0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να ξεκαθαρίσω κάτι : δε θεωρώ το θέμα εύκολο ή δύσκολο ,γιατί για μένα αυτό είναι ψευτοδίλημμα. Οι ασκήσεις ήταν αναμενόμενες και απλές . Το θέμα μπορούσε οποιοσδήποτε μαθητής που ξέρει τί συμβαίνει γύρω του και παρακολουθεί κάπως τις εξελίξεις ,να το αναπτύξει. Άλλος είναι ο προβληματισμός μου : Εγώ μιλώ για την επιλογή του θέματος από ιδεολογική καθαρά σκοπιά. Αναφέρομαι στη συντονισμένη προσπάθεια να περάσουν ως αυτονόητα μηνύματα του τύπου : θα πρέπει να αποδεχόμαστε πλέον πως το να έχει σπουδάσει κανέις, δεν είναι αυτονόητο ότι θα του επιτρέψει να ασκήσει και το αντίστοιχο επάγγελμα. Θα πρέπει λοιπόν, να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι μπορεί άυριο -μεθάυριο να γίνει οικοδόμος, σουβλατζής (δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους.Εργαζόμενοι είναι κι αυτοί) ή ακόμη και μονίμως...άνεργος. Έτσι είναι η εποχή μας !!! Τί να κάνουμε ;;; Ντροπή ,λέω εγώ !
παιδια, να ρωτησω κατι ....γιατι χαρακτηριζετε το θεμα "προπαγανδιστικο"?ειναι εκτος πραγματικοτητας?ειναι κατι που δεν θα το βρουν μπροστα τους?λετε οτι ταχα "ξορκιζουν" το κακο με το να βαλουν ή να μη βαλουν τετοιο θεμα?και να σας πω στην τελικη, τα παιδια δεν ειναι τοσο ανωριμα οσο νομιζουμε εμεις. ουτε κανεις θα τα παρασυρει, ουτε θα τα εκβιασει να δεχτουν καταστασεις.Ναι, γιατί όλοι είμαστε ελεύθεροι, ώριμοι και ανεξάρτητοι άνθρωποι...
παιδια, να ρωτησω κατι ....γιατι χαρακτηριζετε το θεμα "προπαγανδιστικο"?ειναι εκτος πραγματικοτητας?ειναι κατι που δεν θα το βρουν μπροστα τους?λετε οτι ταχα "ξορκιζουν" το κακο με το να βαλουν ή να μη βαλουν τετοιο θεμα?και να σας πω στην τελικη, τα παιδια δεν ειναι τοσο ανωριμα οσο νομιζουμε εμεις. ουτε κανεις θα τα παρασυρει, ουτε θα τα εκβιασει να δεχτουν καταστασεις.
Μάρκο, θεωρώ πως το θέμα (και το κείμενο) ήταν άκρως προπαγανδιστικό, γιατί δεν δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να επιχειρηματολογήσουν για την αντίθετη άποψη. Αν δηλαδή κάποιος μαθητής δε θεωρεί την αυτο(χρηματοδοτούμενη)μόρφωση αναγκαία, δε μπορεί να εκφράσει την άποψή του, παρά μόνο να συμφωνήσει με τα λεγόμενα της Κορωναίου. Άσχετο (λίγο): κοιτούσαμε τα θέματα μαζί με μια μαθήτριά μου και μου λέει σε κάποια φάση: "ρε Κατερίναι, τί εννοεί ότι μπορεί ο άνθρωπος να αλλάξει 2-3 δουλειές? Εγώ που θέλω να περάσω διατροφολόγος, τί άλλη δουλειά θα μπορώ να κάνω?"...