*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 515477 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος revengeful

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #784 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:07:07 πμ »
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:40:36 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #785 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:09:22 πμ »
Παράθεση
Και τι θα εμπόδιζε να γίνει η επανάσταση έτσι ώστε να μην τιμωρηθούν οι αθώοι; Ή μήπως όλη αυτή η ρητορεία για την επάρκεια του εκπαιδευτικού προσωπικού θα εξαντληθεί στους μη προνομιούχους που δεν έχουν την συνταγματικά κατοχυρωμένη μονιμότητα;

Πολύ ωραία τα λες, αλλά τώρα θα καταργηθεί και η μονιμότητα. Ήδη, ένα από τα "κρυφά" σημεία του Καλλικράτη, είναι οτι θ' απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι (μόνιμοι) αφού δε θα έχουν πλέον οργανική θέση. Αυτό θ' ανοίξει το δρόμο για απολύσεις περισσοτερων (μονίμων) Δ.Υ. Αυτά έλεγε ο θωρακισμένος πολεμικός ελέφαντας της κυβέρνησης.
O πολεμικός ελέφαντας του Αννίβα έχει ένα τρωτό σημείο όπως αποκάλυψε ο Σκιπίωνας ο Αφρικανός. Μπορεί εύκολα να τρομάξει απ’ τον ήχο της σάλπιγγας και να στραφεί κατά των Καρχηδονίων ποδοπατώντας τους. ( είναι κάπως απρόβλεπτος και κλωτσάει την καρδάρα μόνο δέος προκαλεί με την παρουσία του)

Αποσυνδεδεμένος SUNBIRD

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ
« Απάντηση #786 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:10:53 πμ »
ΚΟΡΟΪΔΙΑ[/size]

Γιατί απλά ΔΕΝ υπάρχει μεταβατικό στάδιο.

Αποσυνδεδεμένος eleniCH06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #787 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:21:40 πμ »
να πω την αληθεια ειχα καταλαβει απο την αρχη τ αδιεξοδο που ερχοταν απο τις πρωτες δηλωσεις της αννουλας........... σημερα αρχισα να ψαχνω χωρους για φροντιστηριο ξενογλωσσο γιατι καταλαβα οτι δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να δω διορισμο Π Ο Τ Ε !!!!!!!!!! εχω περασει στον ΑΣΕΠ του 2007 και ημουν ωρομισθ. 2 χρονια............ το εζησα το εργακι και στα 28 μου θελω να σταματησω εδω............ οχι αλλο διαβασμα για ηλιθιους ΑΣΕΠ , οχι αλλα δρομολογια σε χωρια για 350 Ε.................. δεν αντεχω αλλο να σκεφτομαι πως θα μαζεψω μορια, πως θα παρω πιστοποιητικο, πως θα βρω τροπο να γραψω τελεια στον επομενο και επομενο και ξαναεπομενο ΑΣΕΠ.................. Απλως σκεφτομαι τις ειδικοτητες που δεν εχουν την δικη μου εναλλακτικη ............. αυτοι ΤΙ θα κανουν??????????? στεναχωριεμαι για ολους εμας που τι καταφεραμε στο τελος τελος???? ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!! ειναι απλα τραγικο........... ευχομαι το παιδι της αννουλας και ολα τα παιδια να μην περασουν αυτα που περασαμε-περναμε-και θα περναμε εμεις...........
δευτερη ζωη δεν εχει

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:40:36 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #788 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:22:39 πμ »
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ...

