*

Αποστολέας Θέμα: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  (Αναγνώστηκε 21711 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Την Κυριακή 17 Ιουνίου, 6μ.μ., θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Συλλόγου Εργαζομένων στα Φροντιστήρια Καθηγητών ( Μεσολογγίου 5, Εξάρχεια, 2ος όροφος) συζήτηση με θέμα την ίδρυση Συλλόγου Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης.
Καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να παραβρεθούν στη συζήτηση, προκειμένου να σχεδιαστούν οι κινήσεις που θα οδηγήσουν στη σύσταση Συλλόγου.
Ας πούμε όχι σε ό,τι θέλουν να μας χωρίζει,
Ας χτίσουμε τις γέφυρες που θα κάνουν τη φωνή μας πιο δυνατή.

Κίνηση για τη σύσταση Συλλόγου Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070603b.php
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 04, 2007, 09:32:10 pm »

Και αυτή την Παρασκευή θα γίνει μια πρώτη συνάντηση για δημιουργία συλλόγου αδιορίστων στο Ρέθυμνο. Και όσοι ενδιαφερόμενοι από Χανιά και Ηράκλειο, γιατί όχι, ελάτε να γνωριστούμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί. Δημοσιεύω το κάλεσμα:  [ελπίζω να μην το έχω ξανανεβάσει, έχω κάτι τάσεις για αλτσχάιμερ τελευταία]



ΑΣΕΠ - ΑΝΕΡΓΙΑ – ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ :  από το ατομικό άγχος στη συλλογική διεκδίκηση!

