*

Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011  (Αναγνώστηκε 34638 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lida

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #224 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 12:51:34 μμ »
Αν όντως μιλάμε για 6500 αιτήσεις, τότε προβλέπω μόνο με διδακτορικό πλέον να μπορείς να είσαι εισακτέος. Απίστευτα πράγματα δηλαδή για μία επιμόρφωση 8 μηνών.

Πράγματι και εγώ έτσι καταλαβαίνω... Πού αλλού γίνεται διδακτορικοί να κυνηγάνε ένα πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης????Αυτά δεν τα σκέφτονται άραγε οι "ηγέτες μας"????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:16 »

Αποσυνδεδεμένος Marcuze

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #225 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 12:58:12 μμ »
Πέρσυ έγιναν πάνω από  5000 αιτήσεις δεν είναι τρομερη διαφορά και δε δικαιολογεί τόση καθυστέρηση. Όποιος θέλει μπορεί να το επιβεβαιώσει κάνοντας πρόσθεση στα περσινά αποτελέσματα εισακτέων και μη. Δηλαδή οι 1500 παραπανω χρειάζονται 3 μήνες? Μην ψαρώνετε.Πέρσυ δηλαδή πως τα έβγαλαν μέσα στο καλοκαίρι.

Αποσυνδεδεμένος ΧΑΡΑ 08

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #226 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 01:04:20 μμ »
Αν όντως μιλάμε για 6500 αιτήσεις, τότε προβλέπω μόνο με διδακτορικό πλέον να μπορείς να είσαι εισακτέος. Απίστευτα πράγματα δηλαδή για μία επιμόρφωση 8 μηνών.
Ποιό διδακτορικό; Όλα στημένα είναι!!! Τίποτα δεν ελέγχεται! Σιγά μην πάει ο άλλος με διδακτορικό να σκοτώνεται για μια θέση στο ΕΠΠΑΙΚ!
325.000 + ενστασεις *70 ευρω

Κάνουν χρυσές δουλειές!!! Απο εμένα μόνο τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει 300 ευρώ και χωρίς αποτέλεσμα!

Αποσυνδεδεμένος giannios

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 536
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #227 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 01:38:05 μμ »
Ο λόγος του μεγάλου όγκου αιτήσεων είναι το τεράστιο ξέσπασμα ανεργίας. Λέει ο άλλος άνεργος είμια, δεν πάω ΑΣΠΑΙΤΕ;;

Παιδιά η κατάσταση στη χώρα είναι τραγικότατη, μας βάζουν να κυνηγάμε τίτλους σπουδών επειδή τους συμφέρει. Και να τελειώσεις πλέον ΑΣΠΑΙΤΕ δεν οδηγεί πουθενά

Πόσοι διδάκτορες θα κάναν;; Αν πραγματικά είναι τόσο τραγικά τα πράγματα ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΦΑΞΙΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ. Μακάρι να είναι λίγοι οι διδάκτορες που δήλωσαν. Το θεωρ'ω κατάντια να κάνει κάποιος διδακτορικό για να πάει στα σχολεία μετά.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΤΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ.

Μην μας κοροιδεύετε άλλο, γιατί η οργή μας έχει φτάσει στο κεφάλι
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2010, 01:50:17 μμ από giannios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:35:16 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #228 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 02:28:04 μμ »
Το αντικείμενο ενός διδάκτορα είναι η έρευνα στην επιστήμη του, είναι ερευνητής. Αν φτάνει μετά από 10 χρόνια σπουδών να κυνηγά μιά θέση καθηγητή σε ένα γυμνάσιο ή λύκειο για 1000 ευρώ το μήνα, είναι απόδειξη ότι τα πράγματα στην Ελλάδα δεν πάνε καθόλου καλά. Και είναι λογικό όταν το μόνο που υποστηρίζει για δεκαετίες η χώρα είναι ο δημόσιος τομέας και όχι η έρευνα και η επένδυση στη γνώση και την τεχνολογία, την οποία ωραιότατα θα μπορούσε και να εξάγει.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #229 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 02:46:42 μμ »
Το αντικείμενο ενός διδάκτορα είναι η έρευνα στην επιστήμη του, είναι ερευνητής. Αν φτάνει μετά από 10 χρόνια σπουδών να κυνηγά μιά θέση καθηγητή σε ένα γυμνάσιο ή λύκειο για 1000 ευρώ το μήνα, είναι απόδειξη ότι τα πράγματα στην Ελλάδα δεν πάνε καθόλου καλά. Και είναι λογικό όταν το μόνο που υποστηρίζει για δεκαετίες η χώρα είναι ο δημόσιος τομέας και όχι η έρευνα και η επένδυση στη γνώση και την τεχνολογία, την οποία ωραιότατα θα μπορούσε και να εξάγει.

Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης... Και φυσικά κακής διαχείρισης του προσωπικού! Δεν μπορεί πριν 10 χρόνια να διόριζαν πληροφορικάριους κάποιους φυσικούς/μαθηματικούς/φιλολόγους/θεολόγους με 400 ώρες επιμόρφωση ή πριν 6 χρόνια να διόριζαν άτομα με μόλις 3 μήνες προϋπηρεσία και τώρα να θέλουν διδακτορικό... Προφανώς έχουν κάνει εγκλήματα στον τρόπο που έκαναν τους διορισμούς και τις τοποθετήσεις. Από την άλλη ότι βλέπουμε εμείς ως υποψήφιοι εκπαιδευτικοί ως αρνητικό, για τους μαθητές και την παιδεία είναι μεγάλη αναβάθμιση! Πλέον οι καθηγητές που διορίζονται έχουν περισσότερα αντικειμενικά προσόντα και μεγαλύτερη εμπειρία σε διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας.

Και σχετικά με κάποια πράγματα που έχουν γραφτεί παραπάνω... Μη δαιμονοποιούμε τον "δημόσιο τομέα"! Οι δημόσιοι υπάλληλοι (και δεν είμαι ένας από αυτούς) είναι από τους λίγους στην Ελλάδα που πληρώνουν κανονικά φόρους γιατί είναι μισθωτοί εκτός από κάποιες εξαιρέσεις. Επίσης είναι λάθος να λέμε οτι στην Ελλάδα οι ιδιωτικοί υπάλληλοι πληρώνουν τους δημόσιους. Όλοι πληρώνουν όλους! Και οι δημόσιοι τους άλλους δημόσιους και οι δημόσιοι τους ιδιώτικούς εφόσον κινούνται στην αγορά ως καταναλωτές και πληρώνουν φόρους. Τέλος είναι λάθος να λέμε οτι μόνο οι ιδιωτικοί υπάλληλοι παράγουν έργο, ενώ οι δημόσιοι πληρώνονται χωρίς να παράγουν. Υπάρχουν πολλοί δημόσιοι που παράγουν και αρκετοί ιδιωτικοί που βγάζουν λεφτά επωφελούμενοι καταστάσεις χωρίς να παράγουν το παραμικρό. Άλλωστε και ένας καθηγητής που φαινομενικά δεν παράγει τίποτα μακροπρόθεσμα δημιουργεί μελλοντικούς επιστήμονες, παραγωγικούς ανθρώπους.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #230 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:10:06 μμ »
Η διαφορά είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν φοροδιαφεύγουν, γιατί δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν, ως προς την πρωινή τους βέβαια απασχόληση. Τα μαύρα χρήματα όμως από τις απογευματινές δουλειές, αφού είναι οι μόνοι εργαζόμενοι που το ωράριο τους τους δίνει το περιθώριο και απογευματινής απασχόλησης, δεν είναι φοροδιαφυγή; Ειδικά οι καθηγητές με τα απογευματινά τους ιδιαίτερα, έχουν κάνει έως και περιουσίες χωρίς να έχουν πληρώσει τίποτα στο κράτος.
Δεύτερη διαφορά, ότι  ο δημόσιος υπάλληλος εργάζεται μόνο εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί. Κανείς δεν τον αξιολογεί αν και πόσο εργάζεται και αποδίδει. Γι’ αυτό  και η συνήθως χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα. Αντίθετα στον ιδιωτικό τομέα αν δεν δουλέψεις θα πας σπίτι σου και στο ελεύθερο επάγγελμα θα μείνεις χωρίς πελάτες.
Τρίτη διαφορά, ο δημόσιος υπάλληλος δεν υφίσταται καμία κύρωση, ποτέ και για τίποτα. Οι δε λίγες περιπτώσεις που μπορεί να έχουν φτάσει μέχρι ένα πειθαρχικό για διάφορους λόγους, με μαθηματική ακρίβεια θα κουκουλωθούν στο τέλος από μία κακώς εννοούμενη συντεχνιακή αλληλεγγύη.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #231 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:21:39 μμ »
Η διαφορά είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν φοροδιαφεύγουν, γιατί δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν, ως προς την πρωινή τους βέβαια απασχόληση. Τα μαύρα χρήματα όμως από τις απογευματινές δουλειές, αφού είναι οι μόνοι εργαζόμενοι που το ωράριο τους τους δίνει το περιθώριο και απογευματινής απασχόλησης, δεν είναι φοροδιαφυγή; Ειδικά οι καθηγητές με τα απογευματινά τους ιδιαίτερα, έχουν κάνει έως και περιουσίες χωρίς να έχουν πληρώσει τίποτα στο κράτος.
Δεύτερη διαφορά, ότι  ο δημόσιος υπάλληλος εργάζεται μόνο εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί. Κανείς δεν τον αξιολογεί αν και πόσο εργάζεται και αποδίδει. Γι’ αυτό  και η συνήθως χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα. Αντίθετα στον ιδιωτικό τομέα αν δεν δουλέψεις θα πας σπίτι σου και στο ελεύθερο επάγγελμα θα μείνεις χωρίς πελάτες.
Τρίτη διαφορά, ο δημόσιος υπάλληλος δεν υφίσταται καμία κύρωση, ποτέ και για τίποτα. Οι δε λίγες περιπτώσεις που μπορεί να έχουν φτάσει μέχρι ένα πειθαρχικό για διάφορους λόγους, με μαθηματική ακρίβεια θα κουκουλωθούν στο τέλος από μία κακώς εννοούμενη συντεχνιακή αλληλεγγύη.


