κάποια στιγμή το καταλάβουν ότι δε θα περάσουν την όποια βίαιη και εκ του προχείρου αλλαγή έτσι ανώδυνα.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:49:18 »

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #15 στις: Απριλίου 04, 2010, 05:38:29 pm »
Εντάξει, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι κείμενο για δημοσίευση!Αν παρόλαυτα νομίζεις ότι με μερικές τροποποιήσεις μπορεί να σταλεί κανένα προβλήμα.Δεν ξέρω όμως αν τις δημοσιεύσεις εκεί τις λαμβάνουν σοβαρα οι επικεφαλής του υπουργείου.Σκέψου μόνο το τι γραφτηκε στη δημόσια διαβούλευση όπου το ποσοστό υπερ των μη βίαιων ανατροπών τους συστήματος ήταν συντριπτικό.Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα και αμέσως μετά το Πάσχα(αν τελικά δεν πάει για καλοκαίρι για προφανείς λόγους)  για δυναμικές κινητοποιήσεις ακόμη και χωρίς ενεργή ανάμειξη της πεα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 04, 2010, 05:41:12 pm από mathstavros »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #16 στις: Απριλίου 04, 2010, 05:56:10 pm »
Κάθε κίνηση και η πιο μικρή είναι καλύτερη από την απόλυτη σιωπή και την ηττοπάθεια. Οι απόψεις που εκφράστηκαν στη διαβούλευση απευθύνονταν προς το υπουργείο.και τις διάβασαν οι άμεσα εμπλεκόμενοι δλδ εμείς κι αυτοί.
 Αυτό που τους καίει είναι να φανούμε προς τον έξω κόσμο, αυτό που δε θέλουν είναι να μάθει ο κόσμος τι πάνε να μας κάνουν .
Σημασία έχει να δείξουμε προς τα έξω την αναλγησία του υπουργείου σε βάρος των λειτουργών της εκπαίδευσης. Να φανεί πόσο άσκεπτα καταπατώνται νόμοι ανά πάσα στιγμή, πόσο αναξιόπιστος είναι ο κρατικός μηχανισμός. Να μάθει ο κόσμος πως για πολλοστή φορά επιχειρείται να βγούν από το "παιχνίδι" άνθρωποι των πιο δημιουργικών ηλικιών που ως τώρα προσέφεραν ουσιαστικό έργο στην εκπαίδευση.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #17 στις: Απριλίου 04, 2010, 06:22:17 pm »
Και εγώ την ίδια πεποίθεση έχω ,οτι πρέπει να ακουστούμε .Μ.Τετάρτη πήρα την ΟΛΜΕ τηλέφωνο καθώς και ένα σύμβουλο της Διαμάντως ,ο οποίος με ύφάκι μου απάντησε πως τι να κάνουμε κυρία μου δεν μπουρουμε να διοριστούμε όλοι...Σε ποιόν ,σε εμένα που φεύγω απο την Αθήνα και κάνω 400 χιλιόμετρα για την ωρομισθία ,με προοπτική διορισμού βέβαια .Ας τους ενοχλήσουμε ΟΛΟΥΣ ...Ναι να στείλουμε το κείμενο στο ESOS αλλά και υπόμνημα στη Διαμάντω και στα ΜΜΕ (τα οποία θα προσέξατε πως είναι με το μέρος της).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:49:18 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #18 στις: Απριλίου 04, 2010, 06:46:51 pm »
Να ξέρει ο κόσμος ότι σκοπεύουν να στριμώχνουν τα παιδιά ανά τριάντα για να μάθουν γράμματα προκειμένου να μην προσλάβουν το απαιτούμενο σε αριθμό προσωπικό τη στιγμή που ξοδεύονται αμύθητα ποσά σε φρεγάτες. Ότι προσπαθούν να κουκουλώσουν την ανικανότητά τους να ορθοποδήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα με ανόητες δηλώσεις περι ψηφιακών τάξεων και διαδραστικών πινάκων που γι' άλλη μια φορά θα γεμίσουν τις τσέπες κάποιων εταιρειών ενώ το αληθινό ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης θα μένει χωρίς δουλειά.
Ότι στρέφει απροκάλυπτα πια τον μέσο έλληνα οικογενειάρχη προς την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά του έφόσον η εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο θα είναι ανεπαρκής ελλείψει καθηγητών τους οποίους το υπουργείο σχεδιάζει να πετάξει στα σκουπίδια.
Ότι ταπεινώνει και αφήνει εκτός σχολείων ανθρώπους μορφωμένους που και θέλουν και αποδεικνύουν καθημερινά τη δυνατότητά τους να προσφέρουν στους μαθητές του σήμερα.
Ότι είναι ανέντιμοι  υπουργός και σύμβουλοί της και δε δηλώνουν δημόσια τα σχέδιά τους αφήνοντας μετέωρους χιλιάδες ανθρώπους και τις οικογένειές τους.
Έχουν ξανακουστεί αυτά ... αλλά ας ακουστούν απ' όσα περισσότερα στόματα γίνεται!
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος Aneta