   10 σχεδόν χρόνια από την πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και έχει ήδη διαμορφωθεί μια νέα επετηρίδα στην οποία συνωθούνται δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Μια νέα επετηρίδα στην οποία πλέον δεν εγγράφεται κανείς περιμένοντας το διορισμό του, αλλά για να πάρει τη σειρά του στην τεράστια ουρά αναμονής την οποία διαμορφώνει κάθε δυο χρόνια ένα απάνθρωπο εμπόριο ελπίδας. Ένα εμπόριο ελπίδας που απευθύνεται σε ένα σύνολο ανθρώπων τόσο ανομοιογενές και ταυτόχρονα με τόσα κοινά…
   Τόσο ανομοιογενές γιατί μετά το πτυχίο διαχέεται σε κάθε πιθανή εναλλακτική οδό : από τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα στα ιδιωτικά και τις δουλειές του ποδαριού και από την αναπλήρωση και την ωρομισθία στην αγωνιώδη προσπάθεια συλλογής τυπικών προσόντων.
    Με τόσα κοινά γιατί όλος αυτός ο κόσμος, όλες εμείς οι χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί έχουμε μια κοινή προσδοκία: την εργασιακή μας αποκατάσταση με όρους ανθρώπινης αξιοπρέπειας σε ένα δημόσιο σχολείο. Με τόσα κοινά γιατί για τη συντριπτική πλειονότητά μας αυτή η προσδοκία περνά μέσα από το φίλτρο μιας εξεταστικής διαδικασίας για την οποία τα λόγια περισσεύουν και τα βλέμματα των –έστω και μία φορά διαγωνισθέντων - φλυαρούν…
   Οι όροι του παιχνιδιού γνωστοί σε όλους μας :
   Διασπορά ψευδών ειδήσεων κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση για την ημερομηνία διεξαγωγής και τελική ανακοίνωσή της με κινήσεις ματ την τελευταία στιγμή, ύλες του στιλ η γη, το σύμπαν και τα πάντα, θέματα διαγαλαξιακού τύπου και φυσικά –το κυριότερο- θέσεις διοριστέων με το σταγονόμετρο.
   Και η λίστα του παραλογισμού δεν έχει τελειωμό… Και αυτό γιατί οι όροι του διαγωνισμού δεν αφορούν αφηρημένα ένα επίπεδο οργάνωσης, αλλά δημιουργούν μικρά ανθρώπινα δράματα με συναδέλφους να αναγκάζονται να παραιτηθούν από τη δουλειά τους για να προετοιμαστούν με καλύτερους όρους, να ωθούνται στα όρια της φυσικής εξάντλησης, να απαξιώνεται η επιστημονική επάρκεια με κόπο, χρόνο και χρήμα κατακτημένη, να … να… να…
   Όμως όλα αυτά δεν αρκεί να μένουν σε ένα επίπεδο διαπιστώσεων. Εδώ και καιρό συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα προβληματίζονται, κινούνται, ψάχνουν μια διέξοδο από αυτή την κατάσταση. Δεν είναι μόνο τα διάφορα forum που ξεφυτρώνουν σα μανιτάρια στο internet προσπαθώντας να υποκαταστήσουν το πραγματικό έλλειμμα διαλόγου ενός κόσμου που έχει τις ίδιες ανησυχίες, προβλήματα και προβληματισμούς. Δεν είναι μόνο οι κινήσεις επανασυγκρότησης Συλλόγων Αδιόριστων Εκπαιδευτικών διάφορων κλάδων (π.χ. Φιλολόγων) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ούτε αρκούν από μόνες τους οι ελπιδοφόρες προσπάθειες ανασύστασης της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών στην Αθήνα. Η κίνηση αυτή πρέπει και μπορεί να πλαισιωθεί από Συλλόγους Αδιόριστων Εκπαιδευτικών σε κάθε πόλη για να μπορέσει να εκφραστεί όλος αυτός ο κόσμος της αδιοριστίας και να οργανώσουμε αποτελεσματικά τη δράση μας για μια άλλη κατάσταση ως προς την εργασιακή μας προοπτική.         
   Σε αυτή την κατεύθυνση, παίρνουμε την πρωτοβουλία και στο Ρέθυμνο, ένας κόσμος που βιώνουμε αυτή την κατάσταση και δεν αντέχουμε άλλο να μένουμε στο επίπεδο της «κατ’ οίκον κριτικής», να καλέσουμε από κοινού με όποιον / -α βρίσκεται στην ίδια μοίρα με μας σε συγκρότηση Συλλόγου Αδιορίστων Εκπαιδευτικών στο Ρέθυμνο για να συντονίσουμε τη δράση καταρχήν σε τοπικό επίπεδο και προοπτικά σε πανελλαδικό επίπεδο για να διεκδικήσουμε σεβασμό στους κόπους μιας ζωής και το δικαίωμά μας στην αξιοπρέπεια!
   Ας βρεθούμε για να συζητήσουμε ποια συνεκτικά και υλοποιήσιμα αιτήματα μπορούν να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τις ανάγκες μας. Σας καλούμε σε μια πρώτη συνάντηση
στο 2ο Δημοτικό σχολείο (πάνω στην Κουντουριώτου, ανάμεσα σε ΟΤΕ και Δημαρχείο) την Παρασκευή 8 Ιουνίου, στις 19.30.

ΠΡΩΤΟ

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 04, 2007, 09:47:23 pm »
Άψογο το ύφος του καλέσματος...Κρίμα που 'ναι τόσο μακριά η Κρήτη και δεν μπορώ να συγχαρώ από κοντά τον ή τους συντάκτες του. Καλή αρχή στον αγώνα, παιδιά.
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 04, 2007, 10:03:57 pm »
πολύ ωραίο κείμενο. Μπράβο στο συντάκτη!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 04, 2007, 10:26:19 pm »

Και αυτή την Παρασκευή θα γίνει μια πρώτη συνάντηση για δημιουργία συλλόγου αδιορίστων στο Ρέθυμνο. Και όσοι ενδιαφερόμενοι από Χανιά και Ηράκλειο, γιατί όχι, ελάτε να γνωριστούμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί. Δημοσιεύω το κάλεσμα:  [ελπίζω να μην το έχω ξανανεβάσει, έχω κάτι τάσεις για αλτσχάιμερ τελευταία]



ΑΣΕΠ - ΑΝΕΡΓΙΑ – ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ :  από το ατομικό άγχος στη συλλογική διεκδίκηση!

