*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 583126 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2968 στις: Μαΐου 08, 2010, 12:34:12 am »
συνάδελφοι ηρεμία... μην φέρνουμε την καταστροφή... δεν κατάλαβα δηλαδή και τώρα δεν υπάρχει ο θεσμός του δόκιμου ?
Κόβεται κανείς ? όσο είμαι εγώ στην εκπαίδευση όχι. Γιατί λοιπόν φοβάστε ? Έλεος δηλαδή. Πριν αποφάσιζε ο δ/ντης του σχολείου, τώρα 3 άτομα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ λοιπόν η αλλαγή.
Αν κάποιος δεν είναι κατάλληλος, γιατί στους 100 ? στους 1000 θες? που προσλαμβάνονται δεν μπορεί θα υπάρχει και κάποιος που δεν κάνει (στατιστικά να το πάρεις) καλό είναι να φεύγει.
Αυτή η φοβία ότι θα μας κάνουν θα μας δείξουν με στεναχωρεί. Καθαρός ουρανός αστραπή δεν φοβάται συνάδελφοι.


Σκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.
Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 08, 2010, 12:44:25 am από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:26 »

Αποσυνδεδεμένος dfx1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2969 στις: Μαΐου 08, 2010, 10:49:22 am »
Το θέμα είναι ότι μετά την ψήφισει του νομοσχεδίου έχουν αρχίσει να γίνονται διορθώσεις και προσθήκες στα άρθρα. Ακουγονται ότι θα μπουν περίεργες τροποποιήσεις, πχ μετά από 2 συνεχόμενες αποτυχίες στο ΑΣΕΠ ο εκπαιδευτικός δεν θα έχει δικαίωμα να ξαναδώσει και θα βγαίνει από το σύστημα. Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί.

Αποσυνδεδεμένος velis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2970 στις: Μαΐου 08, 2010, 11:10:33 am »
Μα ειναι δυνατον να έχουν ήδη αρχίσει τις τροπολογίες του νόμου που μόλις ψηφιστηκε? Πάντως αν ισχύει κάτι τέτοιο γίνεται ξεκάθαρα εκ του πονηρού, για να μην το πάρουμε είδηση και να ψηφιστεί χωρίς αντιδράσεις.

Και το θέμα είναι ότι μιλάμε και πάλι για αρνητικές εξελίξεις. Τιποτα θετικό δεν θα κάνει η κα Υπουργός για τους αδιορίστους ( αν και δεν ξέρει τι θα πει αδιόριστος εκπαιδευτικός) εκπαιδευτικούς?

Απαράδεκτο...

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2971 στις: Μαΐου 08, 2010, 11:28:44 am »
συνάδελφοι ηρεμία... μην φέρνουμε την καταστροφή... δεν κατάλαβα δηλαδή και τώρα δεν υπάρχει ο θεσμός του δόκιμου ?
Κόβεται κανείς ? όσο είμαι εγώ στην εκπαίδευση όχι. Γιατί λοιπόν φοβάστε ? Έλεος δηλαδή. Πριν αποφάσιζε ο δ/ντης του σχολείου, τώρα 3 άτομα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ λοιπόν η αλλαγή.
Αν κάποιος δεν είναι κατάλληλος, γιατί στους 100 ? στους 1000 θες? που προσλαμβάνονται δεν μπορεί θα υπάρχει και κάποιος που δεν κάνει (στατιστικά να το πάρεις) καλό είναι να φεύγει.
Αυτή η φοβία ότι θα μας κάνουν θα μας δείξουν με στεναχωρεί. Καθαρός ουρανός αστραπή δεν φοβάται συνάδελφοι.


Σκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.
Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.




Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, τόσο για τη μονιμοποιηση τους οσο και για την υπηρεσιακη τους εξελιξη και την αναληψη θεσεων στελεχων της εκπαιδευσης, δεν αποτελει καινοτομία της τωρινης ηγεσιας του υπουργειου, αλλα προβλεπεται ηδη από το γενικο πλαισιο του ν. 1566/1985, το οποιο στη συνεχεια εξειδικευεται με μεταγενεστερες νομοθετικες πραξεις. Ενδεικτικα αναφερω ότι οριζονται εκτεταμενες διαδικασιες αξιολογησης, οι οποιες περιλαμβανουν υποβολη σχεδιων μαθηματος, δειγματικες διδασκαλιες παρουσια αξιολογητων, συνταξη εκθεσεων αξιολογησης από τους Διευθυντες σχολικης μοναδας, Σχολικούς Συμβούλους, Προϊσταμένους Γραφειου ΔΕ, υποβολη εργασιας σε σχεση με το γνωστικο αντικειμενο, αναπτυξη μιας ολοκληρωμενης αξιολογικης διοικητικης υποδομης με τη συγκροτηση Σώματος Μονίμων Αξιολογητών (Σ.Μ.Α.), Επιτροπής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων (Ε.Α.Σ.Μ.) και Συντονιστών Αξιολόγησης Αξιολογητών, οργανα τα οποια αξιολογουν το προσωπικο σε ολες τις βαθμιδες της δομης της δημοσιας εκπαιδευσης.

Είναι χαρακτηριστικο δε ότι η πραξη της αξιολογησης εχει σημειο αφετηριας την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας.



Παραθετω τη σχετικη νομοθεσια για οσους ενδιαφερονται:

•   Νόμος 1566/1985

•   Νόμος 2525/1997

•   Προεδρικό Διάταγμα 140/1998

•   Υπουργική Απόφαση Δ2/1938/26-2-1998

•   Nόμος 2986/2002






Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:59:26 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2972 στις: Μαΐου 08, 2010, 12:07:16 pm »



Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, τόσο για τη μονιμοποιηση τους οσο και για την υπηρεσιακη τους εξελιξη και την αναληψη θεσεων στελεχων της εκπαιδευσης, δεν αποτελει καινοτομία της τωρινης ηγεσιας του υπουργειου, αλλα προβλεπεται ηδη από το γενικο πλαισιο του ν. 1566/1985, το οποιο στη συνεχεια εξειδικευεται με μεταγενεστερες νομοθετικες πραξεις. Ενδεικτικα αναφερω ότι οριζονται εκτεταμενες διαδικασιες αξιολογησης, οι οποιες περιλαμβανουν υποβολη σχεδιων μαθηματος, δειγματικες διδασκαλιες παρουσια αξιολογητων, συνταξη εκθεσεων αξιολογησης από τους Διευθυντες σχολικης μοναδας, Σχολικούς Συμβούλους, Προϊσταμένους Γραφειου ΔΕ, υποβολη εργασιας σε σχεση με το γνωστικο αντικειμενο, αναπτυξη μιας ολοκληρωμενης αξιολογικης διοικητικης υποδομης με τη συγκροτηση Σώματος Μονίμων Αξιολογητών (Σ.Μ.Α.), Επιτροπής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων (Ε.Α.Σ.Μ.) και Συντονιστών Αξιολόγησης Αξιολογητών, οργανα τα οποια αξιολογουν το προσωπικο σε ολες τις βαθμιδες της δομης της δημοσιας εκπαιδευσης.

Είναι χαρακτηριστικο δε ότι η πραξη της αξιολογησης εχει σημειο αφετηριας την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας.



Παραθετω τη σχετικη νομοθεσια για οσους ενδιαφερονται:

•   Νόμος 1566/1985

•   Νόμος 2525/1997

•   Προεδρικό Διάταγμα 140/1998

•   Υπουργική Απόφαση Δ2/1938/26-2-1998

•   Nόμος 2986/2002








Εφαρμόστηκαν ποτέ αυτοί οι νόμοι; ???  :o

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2973 στις: Μαΐου 08, 2010, 12:17:56 pm »

Με ελαχιστες εξαιρεσεις (πχ συνταξη μιας τυπικης εκθεσης αξιολογησης απο το Διευθυντη Σχ. Μοναδας και τον Προϊστάμενο Γραφειου), ουδεποτε. Ωστοσο, επισημαινεται οτι υφισταται το απαραιτητο νομικο υποβαθρο για την εφαρμογη της αξιολογησης, ακομη κι αν δεν αναλαβει απολυτως καμια νομοθετικη πρωτοβουλια το υπουργειο. Στην περιπτωση που το κανει, το νεο θεσμικο πλαισιο δεν θα αφισταται σημαντικα των ηδη προβλεφθεντων.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος freesoulsophie

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2974 στις: Μαΐου 08, 2010, 12:27:00 pm »
πρωτα απο ολα να πω οτι εκφραζω μονο τις προσωπικες μου αποψεις και προβληματισμους
επειδη ζουμε δυσκολες μερες και υπαρχουν αποψεις που εκφραζονται με φανατισμο
και αποσκοπουν σε διαφορα περιεργα πραγματα