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #19 στις: Απριλίου 04, 2010, 06:54:40 pm »
Συμφωνω απολυτα οτι υπαρχουν ατομα που μεσα σε ολη αυτη τη κατασταση τον ευατο τους θελουν να σωσουν και μαλιστα χωρις ποτε να εχουν δωσει ασεπ προσδοκουν διορισμο με προσχημα μεγαλη προυπηρεσια.ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ εδω και τωρα,αυτο να ισχυσει στη μεταβατικη περιοδο και να δουμε >:(

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #20 στις: Απριλίου 04, 2010, 07:07:04 pm »
Ότι ο καθηγητής στην τάξη θα βρεθεί στο δίλημμα  σε ποια από τα 30 παιδιά να εστιάσει, ότι  αρκετά  θα καταλήξουν στο φροντιστήριο, γιατί θα τον πιέζουν να ασχολείται με παιδιά οικογενειών με κάποια κοινωνική επιφάνεια και ότι άλλα θα τα σπρώχνουν στην τεχνική εκπαίδευση, ενώ αν τα τμήματα είχαν λιγότερους μαθητές, όλα τα παιδιά θα είχαν πολύ περισσότερες ευκαιρίες στη μόρφωση.....Τώρα η Παιδεία γίνεται ρατσιστική από τα σπάργανά της (βλέπε 30άρια τμήματα, ωρομίσθιοι καθηγητές) και η κοινωνία στρέφεται στους λιγότερο αίτιους καθηγητές..........

Αποσυνδεδεμένος s93060

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #21 στις: Απριλίου 04, 2010, 10:24:53 pm »
ρε παιδια να κανω μερικες ερωτησεις:
1.ποιος ειπε οτι στη μεταβατικη περιοδο θα παρει μονο αυτους που εχουν συμπληρωσει 24 μηνεσ?
2.απο οτι καταλαβα εμεις που εχουμε επιτυχιες δεν χρειαζεται να ξαναδωσουμε γιατι θα διαλεξουμε τον μεγαλυτερο βαθμο και θα προσμετρηθει η προυπηρεσια ετσι δεν ειναι?
χρονια πολλα σε ολους

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #22 στις: Απριλίου 04, 2010, 11:07:48 pm »
ρε παιδια να κανω μερικες ερωτησεις:
1.ποιος ειπε οτι στη μεταβατικη περιοδο θα παρει μονο αυτους που εχουν συμπληρωσει 24 μηνεσ?
2.απο οτι καταλαβα εμεις που εχουμε επιτυχιες δεν χρειαζεται να ξαναδωσουμε γιατι θα διαλεξουμε τον μεγαλυτερο βαθμο και θα προσμετρηθει η προυπηρεσια ετσι δεν ειναι?
χρονια πολλα σε ολους
Επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι ούτε για 24 μήνες αλλά ούτε και για κάποιο άλλο ελάχιστο αριθμό μηνών προυπηρεσίας προκειμένου να ενταχθεί κάποιος στην μεταβατική.Είναι φήμες που(σκοπίμως γιατί κάποιους εξυπηρετεί αυτό το όριο ή και εντέχνως για να μετρηθούν αντιδράσεις) διαχέονται σε διάφορα forums.Ενισχύθηκαν όμως και απο την πρόσφατη ανακοίνωση της πεα.Όσον αφορά την επιλογή της βαθμολογίας στον καλύτερο ασεπ και αυτό ειναι στον αέρα γιατί πάντα με τις πιο πρόσφατες δηλώσεις της Χριστοφιλοπούλου θα μετράνε οι δύο τελευταίοι μόνο(με βαρύτητα όπως και στο υφιστάμενο καθεστώς προσλήψεων αναπληρωτών και ωρομισθίων) με χρονική διάρκεια 5 έτη.Μετά αν θες να συνεχίζεις να είσαι στους πίνακες θα πρέπει να δίνεις και να ξαναδίνεις ασεπ...ίσως και μέχρι τα βαθιά σου γεράματα!

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #23 στις: Απριλίου 04, 2010, 11:21:28 pm »
Κάθε κίνηση και η πιο μικρή είναι καλύτερη από την απόλυτη σιωπή και την ηττοπάθεια. Οι απόψεις που εκφράστηκαν στη διαβούλευση απευθύνονταν προς το υπουργείο.και τις διάβασαν οι άμεσα εμπλεκόμενοι δλδ εμείς κι αυτοί.
 Αυτό που τους καίει είναι να φανούμε προς τον έξω κόσμο, αυτό που δε θέλουν είναι να μάθει ο κόσμος τι πάνε να μας κάνουν .
Σημασία έχει να δείξουμε προς τα έξω την αναλγησία του υπουργείου σε βάρος των λειτουργών της εκπαίδευσης. Να φανεί πόσο άσκεπτα καταπατώνται νόμοι ανά πάσα στιγμή, πόσο αναξιόπιστος είναι ο κρατικός μηχανισμός. Να μάθει ο κόσμος πως για πολλοστή φορά επιχειρείται να βγούν από το "παιχνίδι" άνθρωποι των πιο δημιουργικών ηλικιών που ως τώρα προσέφεραν ουσιαστικό έργο στην εκπαίδευση.

Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα γράφεις.Κακά τα ψέμματα έχει διαμορφωθεί με τη βοήθεια των κατευθυνόμενων μμε ένα απόλυτα αρνητικό κλίμα για τους εκπαιδευτικούς.Επίσης νομίζω ότι η ελληνική κοινωνία ασχολείται για φτηνά και άκρως ασήμαντα θέματα όπως πχ το dvd της Τζουλιας και όχι με τα πρόσφατα μέτρα περικοπής των μισθών(το όλο σκηνικό που περιγράφω έλαβε χώρα μπρος στα μάτια μου μεταξύ μονίμων συναδέλφων παραμονή απεργίας της ΑΔΕΔΥ).Επίσης η ελληνική κοινωνία έχει χωριστεί σε ομαδούλες ανταγωνιστικές μεταξύ τους.Δεν ξέρω λοιπόν πόση ανταπόκριση μπορούμε να βρούμε προς τα έξω της κατάφωρης αδικίας που είναι στα σκαριά αλλά νομίζω ότι θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να το πάρουμε ΟΛΟΙ σοβαρα και να
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 04, 2010, 11:37:59 pm από mathstavros »

Αποσυνδεδεμένος ka69

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #24 στις: Απριλίου 04, 2010, 11:57:05 pm »
Χρόνια πολλά σε όλους. Είναι τουλάχιστον περίεργο η ΠΕΑ να μην διεκδικεί τη διατήρηση του 24μηνου με επιτυχία στον ασεπ σαν προαπαιτούμενο στα νέα δεδομένα. Αυτό δεν θέλουν να πρεσβεύουν, δηλ. να μη διορίζεται κάποιος χωρίς επιτυχία στον ασεπ; Και εγώ είμαι στα 14 μόρια προυπηρεσίας με επιτυχίες στον ασεπ και περίμενα στο τέλος της επόμενης χρονιάς ( αν φυσικά με ξαναπάρουν αναπληρωτή) να συμπλήρωνα 24 μόρια. Θεωρώ αδιανόητο να μην περιλαμβάνει εμάς η μεταβατική περίοδος.

Αποσυνδεδεμένος kwnstantina

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #25 στις: Απριλίου 05, 2010, 12:58:33 am »
ειμαι και εγω στην ιδια ακριβως κατασταση. φετος θα εχω 17 μορια πουπηρεσια και του χρονου κανονικα θα διοριζομουν.... φετος εγραψα 71.6 κ εμεινα εκτος...... υπο κανονικες συνθηκες θα ειμαστε τουλαχιστον σε καλη σειρα στον πινακα τον καινουριο;;;;;;;;;; αλλιως ουτε καν εχω την ελπιδα οτι θα μας εχουν στην μεταβατικη.... και κανενας αλλωστε δεν αναφερει πουθενα την βαρυτητα του μεταπτυχιακου.... εγω ειμαι νεα και εχω και μεταπτυχιακο κ βαθμ πτυχιου αριστα, αλλα ειναι αδικο να μεινουμε εκτος μεταβατικης στο πουθενα........

Αποσυνδεδεμένος frerar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #26 στις: Απριλίου 05, 2010, 01:13:20 am »
Χρόνια πολλά σε όλους!
Αισθάνομαι την ανάγκη να πω ότι ο καθένας από τους συναδέλφους θεωρεί αδικία ό,τι δεν τον βολεύει με βάση τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια που περιορίζονται φυσικά στο τι έχει κάνει ο καθένας για τον εαυτούλη του! Άλλος έχει άριστο πτυχίο και θεωρεί αδικία να μην...άλλος έχει μεταπτυχιακό, άλλος χρόνια προϋπηρεσία αλλά όχι επιτυχία στον ΑΣΕΠ,άλλος έχει επιτυχία ΑΣΕΠ, άλλος ωρομίσθιος, άλλος 24μηνο....

Και αισθάνομαι επίσης την ανάγκη να πω ότι φυσικά και το έχουν καταλάβει ότι ο καθένας προσεύχεται και ενδιαφέρεται για τον εαυτούλη του! Γι΄αυτό και μας είχαν, μας έχουν και θα μας έχουν φτυσμένους εδώ και χρόνια!!! Αλλά δυστυχώς ακόμη και τότε πάλι εμείς θα κοιτάμε ο καθένας τον..........του.

Να 'στε όλοι καλά....:-)

Αποσυνδεδεμένος MPORELI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 156
    • Προφίλ
Απ: Και με τους υπόλοιπους τι;
« Απάντηση #27 στις: Απριλίου 05, 2010, 02:04:20 am »
ΚΑΛΑ ΜΗΝΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ...ΑΛΛΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ 8 ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ...ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.