*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 582903 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2058 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:49:48 am »
Περιθώρια για παράταση της μεταβατικής περιόδου; Έχω ανοίξει το ίδιο θέμα σε άλλο σημείο του forum...

Στην αιτιολογική έκθεση στο τμήμα που αναφέρεται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' υπάρχει η παρακάτω σημείωση, η οποία κατά τη γνώμη μου, αφήνει περιθώρια για παράταση της μεταβατικής περιόδου. Αν αυτή δοθεί ή όχι, προφανώς θα εξαρτηθεί από τις αντιδράσεις που θα εκδηλωθούν.

4)Για την ομαλή μετάβαση από το σημερινό στο νέο καθεστώς προσλήψεων και με δεδομένες τις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί σε εκπαιδευτικούς  με βάση καταργούμενες ειδικές ρυθμίσεις – προβλέπονται ειδικές μεταβατικές διατάξεις, μέχρι την πλήρη εφαρμογή της νέας διαδικασίας από το 2012 – 2013 ή και πέραν αυτής.

Έχω καταλάβει καλά;

Το "πέραν αυτής" αφορά μάλλον την πλασματική βαθμολογία που θα δοθεί σε 24μηνίτες χωρίς ΑΣΕΠ και απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

Και τους 30μηνίτες . Τους δίνει παράταση μέχρι 2014-15 αλλά και γι' αυτούς δε δεσμεύεται ότι θα τους πάρει όλους.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:28:39 »

Αποσυνδεδεμένος christina_k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2059 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:51:31 am »
Περιθώρια για παράταση της μεταβατικής περιόδου; Έχω ανοίξει το ίδιο θέμα σε άλλο σημείο του forum...

Στην αιτιολογική έκθεση στο τμήμα που αναφέρεται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α' υπάρχει η παρακάτω σημείωση, η οποία κατά τη γνώμη μου, αφήνει περιθώρια για παράταση της μεταβατικής περιόδου. Αν αυτή δοθεί ή όχι, προφανώς θα εξαρτηθεί από τις αντιδράσεις που θα εκδηλωθούν.

4)Για την ομαλή μετάβαση από το σημερινό στο νέο καθεστώς προσλήψεων και με δεδομένες τις προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί σε εκπαιδευτικούς  με βάση καταργούμενες ειδικές ρυθμίσεις – προβλέπονται ειδικές μεταβατικές διατάξεις, μέχρι την πλήρη εφαρμογή της νέας διαδικασίας από το 2012 – 2013 ή και πέραν αυτής.

Έχω καταλάβει καλά;

Το "πέραν αυτής" αφορά μάλλον την πλασματική βαθμολογία που θα δοθεί σε 24μηνίτες χωρίς ΑΣΕΠ και απολυμένους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.

Η βαθμολογία -που όντως είναι κοροϊδία- έχει οριστεί ξεκάθαρα ότι θα δοθεί μετά το σχ. έτος 2012 - 2013. Γιατί να το αναφέρει και εδώ; Ίσως, όμως, και να έχεις δίκιο... Αμάν αυτό το "μονο-σχέδιο"! Ούτε χρησμό της Πυθίας να προσπαθούσαμε να ερμηνεύσουμε!

Αποσυνδεδεμένος mlks

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2060 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:53:49 am »
που ειδατε οτι παει με τη μορφη κατεπειγοντος?γιατι θα φουνταρω σε λιγο
 

Ναι κατεπειγον παει γιατι θα φουνταρεις;Η νομιζεις οτι δεν θα ψηφιστει ; Τι βλακειες λετε ορισμενοι εδω μεσα; Φτιαγμενοι μπαινετε εδω μεσα;

Αποσυνδεδεμένος remy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2061 στις: Απριλίου 27, 2010, 12:59:11 am »
συγγνωμη που επιμενω αλλα θα μου λυσετε την απορια περι κατεπειγοντος?
τα περι βλακειας κρατα τα για αλλα θεματα γιατι οταν εισαι ετοιμος για διορισμο και ανατρεπεται η ζωη σου θελεις να εχεις τον χρονο τουλαχιστον να αγωνιστεις για το μελλον σου και το μελλον των παιδειων σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:28:39 »

