*

Αποστολέας Θέμα: Καταργούνται τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή;  (Αναγνώστηκε 19530 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Καταργούνται τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή;
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 21, 2010, 09:36:45 πμ »
πολυ σωστη διαπιστωση. Ο καθηγητης δεν ειναι για να εφαρμοζει ψυχομετρικα test , αν ειναι δυνατον . Αν τωρα η mitsy παρακολουθησε ενα τετοιο και πηρε μια βεβαιωση , αλιμονο σ' αυτον που θα το κανει...δεν ειναι αυτη η δουλεια της ευτυχως . Ειπαμε να εχουμε προσοντα αλλα να μην ισοπεδωσουμε και τα παντα.
η ΔΟΥΛΕΙΑ του εκπαιδευτικου ειναι αλλη, μεσα στην ταξη και συμφωνα με τα ειδια ΑΠ και τις γνωματευσεις  του καθε παιδιου που εχει να βοηθησει με την καλη του διαθεση και την συνεργασια με τον π. συμβουλο ΕΑ οσο μπορει την καθε περιπτωση διαφορετικα....
Ας αναμενουμε λοιπον τα νεα του ΥΠΕΠΘ για φετος ειδικα εχουν πολυ ενδιαφερον..
Αλλα οι αποψεις της emmaki με βρισκουν απολυτως συμφωνη  και για λογους οικονομιας που ειναι η βασικη παραμετρος του υπουργειου.

γνωρίζεις ποια είναι η δουλειά μου, συνάδελφε;
δυστυχώς ή ευτυχώς, όχι!
επομένως, μπορεί και να είμαι σε θέση να χορηγήσω ΚΑΙ κάποιο ψυχομετρικό εργαλείο αν έχω δεύτερο πτυχίο Ψυχολογίας. απλά! ;)
Ωστόσο, δεν αναφερόμουν σε ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟ εργαλείο.
ας μείνουμε στη προηγούμενη απάντησή μου
κι ας κρατήσουμε το συγκεκριμένο θέμα για τα νεότερα που έπονται.
και ελπίζω να είναι καλά για όλους.
καλημέρα σας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Καταργούνται τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή;
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 21, 2010, 10:47:25 πμ »

1ον :το θεμα μας δεν ειναι τα ψυχομετρικα τεστ και ουτε πρεπει αυτα να γινονται σε ενα σχολειο και σε μαθητες παρα μονο οταν ζητηθουν απο γονεις . Η mitsy αν εχει το νομιμο δικαιωνα μπορει να το ασκησει ως ελευθερο επαγγελμα ...
2ον : αυτο που καταλαβαινετε ολοι,  ειναι  οτι μεσα ακομη και απο την συζητηση μας φαινεται η δυσπραγια του συστηματος ,τα τρωτα του [ δεν υπαρχει ουδεμια εξειδικευση επι του θεματος τη ΕΑ και το ΥΠΕΠΘ ακομη συντηρει αυτη τη ρευστοτητα για λογους οικονομιας ] ετσι ωστε ο καθεις εικαζει οπως και οτι θελει .
το σημαντικο ειναι αυτο οτι το ΥΠΕΠΘ δεν προτειθετε να δωσει μια ουσιαστικη λυση επι του θεματος...λεει δεχομαι τα σεμιαναρια γιατι μπορει να μου χρειαστουν οι της δ/θμιας γιατι που θα βρω να βαλω οταν κιαγομαι? θα κανω ασεπ ΕΑ αλλα μονο για 61 -71 και η δ/θμια τι θα γινει δηλ . στα ΤΕ και στα γυμνασια ?
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟς . ΑΝΤΕ να δουμε πως θα το συμμαζεψει?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Καταργούνται τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή;
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 21, 2010, 11:16:13 πμ »
Το Ελληνικό σύστημα στην ΕΑ είναι ένα μπάχαλο (για να μην γράψω την άλλη λέξη από μπ).
