*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 582876 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος remy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2072 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:39:36 am »
εχεις δικιο αλλα μπορεις να μου πεις που αναφερει το κατεπειγον?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:22 »

Αποσυνδεδεμένος mlks

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2073 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:45:16 am »
εχεις δικιο αλλα μπορεις να μου πεις που αναφερει το κατεπειγον?


Καλα δηλαδη τι πιστευεις οτι δεν θα ψηφιστει;Το εχετε καψει οχι μονο εσυ αλλα παρα πολλοι.. Καληνυχτα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2074 στις: Απριλίου 27, 2010, 01:48:13 am »
Η βιασύνη που είχε εκδηλωθεί από τις αρχές Νοεμβρίου για να κλειδώσουν οι πίνακες και αν θυμάστε μετά από την έντονη παρέμβαση της ΟΛΜΕ-ΔΟΕ ορίστηκε για το τέλος της φετινής περιόδου, φανερώνει τα σχέδια που είχαν για σχεδόν άμεση μετάβαση στο νέο σύστημα.
Κατά την γνώμη μου η μεταβατική περίοδος έπρεπε να καλύψει χρονικά και ποσοτικά όλους εκείνους που εργάζονταν φέτος τουλάχιστον ως αναπληρωτές και όσους στα επόμενα 2 χρόνια θα κατάφερναν να μπουν με τις διατάξεις που ίσχυαν. Δηλαδή όσους είχαν ουσιαστικά είχαν προσληφθεί στο δημόσιο σχολείο. Το να γίνεται αναγωγή στο σύνολο των εκπαιδευτικών που θα μπορούσαν να προσληφθούν και να το αναδείξει ως θέμα ισονομίας είναι κατανοητό αλλά αφού προηγουμένως έλυνε το σημαντικό ζήτημα των ανθρώπων που είχαν παγιδευτεί σε αυτές τις διαδικασίες.
Κάθε αλλαγή επιβάλλεται να γίνεται συναινετικά. Οι ξαφνικές τομές- επαναστάσεις μπορεί μακροπρόθεσμα να οδηγούν σε κάποιες αλλαγές αλλά δημιουργούν τραύματα και ανωμαλίες που μειώνουν το τελικό αποτέλεσμα. Πχ η μεταρρύθμιση του Αρσένη χωρίς την συναίνεση τότε των συνδικαλιστών και μαθητών τι προσέφερε; Άνοιξε το δρόμο για τον εκσυγχρονισμό του σχολείου αλλά για ένα χρόνο το σχολείο είχε καταλυθεί με ότι αυτό συνεπάγονταν για τους μαθητές εκείνης της εποχής. Δημιούργησε τον ασεπ καταργώντας την επετηρίδα αλλά διαμορφώθηκε μια κατάσταση χειρότερη απ’ την προηγούμενη όσον αφορά την διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.
Τώρα εισάγοντας τον ασεπ στο 100% φαίνεται ότι δίνει τέλος σε ένα καθεστώς 10 ετών περίπου.
Αλλά δημιουργεί καχυποψία και συγκρούσεις. Ένα κλίμα που έχει αντίκτυπο σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς.
Τι θα εμπόδιζε να πάμε σε εφαρμογή του νέου συστήματος αντί για 2 σε 4 χρόνια για παράδειγμα.
Κερδίζει κανείς κάτι; Όλοι αυτοί που έχουν προϋπηρεσία θα έχουν ένα πλεονέκτημα μερικών μορίων σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν. Οι θέσεις θα είναι λίγες λόγω της συγκυρίας, ο διαγωνισμός θα είναι νέου τύπου άρα πρόκληση έτσι και αλλιώς για όλους, οι προσδοκίες θα μοιραστούν σε πολλούς.
Θα έχει επιτευχθεί μια ισονομία. Κάποιοι όμως θα χάσουν την δουλειά που είχαν. Και οι θέσεις τους θα βγουν σε πλειστηριασμό βαθμολογιών και μορίων.
Είναι σαν να μπει κάποιος σε μια επιχείρηση και να αρχίσει να ξεψαχνίζει τα βιογραφικά των υπαλλήλων για να βεβαιωθεί ότι τήρησαν τους όρους της ισονομίας. Και στο τέλος μερικά από αυτά να τα βάλει στο φάκελο με όσους έχουν κάνει αίτηση χωρίς να προσληφθούν, να ορίσει νέους κανόνες για την πρόσληψη, να απολύσει μερικούς από αυτούς που δουλεύουν και να προσλάβει άλλους.
Τι είδους ισονομία καθορίζει ποιός θα προλάβει να καταλάβει μια θέση εργασίας; Μόνο αν υπάρχουν αντικειμενικά εμπόδια πχ ρατσισμός. Κατά τα άλλα, με βάση νόμιμες διαδικασίες, όλοι όσοι καταλαμβάνουν μια θέση είναι εξωπραγματικό να φύγουν για να έρθουν άλλοι ώστε να υπάρχει ισονομία. 
Εγώ αυτή την μεταβατική αντιλαμβανόμουν, όχι να με διώξουν από την δουλειά που κάνω,  γιατί είμαι ακατάλληλος ή αχρείαστος αλλά για λόγους ισονομίας και να προσλάβουν κάποιον άλλο με την λογική ότι εμπόδισα με κάποιο  τρόπο την δική του πρόσληψη.
Γιατί αν είναι έτσι θα μπορούσε αυτό να επεκταθεί στο σύνολο όσων έχουν προσληφθεί και όχι μόνο σε μερικούς απ’ το τέλος...