Για το πρώτο πιστεύω ότι ό,τι ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους ισχύει και για τους ιδιωτικούς. Τα ίδια ιδιαίτερα μπορεί να κάνει ένας καθηγητής σε δημόσιο σχολείο και τα ίδια ένας σε ιδιωτικό. Το ωράριο είναι σχετικό, γιατί υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι με ωράριο 1-9 (πχ οι φετινοί αποσπασμένοι στα ΙΕΚ). Οποιοσδήποτε ιδιωτικός υπάλληλος μπορεί να κάνει το ίδιο.

Για τα άλλα 2 που λες έχουν να κάνουν με τη διαχείριση του προσωπικού. Μακάρι να μην ήταν μόνιμοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, να υπήρχε αξιολόγηση και να αμοίβονταν βάσει του έργου που παράγουν. Ποιος θα τους αξιολογήσει όμως; Ο "προϊστάμενος" που 9/10 περιπτώσεις είναι ακατάλληλος να δουλέψει σε σχολείο και ορισμένος στη θέση του με αυστηρά κομματικά κριτήρια; Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι... Το πρώτο που πρέπει να διορθωθεί στο δημόσιο είναι ο τρόπος που επιλέγονται οι προϊστάμενοι. Αν εκεί υπάρξει αξιοκρατία, τότε η αξιολόγηση είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστεί και να αλλάξει και η νοοτροπία κάποιων υπαλλήλων.