Αποσυνδεδεμένος mlks

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2062 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:01:26 am »
Οσοι εχουμε (και ειναι αρκετοι) μεταπτυχιακο στην Αγγλια αυτο δεν μας εξασφαλιζει την αριστη γνωση Αγγλικης αρα και τις δυο μοναδες συμφωνα με το νσ.Ποιος γνωριζει;

Αποσυνδεδεμένος mlks

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2063 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:04:15 am »
συγγνωμη που επιμενω αλλα θα μου λυσετε την απορια περι κατεπειγοντος?
τα περι βλακειας κρατα τα για αλλα θεματα γιατι οταν εισαι ετοιμος για διορισμο και ανατρεπεται η ζωη σου θελεις να εχεις τον χρονο τουλαχιστον να αγωνιστεις για το μελλον σου και το μελλον των παιδειων σου.

Και ποτε το θυμηθηκες δυο μερες πριν την ψηφιση; Εδω μιλαμε ενα εξαμηνο  τωρα θα τρεξεις; Ειναι βοτκα και ουισκι μαζι ; Παρε και κανενα ξηρο καρπο μαζι..

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2064 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:11:13 am »
Μια συντομη αναφορα για τις επι τα χειρω τροποποιησεις των παραμετρων του υπηρεσιακου βιου των μονιμων εκπαιδευτικου, βασει της νεας εκπαιδευτικης κυβερνητικης πολιτικης.

1. Υποχρεωτικη τριετης υπηρετηση των νεοδιοριστων στην περιοχη διορισμου τους. Προκειται φυσικα για μια αναχρονιστικη επαναφορα του παρωχημενου καθεστωτος της υποχρεωτικης τριετους παραμονης των νεοδιοριστων σε δυσπροσιτες σχολικες μοναδες, η οποια φυσικα τα τελευταια χρονια κατεστη διετης. Στην παρουσα συγκυρια όμως θα αφορα το συνολο των νεοδιοριστων, ωσαν να διοριστηκαν ολοι, ανεξαιρετως, σε δυσπροσιτα.

2. Υποχρεωτικη διετης υπηρετηση της «οργανικης» θεσης των μετατιθεμενων (ανεξαρτητως αν κατεχουν ή όχι οργανικη στην πραγματικοτητα) και των βελτιουμενων από θεση. Όπως παραπανω.

3. Δυνατοτητα διαθεσης στο πλαισιο της ιδιας ή ακομη και διαφορετικης Περιφερειακης Δ/νσης (παλαιοτερη, ανενεργη διαταξη που επαναφερεται για να δηλωθει η πολιτικη βουληση περι εφαρμογης της.)

4. Υποχρεωτικη αναθεση υπερωριακης εργασιας (παλαιοτερη, ανενεργη διαταξη  που επαναφερεται για να δηλωθει η πολιτικη βουληση περι εφαρμογης της.)

5. Καταργησεις και συγχωνευσεις σχολικων μοναδων.

6. Αυξηση του αριθμου των μαθητων ανα τμημα.

7. Θα μεταφερω ένα ακραιο σεναριο με κάθε επιφυλαξη για τις αποδοχες των μονιμων. Δυνατοτητα μισθολογικης αντιστοιχισης των αμοιβων των μονιμων εκπαιδευτικων με τις ωρες διδασκαλιας, η οποια θα καθιερωσει ένα ειδος «ωρομισθιου μονιμου», ο οποιος θα επιδιωκει αυτοβουλως όχι μονον την αυτονοητη εξαντληση του ωραριου αλλα και την αναθεση υπερωριακης εργασιας, προκειμενου να αναπληρωσει μερικως το απωλεσθεν του εισοδημα.

Με αλλους λογους η κεντρικη, αμιγως οικονομιστικη στρατηγικη στοχευση του υπουργειου συγκειται στα εξης: Ο εκπαιδευτικος εργαζεται περισσοτερες ωρες, με χαμηλοτερες αποδοχες, εντος ενος δυσμενεστερου πλαισιου εργασιας.