Αποσυνδεδεμένος chr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2075 στις: Απριλίου 27, 2010, 02:02:25 am »
Ωραίο σχόλιο joap. Το εκτύπωσα να το κολλήσω αύριο στο σχολείο. Να το δουν οι μόνιμοι μπας και καταλάβουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:22 »

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2076 στις: Απριλίου 27, 2010, 02:09:11 am »
ΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ:

http://www.scribd.com/doc/30541654/%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82

ΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ:

9.30 το πρωί ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ Ξενοφώντος 15Α, Σύνταγμα
Συνάδελφισα, Συνάδελφε κατατέθηκε πριν λίγο στη
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 27, 2010, 09:11:33 am από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος συρμα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2077 στις: Απριλίου 27, 2010, 02:47:48 am »
Τελικα, συναδελφοι, το διπλασιο της προϋπηρεσιας απο δυσπροσιτα δεν ισχυει;;;Ο,τι να 'ναι εγραφε η εφημεριδα;;;Ξερει κανεις;;;Κανει κανεις καποια εικασια;;;Τον καρκινο θα βγαλουμε με τις ασαφειες και τις "παραλειψεις"...

Συνδεδεμένος Tery

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2078 στις: Απριλίου 27, 2010, 03:02:51 am »
Τελικα, συναδελφοι, το διπλασιο της προϋπηρεσιας απο δυσπροσιτα δεν ισχυει;;;Ο,τι να 'ναι εγραφε η εφημεριδα;;;Ξερει κανεις;;;Κανει κανεις καποια εικασια;;;Τον καρκινο θα βγαλουμε με τις ασαφειες και τις "παραλειψεις"...

Το διπλασιο της προϋπηρεσιας απο δυσπρόσιτα θα ισχύσει μέχρι να κλειδώσουν οι πίνακες τον Ιούνιο.
Τώρα, από κει και πέρα δεν είδα κάποια αναφορά στο νομοσχέδιο για το νέο σύστημα μοριοδότησης.
Όμως, έχεις δίκιο, υπάρχουν πολλές ασάφειες και το υπουργείο παιδείας θα πρέπει σύντομα να διευκρινήσει πολλά σημεία.
Γιαυτό δώσε βάση στις επίσημες ανακοινώσεις του υπουργείου και όχι στις δικές μας, αλλά ούτε των δημοσιογράφων τις εικασίες.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2079 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:37:53 am »
μαλιστα , απ ολα οσα διαβασα κραταω μονο αυτο..
Παράθεση
«Με πρωταγωνιστή τον εκπαιδευτικό θα κάνουμε πράξη και θα πετύχουμε τον μείζονα στόχο, που είναι το "Νέο Σχολείο", ένα σύγχρονο σχολείο για τον μαθητή. Όλες ανεξαιρέτως οι ρυθμίσεις υπηρετούν πρώτα και κύρια τον μαθητή και τις δικές του ανάγκες», σημείωσε η υπουργός.

εγω βαζω το σαπουνι εσεις βαλτε το σκοινι!
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2080 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:42:08 am »
20 Η παράγραφος αυτή έχει αλλάξει ως εξής: «5.Εκπαιδευτικοί που
κρίνονται, κατά τις αξιολογικές κρίσεις, ακατάλληλοι για την
προσφορά διδακτικού έργου, μπορεί όμως να κριθούν ως
επαρκείς για την άσκηση διοικητικού έργου, παραπέμπονται με
απόφαση του νομάρχη στο κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το
οποίο αποφασίζει σύμφωνα με τις διατάξεις της επόμενης
παραγράφου


Συνάδελφε αυτό που το βρήκες??? γιατί τα πράγματα είναι πάρα πολύ σοβαρα...

είναι η παράγραφος 5, όπως έχει τροποποιηθεί, στο άρθρο 16 του νόμου 1566/85.


Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2081 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:50:46 am »
αν ο ασεπ γινει το 2012 ειναι σιγουρο οτι θα προλαβουν μεχρι τον ιουλιο να εχουν οριστικους πινακες;
μαλλον οχι, οποτε ισως εχουμε απο σποντα παραταση της μεταβατικης για ενα ακομη χρονο

Αποσυνδεδεμένος glauki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2082 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:53:55 am »
πού φτάσαμε... να περιμένουμε να διοριστούμε από σπόντα...
Κι αυτό θα περάσει...

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1720
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2083 στις: Απριλίου 27, 2010, 07:56:54 am »
δεν διπλασιάζονται τα μόρια. ειναι πλέον σαφές,
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2084 στις: Απριλίου 27, 2010, 08:02:35 am »
μπορει αντι να την περιμενεις να την προκαλεσεις ;)

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νομοσχέδιο-Το τελικό κείμενο
« Απάντηση #2085 στις: Απριλίου 27, 2010, 09:00:24 am »
ΔΕ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ...ΜΟΝΟ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ......ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 5 γ.πραγματική διδακτική προϋπηρεσία και μετά έχει τη μοριοόδτησή της...


ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΑΚΙΑ???? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.