*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 521144 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1302 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:14:00 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:02:58 »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1303 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:17:21 μμ »
Με την ίδια λογική δε θα πρέπει να μετρήσει και το τεστ δεξιοτήτων;;; Διότι αν ανοίξουμε τον "ασκό" των προσόντων είναι άδικο να μη μετρήσει καθώς αποτελεί προσόν με την ίδια λογική της ξένης γλώσσας ή της πληροφορικής και μάλιστα από το ΑΣΕΠ. Και για αυτούς που θα σπέυσουν να πουν ότι ΤΟΤΕ δεν μετρούσε ή ότι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι δε θα μετράει, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ούτε οι ξένες γλώσσες ή η πληροφορική μετρούσε ΤΟΤΕ και κανένας δε μας είχε πει ότι θα μετράνε. Γιατί λοιπόν να μη μετρήσει και αυτό στα προσόντα ;;;;

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1304 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:19:47 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Εμ δε θά'ναι;;;  ???  ;D  8)  :-X
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Χαρά

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση (ΠΕ 06)
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1305 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:27:46 μμ »
Εγώ λέω να συσπειρωθούμε κα να μην καταθέσει κανείς κανένα 'χαρτί'!!!!Μόνο προϋπηρεσία κ ΑΣΕΠ!!!
Είμαι διατεθειμένη να το κάνω στ'αλήθεια κ ας με βολεύει αφού έχω, εκτός από το πτυχίο στην αγγλική φιλ/γία, άδεια διδ/λίας σε άλλες 2 γλώσσες κ μεταπτυχιακό σε εξέλιξη! ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:02:58 »

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1306 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:31:07 μμ »
Με την ίδια λογική δε θα πρέπει να μετρήσει και το τεστ δεξιοτήτων;;; Διότι αν ανοίξουμε τον "ασκό" των προσόντων είναι άδικο να μη μετρήσει καθώς αποτελεί προσόν με την ίδια λογική της ξένης γλώσσας ή της πληροφορικής και μάλιστα από το ΑΣΕΠ. Και για αυτούς που θα σπέυσουν να πουν ότι ΤΟΤΕ δεν μετρούσε ή ότι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι δε θα μετράει, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ούτε οι ξένες γλώσσες ή η πληροφορική μετρούσε ΤΟΤΕ και κανένας δε μας είχε πει ότι θα μετράνε. Γιατί λοιπόν να μη μετρήσει και αυτό στα προσόντα ;;;;



Kι αν ρωτηθει πρωτα ο μαθητης " τι προσον θελεις να διαθετει ο καθηγητης σου? "
ο πανω απο ολα μαθητης θα απαντησει "θελω να εχει εμπειρια απο ιδιωτικο τομεα φροντιστηρια και ιδιαιτερα, τι να το κανω το μεταπτυχιακο του?! "

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1307 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:37:01 μμ »
Γνώμη μου είναι πάντως ότι τα δεδομένα προσόντα τα μοριοδοτεί για να μπορεί να δίνει έξτρα αναθέσεις μαθημάτων σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων πχ σε χημικό με ecdl να κάνει πληροφορική ή φιλόλογο με proficiency να κάνει αγγλικά για να μην παίρνει ωρομισθίους. Με λίγα λόγια για να κάνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ....

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1308 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:47:00 μμ »
Γνώμη μου είναι πάντως ότι τα δεδομένα προσόντα τα μοριοδοτεί για να μπορεί να δίνει έξτρα αναθέσεις μαθημάτων σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων πχ σε χημικό με ecdl να κάνει πληροφορική ή φιλόλογο με proficiency να κάνει αγγλικά για να μην παίρνει ωρομισθίους. Με λίγα λόγια για να κάνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ....
Πλάκα πλάκα, εκεί οδηγούμαστε...