   10 σχεδόν χρόνια από την πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και έχει ήδη διαμορφωθεί μια νέα επετηρίδα στην οποία συνωθούνται δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι. Μια νέα επετηρίδα στην οποία πλέον δεν εγγράφεται κανείς περιμένοντας το διορισμό του, αλλά για να πάρει τη σειρά του στην τεράστια ουρά αναμονής την οποία διαμορφώνει κάθε δυο χρόνια ένα απάνθρωπο εμπόριο ελπίδας. Ένα εμπόριο ελπίδας που απευθύνεται σε ένα σύνολο ανθρώπων τόσο ανομοιογενές και ταυτόχρονα με τόσα κοινά…
   Τόσο ανομοιογενές γιατί μετά το πτυχίο διαχέεται σε κάθε πιθανή εναλλακτική οδό : από τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα στα ιδιωτικά και τις δουλειές του ποδαριού και από την αναπλήρωση και την ωρομισθία στην αγωνιώδη προσπάθεια συλλογής τυπικών προσόντων.
    Με τόσα κοινά γιατί όλος αυτός ο κόσμος, όλες εμείς οι χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί έχουμε μια κοινή προσδοκία: την εργασιακή μας αποκατάσταση με όρους ανθρώπινης αξιοπρέπειας σε ένα δημόσιο σχολείο. Με τόσα κοινά γιατί για τη συντριπτική πλειονότητά μας αυτή η προσδοκία περνά μέσα από το φίλτρο μιας εξεταστικής διαδικασίας για την οποία τα λόγια περισσεύουν και τα βλέμματα των –έστω και μία φορά διαγωνισθέντων - φλυαρούν…
   Οι όροι του παιχνιδιού γνωστοί σε όλους μας :
   Διασπορά ψευδών ειδήσεων κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση για την ημερομηνία διεξαγωγής και τελική ανακοίνωσή της με κινήσεις ματ την τελευταία στιγμή, ύλες του στιλ η γη, το σύμπαν και τα πάντα, θέματα διαγαλαξιακού τύπου και φυσικά –το κυριότερο- θέσεις διοριστέων με το σταγονόμετρο.
   Και η λίστα του παραλογισμού δεν έχει τελειωμό… Και αυτό γιατί οι όροι του διαγωνισμού δεν αφορούν αφηρημένα ένα επίπεδο οργάνωσης, αλλά δημιουργούν μικρά ανθρώπινα δράματα με συναδέλφους να αναγκάζονται να παραιτηθούν από τη δουλειά τους για να προετοιμαστούν με καλύτερους όρους, να ωθούνται στα όρια της φυσικής εξάντλησης, να απαξιώνεται η επιστημονική επάρκεια με κόπο, χρόνο και χρήμα κατακτημένη, να … να… να…
   Όμως όλα αυτά δεν αρκεί να μένουν σε ένα επίπεδο διαπιστώσεων. Εδώ και καιρό συνάδελφοι από όλη την Ελλάδα προβληματίζονται, κινούνται, ψάχνουν μια διέξοδο από αυτή την κατάσταση. Δεν είναι μόνο τα διάφορα forum που ξεφυτρώνουν σα μανιτάρια στο internet προσπαθώντας να υποκαταστήσουν το πραγματικό έλλειμμα διαλόγου ενός κόσμου που έχει τις ίδιες ανησυχίες, προβλήματα και προβληματισμούς. Δεν είναι μόνο οι κινήσεις επανασυγκρότησης Συλλόγων Αδιόριστων Εκπαιδευτικών διάφορων κλάδων (π.χ. Φιλολόγων) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ούτε αρκούν από μόνες τους οι ελπιδοφόρες προσπάθειες ανασύστασης της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών στην Αθήνα. Η κίνηση αυτή πρέπει και μπορεί να πλαισιωθεί από Συλλόγους Αδιόριστων Εκπαιδευτικών σε κάθε πόλη για να μπορέσει να εκφραστεί όλος αυτός ο κόσμος της αδιοριστίας και να οργανώσουμε αποτελεσματικά τη δράση μας για μια άλλη κατάσταση ως προς την εργασιακή μας προοπτική.         
   Σε αυτή την κατεύθυνση, παίρνουμε την πρωτοβουλία και στο Ρέθυμνο, ένας κόσμος που βιώνουμε αυτή την κατάσταση και δεν αντέχουμε άλλο να μένουμε στο επίπεδο της «κατ’ οίκον κριτικής», να καλέσουμε από κοινού με όποιον / -α βρίσκεται στην ίδια μοίρα με μας σε συγκρότηση Συλλόγου Αδιορίστων Εκπαιδευτικών στο Ρέθυμνο για να συντονίσουμε τη δράση καταρχήν σε τοπικό επίπεδο και προοπτικά σε πανελλαδικό επίπεδο για να διεκδικήσουμε σεβασμό στους κόπους μιας ζωής και το δικαίωμά μας στην αξιοπρέπεια!
   Ας βρεθούμε για να συζητήσουμε ποια συνεκτικά και υλοποιήσιμα αιτήματα μπορούν να εκφράσουν τους προβληματισμούς και τις ανάγκες μας. Σας καλούμε σε μια πρώτη συνάντηση
στο 2ο Δημοτικό σχολείο (πάνω στην Κουντουριώτου, ανάμεσα σε ΟΤΕ και Δημαρχείο) την Παρασκευή 8 Ιουνίου, στις 19.30.