Σε ένα τέτοιο κλίμα πάντως κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι που δουλεύουν εντατικά και αμοίβονται ψίχουλα σε σχέση με άλλους στον ιδιωτικό τομέα χωρίς να πάρουν ούτε ένα "μπράβο" είναι πραγματικά άξιοι συγχαρητηρίων... Ας μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #232 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:32:35 μμ »
Τα ιδιαίτερα όταν δεν δηλώνονται είναι εξορισμού παράνομα. Στην περίπτωση όμως του καθηγητή δημοσίου σχολείου είναι παράνομο το να κάνει ιδιαιτερα μαθήματα ακόμα και αν τα δηλώνει ή να δουλέψει σε φροντιστήριο, κάτι για το οποίο δεν περιορίζεται ο ιδιωτικός. Εξάλλου τον δημόσιο υπάλληλο τον πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος θέλει, δεν θέλει, τον ιδωτικό τον πληρώνει μόνο όταν διαλέξει να το κάνει και όταν έχει πιστει ότι αξίζει τα χρήματά του.
Και όπως έχω ξαναπεί, αν κάποιος δημόσιος υπάλληλος θεωρεί ότι αμοίβεται λίγο, ας παραιτηθεί και ας βγει στο ελεύθερο επάγγελμα να βγάζει 3 χιλιάρικα το μήνα. Έλα όμως που η μονιμότητα και ο μισθός βρέξει χιονίσει δεν πληρώνεται με τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #233 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:48:47 μμ »
Τα ιδιαίτερα όταν δεν δηλώνονται είναι εξορισμού παράνομα. Στην περίπτωση όμως του καθηγητή δημοσίου σχολείου είναι παράνομο το να κάνει ιδιαιτερα μαθήματα ακόμα και αν τα δηλώνει ή να δουλέψει σε φροντιστήριο, κάτι για το οποίο δεν περιορίζεται ο ιδιωτικός. Εξάλλου τον δημόσιο υπάλληλο τον πληρώνει ο έλληνας φορολογούμενος θέλει, δεν θέλει, τον ιδωτικό τον πληρώνει μόνο όταν διαλέξει να το κάνει και όταν έχει πιστει ότι αξίζει τα χρήματά του.
Και όπως έχω ξαναπεί, αν κάποιος δημόσιος υπάλληλος θεωρεί ότι αμοίβεται λίγο, ας παραιτηθεί και ας βγει στο ελεύθερο επάγγελμα να βγάζει 3 χιλιάρικα το μήνα. Έλα όμως που η μονιμότητα και ο μισθός βρέξει χιονίσει δεν πληρώνεται με τίποτα.

Ο λόγος που δεν τα επιτρέπουν είναι για να μη κάνουν οι καθηγητές στους ίδιους τους μαθητές τους ιδιαίτερα. Θα μπορούσαν με αυτόν τον τρόπο να τους εκβιάζουν μέσω βαθμού για να τους έχουν πελάτες. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ζήτημα ηθικής και σωστά τους περιορίζουν. Από κει και πέρα φοροφυγάδες είναι και οι ιδιωτικοί που κάνουν ιδιαίτερα και οι δημόσιοι... Όντως τον πληρώνουν όλοι το δημόσιο υπάλληλο, εφόσον υπάρχει δημόσιο, δωρεάν παιδεία σε όσους επιθυμούν, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και κράτος πρόνοιας. Αν τα ιδιωτικοποιήσουμε όλα προφανώς δεν θα μπορούν όλα τα παιδιά να πάνε σχολείο γιατί δεν θα έχουν τα χρήματα οι γονείς να τα στείλουν σε ιδιωτικά και δεν σκέφτομαι καν τι θα ισχύει για την υγεία... Άρα σωστά πληρώνουν όλοι τους δημοσίους υπαλλήλους. Ας εντοπίζουμε τα προβλήματα στη ρίζα τους... Για ποιο λόγο υπάρχει άραγε μονιμότητα; Ποιος μπορεί να κρίνει ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι αξίζουν και ποιοι όχι; Πώς ορίζεται κάποιος προϊστάμενος; Τί είναι προτιμότερο, να έχει περισσότερα προσόντα ή καλύτερη "συνεργασία" με τους δικούς του προϊσταμένους; Αν βρεις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα έχεις λύσει το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #234 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 03:53:33 μμ »
Συγγνώμη αλλά ειδικά σε αυτή τη χώρα δημόσια δωρεάν παιδεία, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και κράτος πρόνοιας, αποδεδειγμένα δεν υπάρχουν. Ίσως μιλάς για τη Σουηδία.
Η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων πρέπει επιτέλους να αρχίσει. Και προτιμώ μία αξιόλογηση με τα όποια προβλήματά της, παρά την παντελή έλλειψή της και το τσουβάλισμα όλων μαζί. 

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #235 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 04:03:12 μμ »
Συγγνώμη αλλά ειδικά σε αυτή τη χώρα δημόσια δωρεάν παιδεία, δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και κράτος πρόνοιας, αποδεδειγμένα δεν υπάρχουν. Ίσως μιλάς για τη Σουηδία.
Η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων πρέπει επιτέλους να αρχίσει. Και προτιμώ μία αξιόλογηση με τα όποια προβλήματά της, παρά την παντελή έλλειψή της και το τσουβάλισμα όλων μαζί. 