απο εναν μετριο εκπαιδευτικο, καληνυχτα αριστε(οχι δεν θα παρεμβαλλω το  χ  ) :P

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #789 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:29:36 πμ »
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ...
Εσένα φίλε η ατυχία των άλλων έγινε η δικιά σου ευτυχία. Δεν είμαι ψυχολόγος για να το ερμηνεύσω ,φυσικός είμαι ,αλλά δίνω μια υποκειμενική εξήγηση: Η ατομική μιζέρια βρίσκει ανακούφιση στα προβλήματα των άλλων.
Υψηλόβαθμος επιτυχών για μισό μόριο μη διοριστέος ήμουν και εγώ και δεν αισθάνομαι καθόλου άριστος. Υπάρχουν πολλοί καλύτεροι μου που έγραψαν χειρότερα σε αυτό το διαγωνισμό  που  μερικές φορές ήταν  σκέτη παρωδία.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #790 στις: Απρίλιος 15, 2010, 12:35:41 πμ »
Να σας πω την αλήθεια αγαπητοί συνάδελφοι αυτό το νομοσχέδιο πολύ το φχαριστήθηκα.
Όλα αυτά τα χρόνια που με έπνιγε το άδικο από αυτά που έβλεπα να γίνονται στους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Να διορίζονται οι μέτριοι και σχέδόν όλοι οι άριστοι να είναι στην απ΄έξω (λιγοστές θέσεις διοριστέων).
Και θα σας εξηγήσω πολύ σύντομα αγαπητοί μου συνάδελφοι. Εγώ έτυχε να διοριστώ πρίν από μερικά χρόνια.

Συγκεκριμένα  οι υψηλόβαθμοι εκπαιδευτικοί (αυτοί που δεν διορίστηκαν για μόλις μερικά εκατοστά του μορίου ή και μόρια), πολλοί εκ των οποίων μπορεί να διέθεταν και πολλά επιπλέον πτυχία
(και φανταστείτε δεν μετρούσαν καν τα επιπλέον πτυχία στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων), θα έπρεπε να μπούν στον ίδιο πίνακα του 24μήνου μαζί με κάποιους που μόλις και με το ζόρι έπιασαν τη βάση. Πολλές φορές αυτοί που έπιαναν τη βάση, επειδή είχαν κάποιον κάπου τη βόλευαν και έπερναν το δρόμο του διορισμού. Αντίθετα, αυτοί που ήταν τόσο κοντά στο διορισμό έπρεπε να διανύσουν την ίδια απόσταση στο πίνακα του 24μήνου. Καλά δεν μιλάω για το 40%. Αυτοί ήταν ο ορισμός της αδικίας. Παράθυρα, παράθυρα, παράθυρα....
Υπήρχαν κάποιοι που αναφωνούσαν ρυθμικά ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΣΕΠ. Αναρωτιώμουν τι είδους εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που δεν προσπαθούν τουλάχιστον
Το μόνο που μπορώ να συμφωνήσω είναι πως αρκετοί σε όλη αυτή την ιστορία είναι οι «παράπλευρες απώλειες».
ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΉ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 24ΜΗΝΟ.
ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
ΑΑΑ ΦΥΣΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ...

Αγαπητέ συνάδελφε, με πολύ εύκολο τρόπο κρίνεις τους πάντες και τους διαχωρίζεις σε μέτριους και άριστους. Αυτό είναι δείγμα, αν μη τι άλλο, ενός απλοϊκού τρόπου σκέψης.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #791 στις: Απρίλιος 15, 2010, 01:04:28 πμ »
να πω την αληθεια ειχα καταλαβει απο την αρχη τ αδιεξοδο που ερχοταν απο τις πρωτες δηλωσεις της αννουλας........... σημερα αρχισα να ψαχνω χωρους για φροντιστηριο ξενογλωσσο γιατι καταλαβα οτι δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να δω διορισμο Π Ο Τ Ε !!!!!!!!!! εχω περασει στον ΑΣΕΠ του 2007 και ημουν ωρομισθ. 2 χρονια............ το εζησα το εργακι και στα 28 μου θελω να σταματησω εδω............ οχι αλλο διαβασμα για ηλιθιους ΑΣΕΠ , οχι αλλα δρομολογια σε χωρια για 350 Ε.................. δεν αντεχω αλλο να σκεφτομαι πως θα μαζεψω μορια, πως θα παρω πιστοποιητικο, πως θα βρω τροπο να γραψω τελεια στον επομενο και επομενο και ξαναεπομενο ΑΣΕΠ.................. Απλως σκεφτομαι τις ειδικοτητες που δεν εχουν την δικη μου εναλλακτικη ............. αυτοι ΤΙ θα κανουν??????????? στεναχωριεμαι για ολους εμας που τι καταφεραμε στο τελος τελος???? ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!! ειναι απλα τραγικο........... ευχομαι το παιδι της αννουλας και ολα τα παιδια να μην περασουν αυτα που περασαμε-περναμε-και θα περναμε εμεις...........
κάνεις ευχολόγια  και  δηλώνεις όχι άλλους ηλίθιους ασεπ όχι άλλα δρομολόγια   κλπ

δεν  διαφωνώ    όμως κάνε σε παρακαλώ την δική σου  αντικειμενική πρόταση   ενός αξιοκρατικού διορισμού που να μην θίγει  καμιά  από τις υπάρχουσες  (κατηγορίες)    και παράλληλα να δίνει ίσιες ευκαιρίες    και στα νέα παιδιά.

