0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1)Ο εκπαιδευτικός του σχολείου έχει χρέος και φέρει ευθύνη για τη συνολική καλλιέργεια και αγωγή των παιδιών- ακόμη και για τη σωματική τους ασφάλεια έχει ευθύνη.2)Το πρόγραμμα του εκπαιδευτικού στο σχολείο είναι φορτωμένο με δραστηριότητες πέραν της εκπαιδευτικής πράξης αυτής καθαυτής (εφημερίες, απουσίες, βαθμοί, εργασίες γραφείου..) . Όλα αυτά συναποτελούν ένα πλαίσιο περισσότερο πολύπλοκο που δεν επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να είναι προσηλωμένος ολοκληρωτικά στο αντικείμενο διδασκαλίας.Όλα αυτά δεν υπάρχουν στο σύμπαν της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Εκεί η δραστηριότητα είναι μία και ο στόχος μοναδικός.Υπάρχουν δυσκολίες πολύ μεγάλες αλλά άλλου τύπου.Τέλος, αν ως κλάδος αποδεχόμαστε να μπαίνουμε σε διλήμματα του τύπου "βρέχει ή μας φτύνουν" σημαίνει πως "το σύστημα" κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και η πλήρης απαξίωση του ΣΧΟΛΕΊΟΥ από τους ίδιους τους λειτουργούς της είναι κοντά.
Λέγοντας, προφανώς, "εχθρός του καλού είναι ο ... καλύτερος ...", εννοώ την ύπαρξη κινήτρου για τον καθένα μας.Θαρρώ πως συμφωνούμε tihea ..., τυχαίο;
Γιατί μου φαίνεται πως όσο τρέχουμε όλη μέρα στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα και έχουμε ΑΦΕΝΤΙΚΑ μας φαίνονται αστείες οι 4 ώρες του σχολείου,ενώ μόλις μπούμε στο σχολείο μας φαίνονται βουνό?