Άλλο να λέμε οτι υπάρχει κακής ποιότητας δωρεάν δημόσια παιδεία/ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και άλλο οτι δεν υπάρχει καθόλου... Εγώ δεν έχω πάει ποτέ μου φροντιστήριο και δεν έχω δώσει ποτέ μου φακελάκι, όπως και 1000άδες ακόμα άτομα. Έχεις το δικαίωμα να το κάνεις! Άλλο αν όλοι θέλουμε κάτι καλύτερο σε σχέση με το διπλανό μας, ή αν ο ανταγωνισμός αυξάνει τις απαιτήσεις... Φυσικά και πρέπει να βελτιώσουμε το επίπεδο των δημόσιων υπηρεσιών!

Αξιολόγηση που θα γίνεται από άσχετους και από κομματόσκυλα είναι χειρότερη από την τωρινή κατάσταση... Έχω βαρεθεί να παίρνονται μέτρα χωρίς σχεδιασμό και κατάλληλη προεργασία. Μέτρα για το "φαίνεσθαι" παίρνονται εδώ και 30 χρόνια και μετά από λίγους μήνες τα ανακαλούν... Ας γίνει μια φορά ουσιαστική έρευνα και μελέτη πριν παρθούν ημίμετρα... (Περιμένω τις απαντήσεις στα ερωτήματα...)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #236 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 04:16:41 μμ »
Η συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων έχει πληρώσει επί χρόνια χιλιάδες ευρώ (εκατομμύρια επί δραχμών) σε φροντιστήρια των παιδιών του, ομαδικά και ιδιαίτερα. Πλέον τα κάνουν από το δημοτικό. Υποθέτω δεν έχουν πάθει όλοι αυτοί ομαδική παράκρουση, κάποιες ανάγκες καλύπτουν στα παιδιά τους που το δημόσιο σχολείο δεν το κάνει.
Για το επίπεδο και την ποιότητα των δημοσίων υπηρεσίων υγείας δεν χρειάζεται να μιλήσω, το γεγονός ότι το ΙΚΑ σου κλείνει ραντεβού για 2 μήνες μετά, λίγο πριν είναι να πεθάνεις δηλαδή, ή για το ότι ο γιατρός απουσιάζει κατά το ραντεβού (μου έτυχε και έφαγε βέβαια την αναφορά του) τα ξέρουμε όλοι.
Οι υπηρεσίες πρόνοιας είναι επίσης ανύπαρκτες, αν κρινουμε από το ύψος των επιδομάτων ή από το γεγονός ότι ο ΟΑΕΔ έχει μάλλον διακοσμητικό ρόλο.

Όσο για την αξιόλογηση, σε όλον το ρημάδι τον κόσμο γίνεται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σε αυτή τη χώρα γιατί είναι τόσο δύσκολο; Μήπως, εκτός από το ότι θα έχει τις όποιες αδυναμίες, θα ξεβολευτούν και πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι ούτως ή άλλως βισματικά προσελήφθησαν; Άλλος ένας λόγος που πιστεύω ότι μόνο η χρεοκοπία αξίζει σε αυτή τη χώρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2010, 04:18:49 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) 2010-2011
« Απάντηση #237 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 04:27:26 μμ »
Πίστεψέ με αν γίνει η αξιολόγηση όπως πάνε να την κάνουν, αυτοί που διορίστηκαν βισματικά, θα εξακολουθήσουν βισματικά να μένουν στη θέση τους... Θα έλεγα οτι ο ένας βλέπει το ποτήρι μισοάδειο και ο άλλος μισογεμάτο, αλλά θα μου απαντήσεις οτι εσύ το βλέπεις τελείως άδειο... Εγώ ψάχνω να βρω τις λύσεις στη ρίζα του προβλήματος και εσύ μου μιλάς για χρεωκοπία! Λες και το πρόβλημα είναι αν "υπάρχουν λεφτά" και όχι ο τρόπος που διαχειριζόμαστε τα πάντα και ποιοι τα διαχειρίζονται... Ας το σταματήσουμε όμως εδώ γιατί αισθάνομαι οτι παίζω με τον πόνο όσων περιμένουν τα αποτελέσματα της ΑΣΠΑΙΤΕ και ταράζονται όταν βλέπουν νέο post στο συγκεκριμένο topic!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162224
  • Σύνολο θεμάτων: 19245
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 547

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.