Πιστευω οτι ολοι οι νεοτεροι εκπαιδευτικοι εχουμε περασει απο τοσες αξιολογησεις
και εξετασεις και δε μας φοβιζει η αξιολογηση ...
αυτο που μας ανησυχει ειναι το ΠΟΙΟΙ θα κανουν την αξιολογηση

καποιοι συμβουλοι και διευθυντες κατεχουν τη θεση τους με κριτηρια οχι αξιοκρατικα
και φερονται σαν να τους ανηκει το σχολειο,σα να ειναι κτημα τους  [complex κολληματος με την καρεκλα τους]


αν δεν μου τυχαινε προσφατα δε θα το πιστευα οτι στα σχολεια γινονται τετοια πραγματα
αλλα δουλεψα σε επαρχιακη πολη σε σχολειο οπου οι παλαιοτεροι
δασκαλοι ειχαν μεγαλη επιρροη για το ποιος θα δουλεψει στο συγκεκριμενο
σχολειο την επομενη χρονια [εννοειται απο αυτους που δεν ειχαν οργανικη
σ'αυτο το σχολειο ]
αν καποιον δεν τον συμπαθουσαν του εκαναν ενα μικρο ...πολεμο
 και καποια αλλα πραγματα που τα μαθαιναμε ολοι [και οι αμεσα ενδιαφερομενοι]αλλα δεν ειχαμε
τις αποδειξεις, κατι χειροπιαστο για να γινει καταγγελια ...
ειναι αυτο που λεει το τραγουδι ''το κολπο ειναι στημενο και στα μετρα τους ....''

δε θελω να φανταστω τους καημενους νεοδιοριστους
που θα εχουν περασει απο 40 κυματα για να διοριστουν,
να αξιολογηθουν απο τετοιους ανθρωπους .........και να αρκουν 3 ανθρωποι
συμβουλος- διευθ. -μεντορας για να τους διωξουν απ'την εκπαιδευση

επισης αν τα σχολεια περασουν στους δημους παλι θα γινει
''του τρελλου μεσου το πανηγυρι''

αυτη η χωρα αρμενιζει στραβα εδω και χροοονια ........εμεις οι νεοτεροι
ας  εχουμε αντιστασεις και ηθικη κι ας αλλαξουμε τα στραβα
οταν πανε να σας αδικησουν να μιλατε παιδια !
αλλιως οι διαπλεκομενοι  θα αλωνιζουν σ΄ολους τους τομεις

ας κοιταξει πρωτα το κρατος να βρει ποιοι εκλεψαν τα λεφτα των Ελληνων
 να κανει κανενα σεμιναριο για τους εκπαιδευτικους ,να μας δωσει τα εργαλεια
 που χρειαζονται στην ταξη και μετα να μας βαλει και ''μεντορες''  ,
απο μεντορες αλλο τιποτα η Ελλαδιτσα μας ...
δεν υπαρχει αιδως...

Αποσυνδεδεμένος sissyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Sapere aude!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2975 στις: Μαΐου 08, 2010, 01:18:08 pm »
& με ποια κριτήρια θα επιλέγονται οι λεγόμενοι ''μέντορες"οι οποίοι θα αξιολογούν τους νεοδιόριστους?Με βάση τα  πολλά χρόνια εργασίας τους & την "εμπειρία" τους,ενώ κοιτάνε πρωτιστώς πότε θα συνταξιοδοτηθούν γιατί έχουν κουραστεί & βαρεθεί από τα τόσα χρόνια που διδάσκουν???& μην ξεχνάμε ότι οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί είναι άνθρωποι με όρεξη να διδάξουν,έχουν φρέσκιες ιδέες & αντιλήψεις ,γνωρίζουν νέες μεθόδους,τρόπους & μορφές διδασκαλίας!!!Πώς λοιπόν οι λεγόμενοι μέντορες θα αξιολογήσουν τους νεοδιόριστους??? >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2976 στις: Μαΐου 08, 2010, 02:46:12 pm »
συνάδελφοι ηρεμία... μην φέρνουμε την καταστροφή... δεν κατάλαβα δηλαδή και τώρα δεν υπάρχει ο θεσμός του δόκιμου ?
Κόβεται κανείς ? όσο είμαι εγώ στην εκπαίδευση όχι. Γιατί λοιπόν φοβάστε ? Έλεος δηλαδή. Πριν αποφάσιζε ο δ/ντης του σχολείου, τώρα 3 άτομα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ λοιπόν η αλλαγή.
Αν κάποιος δεν είναι κατάλληλος, γιατί στους 100 ? στους 1000 θες? που προσλαμβάνονται δεν μπορεί θα υπάρχει και κάποιος που δεν κάνει (στατιστικά να το πάρεις) καλό είναι να φεύγει.
Αυτή η φοβία ότι θα μας κάνουν θα μας δείξουν με στεναχωρεί. Καθαρός ουρανός αστραπή δεν φοβάται συνάδελφοι.


Σκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.
Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.




Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, τόσο για τη μονιμοποιηση τους οσο και για την υπηρεσιακη τους εξελιξη και την αναληψη θεσεων στελεχων της εκπαιδευσης, δεν αποτελει καινοτομία της τωρινης ηγεσιας του υπουργειου, αλλα προβλεπεται ηδη από το γενικο πλαισιο του ν. 1566/1985, το οποιο στη συνεχεια εξειδικευεται με μεταγενεστερες νομοθετικες πραξεις. Ενδεικτικα αναφερω ότι οριζονται εκτεταμενες διαδικασιες αξιολογησης, οι οποιες περιλαμβανουν υποβολη σχεδιων μαθηματος, δειγματικες διδασκαλιες παρουσια αξιολογητων, συνταξη εκθεσεων αξιολογησης από τους Διευθυντες σχολικης μοναδας, Σχολικούς Συμβούλους, Προϊσταμένους Γραφειου ΔΕ, υποβολη εργασιας σε σχεση με το γνωστικο αντικειμενο, αναπτυξη μιας ολοκληρωμενης αξιολογικης διοικητικης υποδομης με τη συγκροτηση Σώματος Μονίμων Αξιολογητών (Σ.Μ.Α.), Επιτροπής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων (Ε.Α.Σ.Μ.) και Συντονιστών Αξιολόγησης Αξιολογητών, οργανα τα οποια αξιολογουν το προσωπικο σε ολες τις βαθμιδες της δομης της δημοσιας εκπαιδευσης.

Είναι χαρακτηριστικο δε ότι η πραξη της αξιολογησης εχει σημειο αφετηριας την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας.



Παραθετω τη σχετικη νομοθεσια για οσους ενδιαφερονται:

•   Νόμος 1566/1985

•   Νόμος 2525/1997

•   Προεδρικό Διάταγμα 140/1998

•   Υπουργική Απόφαση Δ2/1938/26-2-1998

•   Nόμος 2986/2002









Η παρουσίαση των ήδη υπαρχουσών διατάξεων σαν νέες μπορεί να δηλώνει την πρόθεση της ηγεσίας του υπεπθ να τις εφαρμόσει πλέον στην πράξη (ή μέρος αυτών). Ο τρόπος όμως που προβλήθηκαν οι θέσεις του υπεπθ φανέρωνε πάντως μια έντονη τιμωρητική διάθεση του υπεπθ προς τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 08, 2010, 02:52:43 pm από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2977 στις: Μαΐου 08, 2010, 03:14:58 pm »
    Πράγματι. Ο επικοινωνιακός τρόπος διαχείρησσης του νομοσχεδίου ήταν άθλιος. Η στοχοποίηση του εκπαιδευτικού για όλα τα δεινά στην εκπαίδευση παρήγαγε και την απέχθεια των εκπαιδευτικών προς το πρόσωπο της ηγεσίας του Υπουργείου. Κέρδισε όμως η Διαμαντοπούλου στο ευρύ κοινό γιατί αναπαρήγαγε τα στερεότυπα που λέγονται για εμάς. Δεν υπήρξε τελικά και μια γενικευμένη απόρριψη από τον εκπαιδευτικό κόσμο. Μόνο οι άμεσα θιγόμενοι πίεσαν ο καθένας με τον τρόπο του:

Οι ειδικές κατηγορίες (πολύτεκνοι...) πίεσαν έμμεσα και κατάφεραν μια καλύτερη μοριοδότηση...

Οι έχοντες μεγάλη προυπηρεσία με ή χωρίς ΑΣΕΠ (όπως οι Οαεδίτες) βολεύονται στην μεταβατική και αντιδρούν "χαμηλόφωνα".