 όλοι εδώ μέσα  τις ειδικότητες  που δεν έχουν  εναλλακτική λύση σκεφτόμαστε    ούτε καν περνάει από το μυαλό   η δικιά μας περίπτωση.

 

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2010, 01:13:07 πμ από PO-PA-KI »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #792 στις: Απρίλιος 15, 2010, 02:18:40 πμ »
παντως σημερα το τι μουντζα εφευγε προς το υπεπθ για το καινουριο φρουτο με τις απουσιες, κυνηγουσαμε τους μαθητες, το κανει πρωτα η ιδια μπου..ελο το σχολειο και μετα φταιμε εμεις οι κακοι καθηγητες, αυτα ελεγα στους μαθητες για την κυρια και πως το υπεπθ σκοπιμα υποβαθμιζει το δημοσιο σχολειο, και δεν νοιαζεται πολιτικος κανεις γι αυτους γιατι τα παιδακια τους ειναι απο τωρα βολεμενα, ξερετε κληρονομικα..

Είπαμε, πρώτα ο μαθητής κι`ας διαλύσουμε το σχολείο από τον Απρίλη. Και φυσικά για το επίπεδο της παιδείας μας φταίει πάντα ο εκπαιδευτικός!
 
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #793 στις: Απρίλιος 15, 2010, 05:47:40 πμ »
Εφόσον μια διαβούλευση 3500 ατόμων εδωσε ένα τ΄ςτοιο νομοσχέδιο, γιατί όχι και 3500 ή και περισσότερες υπογραφές διαμαρτυρίας να μην μπορούν να απαιτήσουν την κατάργησή του και την αλλαγή ηγεσίας στο πρωην ΥΠΕΠΘ.
Εχω ξαναπροτείνει την ψηφοφορία αλλα το μηνυμα αφαιρέθηκε από το post. Ελπίζω κατα λάθος.

Σιγά μην ασχολήθηκαν με τη διαβούλευση!  :o
Στάχτη στα μάτια! Για να ισχυρίζονται μετά ότι τουλάχιστον μας έδωσαν ένα βήμα για να εκφράσουμε τις απόψεις μας!
Δημοκρατικό μέτρο μίας αντιδημοκρατικής κυβέρνησης...  ::)
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #794 στις: Απρίλιος 15, 2010, 06:11:00 πμ »
....η ... Υπερμαχια ( δεν μπορει να μη θυμαστε...) πού βρισκεται αραγε?? 
...την εχει ακουσει κανεις τα 2 τελευταια χρονια?

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ   ΥΠΕΡΜΑΧΙΑ   59,953   Δράμα
Δεν θα βγάλει ανακοίνωση, πρέπει να βρει τρόπους να διδάξει τους μικρούς μαθητές της (εφόσον υπηρετεί στην Α/θμια) την Αγγλική.

...κι ο αλλος ο...Ροντουλης με τους καρπερους του 3τεκνους ??

θα απεργησουν ολοι αυτοι ? θα βγαλουν καποια ανακοινωση , ετσι για τα ματια του κοσμου , βρε αδερφε...

Ούτε οι 3τεκνοι θα απεργήσουν. Θα ξεκινήσουν προσπάθειες για 4ο.
Δεν τους λυπάται η Διαμαντοπούλου με 3 παιδιά κ θα τους βάζει να δίνουν ΑΣΕΠ, με 4 τι στο δι@ολο!...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #795 στις: Απρίλιος 15, 2010, 07:42:05 πμ »
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ή τα ψηλά εμπόδια της πρόσληψης

Για να πάρει κάποιος το πτυχίο του, όπως είναι γνωστό, από καθηγητική σχολή δίνει εξετάσεις σε 40, 50 μέχρι και 70 μαθήματα συνολικά. Τελειώνεις π.χ φιλολογία, μαθηματικό, φυσικό κάποια καθηγητική σχολή τέλος πάντων αλλά δεν είσαι καθηγητής. Αρχίζεις πάλι το μαραθώνιο για να πάρεις πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης.

