0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.
συνάδελφοι ηρεμία... μην φέρνουμε την καταστροφή... δεν κατάλαβα δηλαδή και τώρα δεν υπάρχει ο θεσμός του δόκιμου ?Κόβεται κανείς ? όσο είμαι εγώ στην εκπαίδευση όχι. Γιατί λοιπόν φοβάστε ? Έλεος δηλαδή. Πριν αποφάσιζε ο δ/ντης του σχολείου, τώρα 3 άτομα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ λοιπόν η αλλαγή. Αν κάποιος δεν είναι κατάλληλος, γιατί στους 100 ? στους 1000 θες? που προσλαμβάνονται δεν μπορεί θα υπάρχει και κάποιος που δεν κάνει (στατιστικά να το πάρεις) καλό είναι να φεύγει.Αυτή η φοβία ότι θα μας κάνουν θα μας δείξουν με στεναχωρεί. Καθαρός ουρανός αστραπή δεν φοβάται συνάδελφοι.Παράθεση από: rorygr στις Μαΐου 07, 2010, 11:34:41 pmΣκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, τόσο για τη μονιμοποιηση τους οσο και για την υπηρεσιακη τους εξελιξη και την αναληψη θεσεων στελεχων της εκπαιδευσης, δεν αποτελει καινοτομία της τωρινης ηγεσιας του υπουργειου, αλλα προβλεπεται ηδη από το γενικο πλαισιο του ν. 1566/1985, το οποιο στη συνεχεια εξειδικευεται με μεταγενεστερες νομοθετικες πραξεις. Ενδεικτικα αναφερω ότι οριζονται εκτεταμενες διαδικασιες αξιολογησης, οι οποιες περιλαμβανουν υποβολη σχεδιων μαθηματος, δειγματικες διδασκαλιες παρουσια αξιολογητων, συνταξη εκθεσεων αξιολογησης από τους Διευθυντες σχολικης μοναδας, Σχολικούς Συμβούλους, Προϊσταμένους Γραφειου ΔΕ, υποβολη εργασιας σε σχεση με το γνωστικο αντικειμενο, αναπτυξη μιας ολοκληρωμενης αξιολογικης διοικητικης υποδομης με τη συγκροτηση Σώματος Μονίμων Αξιολογητών (Σ.Μ.Α.), Επιτροπής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων (Ε.Α.Σ.Μ.) και Συντονιστών Αξιολόγησης Αξιολογητών, οργανα τα οποια αξιολογουν το προσωπικο σε ολες τις βαθμιδες της δομης της δημοσιας εκπαιδευσης.Είναι χαρακτηριστικο δε ότι η πραξη της αξιολογησης εχει σημειο αφετηριας την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας.Παραθετω τη σχετικη νομοθεσια για οσους ενδιαφερονται:• Νόμος 1566/1985• Νόμος 2525/1997• Προεδρικό Διάταγμα 140/1998• Υπουργική Απόφαση Δ2/1938/26-2-1998 • Nόμος 2986/2002
Παράθεση από: kinegiros στις Μαΐου 08, 2010, 12:34:12 amσυνάδελφοι ηρεμία... μην φέρνουμε την καταστροφή... δεν κατάλαβα δηλαδή και τώρα δεν υπάρχει ο θεσμός του δόκιμου ?Κόβεται κανείς ? όσο είμαι εγώ στην εκπαίδευση όχι. Γιατί λοιπόν φοβάστε ? Έλεος δηλαδή. Πριν αποφάσιζε ο δ/ντης του σχολείου, τώρα 3 άτομα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ λοιπόν η αλλαγή. Αν κάποιος δεν είναι κατάλληλος, γιατί στους 100 ? στους 1000 θες? που προσλαμβάνονται δεν μπορεί θα υπάρχει και κάποιος που δεν κάνει (στατιστικά να το πάρεις) καλό είναι να φεύγει.Αυτή η φοβία ότι θα μας κάνουν θα μας δείξουν με στεναχωρεί. Καθαρός ουρανός αστραπή δεν φοβάται συνάδελφοι.Παράθεση από: rorygr στις Μαΐου 07, 2010, 11:34:41 pmΣκληρή κριτική στο «πολυνομοσχέδιο» του υπουργείου Παιδείας και ιδιαίτερα στο σκέλος που αφορά στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς, ασκεί εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ ο βουλευτής Τάσος Κουράκης.