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1309 στις: Απρίλιος 21, 2010, 12:53:14 μμ »
Με την ίδια λογική δε θα πρέπει να μετρήσει και το τεστ δεξιοτήτων;;; Διότι αν ανοίξουμε τον "ασκό" των προσόντων είναι άδικο να μη μετρήσει καθώς αποτελεί προσόν με την ίδια λογική της ξένης γλώσσας ή της πληροφορικής και μάλιστα από το ΑΣΕΠ. Και για αυτούς που θα σπέυσουν να πουν ότι ΤΟΤΕ δεν μετρούσε ή ότι μας είχαν διαβεβαιώσει ότι δε θα μετράει, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι ούτε οι ξένες γλώσσες ή η πληροφορική μετρούσε ΤΟΤΕ και κανένας δε μας είχε πει ότι θα μετράνε. Γιατί λοιπόν να μη μετρήσει και αυτό στα προσόντα ;;;;



Kι αν ρωτηθει πρωτα ο μαθητης " τι προσον θελεις να διαθετει ο καθηγητης σου? "
ο πανω απο ολα μαθητης θα απαντησει "θελω να εχει εμπειρια απο ιδιωτικο τομεα φροντιστηρια και ιδιαιτερα, τι να το κανω το μεταπτυχιακο του?! "




Aν εισαχθουν τα προσοντα οπως λεει η Διαμαντω τοτε θα αρχισει η καθε ομαδα να διεκδικει δικαστικως να προστεθει και να μοριοδοτηθει υψηλα το δικο της προσον

Π.χ. η ιδιωτικη εμπειρια απο φροντιστηρια ιδιαιτερα ειναι πιο κοντα στον πανω απ ολα μαθητη απ οτι το μεταπτυχιακο


Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1310 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:02:43 μμ »
Οδηγούμαστε σε ένα σχολείο φτωχό, πολυ-πολύ φτωχό, όπου οι εκπαιδευτικοί δεν θα έχουν ούτε αντικείμενο σύμφωνα με τις παν/κες τους σπουδές, ούτε σταθερή εργασία, ούτε σταθερό ωράριο, ούτε σταθερό μισθό ούτε φυσικά ασφάλιση.
Οι μαθητές δε, στο "νέο" σχολείο, εγκαταλείπονται  πλέον στην τύχη τους και η μόρφωση από κοινωνικό αγαθό μετατρέπεται σε καταναλωτικό είδος κι όποιος έχει τα μάρκα (φράγκα, euro τέλος) κάτι θα μπορεί να τσιμπάει αλλά χωρίς να του εξασφαλίζει και ένα αντίστοιχο βιοτικό επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1311 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:10:14 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν το απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2010, 01:20:04 μμ από teogan »

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1312 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:16:04 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν να είχες απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.


Eισαι μαθητης  και θελεις εναν τετοιο προσοντουχο καθηγητη να σου κανει μαθημα ???
Αν εισαι οκ. Θα πρεπει ομως να ρωτησουμε και τους υπολοιπους εκατονταδες χιλιαδες συμμαθητες σου τι προσον θελουν να διαθετει ο καθηγητης τους

Αποσυνδεδεμένος sylfa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1313 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:18:45 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν να είχες απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.

Σίγουρα θα είναι καλό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τέτοια προσόντα. Νομίζω όμως ότι ο rorygr αναφέρεται στο ότι ο άνθρωπος που θα έχει τόσα προσόντα δε θα ενδιαφέρεται για μια θέση στο δημόσιο σχολείο γιατί σαφέστατα υπάρχουν πολύ καλύτερες θέσεις με μισθό και σεβασμό ανάλογα των προσόντων του.
Προκύπτει και το εξής ερώτημα.... αν τέτοιοι άνθρωποι διδάσκουν στα σχολεία στα Πανεπιστήμια ποιοι θα διδάσκουν?  ::)

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1314 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:23:35 μμ »
κατ'εμε  ενας με διδακτορικο ,πτυχια σε ξενες γλωσσες , πληροφορικη κτλ    να παει να διδαξει στο σημερινο  δημοσιο σχολειο ετσι οπως το ονειρευεται η κυρια υπουργος με 30αρια τμηματα , μεντορες , δοκιμους εκπαιδευτικους κτλ και 1.000 ευρω μισθο συγνωμη για την εκφραση αλλα θα ειναι ολιγον μ......