Το παίρνεις αλλά δεν είσαι πάλι καθηγητής. Άντε τώρα νέα οδύσσεια να περάσεις σε ένα ΑΣΕΠ που διαγωνίζονται χιλιάδες σε απίθανα θέματα και (πρωτοφανές) χωρίς να ορίζονται θέσεις!

Με χίλια βάσανα περνάς.

Έχεις διαβάσει στο πολυνομοσχέδιο ότι από εδώ και πέρα θα προσλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν πετύχει ΑΣΕΠ.

ΨΕΜΑΤΑ, ΨΕΜΑΤΑ, ΨΕΜΑΤΑ.

Εσύ ξέρεις καλά τι σημαίνει «επιτυχών» και τι «διοριστέος» στο ΑΣΕΠ. Εσύ ξέρεις καλά ότι μπορεί να περάσεις στο ΑΣΕΠ και πάλι να μη διοριστείς γιατί δεν φτάνουν οι θέσεις. Ωστόσο, ας πούμε ότι είσαι τυχερός και προσλαμβάνεσαι.

Και γίνεσαι καθηγητής.

Και τότε έρχεται η νέα ιερά συμμαχία, ο Σύμβουλος, ο Διευθυντής σου και ο μέντορας (τι λεκτική δεξιοτεχνία) και όλα κρίνονται από αυτούς.

Τρία πρόσωπα θα έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν αν το πτυχίο σου, το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, το ΑΣΕΠ και οι ατελείωτες μέρες και ώρες αναπλήρωσης και ωρομισθίας σου παρέχουν τη δυνατότητα να παραμείνεις καθηγητής ή όχι.

Για πρώτη φορά θεσπίζεται η δυνατότητα αφαίρεσης των εργασιακών δικαιωμάτων ενός εργαζόμενου μέσω μιας κρίσης – αξιολόγησης. Για ένα κομμάτι ψωμί!

Πως μας την έκαναν έτσι τη ζωή μας;

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_4_10_01150.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #796 στις: Απρίλιος 15, 2010, 07:42:58 πμ »
Στη ΝΕΤ αρχίζει συζήτηση...

Εκπρόσωπος ΥπΕΠΘ vs Πρόεδρος ΟΛΜΕ...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2010, 07:46:16 πμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #797 στις: Απρίλιος 15, 2010, 07:53:38 πμ »
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ «ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»

Σχετικά με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας με τον παραπλανητικό τίτλο «αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού», το ΔΣ της ΟΛΜΕ διαπιστώνει ότι:

Ένα  νομοσχέδιο που δηλώνει ότι φιλοδοξεί να «αναβαθμίσει το ρόλο του εκπαιδευτικού» δεν ασχολείται καθόλου με τα αναγκαία μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού και του έργου του: την αναγκαιότητα της καθιέρωσης ετήσιας επιμόρφωσης, την μισθολογική, επιστημονική και εργασιακή αναβάθμισή του. Αντίθετα, έρχεται σε μια περίοδο που με την ασκούμενη πολιτική μέσα από το πρόγραμμα σταθερότητας, έχουμε δραματικές περικοπές στις δαπάνες για την παιδεία, αλλά και στους μισθούς, στις συντάξεις και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

· Θεσμοθετείται ένα νέο σύστημα διορισμών αποκλειστικά στηριγμένο στον ΑΣΕΠ, δημιουργώντας μεγάλη αναστάτωση σε δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, οι οποίοι για πολλά χρόνια μαζεύουν προϋπηρεσία, ώρα την ώρα, μόριο το μόριο, εργαζόμενοι σε όλη την Ελλάδα. Με αυτό τον τρόπο ανατρέπονται βίαια, για μια ακόμη φορά, οι υπάρχουσες διαδικασίες και αντιμετωπίζεται ο εκπαιδευτικός ως «αναλώσιμο προϊόν». Η περίφημη μεταβατική περίοδος των 2 ετών είναι κυριολεκτικά κοροϊδία, μιας και έχει ήδη νομοθετηθεί η δραματική μείωση του συνολικού αριθμού διορισμών.  Η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δεν οδηγεί στο διορισμό, αλλά σε μια λίστα αναμονής πιθανού διορισμού για λίγους. Επιβεβαιώνεται πανηγυρικά η εκτίμηση της ΟΛΜΕ ότι ο πραγματικός στόχος αλλαγής του συστήματος διορισμών είναι η μείωση του αριθμού των διοριζόμενων εκπαιδευτικών.