ΠΡΩΤΟ

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 04, 2007, 10:34:09 pm »
Άριστα για το κείμενο, κρατήστε το και αν μας επιτρέπετε να το χρησιμοποιήσουμε για τις συναντήσεις στην Άθήνα και αργότερα- που ελπίζουμε επιτέλους να γίνει- και στη Θεσ/νίκη. Παρακαλούμε επίσης να μας ενημερώσετε για ό,τι συζητήσατε και αποφασίσατε και να βρούμε ένα τρόπο για να συνεργαστούμε καλά η Κρήτη, η Αθήνα και η

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 05, 2007, 01:20:40 am »
Εξαιρετικό κείμενο! Προτείνω να σταλεί και σε εφημερίδες. Ο "Κόσμος του Επενδυτή" δημοσιεύει κάθε εβδομάδα απόψεις ατόμων και φορέων.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 06, 2007, 10:23:29 pm »
φαντάζομαι ότι ο συγγραφέας του δεν θα έχει καμιά αντίρρηση να χρησιμοποιηθεί το κείμενο απ' όποιον το θέλει, δε νομίζω ότι χρειάζεται να τον ρωτήσω. Παρεμπιπτόντως, Σύλλα, πρέπει να βρίσκεται ακόμα στη Θεσσαλονίκη, ίσως προλαβαίνεις να τον συναντήσεις πριν κατέβει Ρέθυμνο. Ιωάννα, νομίζω ότι ο Κόσμος του Επενδυτή δημοσιεύει κυρίως κείμενα επιφανών Πασόκων, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Ξέρεις πώς μπορεί να δημοσιευτεί; Μήπως έχεις καμιά καλύτερη άκρη από μένα στην εφημερίδα αυτή (που ξέρω έναν διορθωτή); Πλάκα πλάκα θα μπορούσε, αν συμφωνούν όλοι, να αποσταλεί για να δημοσιευτεί το Σάββατο 16 Ιουνίου και να καλεί στη συνάντηση της Αθήνας, πλέον. Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος Pixie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 06, 2007, 11:15:02 pm »
Θυμάμαι ότι δημοσίευε και άρθρα απλών αναγνωστών. Είχα στείλει κι εγώ και γνωστοί μου πριν από μερικά χρόνια και τα είχε βάλει. Δεν ξέρω τώρα αν έχει αλλάξει κάτι. Είχα πάρει τηλ. την εφημερίδα, ζήτησα τον δημοσιογράφο (Καλαντζής) και μου έδωσε το e-mail του.
Δεν ξέρω μόνο αν παίζει ρόλο που έχει ήδη αναρτηθεί  στο alfavita.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 08, 2007, 01:22:21 pm »
Στο Ρέθυμνο πάντως γεμίσαμε την πόλη με αφισάκια, η πρόσκληση μπήκε στις δύο τοπικές εφημερίδες και μοιράστηκε σε μια εκδήλωση και στο πανεπιστήμιο, μιλήσαμε σε πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή και σε δύο κρητικά κανάλια. Έίναι πιο εύκολο εδώ, βέβαια, που τα τοπικά ΜΜΕ διψάνε για ειδήσεις, αλλά μήπως να κινηθείτε λίγο κι εκεί στην Αθήνα;
Να δούμε βέβαια πόσοι θα έρθουν το βράδυ ???

