0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vand στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:08:15 μμΠου μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για Β/βαθμια, παράλληλη στήριξη.ΚαλησπεραΟ υπευθυνος του προγραμματος στη δευτεροβαθμια ειναι υποχρεωμενος να ενημερωσει το διευθυντη για τον τροπο συμπλήρωσης των παρουσιολογιων και να στειλει στο σχολειο τη σχετικη εγκυκλιο καθως και ενα προτυπο.Στην περιπτωση μου,ενω τρεχω καθε μερα σε 2 σχολεια, προσπαθησαν να με χωσουν και γι' αυτη τη δουλεια, η οποια εμενα καιει βασικα αλλα δεν ειμαι υποχρεωμενη να διανυω επιπλεον αποσταση και μαλιστα μεγαλη για μια δουλεια που αφενος δε θα την διεκπεραιωσω εγω και αφετερου υπαρχουν mail, fax. Σε ο, τι αφορα τη συμπληρωση σε ημερες αργιων, εκλογων, εορτων κτλ. γραφεις μια συντομη αιτιολογηση π.χ. εκλογες ΠΥΣΔΕ και τις ωρες που θα ειχες κανονικα, ωστε να σου υπολογισουν σωστα τις ωρες στη διευθυνση. Να ελεγχεις παντα τις ωρες και τα στοιχεια που γραφουν οι διευθυντες διοτι ανθρωποι ειναι λαθη γινονται. Αυτες ειναι οι οδηγιες που εδωσε η υπευθυνη του προγραμματος και αντιστοιχα συμπληρωθηκαν τα δικα μου παρουσιολογια
Που μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για Β/βαθμια, παράλληλη στήριξη.
Παράθεση από: gmork στις Δεκέμβριος 17, 2010, 10:55:26 μμΠαράθεση από: vand στις Δεκέμβριος 17, 2010, 04:08:15 μμΠου μπορώ να βρω την εγκύκλιο που αναφέρει πως να συμληρώνουμε τα παρουσιολόγια ΕΣΠΑ (αργίες, εκδρομές κλπ); Για Β/βαθμια, παράλληλη στήριξη.ΚαλησπεραΟ υπευθυνος του προγραμματος στη δευτεροβαθμια ειναι υποχρεωμενος να ενημερωσει το διευθυντη για τον τροπο συμπλήρωσης των παρουσιολογιων και να στειλει στο σχολειο τη σχετικη εγκυκλιο καθως και ενα προτυπο.Στην περιπτωση μου,ενω τρεχω καθε μερα σε 2 σχολεια, προσπαθησαν να με χωσουν και γι' αυτη τη δουλεια, η οποια εμενα καιει βασικα αλλα δεν ειμαι υποχρεωμενη να διανυω επιπλεον αποσταση και μαλιστα μεγαλη για μια δουλεια που αφενος δε θα την διεκπεραιωσω εγω και αφετερου υπαρχουν mail, fax. Σε ο, τι αφορα τη συμπληρωση σε ημερες αργιων, εκλογων, εορτων κτλ. γραφεις μια συντομη αιτιολογηση π.χ. εκλογες ΠΥΣΔΕ και τις ωρες που θα ειχες κανονικα, ωστε να σου υπολογισουν σωστα τις ωρες στη διευθυνση. Να ελεγχεις παντα τις ωρες και τα στοιχεια που γραφουν οι διευθυντες διοτι ανθρωποι ειναι λαθη γινονται. Αυτες ειναι οι οδηγιες που εδωσε η υπευθυνη του προγραμματος και αντιστοιχα συμπληρωθηκαν τα δικα μου παρουσιολογιαΕυχαριστώ! Και εγώ ειμαι σε 3 σχολεια και εχω αναλάβει να συμπληρώνω και να πηγαίνω στη Β/βαθμια τα παρουσιολόγια. Απο τη μία το προτιμώ, γιατί ξέρω τι συμπληρώνεται και ξέρω ότι φτάνει στα χέρια του αρμόδιου. Τό θέμα είναι οτι ο ένας διευθυντής αρνείται να μου συμπληρώσει ώρες όταν: α)το σχολείο πάει εκδρομή και εγώ δεν μπορώ να συνοδεύσω λόγω ότι πηγαίνω και σε άλλα, β) με καλούν για επιμόρφωση (λόγω παράλληλης στήριξης) και άρα δεν μπορω να είμαι σε 2 μερη ταυτόχρονα, όποτε θέλω να βρω την εγκύκλιο που να αναφέρει τρόπο συμπλήρωσης παρουσιολογίου για να του τα δείξω. Θα ρωτήσω τους άλλους 2 διευθυντές αν τους έχει έρθει με mail.
