0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
κατ'εμε ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ να παει να διδαξει στο σημερινο δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......
Με την ίδια λογική δε θα πρέπει να μετρήσει και το τεστ δεξιοτήτων;;; Διότι αν ανοίξουμε τον "ασκό" των προσόντων είναι άδικο να μη μετρήσει καθώς αποτελεί προσόν με την ίδια λογική της ξένης γλώσσας ή της πληροφορικής και μάλιστα από το ΑΣΕΠ. Και για αυτούς που θα σπέυσουν να πουν ότι ΤΟΤΕ δεν μετρούσε ή ότι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι δε θα μετράει, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ούτε οι ξένες γλώσσες ή η πληροφορική μετρούσε ΤΟΤΕ και κανένας δε μας είχε πει ότι θα μετράνε. Γιατί λοιπόν να μη μετρήσει και αυτό στα προσόντα ;;;;
Γνώμη μου είναι πάντως ότι τα δεδομένα προσόντα τα μοριοδοτεί για να μπορεί να δίνει έξτρα αναθέσεις μαθημάτων σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων πχ σε χημικό με ecdl να κάνει πληροφορική ή φιλόλογο με proficiency να κάνει αγγλικά για να μην παίρνει ωρομισθίους. Με λίγα λόγια για να κάνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ....
Παράθεση από: aspinoulas στις Απριλίου 21, 2010, 12:17:21 pmΜε την ίδια λογική δε θα πρέπει να μετρήσει και το τεστ δεξιοτήτων;;; Διότι αν ανοίξουμε τον "ασκό" των προσόντων είναι άδικο να μη μετρήσει καθώς αποτελεί προσόν με την ίδια λογική της ξένης γλώσσας ή της πληροφορικής και μάλιστα από το ΑΣΕΠ. Και για αυτούς που θα σπέυσουν να πουν ότι ΤΟΤΕ δεν μετρούσε ή ότι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι δε θα μετράει, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ούτε οι ξένες γλώσσες ή η πληροφορική μετρούσε ΤΟΤΕ και κανένας δε μας είχε πει ότι θα μετράνε. Γιατί λοιπόν να μη μετρήσει και αυτό στα προσόντα ;;;;Kι αν ρωτηθει πρωτα ο μαθητης " τι προσον θελεις να διαθετει ο καθηγητης σου? " ο πανω απο ολα μαθητης θα απαντησει "θελω να εχει εμπειρια απο ιδιωτικο τομεα φροντιστηρια και ιδιαιτερα, τι να το κανω το μεταπτυχιακο του?! "
Παράθεση από: rorygr στις Απριλίου 21, 2010, 12:14:00 pmκατ'εμε ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ να παει να διδαξει στο σημερινο δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν να είχες απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.
Παράθεση από: teogan στις Απριλίου 21, 2010, 01:10:14 pmΠαράθεση από: rorygr στις Απριλίου 21, 2010, 12:14:00 pmκατ'εμε ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ να παει να διδαξει στο σημερινο δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν να είχες απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.Σίγουρα θα είναι καλό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τέτοια προσόντα. Νομίζω όμως ότι ο rorygr αναφέρεται στο ότι ο άνθρωπος που θα έχει τόσα προσόντα δε θα ενδιαφέρεται για μια θέση στο δημόσιο σχολείο γιατί σαφέστατα υπάρχουν πολύ καλύτερες θέσεις με μισθό και σεβασμό ανάλογα των προσόντων του. Προκύπτει και το εξής ερώτημα.... αν τέτοιοι άνθρωποι διδάσκουν στα σχολεία στα Πανεπιστήμια ποιοι θα διδάσκουν?
Προκύπτει και το εξής ερώτημα.... αν τέτοιοι άνθρωποι διδάσκουν στα σχολεία στα Πανεπιστήμια ποιοι θα διδάσκουν?