Δηλαδή πιστεύεις ότι λόγω όλων αυτών των προσόντων είναι overqualified για μια "ταπεινή" θέση στο δημόσιο σχολείο; Εγώ αντίθετα, τέτοιους προσοντούχους τους θέλω στο δημόσιο σχολείο. Όχι ότι ένα μεταπτυχιακό σου δίνει τόσες πολλές extra γνώσεις για να τις αξοποιήσεις στην εκπαίδευση, ούτε διότι μια επιπλέον ξένη γλώσσα έχει καμία σημασία στη διδασκαλία, αλλά διότι ένας που έχει ασχοληθεί με όλα αυτά, έχει αποδείξει ότι τα καταφέρνει εξίσου καλά σε ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων (από πληροφορική και ξένες γλώσσες μέχρι την επιστημονική έρευνα που απαιτούν τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά) και άρα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και την όρεξη και τις ικανότητες για να τα καταφέρει και ως εκπαιδευτικός (εφόσον φυσικά γράψει καλά και στον ΑΣΕΠ). Δείχνει ότι διαθέτει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και ότι δεν έχει επαναπαυτεί σε ένα απλό πανεπιστημιακό πτυχίο, το οποίο, κατά τα ψέματα, στις μέρες μας είναι σαν να είχες απολυτήριο λυκείου πριν 20 χρόνια. Δείχνει ότι το "ψάχνει" και επομένως θα είναι "ψαγμένος" και στην τάξη.

Σίγουρα θα είναι καλό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τέτοια προσόντα. Νομίζω όμως ότι ο rorygr αναφέρεται στο ότι ο άνθρωπος που θα έχει τόσα προσόντα δε θα ενδιαφέρεται για μια θέση στο δημόσιο σχολείο γιατί σαφέστατα υπάρχουν πολύ καλύτερες θέσεις με μισθό και σεβασμό ανάλογα των προσόντων του.
Προκύπτει και το εξής ερώτημα.... αν τέτοιοι άνθρωποι διδάσκουν στα σχολεία στα Πανεπιστήμια ποιοι θα διδάσκουν?  ::)

Να σαι σίγουρος ότι εάν προκηρύσσονταν θέσεις στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ, φυσικά και θα προτιμούσαν να διδάξουν εκεί και παράλληλα να κάνουν έρευνα. Εφόσον όμως δεν προκύπτουν σχεδόν καθόλου θέσεις για μέλη ΔΕΠ, να μην τους μοριοδοτήσει γενναία τουλάχιστον η μέση εκπαίδευση; (μιλάω κυρίως για τους διδάκτορες - μέχρι τώρα η προσαύξηση για διδακτορικό ήταν μόλις 4 μόρια, δηλαδή όσο μερικές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής).

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #1315 στις: Απρίλιος 21, 2010, 01:30:53 μμ »

Προκύπτει και το εξής ερώτημα.... αν τέτοιοι άνθρωποι διδάσκουν στα σχολεία στα Πανεπιστήμια ποιοι θα διδάσκουν?  ::)

Εκεί η οικογενειοκρατία καλά κρατεί... οι συγγενείς-κολλητοί όσων είναι ηδη μέσα, όπως και στις Τράπεζες και στις δεκο.
Εγώ έχω μιά άλλη απορία: γιατί να περνάει ο καθηγητής ασεπ και όχι ο γιατρός που σπούδασε Βουλγαρία ή Αμερική με τα λεφτά του μπαμπά; Είναι λιγότερο υπεύθυνη η δουλειά του, είναι λιγότεροι αριθμητικά οι γιατροί από τους καθηγητές ή μήπως εντέλει είναι καθαρά ταξικό το θέμα; Του τύπου να περνάει ασεπ εν ήδη τιμωρίας ο λαουτζίκος που θέλει να διοριστεί για ένα κομμάτι ψωμί;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 707
Σύνολο: 710

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.