για την 70ωρη επιμόρφωσή λέμε; της παράλληλης στήριξης...
Επιμορφωση διαβαζω.Νομιζα οτι θα ξεκινουσε ταυτοχρονα για ολους. Για δωσε μας μερικες πληροφοριες!
"Το επιμορφωτικό πρόγραμμα της πρώτης και δεύτερης φάσης θα είναι διάρκειας δύο εβδομάδων και εβδομήντα (70) διδακτικών ωρών και θα υλοποιείται πρωϊνές ώρες (08π.μ. έως 14.30μμ).""Οι ενδεικτικές ημερομηνίες διεξαγωγής του επιμορφωτικού σεμιναρίου για τη σχολική χρονιά 2010-11 εκτιμάται ότι θα είναι από 28 Μαρτίου 2011 έως 20 Μαΐου 2011."
Για τα τμήματα ένταξης παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών, παράλληλη στήριξη σε γλωσσικά μαθήματα κ.λ.π. σε δημόσιο σχολείο μέσω ΕΣΠΑ και χρηματοδότηση από το ίδιο πακέτο
όπως λέει και η παροιμία "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς" απλά αντί για 400 ώρες σεμιναρίων και να δίνει ο κάθε πικραμένος ένα ποσό, γίνεται επιδοτούμενο και διαρκεί περισσότερο. θα χαρώ να με διορθώσετε, συνάδελφοι. Να μην φανεί οτι έχω καμιά έπαρση ange.pe17, ισα ιίσα, απο τη μεριά μου πιστεύω πως όλοι πρεπει να είναι ενήμεροι για θέματα ειδικής αγωγής, απλά χρειάζεται μια σοβαρότητα το θέμα, όχι μόνο μεράκι ή να λειτουργούν κάτι τέτοια προγράμματα ως "διέξοδο" προκειμένου να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να απορροφηθούν όσοι δηλώσουν συμμετοχή. Δλδ όσοι για παράδειγμα μαθαίνουν τη νοηματική, Braile ή διάφορα διαγνωστικά εργαλεία και δεν υστερούν σε τίποτα για να απορροφηθούν κατευθείαν στην ειδική αγωγή, περνούν Γολγοθά και μετά έρχεται ενα πρόγραμμα που τα ισοπεδώνει όλα! Σαν κίνηση και υπο άλλες συνθήκες θα την επικροτούσα, πραγματικά.
1. Τα προβλήματα στην Α'βαθμια ήταν εξίσου μεγάλα, μόνο καθηγητές συμμετείχαν στη συζήτηση...
2. Η προϋπηρεσία αναγνωρίστηκε κανονικά; Στον πίνακα της γενικής ή της ειδικής;
3. Με όσους δεν συμπλήρωσαν τις προβλεπόμενες ώρες τι έγινε τελικά; Η προϋπηρεσία που είχαν και τα χρήματα που πήραν πού κινήθηκαν;
4. Με τους εκπαιδευτικούς που απολύθηκαν υπήρξε κάποια εξέλιξη; Μήπως κάποιες αιτήσεις έγιναν τελικά δεκτές;
5. Η επιμόρφωση λειτούργησε (αν & καθυστερημένα);