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 09, 2007, 03:09:14 pm »
Πώς πήγε η συγκέντρωση του Ρεθύμνου;
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 09, 2007, 10:02:45 pm »
Μαζευτήκαμε 30 άτομα τελικά –εκ των οποίων 20-22 οι αδιόριστοι. Φυσικά είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που δεν ήρθαν, αλλά δεν ήταν καθόλου κακά για το Ρέθυμνο, και εμφανίστηκαν και καινούριοι άνθρωποι που δεν τους ξέραμε όσοι ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία αλλά διάβασαν γι συτήν στις εφημερίδες ή άκουσαν στο ραδιόφωνο. Από απόφοιτους του 1990 μέχρι απόφοιτους του 2007. Επίσης με την ευκαιρία της συνάντησης έγιναν επαφές με έναν σωρό κόσμο που εκδήλωσε το ενδιαφέρον του, ακόμα κι αν δεν ήρθε τελικά.

Χαιρέτισαν ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ και μέλος του ΔΣ του σωματείου των δασκάλων, ενώ μίλησε και φοιτήτρια που είναι στο πτυχίο. Πολλοί ήταν αυτοί που πήραν τον λόγο, και γενικά ο προβληματισμός ήταν πλούσιος: για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για το τεστ δεξιοτήτων, για τους ωρομίσθιους, την διόγκωση του αριθμού τους και την μη-πληρωμή τους, για το πώς παίρνει κανείς ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας, για το πώς μπορούν να προσεγγιστούν οι αναπληρωτές και γενικότερα για το πώς μπορούν να ενοποιηθούν οι διάφορες κατηγορίες αδιόριστων -καθώς και πώς μπορούν να κινηθούν οι εργαζόμενοι στα φροντιστήρια. Ήταν μια πρώτη συνάντηση, και δεν καταλήξαμε βέβαια σε θέσεις του συλλόγου, αλλά οι διάφορες τοποθετήσεις μάλλον συμπλήρωναν παρά αντέκρουαν η μία την άλλη: το μόνο σημείο στο οποίο διατυπώθηκαν αντίθετες απόψεις ήταν στο κατά πόσο θα πρέπει να επιμείνουμε στην κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ή να δεχτούμε ότι αυτή είναι ανέφικτη. Έτσι κι αλλιώς όμως η βελτίωση των όρων με τους οποίους πάει κανείς και δίνει ΑΣΕΠ συμφωνήσαμε όλοι ότι είναι εκ των ων ουκ άνευ για τους στόχους του συλλόγου.
Ο συντονισμός με παρόμοιες κινήσεις σε όλη την Ελλάδα θεωρήθηκε απόλυτα αναγκαίος. Αποφασίστηκε συνάντηση σε 3 βδομάδες πάλι, και στο μεταξύ θα προωθηθεί η σύνταξη καταστατικού και θα ενημερωθούμε για τις νομικές λεπτομέρειες, θα οργανωθεί πάρτυ για να καλυφθούν κάποια από τα έξοδα του καταστατικού, θα δημοσιευτεί στις τοπικές εφημερίδες ένα κείμενο για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με την ευκαιρία της έκδοσης των αποτελεσμάτων του, και θα προσπαθήσουμε να γίνει μια εξόρμηση σε σχολεία για να μιλήσουμε με αναπληρωτές και ωρομίσθιους, καθώς και στη δευτεροβάθμια τις μέρες που θα γίνονται οι αιτήσεις για αναπληρωτές κλπ. Δεν είναι και λίγα: γενικά είχαμε την αίσθηση ότι η πρώτη αυτή συνάντηση πήγε καλά και μας γέμισε ελπίδες. Θα τρέξουμε την υπόθεση του συλλόγου όσο μπορούμε μέχρι τα τέλη του μήνα, αλλά καθοριστικός αναμένεται να είναι ο Σεπτέμβρης-Οκτώβρης, οπότε θα μπει και το θέμα του τεστ δεξιοτήτων πιο άμεσα.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 09, 2007, 10:52:46 pm »
Τι θέση πρέπει να πάρει ο σύλλογος απέναντι σε απόψεις όπως οι παρακάτω;