Όλα τα υπολοιπα είναι προφασεις εν αμαρτιαις…
Συμφωνώ.
Επίσης τα δικά μου τα συμπεράσματα είναι ότι:
1) αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο απολύσεων για τους μόνιμους
2) ξεμπερδεύει με τις διαμαρτυρίες των αναπληρωτών διαφόρων κατηγοριών χρυσώνοντάς τους το χάπι ("με βάση τις υφιστάμενες ανάγκες" για 30μηνίτες,24μηνίτες,αναπηρίας,ιδωτικής)


Αποσυνδεδεμένος remy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2065 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:23:33 am »
κοιτα ενας ανθρωπος που δεν εχει αφησει απεργια για απεργια φετος δε νομιζω να περιμενει την τελευταια στιγμη να τρεξει οποτε μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια και πανω απο ολα μην κανεις κριτικη σε ανθρωπο που ασκει θελω να πιστευω λειτουργημα μεσα στις ταξεις των δημοσιων σχολειων εδω και 11 χρονια που ενδεχομενως να ησουν τοτε μαθητης η μαθητρια

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2066 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:24:11 am »
ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ!

Μια φορά κι έναν καιρό…
Πήρα το πτυχίο μου και θέλησα να γίνω εκπαιδευτικός…
..μου είπαν «έλα δώσε ασεπ... δε φτάνει το πτυχίο».
Διάβασα, Προσπάθησα, Ήμουν Επιτυχών, αλλά δεν ήμουν διοριστέος..
Κι έτσι, έγινα αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός (για να καλύψω «έκτακτες» ανάγκες...)
...ή μπορεί να μην έδωσα ασεπ και με το πτυχίο μου να ξεκίνησα την σταδιοδρομία μου ως «λαμπρός ημιαπασχολούμενος εκπαιδευτικός», σύμφωνα με τους νόμους, την παλαιότητα του πτυχίου μου και σε κάθε περίπτωση από την πόρτα.. κι όχι από το παράθυρο όπως διατείνονται κάποιοι…)
και 2,3,4,5,6,7,8,9,....... ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΠΤΩ "έκτακτες" ΑΝΑΓΚΕΣ.. ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.. ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!
Από τότε κάθε χρόνο πολλά περιστατικά έχω να θυμάμαι.  Χαρές με τους μαθητές μου.. απογοητεύσεις από την αδικία του συστήματος, από τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου.. από το καρότο της σταθερής εργασίας που όλο απομακρυνόταν...
Θέλω να σας κοινοποιήσω κάποια από αυτά τα περιστατικά :
- όταν έφευγα από το ένα σχολείο στο διάλειμμα και πιανόμουν από το ένα λεωφορείο στο άλλο με την άνεση της μαϊμούς που αλλάζει κλαδί για να προλάβω το επόμενο σχολείο μου!
- όταν τα κλαδιά γινόντουσαν λεωφορεία υπεραστικά... και ξαφνικά χωρίς να το καταλάβω βρισκόμουν να διδάσκω σε 5 χωριά ενός νομού 200 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου.. χωρίς να διαθέτω αυτοκίνητο!
- όταν κάθε μέρα έκλεινα το τηλέφωνο απογοητευμένη, τσαντισμένος, οργισμένος... που 4,5,6,7 ...15 μήνες μετά ακόμη δεν είχε μπει ο αναθεματισμένος μισθός μου!
- όταν από το άγχος, την κούραση, τους διαδοχικούς ασεπ, είχα τρελαθεί!
- όταν βρισκόμουν από αθηναίος πολίτης.. να ‘μαι μόνιμος κάτοικος Χαλκιδικής - ωρομίσθιος σε Χαλκιδική, Δράμα και

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2067 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:25:23 am »
9.30 το πρωί ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα
Συνάδελφισα, Συνάδελφε κατατέθηκε πριν λίγο στη

Αποσυνδεδεμένος murphy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2068 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:27:23 am »
ΠΙΕΣΗ - ΠΙΕΣΗ - ΠΙΕΣΗ

ΑΥΡΙΟ 9.30 ΣΤΗ ΔΟΕ  ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ 15Α  ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΜΕΣΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ  ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ.

ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ !!

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ- ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ
Όλοι στους δρόμους- όλοι στον αγώνα!
Του χρόνου θα προσληφθουν 15.000 λιγότεροι ωρομίσθιοι-αναπληρωτές. Μιλάμε για τις πρώτες μαζικές απολύσεις στη ελλάδα με το "καλό μας το ΔΝΤ που ήρθε να μας βοηθήσει", και ναι-αυτές αφορούν ΕΜΑΣ!!!
Θα ακολουθήσουν κι άλλοι κλάδοι αλλά... πεδίο δόξης λαμπρό να δώσουμε το παράδειγμα του ανυποχώρητου συλλογικού αγώνα και στην υπόλοιπη κοινωνία.
Συνάδελφοι, τα λέμε στους δρόμους!!!