Ας ξεκινήσουμε από τη διάγνωση/αξιολόγηση. Αντί να γίνεται σε έναν φορέα, γίνεται και σε Ιτροπαιδαγωγικά αλλά και σε ΚΕΔΔΥ. Αν, λοιπόν, τα νοσοκομεία μπορούν να διαγνώσουν εκπαιδευτικές ανάγκες, γιατί κάναμε τα ΚΕΔΔΥ; Και αν τα ΚΕΔΔΥ μόνο πρέπει να είναι επιφορτισμένα με την αξιολόγηση των παιδιών, τότε γιατί μετράει και το χαρτί από τα Ιατροπαιδαγωγικά; Μήπως θα είναι καλύτερα να καταλήξουμε σε έναν φορέα αρχικά; Θα μπορούσε να είναι Ιατροπαιδαγωγικό με εκπαιδευτικό, ή ΚΕΔΔΥ με ιατρικό προσωπικό (κάτι που προβλέπεται με τη σύσταση θέσεων παιδιψυχιάτρων στα ΚΕΔΔΥ, αλλά προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν παιδοψυχίατρο που να είναι σε ΚΕΔΔΥ ή κάποιον που να επιθυμεί να πάει, για ευνόητους λόγους).
Ας πάμε τώρα στην ίδια τη διαδικασία της αξιολόγησς στα ΚΕΔΔΥ (μιας και αυτά ανήκουν στο υπουργείο παιδείας). Δεν υπάρχει κάποιο θεσπισμένο εργαλέιο για την αξιολόγηση των παιδιών. Ο κάθε εκπαιδευτικός παίρνει την ευθύνη και κάνει το δικό του υλικό. Ποιός, όμως, μπορεί να διαβεβαιώσει ότι το δικό μου υλικό αξιολόγησης είναι καλύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στο ΚΕΔΔΥ του διπαλνού νομού; Ποιός μπορεί να βεβαιώσει ότι το δικό μου είναι πιο αξιόπιστο; Κανένας! Απλά τα πράγματα!
Πάμε στο νομικό πλαίσιο. Το έχω πει πολλές φορές. Υπάρχει η απαράδεκτη διάταξη ότι κάθε εκπαιδευτικό οποιασδήποτε βαθμίδας, αξιολογεί παιδιά όλων των βαθμίδων! Εγώ είμαι νηπιαγωγός. Έχω σπουδάσει 5 χρόνια (4 βασικό πτυχίο και 1 μεταπτυχιακό) πάνω στα παιδιά 4-6 ετών. Γνωρίζω την ύλη του νηπιαγωγείου. Γνωρίζω τι πρέπει να μάθει ένα παιδί αυτής της ηλικίας, τι δεξιότητες πρέπει να έχει σε αυτή την ηλικία (χρώματα, μεγέθη, ποσότητες, αντιστόιχηση κλπ). Δεν μπορώ να γνωρίζω το αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού και πολύ περισσότερο του γυμνασίου και του λυκέιου. Πώς θα πάρω την ευθύνη και θα βάλω μία ταμπέλα σε παιδί λέγοντας ότι έχει π.χ. μέτρια νοητική, όταν εγώ η ίδια δεν ξέρω σε τι να το αξιολογήσω; Πρακτικά, αν χρειαστεί να το κάνω αυτό (γιατί με πολύ καυγά και υποστήριξη από την προϊσταμένη μου μέχρι στιγμής δεν το έχω κάνει) τότε, εκτός από το ότι θα ψοφήσω στο διάβασμα, θα ξεκαθαρίσω στους γονείς ότι είμαι νηπιαγωγός και ο νόμος με υποχρεώνει να αξιολογήσω μεγαλύτερα παιδιά. Ας αποφασίσουν οι γονείς τι θα κάνουν (ναι τπους πετάω το μπαλάκι).