Οι διορισμοί εκπαιδευτικών στα Γυμνάσια και στα Λύκεια.

1) Θεωρούμε απαραίτητο να αξιολογούνται όσοι εκπαιδευτικοί μπαίνουν στα σχολεία, (έστω και μέσω ενός διαγωνισμού ατελούς που επιδέχεται πολλές βελτιώσεις): όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται είτε ως μόνιμοι, είτε ως αναπληρωτές, είτε ως ωρομίσθιοι, είτε στην πρόσθετη διδακτική στήριξη, να είναι επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, να έχουν περάσει δηλαδή από μια διαδικασία αξιολόγησης.

2) Να σταματήσουν επιτέλους οι σκανδαλωδώς ευνοϊκές προς τους αναπληρωτές ρυθμίσεις (16μηνίτες, 30μηνίτες, νέα ρύθμιση που προωθείται τώρα για τους 18μηνίτες κλπ), οι οποίες προστίθενται στην ήδη απαράδεκτη ποσόστωση 60% από ΑΣΕΠ - 40% αναπληρωτές*, με αποτέλεσμα πλέον των μισών εκπαιδευτικών να διορίζονται χωρίς να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ σε βάρος των χιλιάδων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Σημειωτέον πως οι ελάχιστοι αναπληρωτές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό μοριοδοτούνται λόγω της προϋπηρεσίας τους! Συμφωνούμε πως το έργο των αναπληρωτών πρέπει να αναγνωρισθεί. Η προϋπηρεσία όμως δεν μπορεί να λογίζεται ως αξιολόγηση. Να παίρνουν την μοριοδότηση που τους αναλογεί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά να συμμετέχουν στον διαγωνισμό όπως όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί.

3) Δεν μπορεί οι επιτυχόντες σε περασμένους διαγωνισμούς, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που ήδη μία, δύο ή και τρεις φορές έχουν κριθεί ικανοί να διδάξουν στο σχολείο, να μην μοριοδοτούνται γι' αυτές τους τις επιτυχίες στον επόμενο διαγωνισμό και να μοριοδοτούνται οι έχοντες προϋπηρεσία από την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη!!

4) Θεωρούμε πως η γενναία απόφαση του ΥΠΕΠΘ του 1997 για την κατάργηση της επετηρίδας πρέπει να υποστηριχθεί. Η αναγκαιότητα προφανής: αξιολόγηση για όλους - ενιαίος τρόπος διορισμού. Στον τελευταίο διαγωνισμό του 2004 έλαβαν μέρος περίπου 100000 εκπαιδευτικοί και τόσοι υπολογίζεται πως θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό του 2006.

Κανείς δεν ζητά χαριστικές ρυθμίσεις και ρουσφέτια. Ζητάμε να κρινόμαστε αξιοκρατικά και ο κόπος μας και η όποια επιτυχία μας να πιάνουν τόπο.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Απ: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 10, 2007, 12:54:09 am »
Παράθεση
1) Θεωρούμε απαραίτητο να αξιολογούνται όσοι εκπαιδευτικοί μπαίνουν στα σχολεία, (έστω και μέσω ενός διαγωνισμού ατελούς που επιδέχεται πολλές βελτιώσεις): όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται είτε ως μόνιμοι, είτε ως αναπληρωτές, είτε ως ωρομίσθιοι, είτε στην πρόσθετη διδακτική στήριξη, να είναι επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, να έχουν περάσει δηλαδή από μια διαδικασία αξιολόγησης.