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2069 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:29:15 am »
9.30 το πρωί ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα
Συνάδελφισα, Συνάδελφε κατατέθηκε πριν λίγο στη

Αποσυνδεδεμένος murphy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2070 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:30:30 am »
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Να τους πετάξουμε στο δρόμο, πριν το κάνουν αυτοί

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Μετά από μια σειρά θολές, προσβλητικές και ψευδείς δηλώσεις το Υπουργείο Παιδείας κατέληξε σε συγκεκριμένο νομοσχέδιο το οποίο ως στόχο έχει την κατάργηση των μόνιμων διορισμών στο δημόσιο σχολείο, την εισαγωγή φάκελου προσόντων ως τρόπο διορισμού με κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων των πτυχίων μας και πλήρη απαξίωση της προϋπηρεσίας, την εισαγωγή της αξιολόγησης ως μέσο απόλυσης των εκπαιδευτικών, τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Αναλυτικότερα:

    * Τρόπος διορισμού: με απαραίτητη προϋπόθεση το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, το οποίο και θα δίνεται από τα πανεπιστήμια και συνεργαζόμενους φορείς (βλ. ενώσεις, επιστημονικούς συλλόγους, 6μηνα σεμινάρια επί πληρωμή) θα μπορούμε να δώσουμε στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, στον οποίο όμως δε θα υπάρχουν πλέον προκηρυγμένες μόνιμες θέσεις. Το μόνο που θα παρέχει η επιτυχία σε αυτόν είναι η δυνατότητα εισαγωγής του ονόματός μας σε μια λίστα – πίνακα, στην οποία πλέον συνυπολογίζονται μόρια γλωσσομάθειας, πιστοποιητικά ecdl κοκ, μεταπτυχιακά και διδακτορικά και…η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία, όμως, είναι σαφώς απαξιωμένη, αφού με το νέο τρόπο μοριοδότησης 18 μήνες πραγματικής δουλειάς στο σχολείο ισούνται με τη γνώση μιας ξένης γλώσσας+ecdl, ενώ το ανώτατο σύνολο μορίων προϋπηρεσίας μπορεί κανείς να το αποκτήσει με 42 χρόνια ωρομισθίας ή 7 χρόνια αναπλήρωσης πλήρους ωραρίου. Επιπλέον, όλη η ευθύνη για τον ορισμό των κενών μετατίθεται στους διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δεδομένου ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται σε 5ωρες τουλάχιστον υπερωρίες και σε ανάληψη δεύτερης ειδικότητας μαζί με τη σύμπτυξη τμημάτων (30 μαθητές ανά τάξη) και το κλείσιμο σχολείων με βάση τον «Καλλικράτη» τα κενά στα σχολεία, άρα και οι θέσεις για μόνιμο διορισμό, εκμηδενίζονται, οι μέχρι τώρα ωρομίσθιοι και οι περισσότεροι αναπληρωτές θα είναι άνεργοι, ενώ ελάχιστοι θα γίνουν αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου.

    * Ωρομισθία – Αναπλήρωση: Μόνο ως απάτη μπορεί να χαρακτηριστεί η δήλωση περί κατάργησης της ωρομίσθιας, όταν την ίδια στιγμή θεσμοθετείται ο αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου, ένας νέος ωρομίσθιος που απλώς θα έχει περισσότερες διοικητικές υποχρεώσεις (επιτηρήσεις, εφημερίες, υπευθυνότητες τάξεις κοκ) και φυσικά αποδοχές ανάλογες των ωρών που δουλεύει (ν.1566)

    * Δόκιμος Εκπαιδευτικός: αν ποτέ καταφέρει κάποιος να κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού αυτό δε σημαίνει ότι μονιμοποιείται, αφού θα έχει να αντιμετωπίσει πλέον την αξιολόγηση και τον Μέντορα βάσει των οποίων θα κρίνεται η παραμονή του ή όχι στο σχολείο.