Εκτιμά ότι μπορεί να οδηγηθούν σε απώλεια της θέσης εργασίας, αφού "αν δεν αξιολογηθεί ως κατάλληλος για εκπαιδευτικό έργο θα εφαρμόζεται το άρθρο 16 του ν. 1566, κεφ. Α, παρ. 5 και 6, δηλαδή θα παραπέμπεται με απόφαση του αρμόδιου Νομάρχη στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, το οποίο θα εξετάζει όλα τα στοιχεία του φακέλου κλπ. Αν ο εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος, θα απολύεται για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του”.Επίσης, συμπληρώνει ο κ. Κουράκης, “εάν, όμως, το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το εκπαιδευτικό έργο ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται, όμως, επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας, μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της εκπαίδευσης εφόσον όμως έχει υπερεπταετή και δεν συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη υπηρεσία”.Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, τόσο για τη μονιμοποιηση τους οσο και για την υπηρεσιακη τους εξελιξη και την αναληψη θεσεων στελεχων της εκπαιδευσης, δεν αποτελει καινοτομία της τωρινης ηγεσιας του υπουργειου, αλλα προβλεπεται ηδη από το γενικο πλαισιο του ν. 1566/1985, το οποιο στη συνεχεια εξειδικευεται με μεταγενεστερες νομοθετικες πραξεις. Ενδεικτικα αναφερω ότι οριζονται εκτεταμενες διαδικασιες αξιολογησης, οι οποιες περιλαμβανουν υποβολη σχεδιων μαθηματος, δειγματικες διδασκαλιες παρουσια αξιολογητων, συνταξη εκθεσεων αξιολογησης από τους Διευθυντες σχολικης μοναδας, Σχολικούς Συμβούλους, Προϊσταμένους Γραφειου ΔΕ, υποβολη εργασιας σε σχεση με το γνωστικο αντικειμενο, αναπτυξη μιας ολοκληρωμενης αξιολογικης διοικητικης υποδομης με τη συγκροτηση Σώματος Μονίμων Αξιολογητών (Σ.Μ.Α.), Επιτροπής Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων (Ε.Α.Σ.Μ.) και Συντονιστών Αξιολόγησης Αξιολογητών, οργανα τα οποια αξιολογουν το προσωπικο σε ολες τις βαθμιδες της δομης της δημοσιας εκπαιδευσης.Είναι χαρακτηριστικο δε ότι η πραξη της αξιολογησης εχει σημειο αφετηριας την αυτοαξιολογηση της σχολικης μοναδας.Παραθετω τη σχετικη νομοθεσια για οσους ενδιαφερονται:• Νόμος 1566/1985• Νόμος 2525/1997• Προεδρικό Διάταγμα 140/1998• Υπουργική Απόφαση Δ2/1938/26-2-1998 • Nόμος 2986/2002
Παράθεση από: jak13 στις Μαΐου 07, 2010, 11:42:03 pmΠαράθεση από: tihea στις Μαΐου 07, 2010, 09:57:08 pmΈτσι κι αλλιώς η ΠΔΣ και η Ενισχυτική, αν δεν κάνω λάθος, είναι υπό κατάργηση.Από πού προκύπτει αυτό;για την ενισχυτικήΑ.Π. 2971 /17.3.2010................. ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΤην ανάκληση ισχύος της με αρ. πρωτ. 11674/24-7-2009 επικαιροποίηση της με αρ. πρωτ. 22865/22-10-08 Ανοιχτής Πρόσκλησης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια
Παράθεση από: tihea στις Μαΐου 07, 2010, 09:57:08 pmΈτσι κι αλλιώς η ΠΔΣ και η Ενισχυτική, αν δεν κάνω λάθος, είναι υπό κατάργηση.Από πού προκύπτει αυτό;
Έτσι κι αλλιώς η ΠΔΣ και η Ενισχυτική, αν δεν κάνω λάθος, είναι υπό κατάργηση.