Εγώ νομίζω ότι η "αξιολόγηση" όχι μόνο δεν είναι απαραίτητη αλλά αποδυναμώνει το κύρος που υποτίθεται έχει το πτυχίο μας και το αποσυνδέει από την αγορά εργασίας. Σκοπός της είναι όχι η μέριμνα ώστε να διδάσκουν καλοί εκπαιδευτικοί, αλλά η μετατόπιση των ευθυνών της ανεργίας από το κράτος στο άτομο. Δηλαδή φταίω εγώ που δεν είμαι διορισμένος, επειδή έγραψα 74 και όχι 75 στο ΑΣΕΠ και όχι φυσικά το Υπουργείο που κάνει διορισμούς με το σταγονόμετρο, δείχνει την προτίμησή του στην ελαστική εργασία (ψ..ωρομίσθιοι κλπ) και νομιμοποιεί μέσω ενός διαγωνισμού την ανεργία μας.

Παράθεση
2) Να σταματήσουν επιτέλους οι σκανδαλωδώς ευνοϊκές προς τους αναπληρωτές ρυθμίσεις (16μηνίτες, 30μηνίτες, νέα ρύθμιση που προωθείται τώρα για τους 18μηνίτες κλπ), οι οποίες προστίθενται στην ήδη απαράδεκτη ποσόστωση 60% από ΑΣΕΠ - 40% αναπληρωτές*, με αποτέλεσμα πλέον των μισών εκπαιδευτικών να διορίζονται χωρίς να συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ σε βάρος των χιλιάδων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Σημειωτέον πως οι ελάχιστοι αναπληρωτές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό μοριοδοτούνται λόγω της προϋπηρεσίας τους! Συμφωνούμε πως το έργο των αναπληρωτών πρέπει να αναγνωρισθεί. Η προϋπηρεσία όμως δεν μπορεί να λογίζεται ως αξιολόγηση. Να παίρνουν την μοριοδότηση που τους αναλογεί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά να συμμετέχουν στον διαγωνισμό όπως όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί.

Εγώ θα έλεγα να σταματήσουν να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές πτυχιούχοι μετά το 98 που δεν είναι επιτυχόντες του διαγωνισμού. Αν γίνει αυτό, περισσότερο με καίει να γίνονται π.χ 1.000 διορισμοί με 60-40 παρά 100 διορισμοί με 100-0 υπέρ του ΑΣΕΠ.

Παράθεση
3) Δεν μπορεί οι επιτυχόντες σε περασμένους διαγωνισμούς, δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που ήδη μία, δύο ή και τρεις φορές έχουν κριθεί ικανοί να διδάξουν στο σχολείο, να μην μοριοδοτούνται γι' αυτές τους τις επιτυχίες στον επόμενο διαγωνισμό και να μοριοδοτούνται οι έχοντες προϋπηρεσία από την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη!!

Συμφωνώ απόλυτα. Όσα μόρια υπερβαίνει κάποιος τη βάση δια του 2 να είναι η προσαύξηση για το διαγωνισμό. Επίσης προτείνω 0,2 μόρια για κάθε χρόνο από την κτήση τόυ πτυχίου. ΠΔΣ μόνο από επιτυχόντες και με πλήρη διαφάνεια.

Παράθεση
4) Θεωρούμε πως η γενναία απόφαση του ΥΠΕΠΘ του 1997 για την κατάργηση της επετηρίδας πρέπει να υποστηριχθεί. Η αναγκαιότητα προφανής: αξιολόγηση για όλους - ενιαίος τρόπος διορισμού. Στον τελευταίο διαγωνισμό του 2004 έλαβαν μέρος περίπου 100000 εκπαιδευτικοί και τόσοι υπολογίζεται πως θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό του 2006.

Μα το ίδιο Υπουργείο δεν εφαρμόζει αυτά που είχε εξαγγείλει...Φυσικά η απόφαση δε μου φαίνεται και πολύ γενναία. Ίσως ήταν γενναία για τα έσοδα του ΑΣΕΠ, του Μπόνια και των λοιπών. Όσο για την αξιολόγηση... το αφήνω στην κρίση σας!
CARPE DIEM

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 643
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.