    * Μεταβατικές ρυθμίσεις: ως μηδενική μπορεί να χαρακτηρίσει η μεταβατική ρύθμιση. Δημιουργούνται 2 πίνακες από τους οποίους θα προσλαμβάνονται την επόμενη 2ετία μόνιμοι και αναπληρωτές. Στον πρώτο του 60% καταχωρούνται όλοι οι συνάδελφοι με επιτυχία στο ΑΣΕΠ, ακόμα και οι διοριστέοι του τελευταίου διαγωνισμοί που δεν έχουν τοποθετηθεί . Στον πίνακα του 40% καταχωρούνται συνάδελφοι μόνο με προϋπηρεσία. Είναι, λοιπόν, οφθαλμοφανές ότι με τη μείωση των διορισμών και των προσλήψεων των αναπληρωτών από το Πρόγραμμα Σταθερότητας (50% λιγότεροι μόνιμοι, 70% λιγότεροι αναπληρωτές) από τον πίνακα του 60% θα απορροφηθούν, αν απορροφηθούν, μόνο οι διοριστέοι του προηγούμενου ΑΣΕΠ, ενώ η προϋπηρεσία των συναδέλφων που θα δουλέψουν ως αναπληρωτές από τον πίνακα του 40% δε θα υπολογίζεται πουθενά για 2 ολόκληρα χρόνια. Η δε διατήρηση των πινάκων της τελευταίας 5ετίας και οι διορισμοί από αυτούς είναι αυταπάτη, αφού ο νόμος αναφέρει «σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας», και όπως μάθαμε, δεν υπάρχουν.

Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο: τα πτυχία καταργούνται, η προϋπηρεσία όχι μονό δεν πριμοδοτείται, αλλά απαξιώνεται πλήρως, η ωρομισθία δεν καταργείται, οι μόνιμοι διορισμοί εκμηδενίζονται.
Μέχρι τώρα νομίζαμε ότι είμαστε η εξαίρεση. Όμως, η εφαρμογή του Προγράμματος Σταθερότητας και η είσοδος της χώρας στο Δ.Ν.Τ. σημαίνει ότι γινόμαστε ο κανόνας. Απολύσεις, ανεργία, μείωση μισθών, κατάργηση της δημόσιας ασφάλισης είναι η επίθεση που δεχόμαστε όλοι οι εργαζόμενοι. Μια τέτοια μάχη πρέπει να τη δώσουμε όλοι μαζί, δυναμικά και αποφασιστικά. Συνάδελφε μην υπογράψεις με τη στάση σου τη διάλυση του δημόσιου σχολείου ούτε την καταδίκη μας στην ανεργία μετά από χρόνια στην ωρομισθία και την αναπλήρωση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ένας δρόμος υπάρχει…ο δρόμος του μαζικού, συλλογικού αγώνα, της απεργίας!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!




ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ


    * Στην πορεία της ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, Τρίτη 27/4, 6.30μ.μ. στα Προπύλαια


    * Στην πορεία για τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς


    * Απεργούμε την Τρίτη 4 Μαΐου και καλούμε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο


    * Νέα γενική συνέλευση ωρομίσθιων, αναπληρωτών, αδιόριστων εκπαιδευτικών την Κυριακή 2 Μαΐου, 6μ.μ. στα γραφεία της ΔΟΕ (Ξενοφώντος 15, Σύνταγμα, 3ος όροφος)

Συντονιστικό Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών - Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2071 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:32:43 am »
Ρέμυ, μην του απαντάς. Οι οποιεσδήποτε βολές αυτή τη στιγμή κατά όποιου συναδέλφου προσπαθεί να πληροφορηθεί και να ενεργοποιηθεί δε μπορεί παρά να είναι εκ του πονηρού, γι' αυτό μην συγχύζεσαι ακόμη πιο πολύ απ' όσο είμαστε σε σύγχυση όλοι μας.

Αυτό που επείγει είναι να ξυπνήσουμε ΟΛΟΙ. Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που να μη θίγεται από αυτό το σιχαμερό εκπόνημα.
Αύριο με το καλό πιέζουμε όλοι για απεργία!!!!!!!!!!!!!!! Κι όταν λέμε όλοι εννοούμε ΟΛΟΙ ο καθένας από απ' όπου βρίσκεται με όποιον τρόπο μπορεί. Αν δεν ξεσηκωθούμε πια και τώρα θα μας περάσουνε για πεθαμένους και θα μας θάψουνε.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2010, 02:01:12 am από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.