Ας περάσουμε τώρα στα σχολέια. Υπάρχει η πολύ σωστή για μένα τάση τα ειδικά σχολέια να δέχονται πλέον τα βαριά περιστατικά και τα υπόλοιπα παιδιά να πηγαίνουν σε ΤΕ στα γενικά σχολέια. Είναι στη λογική της ένταξης και όχι της απομόνωσης των ΑΜΕΑ. Μέχρι εδώ καλά. Κάναμε και ΤΕ σε μερικά σχολεία (όχι πολλά, αλλά αρκετά). Από εκεί και πέρα όμως τι γίνεται; Πώς γίνεται το μάθημα στα ΤΕ; Κάνει ας πούμε ο φιλόλογος όλα τα φιλολογικά με τέτοιο τρόπο ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες του παιδιού ή προσπαθεί να καλύψει τα κενά που δημιουργούνται από το μάθημα στην τάξη; Αναλαμβάνει ο μαθηματικός πλήρως ένα παιδί με ΝΚ που η γνώση του στα μαθηματικά είναι στο επίπεδο της πρόσθεσης (και αν), ή το παιδί είναι στην τάξη και ο ειδικός μαθηματικός προσπαθεί να καλύψει τα ακάλυπτα κενά και ύλη; Τα αυτιστικά παιδιά τα κρατάμε στη γενική τάξη με παράλληλη στήριξη ή τα πάμε στο ΤΕ (ή στο ειδικό σχολείο); Και αν τα κρατάμε στη γενική τάξη, η παράλληλη στήριξη δίνεται; Σύμφωνα με το υπουργείο ο γονιός μπορεί να προσλάβει άτομο που να είναι μαζί με το παιδί μέσα στην τάξη. Και ποιό είναι αυτό το άτομο; Τι γνώσεις έχει; Δεν μας ενδιαφέρει αυτό. Παρενθετικά εγώ δεν θα δεχόμουν μέσα τσην τάξη μου τέτοια "παράλληλη" στήριξη και ας γινόμουν κακιά.
Ειδικά σχολέια κωφών και τυφλών... Άλλο μεγάλο θέμα! Μπορεί εκπαιδευτικός χωρίς νοηματική ή χωρίς breille να μπει σε τέτοιο σχολέιο; Η απάντηση αβίαστα είναι όχι. Και όμως πολλοί εκπαιδευτικοί διορίζονται εκεί χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις. Το υπουργείο δεν θεωρεί, λοιπόν απαραίτητο προσόν. Επίσης δεν θεωρεί απαραίτητο να διοργανώσει μαθήματα νοηματικής και baille στην επαρχία (άντε με την breille κα΄τι γίνεται, αλλά νοηματική μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Γενικά, λοιπόν, παρατηρείται μπάχαλο στην ΕΑ. Νομίζω ότι πολλά πράγματα απλά έγιναν με άπειρη προχειρότητα, απλά για να που ότι τα έκαναν, αλλά από ουσία τίποτα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Καταργούνται τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή;
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 21, 2010, 12:05:36 μμ »
ΑΥΤΗ την συζητηση την θεωρω και δημοκρατικη και εποικοδομιτικη. Μακαρι οι ιθυνοντες να λαβουν υποψη τους οσα καταθετουμε εδω και να αντιμετωπισουν το ζητημα σοβαρα. Σ'άυτο πρεπει να πιεσουν και οι συλλογοι γονεων και κηδεμονων γιατι τους αφορα αμεσα και ειναι το μελλον της ΕΑ στη χωρα μας και σας πληροφορω οτι αφορα ολο και μεγαλυτερο αρθμο γονεων με δεδομενη την αναμενομενη  αυξηση , που οι μελετες παραθετουν παντα σε συνεδρια κ.λ.π . Οι γονεις γινονται αντικειμενο φοβερης εκμεταλευσης και δεν θα θιξω ειδικοτητες και επαγγελματα ,γιατι πολλοι παριστανουν τους ειδικους σε ενα χωρο που υπαρχει παραπληροφορηση με αποτελεσμα πολλοι να αυτοβαπτιζονται σωτηρες εκμεταλευομενοι τα τρωτα του συστηματος. Αν το κρατος ηθελε θα ειχε βαλει τελος σε ολα αυτα, απλα οργανωνοντας σωστα την ΕΑ για να ξερουν και οι γονεις το σωστα δομημενο συστημα και να αποφασιζουν απροσκοπτα για το μελλον των παιδιων τους.
Θεωρω απαραδεκτη την συρρικνωση των ΤΕ , αντι να ανοιγουν νεα , τα κλεινουν. απαραδεκτο , σε πολλες πολεις δεν υπαρχουν καν και οι γονεις αναγκαζονται να μετακινουν τα παιδια τους οι ιδιοι. Οι αποψεις της emmaki με βρισκουν απολυτα συμφωνη και δεν ειναι τυχαιες γιατι προερχονται μεσα απο το ιδιο το συστημα και το πως υτο λειτουργει , απλως με επιβεβαιωνει.. Να δπουμε , εχει η πολιτικη εξουσια το σθενος να αντιμετωπισει σοβαρα το θεμα και οχι με ημιμετρα.
ευχαριστω που με διαβασατε

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.