· Όχι μόνο διατηρείται ο απαράδεκτος θεσμός του ωρομισθίου αλλά «ωρομισθοποιείται» ο θεσμός του αναπληρωτή, εισάγοντας το «θεσμό του αναπληρωτή με μειωμένο ωράριο». Επιχειρείται η αύξηση του ωραρίου των μονίμων εκπαιδευτικών μέσω της υποχρέωσης για 5ωρη υπερωρία ως προϋπόθεση για να προσληφθούν αναπληρωτές.

· Θεσμοθετείται η υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών για 3 χρόνια στην οργανική θέση του πρώτου διορισμού που θα λειτουργήσει ουσιαστικά σαν στρατιωτική θητεία για το νέο εκπαιδευτικό.

· Εισάγεται με τη διαδικασία του «δόκιμου εκπαιδευτικού» η ουσιαστική αμφισβήτηση της μόνιμης εργασίας του νέου εκπαιδευτικού. Έτσι, ο εκπαιδευτικός που κατέχει δύο πτυχία (βασικό και παιδαγωγικό) έχοντας επιτύχει στις αντίστοιχες εξετάσεις και μετά από πιθανά πολλαπλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί, θα ξανακρίνεται στη 2ετία από τον «Αξιολογητή» για το εάν είναι ικανός για εκπαιδευτικός ή όχι. Είμαστε αντίθετοι σε κάθε προσπάθεια αξιολόγησης – χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και της αμφισβήτησης της επαγγελματικής τους υπόστασης.

· Θεσμοθετείται η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου «σε πρώτη φάση ως εσωτερική διαδικασία» που συνδέεται με την υλικοτεχνική υποδομή, την εξεύρεση πόρων από το ίδιο το σχολείο, την απώλεια διδακτικών ωρών, τις επιδόσεις των μαθητών, κ.λπ., που οδηγεί απευθείας στο «Σχολείο της Αγοράς».

· Παρά τις διακηρύξεις της Υπουργού Παιδείας και τη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών που επιχείρησε το προηγούμενο διάστημα, αυτοαναιρείται, διατηρώντας το bonus των μορίων (έστω και μειωμένο) για όσους αποσπώνται στο Υπ. Παιδείας και τις υπηρεσίες του.

· Τίθεται ως προϋπόθεση για να επιλεγεί εκπαιδευτικός ως στέλεχος, η συμμετοχή του σε προγράμματα αξιολόγησης.

· Παρά το θετικό γεγονός της κατάργησης της βάσης του «10», που πρώτη η ΟΛΜΕ ανέδειξε ως αίτημα από τη θεσμοθέτησή του, το νέο σύστημα πρόσβασης συνδέεται ξανά με τις επιδόσεις των μαθητών στο Λύκειο.

Τέλος, παρά τα μεγάλα λόγια και τις διακηρύξεις της Υπουργού Παιδείας για διαβούλευση, διάλογο, κ.λπ. η πραγματικότητα είναι πως η κα Διαμαντοπούλου αρνήθηκε όλο αυτό το διάστημα την ουσιαστική διαπραγμάτευση με την ΟΛΜΕ. Παρά το γεγονός ότι, όσον αφορά στο εργασιακό καθεστώς, στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, μοριοδότηση, κ.λπ.) και τις προσλήψεις, η ΟΛΜΕ έχει καταθέσει ένα πλαίσιο προτάσεων, το Υπουργείο Παιδείας επιδεικτικά τις αγνοεί. Επίσης, δεν απαντά, ουσιαστικά αρνείται να συζητήσει, τις τεκμηριωμένες προτάσεις της Ομοσπονδίας για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Η Υπουργός Παιδείας αρνήθηκε οποιαδήποτε συνάντηση διαπραγμάτευσης με την Ομοσπονδία μας.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ απαιτεί την έναρξη ουσιαστικής συλλογικής διαπραγμάτευσης του Υπουργείου Παιδείας με την ΟΛΜΕ για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_4_10_0415.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.