Οι έχοντες μεσαία προυπηρεσία με ή χωρίς ΑΣΕΠ αντιδρούν έντονα και δεν θέλουν να το χωνέψουν, πως μετά από πολύ προσωπικό αγώνα δεν θα ευοδωθούν οι κόποι τους, πως εν τέλει αυτοί είναι οι πραγματικά χαμένοι της όλης υπόθεσης :'(
Ειδικά αυτοί που αισθάνονται πως έχουν χάσει και την τελευταία ευκαιρία για διορισμό...

Και όλα αυτά στο ζοφερό τοπίο της γενικής κατάρρευσης.


   

Αποσυνδεδεμένος drakos13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • πε03
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2978 στις: Μαΐου 08, 2010, 05:42:57 pm »
Οντως το νομοσχεδιο ψηφίστηκε και οι αντιδράσεις κόπηκαν απότομα.
Έγινε πάντως ωραίος αγώνας και ακουστήκαμε παντού (ιδιαιτερα στην ''καταληψη'' της νετ)
Επρεπε βέβαια να ειμασταν περισσότεροι στις πορειες αλλά ο καθένας επιλέγει ο ίδιος τη στάση του.
Το ερώτημά μου είναι τι γίνεται απο εδώ και μπρος.
Αναμένονται νέες κινητοποιήσεις? Δεδομένου οτι πλησιάζουν και οι εξετάσεις τα περιθώρια στενεύουν.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2979 στις: Μαΐου 08, 2010, 11:19:28 pm »
Έτσι κι αλλιώς η ΠΔΣ και η Ενισχυτική, αν δεν κάνω λάθος, είναι υπό κατάργηση.

Από πού προκύπτει αυτό;

για την ενισχυτική

Α.Π. 2971 /17.3.2010
.................

                                      ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Την ανάκληση ισχύος της με αρ. πρωτ. 11674/24-7-2009 επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 22865/22-10-08 Ανοιχτής Πρόσκλησης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2980 στις: Μαΐου 09, 2010, 09:17:02 pm »
ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΠΕΣΣ για το σχέδιο νόμου ‘’Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις”
...
Παράλληλα τα μέλη μας, ως εκπαιδευτικοί με μακροχρόνια εμπειρία και επιστημονική επάρκεια, έχουν βιώσει το κύριο χαρακτηριστικό των μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενων εκπαιδευτικών πολιτικών στην πατρίδας μας. Αυτό δεν είναι άλλο από τη διαπίστωση ότι, στη  συντριπτική τους πλειοψηφία οι σχεδιαζόμενες μακριά και χωρίς την εκπαιδευτική κοινότητα και τους θεσμούς εκπροσώπησής της εκπαιδευτικές πολιτικές, έχουν σταθερά και κυρίως για αυτό το λόγο θνησιγενή χαρακτήρα και αναστέλλονται στην πράξη, λίγο χρονικό διάστημα μετά την ατελή συνήθως νομοθέτησή τους, συχνά από την ίδια ή την επόμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ανεξαρτήτως αν αυτή ανήκει στο ίδιο ή όχι κυβερνόν κόμμα.
...
Ποιος δεν γνωρίζει ότι την «πραγματικότητα» και στο χώρο της εκπαίδευσης διαμορφώνει η πολιτική θέληση και όχι οι αλλεπάλληλες και ανενεργές νομοθετικές ρυθμίσεις;  
...

 Η βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και η υλοποίηση οποιασδήποτε εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με τη στήριξη ενός διευρυμένου και αποφασιστικού εκπαιδευτικού κινήματος και εφόσον απολαμβάνει τη στήριξη των εκπαιδευτικών. Αυτό δεν αποτελεί κενό λόγο και πρόφαση άρνησης συμμετοχής, αλλά επιστημονικά τεκμηριωμένη διαπίστωση στην παγκόσμια βιβλιογραφία περί της υλοποίησης των εκπαιδευτικών  πολιτικών, όπως αποτυπώνεται και στα κείμενα της Ε.Ε.

http://alfavita.gr/ank_b/ank8_5_10_0619.php
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 09, 2010, 09:29:35 pm από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #2981 στις: Μαΐου 09, 2010, 09:57:24 pm »
Καλησπέρα. Ξέρει κάποιος αν τα μόρια από τα δυσπρόσιτα με το νέο νομοσχέδιο θα μετρούν για διορισμό ή αναπλήρωση; Ευχαριστώ.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.